Populært innlegg loffen Skrevet 17. februar 2024 Populært innlegg #93321 Skrevet 17. februar 2024 Bodylabs innlegg på Facebook om den 'nye' wafflemixen utviklet av Caroline, ble slettet etter noen skrev en kommentar om at den var prikk lik den gamle. Flaut! 30 21
Keaton Skrevet 17. februar 2024 #93322 Skrevet 17. februar 2024 loffen skrev (12 minutter siden): Bodylabs innlegg på Facebook om den 'nye' wafflemixen utviklet av Caroline, ble slettet etter noen skrev en kommentar om at den var prikk lik den gamle. Flaut! Det ligger da der? Eller er det et annet innlegg du tenker på? De slettet noen kommentarer om bløffen, men er andre der nå.
Keaton Skrevet 17. februar 2024 #93323 Skrevet 17. februar 2024 K_mb skrev (31 minutter siden): Dagbladet fornekter seg ikke. Fremtredende influencer, kabal som skal gå opp, to barn (som figuerer i kanalene) og generelt virker det som at det er svært travelt å være CBE, ifølge intervjuet. Har Dagbladets journalist i det hele tatt fulgt med på intervjuobjektet sitt? Dagbladet er helt uten kritisk journalistikk i forhold til hva denne influenceren leverer av innhold og hva som gjør livet så "travelt". Men overraskende er det ikke fra DB, som har gått fra å være en seriøs nyhetsformidlerer til sjokk-overskrifter for clickbaits og talerør for influencere og andre oppmerksomhetssyke "kjendiser". Bare for å ha det på det rene; om Carolinebergeriksenno er i Oslo ingen, to eller alle dager i uka, er totalt uinteressant. Det som er modus operandi er å lyve for å tilpasse narrativet. Første journalist spør hvorfor hun har forsvunnet fra rampelyset, da er det bekvemmelig å svare med lang reisevei og familiehensyn. Neste «journalist» har en annen vinkling og da passer det inn i CBEs nåværende narrativ at hun er i Oslo ofte og at livet er travelt. 31 1
CityCityBangBang Skrevet 17. februar 2024 #93324 Skrevet 17. februar 2024 2 hours ago, pøbelsara said: I dag kom CBE opp som forslag på snap. Måten hun ikke kommuniserer med barnet som hun leier på mens hun filmer seg selv som prater, er ganske tragisk. Barnet tror nemlig at de to kommuniserer seg imellom, men blir overhørt/avbrutt av mer som er opptatt med å kommunisere med telefonen sin. Så utrolig umusikalsk å publisere noe slik. Og jeg kommer ikke til å klikke igjen, nei. Det der er bare uendelig trist, og viser med all tydelighet hvem som er viktigst i CBE's liv. 23
Isola2 Skrevet 17. februar 2024 #93325 Skrevet 17. februar 2024 Ebbeliten skrev (1 time siden): Tilbake til skolebenken... For å bli føkkings PT. Hva med å ta en ekte utdannelse? Hvorfor er det INGEN av disse avdankede influencerne som evner å ta en ekte utdannelse?? Bli snekker eller fagarbeider eller ta en bachelor og master i sosiologi eller noe?? Det er vel stort sett en og annen helg og sikkert noe «selvstudier» innimellom samlingene. Sikkert hardt å kombinere med…skal vi se….ingenting. Latterlig at hin kaller det tidsklemma. Folk har 100% jobb som er samfunnsnyttig og sjonglerer familie med offentlige studier på fritiden…hun pisser jo på oss! 24 8
AnnaCotta Skrevet 17. februar 2024 #93326 Skrevet 17. februar 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): Det ligger da der? Eller er det et annet innlegg du tenker på? De slettet noen kommentarer om bløffen, men er andre der nå. Jeg ser det ikke når jeg går inn der. Kan dette være persontilpasset?
Keaton Skrevet 17. februar 2024 #93327 Skrevet 17. februar 2024 (endret) Kanskje, men vi snakker om dette innlegget, ja? Edit: Facebook! Jeg trodde det var IG🫣 Endret 17. februar 2024 av Kollontaj
AnnaCotta Skrevet 17. februar 2024 #93328 Skrevet 17. februar 2024 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Kanskje, men vi snakker om dette innlegget, ja? Nei, Bodylab.no på Facebook.
Korsihalsen Skrevet 17. februar 2024 #93329 Skrevet 17. februar 2024 AnnaCotta skrev (16 minutter siden): Nei, Bodylab.no på Facebook. Får ikke opp noe kommentarer i det hele tatt.
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 17. februar 2024 Populært innlegg #93330 Skrevet 17. februar 2024 Kjenner jeg må fnise litt av at CBE mener det er «mye» å ta et PT-kurs samtidig med at man har to barn og trener. Vel, unnskyld meg, men rundt om i det ganske land sitter det kvinner som har tatt både master- og doktorgrader på toppen av full jobb og hektisk familieliv. Det er absolutt ingenting som tilsier at hennes situasjon er noe i nærheten av disse utfordringene en gang. Umusikaliteten er øredøvende. 🤦♀️ 50 2 26
AnnaCotta Skrevet 17. februar 2024 #93331 Skrevet 17. februar 2024 Ellie77 skrev (6 minutter siden): Kjenner jeg må fnise litt av at CBE mener det er «mye» å ta et PT-kurs samtidig med at man har to barn og trener. Vel, unnskyld meg, men rundt om i det ganske land sitter det kvinner som har tatt både master- og doktorgrader på toppen av full jobb og hektisk familieliv. Det er absolutt ingenting som tilsier at hennes situasjon er noe i nærheten av disse utfordringene en gang. Umusikaliteten er øredøvende. 🤦♀️ Dette er ikke uvanlig.
loffen Skrevet 17. februar 2024 #93332 Skrevet 17. februar 2024 Kollontaj skrev (2 timer siden): Det ligger da der? Eller er det et annet innlegg du tenker på? De slettet noen kommentarer om bløffen, men er andre der nå. AnnaCotta skrev (1 time siden): Nei, Bodylab.no på Facebook. Korsihalsen skrev (1 time siden): Får ikke opp noe kommentarer i det hele tatt. Det er der likevel. Det er en reklame for bodylab som dukker opp i feeden, nå dukket den opp på nytt, ligger ikke på deres side. Et sånt sponset innlegg. 'Er du klar for å skjemme bort deg selv uten dårlig samvittighet? Sjekk ut Norwegian Style Waffle Mix og Clear....' osv. 4
AnnaCotta Skrevet 17. februar 2024 #93333 Skrevet 17. februar 2024 loffen skrev (14 minutter siden): Det er der likevel. Det er en reklame for bodylab som dukker opp i feeden, nå dukket den opp på nytt, ligger ikke på deres side. Et sånt sponset innlegg. 'Er du klar for å skjemme bort deg selv uten dårlig samvittighet? Sjekk ut Norwegian Style Waffle Mix og Clear....' osv. Algoritmen er treffsikker. 😂 Den skjønner at jeg ikke har den minste interesse av Carolines vafler. 😁 8 4
loffen Skrevet 17. februar 2024 #93334 Skrevet 17. februar 2024 AnnaCotta skrev (8 minutter siden): Algoritmen er treffsikker. 😂 Den skjønner at jeg ikke har den minste interesse av Carolines vafler. 😁 1
Korsihalsen Skrevet 17. februar 2024 #93335 Skrevet 17. februar 2024 AnnaCotta skrev (46 minutter siden): Algoritmen er treffsikker. 😂 Den skjønner at jeg ikke har den minste interesse av Carolines vafler. 😁 Me tooo.. 4
Pusern3 Skrevet 18. februar 2024 #93336 Skrevet 18. februar 2024 ~ Ada ~ skrev (12 timer siden): Det er mulig PT er to ganger i uka i Oslo? Ekstremt lav arbeidskapasitet, har de dog. Ikke særlig gode forbilder der heller. Og det er jo ikke nytt at de ikke bor i oslo. Når de bodde i Skien i mange år, tok de da turen inn til Oslo stadig vekk. For å delta på Div arrangementer etc, og da hadde de små barn. Sarpsborg er ikke lengre unna enn Skien, nå er barna mye større pluss har mormor og bestefar og tante i nærheten så enklere med pass 3
CityCityBangBang Skrevet 18. februar 2024 #93337 Skrevet 18. februar 2024 (endret) Telefon, telefon i hånden der, hvem (tenker hun) er deiligst i landet her? Tekst: Inspirert av fortellingen om Snøhvit, bilde: skjermdump fra Instanavigation.com carolinebergeriksenno Endret 18. februar 2024 av CityCityBangBang Skrivefeil 25 1
Isild Skrevet 18. februar 2024 #93338 Skrevet 18. februar 2024 loffen skrev (12 timer siden): Bodylabs innlegg på Facebook om den 'nye' wafflemixen utviklet av Caroline, ble slettet etter noen skrev en kommentar om at den var prikk lik den gamle. Flaut! Godt bevis på at all pr IKKE nødvendigvis er god pr. De ønsket antageligvis å øke salget på denne varen, og i den forbindelse ble de med på et opplegg med rebranding via CBE.no. Gratulerer til Kontent for dette innsalget. Ser for meg samtalene om "synliggjøring", "bred følgerskare" osv. Noen har foreslått underveis at de skal formulere reklamen som at dette er et nytt produkt, - som Caroline Berg Eriksen har eierskap til. MEN! Det eneste som ser ut til å ha blitt synliggjort her, er at produktet fantes fra før, og at reklamen "JEG har utviklet" er ren løgn og fanteri (som det pleier å være fra den reklameinfluenceren) Bodylab assosieres nå med andre desperate annonsører - en useriøs bedrift som ikke følger med, og som kaster markedsføringsbudsjettet etter influencere og influencermåter som har gått ut på dato for lenge siden. 21 10
miamiamia Skrevet 18. februar 2024 #93339 Skrevet 18. februar 2024 CityCityBangBang skrev (8 timer siden): Telefon, telefon i hånden der, hvem (tenker hun) er deiligst i landet her? Tekst: Inspirert av fortellingen om Snøhvit, bilde: skjermdump fra Instanavigation.com carolinebergeriksenno "Jeg er deiligst i verden, her" 1
MarianneE Skrevet 18. februar 2024 #93340 Skrevet 18. februar 2024 I dag har jeg latt meg inspirere av CBE og lager proteinrike vafler til frokost. Jeg hadde oppi egg, havregryn og kesam b.la men ikke noe pulver gitt. Er vel halvt inspirert da 😄 16 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå