Snødronninga Skrevet 21. februar 2024 #93401 Del Skrevet 21. februar 2024 (endret) Det er langt i fra noen overraskelse at Caroline deler bikinibilder med innsugd mage, det var forventet. Det gjør det ikke mindre trist. Det bare viser gang på gang at hun aldri legger ut noe som ikke er posert. Hun har da vel smal nok midje fra før. Når Caroline har uttalt at hun poserer for å se best mulig ut, er det tydelig at for henne er en innsugd mage er flottere enn en avslappet en. Tror hun ikke at døtrene får dette med seg eller ønsker hun å lære dem det samme? https://www.picuki.com/media/3307616844434788126 Endret 21. februar 2024 av Snødronninga Skrivefeil 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 21. februar 2024 #93402 Del Skrevet 21. februar 2024 Er det noe rart med vinkelen på det bildet, eller et det redigering som gjør at det ser ut som hårfestet begynner midt oppå hodet? Mulig hun bare har et veldig høyt hårfeste også, og at jeg bare ikke har lagt merke til det (eller sett det fordi håret vanligvis dekker halve ansiktet). 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 21. februar 2024 #93403 Del Skrevet 21. februar 2024 Kepaløk skrev (1 time siden): Er det noe rart med vinkelen på det bildet, eller et det redigering som gjør at det ser ut som hårfestet begynner midt oppå hodet? Mulig hun bare har et veldig høyt hårfeste også, og at jeg bare ikke har lagt merke til det (eller sett det fordi håret vanligvis dekker halve ansiktet). Kanskje en visuell kommentar til Se og Hørs bilde av mannen hennes? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. februar 2024 #93404 Del Skrevet 21. februar 2024 Inocybe skrev (5 minutter siden): Kanskje en visuell kommentar til Se og Hørs bilde av mannen hennes? Nå med kinnskjegg? 🧐 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. februar 2024 #93405 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) Snødronninga skrev (10 timer siden): Det er langt i fra noen overraskelse at Caroline deler bikinibilder med innsugd mage, det var forventet. Det gjør det ikke mindre trist. Det bare viser gang på gang at hun aldri legger ut noe som ikke er posert. Hun har da vel smal nok midje fra før. Når Caroline har uttalt at hun poserer for å se best mulig ut, er det tydelig at for henne er en innsugd mage er flottere enn en avslappet en. Tror hun ikke at døtrene får dette med seg eller ønsker hun å lære dem det samme? https://www.picuki.com/media/3307616844434788126 Det er litt komisk, men hvis man ser på Dana E Mercer sine bilder, så kan det virke som om det er Caroline hun viser til (hun gjør selvsagt ikke det, jeg bare merker meg at CBE gjør alle de opplagte poseringene. Dessuten så er de litt like, så jeg får assosiasjoner) Eller motsatt fall - øver Caroline inn alle "triksene" Dana avslører? 🤣 I mitt hode så gjør disse assosiasjonene CBE ennå mer til en parodikonto. Endret 22. februar 2024 av Isild 36 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon15 Skrevet 22. februar 2024 #93406 Del Skrevet 22. februar 2024 Kepaløk skrev (14 timer siden): Er det noe rart med vinkelen på det bildet, eller et det redigering som gjør at det ser ut som hårfestet begynner midt oppå hodet? Mulig hun bare har et veldig høyt hårfeste også, og at jeg bare ikke har lagt merke til det (eller sett det fordi håret vanligvis dekker halve ansiktet). hun har nok høyt hårfeste, se på filmsnutten fra 30. januar (den i grå topp uten ermer med håret i hestehale) så ser du det. Bildet er fra cbe sin instagramprofil, skjermbilde av nevnte filmsnutt. Jeg synes egentlig det ser ut som hun har parykk, men det må hun jo få lov til. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 22. februar 2024 #93407 Del Skrevet 22. februar 2024 anon15 skrev (27 minutter siden): hun har nok høyt hårfeste, se på filmsnutten fra 30. januar (den i grå topp uten ermer med håret i hestehale) så ser du det. Bildet er fra cbe sin instagramprofil, skjermbilde av nevnte filmsnutt. Jeg synes egentlig det ser ut som hun har parykk, men det må hun jo få lov til. Jeg synes egentlig vi burde legge diskusjonen om hårfeste/panne død på begge to. Dette bildet er det imidlertid tydelig brukt et filter, noe man ser både på ansiktet og hårfestet, som mer enn annet ser ut som om hun har tatt på seg en parykk. At en voksen dame på nærmere 40 år holder på slik, det blir mer og mer latterlig. At en mor til to jenter holder på slik, det er uforsvarlig. 45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 22. februar 2024 #93408 Del Skrevet 22. februar 2024 Isild skrev (5 timer siden): Det er litt komisk, men hvis man ser på Dana E Mercer sine bilder, så kan det virke som om det er Caroline hun viser til (hun gjør selvsagt ikke det, jeg bare merker meg at CBE gjør alle de opplagte poseringene. Dessuten så er de litt like, så jeg får assosiasjoner) Eller motsatt fall - øver Caroline inn alle "triksene" Dana avslører? 🤣 I mitt hode så gjør disse assosiasjonene CBE ennå mer til en parodikonto. Må innrømme at jeg lenge har tenkt det samme, at det virker som om CBE bevisst øver inn alle "triksene" som Dana Mercer avslører. Og all denne poseringen + filterbruk blir mer og mer pinlig. Men det bekrefter jo hvor ekstremt lite de har å komme med selv, annet enn falskhet, løgner, juks og bedrag. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 22. februar 2024 #93409 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) anon15 skrev (37 minutter siden): Dette filteret gjør jo at det ser ut som om hun har parykk. Filteret gir henne i tillegg en oval ansiktsform, tykke lepper og supersmal nese a la Michael Jackson. Endret 22. februar 2024 av Rastebenk 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. februar 2024 #93410 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (8 minutter siden): Må innrømme at jeg lenge har tenkt det samme, at det virker som om CBE bevisst øver inn alle "triksene" som Dana Mercer avslører. Og all denne poseringen + filterbruk blir mer og mer pinlig. Men det bekrefter jo hvor ekstremt lite de har å komme med selv, annet enn falskhet, løgner, juks og bedrag. Det er vanskelig å ikke se likheten mellom de to. CBE er selve definisjonen på det Dana avslører. Det hadde vært morsomt om noen (som orker og som har tid) hadde satt opp disse poseringene fra de to ved siden av hverandre i en bildeserie. De har absolutt ingenting å komme med. Må si jeg lurer på hvordan det egentlig står til med stoltheten, den egentlig stoltheten, ikke trollingen særlig LKE holder på med utad (der han forsøker å virke som verdensmester - som innehar verdens største selvbilde) - De må jo selv være svært bevisst på alle sine egne løgner. Keiserens nye klær osv... Ikke noe å være stolt av. Jeg hadde vært flau i absolutt alle sammenhenger tror jeg. Endret 22. februar 2024 av Isild 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. februar 2024 #93411 Del Skrevet 22. februar 2024 Alle burde se denne, feks for å skjønne hvorfor man er veldig blond den ene dagen og mørk blond neste (pluss alt annet). https://www.instagram.com/reel/C22z2w0NEgd/?igsh=MWhlbGV2ZHZoOWY= 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 22. februar 2024 #93412 Del Skrevet 22. februar 2024 Isild skrev (11 minutter siden): Det er vanskelig å ikke se likheten mellom de to. CBE er selve definisjonen på det Dana avslører. Det hadde vært morsomt om noen (som orker og som har tid) hadde satt opp disse poseringene fra de to ved siden av hverandre i en bildeserie. De har absolutt ingenting å komme med. Må si jeg lurer på hvordan det egentlig står til med stoltheten, den egentlig stoltheten, ikke trollingen særlig LKE holder på med utad (der han forsøker å virke som verdensmester - som innehar verdens største selvbilde) - De må jo selv være svært bevisst på alle sine egne løgner. Keiserens nye klær osv... Ikke noe å være stolt av. Jeg hadde vært flau i absolutt alle sammenhenger tror jeg. Det sier mye om hvordan det står til når CBE følte behov for å starte en podkast som hun brukte for å kritisere de som saklig kritiserer hennes bedriftsvirksomhet og de virkemidlene hun bruker på bedriftenes sosiale medier. Det å aldri vise seg naturlig på egne kanaler sier også enormt mye. For ikke å snakke om LKEs årevis med påstander om yrkestitler han aldri har hatt, noe han jo fortsetter med fremdeles. Og også hvordan han gikk ut med at folk måtte søke om plass hos ham hvis de var eller ville bli toppidrettsutøvere, så skulle han avgjøre om de var gode nok for ham. Og vips i neste øyeblikk utnytter han egne og andres barn og ungdom som han trener i mangel på disse toppidrettsutøverne han ikke er kompetent til å trene... I ene øyeblikket filmer han stalkervideoer av sin kone som skal seksualiseres - i neste øyeblikk trener han jenter på 7-10 år. I ene øyeblikket frontes thinspo og proana og altfor lite og næringsfattig mat for sin seksualiserte kone - i neste øyeblikk trener han småjentene. I ene øyeblikket fronter han overtrening og lite mat og bilder av seg selv som viser en mager kropp - i neste øyeblikk driver han trening og råd til unge gutter 13-15 år. Det at de så konsekvent stadig også bryter norsk lov i alle sine firmaer, måten de trikser og jukser med det meste, det viser at det ligger en underliggende desperasjon, hvor de selv føler (vet?) at de ikke har nok å komme med selv, at de ikke lenger er troverdige, men ikke evner å endre seg. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 22. februar 2024 #93413 Del Skrevet 22. februar 2024 Apropos podcast, Emilie Nereng har startet en podcast med sin kjæreste som heter "Hvem er jeg - med Emilie og Michael." Hørte på i går og synes det var en bra pod, med et interessant tema. Nå har den tidligere rosabloggeren "Voe" tidligere vist at hun har fått til mye, og gleder meg å se at denne podcasten har blitt populær. Dere skjønner hvor jeg vil. CBEs forsøk på å kaste seg ut i podcastens verden, var krise. Veldig typisk Caroline selvsagt. Tomt, barnslig og overfladisk innhold. (stort sett) Poenget er at det ser ikke ut til at hun får til noe som er av substans.Kanskje det er fordi hun bare har interesse av å dele overfladiske ting, eller kanskje det bare sier litt (mye) om hvordan hun er som person rett og slett. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 22. februar 2024 #93414 Del Skrevet 22. februar 2024 Snødronninga skrev (2 minutter siden): Apropos podcast, Emilie Nereng har startet en podcast med sin kjæreste som heter "Hvem er jeg - med Emilie og Michael." Hørte på i går og synes det var en bra pod, med et interessant tema. Nå har den tidligere rosabloggeren "Voe" tidligere vist at hun har fått til mye, og gleder meg å se at denne podcasten har blitt populær. Dere skjønner hvor jeg vil. CBEs forsøk på å kaste seg ut i podcastens verden, var krise. Veldig typisk Caroline selvsagt. Tomt, barnslig og overfladisk innhold. (stort sett) Poenget er at det ser ikke ut til at hun får til noe som er av substans.Kanskje det er fordi hun bare har interesse av å dele overfladiske ting, eller kanskje det bare sier litt (mye) om hvordan hun er som person rett og slett. Må man ikke ha substans, for å kunne dele noe som helst av subtans? Tror mye av svaret ligger nettopp der. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 22. februar 2024 #93415 Del Skrevet 22. februar 2024 MiaMe skrev (15 minutter siden): Må man ikke ha substans, for å kunne dele noe som helst av subtans? Tror mye av svaret ligger nettopp der. Jo, derfor jeg skrev: Eller kanskje det bare sier litt (mye) om hvordan hun er som person. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 22. februar 2024 #93416 Del Skrevet 22. februar 2024 Snødronninga skrev (Akkurat nå): Jo, derfor jeg skrev: Eller kanskje det bare sier litt (mye) om hvordan hun er som person. Mm. Jeg tror CBE er et svært enkelt menneske med et simpelt sinn. Når folk har sluttet å bry seg om fasaden hennes, er det lissom ikke noe mer å hente lenger... Hun er rett og slett udatert og irrelevant. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 22. februar 2024 #93417 Del Skrevet 22. februar 2024 MiaMe skrev (9 minutter siden): Mm. Jeg tror CBE er et svært enkelt menneske med et simpelt sinn. Når folk har sluttet å bry seg om fasaden hennes, er det lissom ikke noe mer å hente lenger... Hun er rett og slett udatert og irrelevant. Det tror jeg også hun er, et svært enkelt menneske med et simpelt sinn. Og som jeg har sagt før, hun kommer fra «enkle kår» selv om hun sterkt ønsker å være fiffen. Mangel på dannelse og utdannelse gjør noe med utviklingen og er til hinder for fremskritt. Livet gikk fra barndom i utkanten av lille Sarpsborg og til voksenlivet med en halvkontrollerende narsissistisk c-kjendis av en fotballspiller. Og de mulighetene hun, stortsett ufortjent, fikk servert har hun aldri klart å bygge videre på. Tenk å ha truffet bakken så hardt sammenlignet med andre rosabloggere som var på topp på samme tid. 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 22. februar 2024 #93418 Del Skrevet 22. februar 2024 Xmasclovn skrev (Akkurat nå): Det tror jeg også hun er, et svært enkelt menneske med et simpelt sinn. Og som jeg har sagt før, hun kommer fra «enkle kår» selv om hun sterkt ønsker å være fiffen. Mangel på dannelse og utdannelse gjør noe med utviklingen og er til hinder for fremskritt. Livet gikk fra barndom i utkanten av lille Sarpsborg og til voksenlivet med en halvkontrollerende narsissistisk c-kjendis av en fotballspiller. Og de mulighetene hun, stortsett ufortjent, fikk servert har hun aldri klart å bygge videre på. Tenk å ha truffet bakken så hardt sammenlignet med andre rosabloggere som var på topp på samme tid. Har gjort meg nøyaktig den samme observasjonen! Jeg glemmer ikke da hun og mannen skulle late til å være en del av fiffen med kunstig bibliotek og whiskey sours. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 22. februar 2024 #93419 Del Skrevet 22. februar 2024 MiaMe skrev (1 minutt siden): Har gjort meg nøyaktig den samme observasjonen! Jeg glemmer ikke da hun og mannen skulle late til å være en del av fiffen med kunstig bibliotek og whiskey sours. De to der har i beste fall lest en pensumbok eller to siden vgs. Bibliotek du liksom😅 Og de harry portrettene av seg selv på veggene a la Dynastiet på 80 tallet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 22. februar 2024 #93420 Del Skrevet 22. februar 2024 anon15 skrev (3 timer siden): hun har nok høyt hårfeste, se på filmsnutten fra 30. januar (den i grå topp uten ermer med håret i hestehale) så ser du det. Bildet er fra cbe sin instagramprofil, skjermbilde av nevnte filmsnutt. Jeg synes egentlig det ser ut som hun har parykk, men det må hun jo få lov til. Apropos den filmsnutten😅at ikke noen har parodiert den😂 noe av d ( ufrivillig) morsomste fra den kanten på lenge. Har rett og slett måtte se den flere ganger, og 🤦🏽♀️ hver gang. 🤣 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå