Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gapatrosten
Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Jeg sendte mail for noen dager siden og fikk svar i dag. Turen er avlyst, regner med det kommer av at det er for lite påmeldte. Ikke så overraskende når markedet er mettet allerede. 

Men hvorfor informerer ikke NetFit om dette. Så vidt jeg vet kan du gå inn og bestille denne reisen? 

IMG_0513.jpeg

Oi, så overraskende! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (12 minutter siden):

Jeg sendte mail for noen dager siden og fikk svar i dag. Turen er avlyst, regner med det kommer av at det er for lite påmeldte. Ikke så overraskende når markedet er mettet allerede. 

Men hvorfor informerer ikke NetFit om dette. Så vidt jeg vet kan du gå inn og bestille denne reisen? 

IMG_0513.jpeg

Der kom bekreftelse ja. 

Da er det bare å vente på unnskyldningene, de er drevne på å skylde på alt og alle. Hvis de ikke bare forbigår dette i stillhet. Det har vel vært så få påmeldte at de egentlig ikke er noen grunn til å nevne årsaker offentlig. De som evt spør blir blokkert.  

Adrian Paul har vel tapt endel omdømme ved å bli med på dette surret vil jeg tro. Selv om han har avslørt at han er samme ulla, så har han vel om ikke annet hatt en viss suksess. 

• Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at de ikke ser sin markedsverdi og agerer ut i fra den. Det ble korte opphold i både Skal vi danse og det sang-programmet. Podkasten ble en flopp, og det samme virker trenings-app og trenings-reise å være. Lokal-teater på fritiden er vel heller ikke noe som engasjerer noen. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (32 minutter siden):

Der kom bekreftelse ja. 

Da er det bare å vente på unnskyldningene, de er drevne på å skylde på alt og alle. Hvis de ikke bare forbigår dette i stillhet. Det har vel vært så få påmeldte at de egentlig ikke er noen grunn til å nevne årsaker offentlig. De som evt spør blir blokkert.  

Adrian Paul har vel tapt endel omdømme ved å bli med på dette surret vil jeg tro. Selv om han har avslørt at han er samme ulla, så har han vel om ikke annet hatt en viss suksess. 

noen er nok påmeldt vil jeg tro, men kanskje ikke betalende påmeldte? blir spennende å se om de kommenterer dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som Apollo har bekreftet at treninfsreisen til Netfit ikke blir noe av, så kan jo ikke Netfit fortsette å ha den påmeldingslinken aktiv. Det er så venstrehåndsarbeid av netfit & co mht treningsreiser, selve appen deres og hva som vises på kanalene deres. Det er ikke komplisert og tidkrevende arbeid å fjerne påmeldingslinken. Mon tro om de forsøker å gjøre seg mer viktige og interessante enn de egentlig er??? Jeg forstår ikke hvorfor de fremstiller seg slik?

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (8 minutter siden):

Tre uker avlogget. Nytt management. 

Håret gror! 👍🏼

Nesen også. Pinocchio syndromet.  

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (15 minutter siden):

Nå som Apollo har bekreftet at treninfsreisen til Netfit ikke blir noe av, så kan jo ikke Netfit fortsette å ha den påmeldingslinken aktiv. Det er så venstrehåndsarbeid av netfit & co mht treningsreiser, selve appen deres og hva som vises på kanalene deres. Det er ikke komplisert og tidkrevende arbeid å fjerne påmeldingslinken. Mon tro om de forsøker å gjøre seg mer viktige og interessante enn de egentlig er??? Jeg forstår ikke hvorfor de fremstiller seg slik?

er nok kanskje flaut at det de tar i ikke blir til gull men gråstein? så da bare lar de det gå, uendret, for så å bli "syke" rett før avreise?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (18 minutter siden):

Har skrevet om det tidligere i tråden, men hvis man går inn og leser "Personvernerklæring" og "Vilkår og betingelser" på Netfit.no nøye, så gir det et veldig klart inntrykk av at det de planlegger skal være deres hovedinntektskilde med Netfit AS ikke er kundene, men de produkt- og annonsesamarbeidene de planlegger å få, som så skal selges til ev. kunder. Det er ingen tvil ut fra det som står at de planlegger å selge andres treningsrelaterte produkter gjennom Netfit, og ha annonsesamarbeid som så skal rettes mot sine betalende kunder.

Med andre ord skal de ha folk til å betale for et dårlig produkt, for at de selv skal kunne bruke ev. kundelister og påståtte kundetall for å få langt mer lønnsomme avtaler med disse potensielle samarbeidspartnerne.

Dette er nok også årsaken til at de fortsetter å ha Caroline Berg Eriksen som frontfigur, men uten å opplyse annet enn "kommer snart" (nå i et halvt år eller nærmere det?) når det gjelder CBEs utdanning og kompetanse og erfaring... Og det er jo ingen hemmelighet at hun - bortsett fra et tre måneders nettkurs med tre-fire samlinger fra en shady kurstilbyder som bryter vilkårene The Yoga Alliance krever for å gi deltakere sertifikat som yogalærer - faktisk ikke har noen utdannelse innen kropp, trening, helse, kosthold. Ellers har hun hatt yoga med venninner og andre eiere i Netfit AS, og en pop-up-time med yoga. Og så har hun dokumenter i egne bedriftskanaler et nærmest manisk forhold til egen trening over år.

Det er rett og slett ikke noe vettugt Netfit AS kan fylle inn i beskrivelsen av CBE som troverdig trener av andre som vil virke salgsfremmende.

Så CBE brukes som gallionsfigur som får fortsette å eksponere seg selv og egen kropp og vise det de mener er et glanset bilde.

https://netfit.no/personvernerklaering/

https://netfit.no/vilkaar-og-betingelser/

• Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

IMG_0513.jpeg

Men man kan fremdeles melde seg på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de nye pt’ene tenker. De som får mange flere likes og kommentarer enn fd fotballfrue. Da tenker jeg ikke på adrian eller kona hans, lisbeth torheim. De er av samme ulla som cbe og lke.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (På 20.9.2023 den 15.03):

Har skrevet om det tidligere i tråden, men hvis man går inn og leser "Personvernerklæring" og "Vilkår og betingelser" på Netfit.no nøye, så gir det et veldig klart inntrykk av at det de planlegger skal være deres hovedinntektskilde med Netfit AS ikke er kundene, men de produkt- og annonsesamarbeidene de planlegger å få, som så skal selges til ev. kunder. Det er ingen tvil ut fra det som står at de planlegger å selge andres treningsrelaterte produkter gjennom Netfit, og ha annonsesamarbeid som så skal rettes mot sine betalende kunder.

Med andre ord skal de ha folk til å betale for et dårlig produkt, for at de selv skal kunne bruke ev. kundelister og påståtte kundetall for å få langt mer lønnsomme avtaler med disse potensielle samarbeidspartnerne.

Dette er nok også årsaken til at de fortsetter å ha Caroline Berg Eriksen som frontfigur, men uten å opplyse annet enn "kommer snart" (nå i et halvt år eller nærmere det?) når det gjelder CBEs utdanning og kompetanse og erfaring... Og det er jo ingen hemmelighet at hun - bortsett fra et tre måneders nettkurs med tre-fire samlinger fra en shady kurstilbyder som bryter vilkårene The Yoga Alliance krever for å gi deltakere sertifikat som yogalærer - faktisk ikke har noen utdannelse innen kropp, trening, helse, kosthold. Ellers har hun hatt yoga med venninner og andre eiere i Netfit AS, og en pop-up-time med yoga. Og så har hun dokumenter i egne bedriftskanaler et nærmest manisk forhold til egen trening over år.

Det er rett og slett ikke noe vettugt Netfit AS kan fylle inn i beskrivelsen av CBE som troverdig trener av andre som vil virke salgsfremmende.

Så CBE brukes som gallionsfigur som får fortsette å eksponere seg selv og egen kropp og vise det de mener er et glanset bilde.

https://netfit.no/personvernerklaering/

https://netfit.no/vilkaar-og-betingelser/

Enig. Bra beskrevet.

netfit har ansvarsfraskrivelse i samarbeidet med Valencia-turen. De har heller ikke linket til betingelsene på en ekstern nettside, så (potensielle) deltakere må selv lete etter dette. Når netfit.no sier deltakere kan melde seg på ved å trykke på linken,  burde bedriften opplyse om betingelser på egen nettside. Eller gjør de det lovlig ved å henvise til en ekstern nettside uten å si hvor på nettsiden betingelsene står?

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (3 timer siden):

IMG_0513.jpeg

Men hvor ender man opp hvis man følger lenken på Netfits sider, da? Ett eller annet er det vitterlig mulig å melde seg på, og i følge oversikten loves det løping, styrke og yoga med Netfit. 

Å bytte ut Netfit med hun danselæreren høres ut som en oppgradering for meg, men for de som veldig gjerne ville se CBE posere blir det jo en skuffelse. Her burde Apollo ta grep og kreve å få lenken stengt!

Skjermbilde 2023-09-20 kl. 17.05.15.png

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (1 time siden):

Enig. Bra beskrevet. Jeg har også lagt merke til beskrivelsen under ‘Personvernerklæring’ og ‘Vilkår og betingelser’ på netfit.no.

Jeg legger også merke til ansvarsfraskrivelsen til netfit i samarbeidet med Valencia-turen. Der har de ikke engang orket å linke til betingelsene på en ekstern nettside, så (potensielle) deltakere må faktisk selv lete etter dette. Når netfit.no sier deltakere kan melde seg på ved å trykke på linken,  trodde at den bedriften måtte opplyse om betingelser på egen nettside. Eller gjør de det lovlig ved å henvise til en ekstern nettside uten å si hvor på nettsiden betingelsene står?

Jeg vet ikke akkurat hva som gjelder det spørsmålet du stiller.

Men jeg tenker at det å ikke være pinlig nøyaktig og presis og ha lett tilgjengelig, relevant informasjon til potensielle kunder er svært uprofesjonelt - og grunn nok i seg selv til å velge å ikke kjøpe varer eller tjenester fra akkurat den aktøren.

Så langt har jeg ikke sett noe fra Treasures AS, Netfit AS, Coached by Eriksen/coach_eriksen, CBE eller LKE som tilsier at man bør ha tillit til det de ønsker å selge. Til det er rekken med lovbrudd og juks altfor mange år lang...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Så bra at dette kom i dag, jeg har lurt fælt på hvordan det ligger an med hårveksten!

Stillbilde fra video.

Screenshot_20230920-153654_Instagram.jpg

Det er minst tredje gang hun har postet et innlegg om at håret hennes vokser. News flash Carro: Det gjør det hos oss alle. Denne brønnen får virkelig ikke blitt mer tom!

Post om hår som vokser, men ikke et ord om at treningsreisen ikke blir noe av. Helt utrolig at en hel familie kan leve av dette innholdsløse opplegget. 

• Liker 47
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iNord skrev (3 timer siden):

noen er nok påmeldt vil jeg tro, men kanskje ikke betalende påmeldte? blir spennende å se om de kommenterer dette.

Tipper det 1. forbigås i stillhet eller 2. skyldes på noen andre..sikkert KG-kjerringene som er feite og missunnelige nettroll

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...