Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sarah93 skrev (3 minutter siden):

Legger merke til at de sletter alle kritiske kommentarer, men da én kommenterte på et nylig bilde at hun hadde blitt altfor mager, fikk det stå. Den kritikken var innafor 😊

Tragisk - det bildet sier alt.

Ikke et treningsforbilde i det hele tatt. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lært seg nytt ord da. Quadripes! Flinka!!🔥🍑🌸

• Liker 19
Skrevet
Klementine skrev (43 minutter siden):

De har en fantastisk flott veletablert hage med ALLE muligheter i denne verden! Tenk å ha svære syrintrær, magnolia, rodendoron osv. SÅ gir de samtidig tilsynelatende så fullstendig faen! Ikke tatt seg bryet med å gå ned i egen hage for å redde trær og annet før det knekker. Lite respektfullt mot stedet de bor!

Hagen er ikke deres, den er Borregaard sin. De disponerer den mot vedlikeholdsplikt. Som de tydeligvis gir blaffen i?

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Tok mot til meg og sendte en mld til Caroline på Netfit, med utgangspunkt i hvordan hun poserer. Hun skal ha for at hun ikke legger skjul på at hun drar opp toppen bevisst. Dette visste vi, men likevel. 

Hun er ikke ærlig på knekken i hoften, for jo, det har hun. Alltid. Jada, vi vet hun har thigh gap fordi hun er tynn, men så stort er ikke gap’et om hun står vanlig.

«Da står jeg selvsagt på en måte som fremhever meg på en god måte

Man er selvsagt ikke fin om man ikke bruker x-antall triks i boka for å se ut på en viss måte. For meg er dette helt forskrudd. Det har blitt vanlig men det er ikke mindre forskrudd av den grunn. 

IMG_7246.jpeg

• Liker 39
  • Nyttig 2
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden):

Hagen er ikke deres, den er Borregaard sin. De disponerer den mot vedlikeholdsplikt. Som de tydeligvis gir blaffen i?

De har vel tigga seg tomme på gartnerspons, så da har de gitt opp? Jeg hadde faktisk helt glemt hagen, den var jo faktisk innhold en stund. Orker ikke gå ut i hagen lenger engang?

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Voksent svar.

• Liker 26
  • Nyttig 14
Skrevet
Snødronninga skrev (25 minutter siden):

Tok mot til meg og sendte en mld til Caroline på Netfit, med utgangspunkt i hvordan hun poserer. Hun skal ha for at hun ikke legger skjul på at hun drar opp toppen bevisst. Dette visste vi, men likevel. 

Hun er ikke ærlig på knekken i hoften, for jo, det har hun. Alltid. Jada, vi vet hun har thigh gap fordi hun er tynn, men så stort er ikke gap’et om hun står vanlig.

Man er selvsagt ikke fin om man ikke bruker x-antall triks i boka for å se ut på en viss måte. For meg er dette helt forskrudd. Det har blitt vanlig men det er ikke mindre forskrudd av den grunn. 

IMG_7246.jpeg

Attevar, de aller fleste når de blir tatt bilde av? De aller fleste tar ikke selfier på dass eller trening hver dag. Og hun tar disse bildene selv, komplett med filter. Hvorfor vil en voksen kvinne fremstå som 12?

• Liker 39
  • Nyttig 8
Skrevet
På besøk skrev (34 minutter siden):

De har vel tigga seg tomme på gartnerspons, så da har de gitt opp? Jeg hadde faktisk helt glemt hagen, den var jo faktisk innhold en stund. Orker ikke gå ut i hagen lenger engang?

Ut i fra storyene hennes så virker det bare som et ork og at det kjeder henne. Hagearbeid kan være ganske terapeutisk, men ikke direkte moro. Tror slike som henne kan ha godt av mer kontakt med naturen, i stedet for å løpe rett forbi den. Man trenger ikke synes at alt er gøy, men man trenger ikke klage på en barnslig måte heller. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Klementine skrev (1 time siden):

De har en fantastisk flott veletablert hage med ALLE muligheter i denne verden! Tenk å ha svære syrintrær, magnolia, rodendoron osv. SÅ gir de samtidig tilsynelatende så fullstendig faen! Ikke tatt seg bryet med å gå ned i egen hage for å redde trær og annet før det knekker. Lite respektfullt mot stedet de bor!

Fikk jo ikke spons på gartner 😄 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Lært seg nytt ord da. Quadripes! Flinka!!🔥🍑🌸

Var nok Lk

På besøk skrev (55 minutter siden):

De er seriøst de mest late trente jeg vet om.

• Liker 21
  • Hjerte 3
Skrevet

Det bildet der fremhever henne IKKE på en god måte. Om hun aldri så mye tror på det selv. 
Det er kun fokus på å se tynn ut. som et barn. Hun skal fronte trening, sterk og atletisk, men bommer totalt. 

Se til Funky. Sterk, sunn, flott og atletisk. Med karisma og treningsglede. Og ikke bare opptatt av seg selv. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Ellie77 skrev (2 timer siden):

Fra instaprofilen hennes. «Briljerer»….🤕

IMG_0695.jpeg

Hun står jo som en kråke - puppene skytes frem, magen suges inn og stumpen presses bakover. Zero naturlig dette her

• Liker 25
  • Nyttig 8
Skrevet
blåbærpai skrev (24 minutter siden):

«Og «thigh gap» har jeg uansett» 

Snakk om å vinne i livets lotteri da dere🤣🥇🥇🥇🥇🥇🥇 

Hjelpes…man kan lure på om de faktisk vil ha kunder til dette luftslottet sitt. Fremstår jo ikke særlig profesjonell eller likandes🤦🏼‍♀️

• Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (9 timer siden):

IMG_7246.jpeg

Apropos det at hun påstår at "thigh gap har jeg uansett". Nei, hun har faktisk ikke det når hun står normalt og glemmer å posere. Dette er vist flere ganger, det er bare så sjeldent hun lar seg avbilde hvor hun ikke har ekstreme poseringer.

Tross liten posering på følgende bilde, så ser man her at dette er ikke er lår med "naturlig thigh gap":

https://www.carolinebergeriksen.no/page/3/

image.png

Endret av Måne Rampelyset
Bilde med opphavsrett fjernet
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Så ser man på bilde i samme antrekk, trolig samme dag, hvor hun poserer: (bilde til venstre)

Til moderator: dette er lagt ut som ett bilde på hennes egen bloggside.

https://www.carolinebergeriksen.no/page/3/

Det er veldig åpenbart at det "thigh gap'et" CBE har er posert frem.

Jeg har selv ikke thigh gap, men jeg har ingen problem med å posere det frem - men for å få det til må jeg inn i samme unaturlige stillinger som CBE på sine bedriftskanaler stadig inntar - knekk i knærne, bekken tiltet veldig fremover, svai i ryggen, massive spenninger overalt...

image.png

Endret av Måne Rampelyset
Bilde med feil kildehenvisning fjernet
  • Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har tigh gap, alltid hatt, og får et virkelig stort ett om jeg poserer (noe jeg aldri gjør, skulle tatt seg ut). Veeeldig stolt av det. 🙄

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Margit777 skrev (13 minutter siden):

De er seriøst de mest late trente jeg vet om.

Den samme tanken har slått meg. De to eierne vet ikke hva det vil si å måtte jobbe for noe, annet enn å holde seg "vektstabile" for å bevise et eller annet. Firmaeierne har aldri klart å gjennom- eller fullføre noe som helst fruktbart til tross for påstanden fra hine hårde dager om å "pensjonere seg om 5-6 år".

Desiree Andersen markerer seg med kost og trening samt bøker. Funkygine markerer seg på TV og med brød i daglighandelen. Raad og Isachsen med sminke og hudpleie. Andre influensere med bøker og merkevarer. De selger kanskje bare merkevaren sin på ferdige produkter, men dog.

Partnerne I Treasures AS klarer ikke å skrape sammen sitt treningsunivers med egen app på 6 år, klarer ikke å holde på samarbeidspartnere, klarer ikke å holde tritt med samfunnsutviklingen og hva potensielle følgere vil ha. Daglig leder er endog stolt over å ha "designet sitt eget proteinpulver" av et produkt som allerede eksisterte fra før.

Jeg hadde vært så flau om dette var alt jeg hadde på CV'n etter en vår som fotballfrue med alle muligheter innenfor rekkevidde.

Et mageplask av en redigerings- og kommentarfelttragedie var alt som skulle til, likevel fortsatte de med troen på at suksessen ville falle i postkassen av seg selv uten å måtte gjøre noe.

Aldri har jeg vel observert en millionbedrift falle sammen så raskt som denne, og det uten at eierne har gjort noe som helst for å gi skipet nye seil og finne en ny havn som fungerer, annet enn å geipe til publikum mens vannet går over hodet.

Jeg tror ikke de bare er late, det virker som det skorter på en slipestein i skuffen også.

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Men atte, de har jo Netfit, selv om det bare er en til kanal for å publisere CBEs kropp og shaker. 😬 To vanlige mennesker som lever usedvanlig gørre liv. Selv den turen til Frankrike klarte de å gjøre til et stort gjesp (foruten bortforklaringene, det var jo litt kreativt å skylde på været i Norge siste månedene). Det er nesten beundringsverdig at de fortsatt kan leve av den livsløgnen de fremviser. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet

Sykt lol men ganske trist. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...