~ Ada ~ Skrevet 18. februar 2024 #93341 Skrevet 18. februar 2024 Isild skrev (4 timer siden): Godt bevis på at all pr IKKE nødvendigvis er god pr. De ønsket antageligvis å øke salget på denne varen, og i den forbindelse ble de med på et opplegg med rebranding via CBE.no. Gratulerer til Kontent for dette innsalget. Ser for meg samtalene om "synliggjøring", "bred følgerskare" osv. Noen har foreslått underveis at de skal formulere reklamen som at dette er et nytt produkt, - som Caroline Berg Eriksen har eierskap til. MEN! Det eneste som ser ut til å ha blitt synliggjort her, er at produktet fantes fra før, og at reklamen "JEG har utviklet" er ren løgn og fanteri (som det pleier å være fra den reklameinfluenceren) Bodylab assosieres nå med andre desperate annonsører - en useriøs bedrift som ikke følger med, og som kaster markedsføringsbudsjettet etter influencere og influencermåter som har gått ut på dato for lenge siden. Og Coach Eriksen på 14 år fornekter seg ikke og popper opp på slutten av kommentarfeltet på Bodylabs IG med "🙌😀". 26 1
Isild Skrevet 18. februar 2024 #93342 Skrevet 18. februar 2024 ~ Ada ~ skrev (3 minutter siden): Og Coach Eriksen på 14 år fornekter seg ikke og popper opp på slutten av kommentarfeltet på Bodylabs IG med "🙌😀". Reklamesamarbeidet bare gir og gir... 😆 18
ms. Perfect Skrevet 18. februar 2024 #93343 Skrevet 18. februar 2024 Ellie77 skrev (16 timer siden): Kjenner jeg må fnise litt av at CBE mener det er «mye» å ta et PT-kurs samtidig med at man har to barn og trener. Vel, unnskyld meg, men rundt om i det ganske land sitter det kvinner som har tatt både master- og doktorgrader på toppen av full jobb og hektisk familieliv. Det er absolutt ingenting som tilsier at hennes situasjon er noe i nærheten av disse utfordringene en gang. Umusikaliteten er øredøvende. 🤦♀️ Personlig tar jeg en bachelor (flexibel deltid riktignok) mens jeg har to små barn og halv jobb ved siden av. Når det er sagt, jeg hadde aldri hatt tid til all den sminkingen, oppdressingen og fotograferingen i tillegg😅 30 3
Pusern3 Skrevet 18. februar 2024 #93344 Skrevet 18. februar 2024 miamiamia skrev (3 timer siden): "Jeg er deiligst i verden, her" Tenk å synes så godt om seg selv med fokus på fysiske attributter og lite annet. Og de er ikke ekte engang… 23 2
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 18. februar 2024 Populært innlegg #93345 Skrevet 18. februar 2024 (endret) Ellie77 skrev (18 timer siden): Kjenner jeg må fnise litt av at CBE mener det er «mye» å ta et PT-kurs samtidig med at man har to barn og trener. Vel, unnskyld meg, men rundt om i det ganske land sitter det kvinner som har tatt både master- og doktorgrader på toppen av full jobb og hektisk familieliv. Det er absolutt ingenting som tilsier at hennes situasjon er noe i nærheten av disse utfordringene en gang. Umusikaliteten er øredøvende. 🤦♀️ Jeg tenker at CBE og LKE er preget å ha levd i sin egen boble i årevis, de er vant til å styre dagene sine selv og så fort de må tilpasse seg noe de ikke kontrollerer blir det vanskelig. Så det jo under pandemien. Da var det jo totalt uoverkommelig for dem å få hverdagen til å gå opp med to voksne som i følge CBE måtte jobbe 8 timer hver per dag og et barneskolebarn som skulle følges opp på hjemmeskole, så CBE dedikerte et blogginnlegg til å klage over mangelen på egentid i badekaret. I kommentarfeltet avslørte hun hvor totalt fjern hennes virkelighet er fra andres og hun fremstod som rigid og lite løsningsorientert. Endret 18. februar 2024 av Christiane_W La til avsnitt 55 6
Xmasclovn Skrevet 18. februar 2024 #93346 Skrevet 18. februar 2024 Christiane_W skrev (2 timer siden): Jeg tenker at CBE og LKE er preget å ha levd i sin egen boble i årevis, de er vant til å styre dagene sine selv og så fort de må tilpasse seg noe de ikke kontrollerer blir det vanskelig. Så det jo under pandemien. Da var det jo totalt uoverkommelig for dem å få hverdagen til å gå opp med to voksne som i følge CBE måtte jobbe 8 timer hver per dag og et barneskolebarn som skulle følges opp på hjemmeskole, så CBE dedikerte et blogginnlegg til å klage over mangelen på egentid i badekaret. I kommentarfeltet avslørte hun hvor totalt fjern hennes virkelighet er fra andres og hun fremstod som rigid og lite løsningsorientert. De er så latterlig tragiske på alle måter, rett og slett! To tafatte mennesker uten utdanning eller et dags ærlig arbeid i sekken, uten evne til struktur, egosentriske og navlebeskuende. Selvfølgelig blir alt annet enn doselfier og plyometrisk trening et ork. 23
FruRosa Skrevet 18. februar 2024 #93347 Skrevet 18. februar 2024 Fru Johansen er på ballen 👏👏👏 27 1 1
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 18. februar 2024 Populært innlegg #93348 Skrevet 18. februar 2024 (endret) 6 minutter siden, FruRosa said: Fru Johansen er på ballen 👏👏👏 Fantastisk!!! Takk til frujohansen.no for å sette ting i rett perspektiv. 😊 Kilde: instanavtigation.com frujohansen.no Endret 18. februar 2024 av CityCityBangBang Glemte kildehenvisning 38 3 25
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 18. februar 2024 Populært innlegg #93349 Skrevet 18. februar 2024 Jeg orker ikke mer🤣 Nå er Karate Kid direkte fra Granka med velmenende treningsråd til kidsa og teensa der ute: - Om du ligger på sofaen og gjør ingenting, da kan du tenke på alle de andre barna på din alder som er der ute og trener for å bli bedre. Selvfølgelig med henvisning til hvordan han selv som 12-13 åring kom seg opp og fram pga. steinhard selvdisiplin og egeninnsats. Jøye meg, Herr Kapasitet! Hvis jeg ikke husker feil, så er dette samme person som ikke fullførte studier, som brukte over syv år på å utvikle netfit og som like etter forlot hele dritten til fordel for Athlete excel - som måtte endre målgruppen fra utvalgte toppidrettsfolk til lek og moro for mindreårige, fordi de ikke fikk kunder? Og Caroline hilser også fra sola, med ny takkehilsen for herlige tilbakemeldinger på produktet (fra Bodylab) som hun har utviklet. 55 7
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 18. februar 2024 Populært innlegg #93350 Skrevet 18. februar 2024 Ps. For øvrig enig i at det var "et lite velmenende råd". Knegg. 49 10
Keaton Skrevet 18. februar 2024 #93351 Skrevet 18. februar 2024 (endret) Hadde ikke tatt i mot råd av det selvutnevnte fotballorakelets svar på Rambo. 🫣 (Rambo ser forøvrig ut til å være mer i vater.) Og shit; han snakker til 12-13-åringer. ☹️ Endret 18. februar 2024 av Kollontaj 25
Korsihalsen Skrevet 18. februar 2024 #93352 Skrevet 18. februar 2024 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Hadde ikke tatt i mot råd av det selvutnevnte fotballorakelets svar på Rambo. 🫣 (Rambo ser forøvrig ut til å være mer i vater.) Og shit; han snakker til 12-13-åringer. ☹️ Er vel ingen 12-13 åringer som følger en ukjent mann? 29 1
Frisk Frosk Skrevet 19. februar 2024 #93353 Skrevet 19. februar 2024 Korsihalsen skrev (1 time siden): Er vel ingen 12-13 åringer som følger en ukjent mann? Barn og unge snakker sammen. Barn og unge deler slikt på sosiale medier, enten de som er med deler det selv, eller deres venner hører at de har vært med på disse umerkede reklamene og sjekker det opp... og så sprer det seg videre. Dette vet LKE og han gjør det tydelig helt bevisst, da barn med ingen nedre aldersgrense er ønskede kunder for ham både gjennom coach_eriksen, Netfit.no og Athlete Excel. 13
Mousj Skrevet 19. februar 2024 #93354 Skrevet 19. februar 2024 1 hour ago, ~ Ada ~ said: Jeg orker ikke mer🤣 Nå er Karate Kid direkte fra Granka med velmenende treningsråd til kidsa og teensa der ute: - Om du ligger på sofaen og gjør ingenting, da kan du tenke på alle de andre barna på din alder som er der ute og trener for å bli bedre. Selvfølgelig med henvisning til hvordan han selv som 12-13 åring kom seg opp og fram pga. steinhard selvdisiplin og egeninnsats. Jøye meg, Herr Kapasitet! Hvis jeg ikke husker feil, så er dette samme person som ikke fullførte studier, som brukte over syv år på å utvikle netfit og som like etter forlot hele dritten til fordel for Athlete excel - som måtte endre målgruppen fra utvalgte toppidrettsfolk til lek og moro for mindreårige, fordi de ikke fikk kunder? Og Caroline hilser også fra sola, med ny takkehilsen for herlige tilbakemeldinger på produktet (fra Bodylab) som hun har utviklet. Prøvde seg på norsk da! Ikke helt vellykket, men på god vei;) (og nei, barna mine hadde IKKE fått lov til å ta i mot godteri av han der...) 12
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 19. februar 2024 Populært innlegg #93355 Skrevet 19. februar 2024 (endret) LK svarer i kommentarfeltet at den eneste andre i tillegg til ham selv, som var villig til å trene seg til topps, var Bjørn Helge Riise. Utfra det han ellers sier om at innsatsen teller, og at suksess i liten grad skyldes tilfeldigheter, kan man vel konkludere med at Bjørn Helge la ned mer innsats, da. Endret 19. februar 2024 av FruJohansen Endret en setning 43 14
Rastebenk Skrevet 19. februar 2024 #93356 Skrevet 19. februar 2024 (endret) ~ Ada ~ skrev (8 timer siden): Ps. For øvrig enig i at det var "et lite velmenende råd". Knegg. Det var det første jeg la merke til også, "et lite velmenende råd" 😂 Men de som er 11-12-13 år og som satser på idrett er på sosiale og artige treningsleire med konkurransepartiene sine denne uka (evt neste uke dersom de har vinterferie da). Dette hadde LKE visst, dersom han hadde satt seg ordentlig inn i dette nye markedet som han ønsker å rette seg mot. Det siste dedikert idrettsungdom trenger er plyometriske, ensomme treningsstudio-program fra LKE. Idrettsungdom trener allerede 4-8 ganger per uke, og er helt avhengige av det sosiale for å stortrives. Å blande inn rådyre PT'er for å presse barna ytterligere inne på et svett studio er bare å drepe treningsgleden og å fremkalle premature belastningsskader. Endret 19. februar 2024 av Rastebenk 31 9
Ellie77 Skrevet 19. februar 2024 #93357 Skrevet 19. februar 2024 Jeg lurer på hvem som styrer med og coacher alle abonnentene i Netfit mens eierne er på to ukers ferie? 42 1
¤flicka¤ Skrevet 19. februar 2024 #93358 Skrevet 19. februar 2024 Rastebenk skrev (1 time siden): Det var det første jeg la merke til også, "et lite velmenende råd" 😂 Men de som er 11-12-13 år og som satser på idrett er på sosiale og artige treningsleire med konkurransepartiene sine denne uka (evt neste uke dersom de har vinterferie da). Dette hadde LKE visst, dersom han hadde satt seg ordentlig inn i dette nye markedet som han ønsker å rette seg mot. Det siste dedikert idrettsungdom trenger er plyometriske, ensomme treningsstudio-program fra LKE. Idrettsungdom trener allerede 4-8 ganger per uke, og er helt avhengige av det sosiale for å stortrives. Å blande inn rådyre PT'er for å presse barna ytterligere inne på et svett studio er bare å drepe treningsgleden og å fremkalle premature belastningsskader. Enig, og min erfaring er at foreldre til treningsglade barn heller bør holde igjen og bremse barna litt slik at de ikke belaster kroppen for mye i tidlig alder. Har selv et barn som gjerne vil trene hver dag hvis han får lov, fordi det er gøy. Men det betyr ikke at det er lurt. 23
AnnaCotta Skrevet 19. februar 2024 #93359 Skrevet 19. februar 2024 Kollontaj skrev (8 timer siden): Hadde ikke tatt i mot råd av det selvutnevnte fotballorakelets svar på Rambo. 🫣 (Rambo ser forøvrig ut til å være mer i vater.) Og shit; han snakker til 12-13-åringer. ☹️ Sjuke greier. Vi får jevnlige beskjeder av barnas trenere om at spillerne (usk-alder) må ta det mer med ro mellom treninger og kamper. Klubben vil ikke at barna trener utover lagets sportslige opplegg. De kan naturligvis gjøre vanlige ting som å møtes på løkka og dra på skitur med familien o.l. Kroppene deres er i rask vekst som gjør dem sårbare for overbelastning og skade. Hvem som eventuelt tåler merbelastning, kan ikke en PT med nettkurs fra en amerikansk treningskjede finne ut med målebånd og mobilen sin. Ser totalt uforsvarlig ut, på grensen til latterlig hvis det ikke hadde vært så trist. 39
Rastebenk Skrevet 19. februar 2024 #93360 Skrevet 19. februar 2024 (endret) ¤flicka¤ skrev (4 timer siden): Enig, og min erfaring er at foreldre til treningsglade barn heller bør holde igjen og bremse barna litt slik at de ikke belaster kroppen for mye i tidlig alder. Har selv et barn som gjerne vil trene hver dag hvis han får lov, fordi det er gøy. Men det betyr ikke at det er lurt. Samme her. Vi må bremse vår ungdom. På toppidrettsskolen her har de påvist små tretthetsbrudd i ryggen på 30 % av alpinungdommen, det de trenger er et enormt fokus på god restitusjon, variasjon og omsorgsfulle trenere som hjelper foreldrene med å bremse. Treningsleire med masse alternativ trening og stort fokus på samhold og idrettsglede. De færreste skal holde på med idrett på OL-nivå, og kroppen trenger de hele livet. Det siste våre unge trenger er pengegriske, halvstuderte PT-røvere med enorme bekreftelsesbehov, som skryter av at de trener mens de er syke og skadet. Endret 19. februar 2024 av Rastebenk 38 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå