hvalstad45 Skrevet 14. juli 2023 #85721 Skrevet 14. juli 2023 24 minutter siden, Krokanrullene said: Hahaha, er det tanta hans? 🤣🤣 For en fryktelig video. Jeg ler og ler De siste reelsene hans er virkelig sinnssykt kleine. Hvorfor tror han folk er interessert i å se ham sprade rundt? Burde tatt et hint, han har 11k følgere, men får færre likes enn meg! BTW, hadde ikke han type 4000 følgere bare for litt siden, har han kjøpt seg følgere han og? 24 1
hvalstad45 Skrevet 14. juli 2023 #85722 Skrevet 14. juli 2023 2 minutter siden, hvalstad45 said: De siste reelsene hans er virkelig sinnssykt kleine. Hvorfor tror han folk er interessert i å se ham sprade rundt? Burde tatt et hint, han har 11k følgere, men får færre likes enn meg! BTW, hadde ikke han type 4000 følgere bare for litt siden, har han kjøpt seg følgere han og? Ah, sorry, ikke fått med meg at han faktisk har to kontoer om seg selv! 4 1
~ Ada ~ Skrevet 14. juli 2023 #85723 Skrevet 14. juli 2023 hvalstad45 skrev (15 minutter siden): Ah, sorry, ikke fått med meg at han faktisk har to kontoer om seg selv! Like greit jeg er blokkert fra den aktuelle. 5
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85724 Skrevet 14. juli 2023 hvalstad45 skrev (17 minutter siden): Ah, sorry, ikke fått med meg at han faktisk har to kontoer om seg selv! Hva er den andre kontoen? Har allerede coach Eriksen.
hvalstad45 Skrevet 14. juli 2023 #85725 Skrevet 14. juli 2023 6 minutter siden, Klink said: Hva er den andre kontoen? Har allerede coach Eriksen. Bare navnet hans, Lars Kristian Eriksen i ett ord
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85726 Skrevet 14. juli 2023 (endret) hvalstad45 skrev (2 minutter siden): Bare navnet hans, Lars Kristian Eriksen i ett ord På insta?😊 Den må han ha slettet eller noe kommer opp feil på siden hos meg i alle fall. Kanskje jeg er blokkert. Endret 14. juli 2023 av Klink 1
hvalstad45 Skrevet 14. juli 2023 #85727 Skrevet 14. juli 2023 13 minutter siden, Klink said: På insta?😊 Den må han ha slettet eller noe kommer opp feil på siden hos meg i alle fall. Kanskje jeg er blokkert. Den er der, så da er du nok blokkert(!) 4
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85728 Skrevet 14. juli 2023 hvalstad45 skrev (12 minutter siden): Den er der, så da er du nok blokkert(!) Jaja jeg har nå aldri skrevet noe kritisk på instaen hans🤣 Håpløst. 1
Gjest Krokanrullene Skrevet 14. juli 2023 #85729 Skrevet 14. juli 2023 (endret) hvalstad45 skrev (2 timer siden): De siste reelsene hans er virkelig sinnssykt kleine. Hvorfor tror han folk er interessert i å se ham sprade rundt? Burde tatt et hint, han har 11k følgere, men får færre likes enn meg! BTW, hadde ikke han type 4000 følgere bare for litt siden, har han kjøpt seg følgere han og? Hahaha, enda mer morsomt 🤣 55 likes. Jeg har ikke en brøkdel av hans følgere, og jeg får også flere likes.🤣🤣 Endret 14. juli 2023 av Krokanrullene
Kleenex Skrevet 14. juli 2023 #85730 Skrevet 14. juli 2023 hvalstad45 skrev (1 time siden): De siste reelsene hans er virkelig sinnssykt kleine. Hvorfor tror han folk er interessert i å se ham sprade rundt? Burde tatt et hint, han har 11k følgere, men får færre likes enn meg! BTW, hadde ikke han type 4000 følgere bare for litt siden, har han kjøpt seg følgere han og? Coach Eriksen har 4000 følgere.
hvalstad45 Skrevet 14. juli 2023 #85731 Skrevet 14. juli 2023 25 minutter siden, Kleenex said: Coach Eriksen har 4000 følgere. Ja, jeg påpekte det lenger opp, men kan kanskje evt redigere innlegget.
Zenhouse Skrevet 14. juli 2023 #85732 Skrevet 14. juli 2023 Men faktisk så klarer LKE i det siste å produsere bedre innhold til sin lille konto ( les: jeg får se mer av slottet og omgivelsene de er på) enn CBE gjør på sin. 8
Kleenex Skrevet 14. juli 2023 #85733 Skrevet 14. juli 2023 (endret) Zenhouse skrev (4 minutter siden): Men faktisk så klarer LKE i det siste å produsere bedre innhold til sin lille konto ( les: jeg får se mer av slottet og omgivelsene de er på) enn CBE gjør på sin. Mulig han prøver seg som influencere? Han har jo god tid på ferie. Endret 14. juli 2023 av Kleenex 6
Populært innlegg På besøk Skrevet 14. juli 2023 Populært innlegg #85734 Skrevet 14. juli 2023 Jeg hadde meldt meg på netfits nyhetsbrev i 19-pil og bue, da jeg trodde det var rett rundt hjørnet. Tidligere i uka fikk jeg mail om at appen var lansert, og at jeg fikk vite det tidlig! (lurer på når resten av verden skal få vite det) Jeg er glad i trening og sier aldri neitakk til gratis inspirasjon, så jeg meldte meg altså inn for en 7dagers gratisperiode. (gi meg styrke). Som sammenligning har jeg vært medlem i portalen til både Desiree Andersen og Catrine Collins periodevis, særlig om vinteren når jeg løper mye inne og har vondt i motivasjonen. Nå har jeg fått testet både løping ("live" med Caroline) og forsøkt meg på treningsplan både i løping og styrke. Hvor starter man? 😫 Med det positive : - appen er fresh i utseende og jeg liker at man får oppsummering etter en styrkeøkt med hvor mye du har løftet, hvor stor %vis økning fra sist ol. Ting som burde vært bedre (for at jeg ikke skal melde meg av innen 6 dager): - hele appen bærer preg av at du må skjønne endel selv. Vanskelige formuleringer om eksentrisk/konsentrisk i et "styrke for nybegynnere i løping" - alle instruksjoner er copy paste fra nettet, både på norsk og engelsk. Disse samsvarer ikke alltid, da de åpenbart har limt inn fra feil (ulike antall rep i den norske og engelske) - De 4 (Catrine Collins har 300 eller no) "live" øktene er uten oppvarming, noe som er latskap. De er uten musikk og det gis absolutt ingen instruksjoner. Ikke om pulssoner, ikke om opplevd anstrengt, ingen pushing underveis. Hun sier til og med i den ene videoen at "i dag skal jeg(!) løpe intervaller". De har altså filmet at hun trener og lagt på nedtelling etterpå. Eneste "motivasjonen" jeg hørte (jeg må innrømme at jeg har hoppa i opptaket, jeg orker ikke) var på starten av intervall 3 av 10 (tominuttere) at vi snart var halvveis. - matdelen består av pinlig lite innhold, hvorav 10 av 17 middagsretter er pasta og den ene snacksen er en kakaokopp med 170 kalorier. - Appen har en kalenderfunksjon (som i utgangspunktet er positivt), men som låser en økt i et program til en spesiell dag. Det tok meg 5 forsøk før jeg fikk lov å starte styrkeøkta i dag istedenfor imorgen. Nå kan jeg det, men det er så lite brukervennlig. - løpeprogrammene er ALTFOR omfattende. I 5 km-planen for nybegynner skulle man i løpet av uke 2 løpe 12*400 meter i konkurransefart. Det er så spinnvilt. ____ Alt i alt sitter jeg med en vondt følelse i magen. For dette er det altså 4 mennesker som setter navnet sitt på og er fornøyde med. Det er så pinlig dårlig, og jeg ville ikke funnet på å betale 179 kroner i måneden for dette mølet. Forumet har 36 medlemmer, hvorav 5 er merket som "coach". Her blir man automatisk meldt inn, og det var helt dødt. Utrolig merkelig at det ikke er ett eneste innlegg fra coachene etter lansering. Hadde jeg vært team Netfit, hadde jeg gitt to måneders gratis medlemsskap til 200 testpersoner. Disse kunne gjennomført programmer, kommet med tilbakemeldinger, gitt positive omtaler osv. At dette er resultatet av mange års arbeid er ubegripelig. 68 74
Skrottefar Skrevet 14. juli 2023 #85735 Skrevet 14. juli 2023 På besøk skrev (8 minutter siden): kommet med tilbakemeldinger, gitt positive omtaler osv. Funker dårlig med tilbakemeldinger dersom det er kritiske og negative, for de nekter å høre på kritikk 21
Populært innlegg Lisbethsa Skrevet 14. juli 2023 Populært innlegg #85736 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har følgt Caroline i flere år og hun har alltid vært mitt forbilde, altså et forbilde som jeg innså var «farlig». Jeg trente hver dag og hadde et anstrengt forhold til mat som til slutt endte opp med anoreksi,angst og depresjon. Jeg sier ikke at dette ene og alene er kun Caroline sin feil, men jeg var ung og ble utrolig fort påvirket. Nå er jeg utdannet sykepleier med 100% stillng med 3-delt turnus og dette «kjøret» hadde virkelig ikke gått med en 3 åring, hus og alt som følger med. Jeg løper fortsatt, men det er ikke tvangspreget og jeg har aldri hatt det bedre med meg selv. Det grøsser i meg når jeg tenker på de unge som følger Caroline nå, det blir bare verre og verre😫 31 11 12
cerruti Skrevet 14. juli 2023 #85737 Skrevet 14. juli 2023 Alle har vel skjønt at den appen ikke kom til å bli noe. Alt de har å fare med nå virker å være to fordeler og en bakdel for ikke å glemme magen… 19 2
På besøk Skrevet 14. juli 2023 #85738 Skrevet 14. juli 2023 cerruti skrev (2 minutter siden): Alle har vel skjønt at den appen ikke kom til å bli noe. Alt de har å fare med nå virker å være to fordeler og en bakdel for ikke å glemme magen… Men appen er lansert? 1
cerruti Skrevet 14. juli 2023 #85739 Skrevet 14. juli 2023 På besøk skrev (6 minutter siden): Men appen er lansert? Ja, men den blir ikke «noe» - mente jeg. Altså tviler på at det blir en suksess. 8 1
På besøk Skrevet 14. juli 2023 #85740 Skrevet 14. juli 2023 cerruti skrev (2 minutter siden): Ja, men den blir ikke «noe» - mente jeg. Altså tviler på at det blir en suksess. Ja, da skjønner jeg. Nei, det vil jeg si meg enig i! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå