Keaton Skrevet 14. juli 2023 #85741 Skrevet 14. juli 2023 På besøk skrev (54 minutter siden): Jeg hadde meldt meg på netfits nyhetsbrev i 19-pil og bue, da jeg trodde det var rett rundt hjørnet. Tidligere i uka fikk jeg mail om at appen var lansert, og at jeg fikk vite det tidlig! (lurer på når resten av verden skal få vite det) Jeg er glad i trening og sier aldri neitakk til gratis inspirasjon, så jeg meldte meg altså inn for en 7dagers gratisperiode. (gi meg styrke). Som sammenligning har jeg vært medlem i portalen til både Desiree Andersen og Catrine Collins periodevis, særlig om vinteren når jeg løper mye inne og har vondt i motivasjonen. Nå har jeg fått testet både løping ("live" med Caroline) og forsøkt meg på treningsplan både i løping og styrke. Hvor starter man? 😫 Med det positive : - appen er fresh i utseende og jeg liker at man får oppsummering etter en styrkeøkt med hvor mye du har løftet, hvor stor %vis økning fra sist ol. Ting som burde vært bedre (for at jeg ikke skal melde meg av innen 6 dager): - hele appen bærer preg av at du må skjønne endel selv. Vanskelige formuleringer om eksentrisk/konsentrisk i et "styrke for nybegynnere i løping" - alle instruksjoner er copy paste fra nettet, både på norsk og engelsk. Disse samsvarer ikke alltid, da de åpenbart har limt inn fra feil (ulike antall rep i den norske og engelske) - De 4 (Catrine Collins har 300 eller no) "live" øktene er uten oppvarming, noe som er latskap. De er uten musikk og det gis absolutt ingen instruksjoner. Ikke om pulssoner, ikke om opplevd anstrengt, ingen pushing underveis. Hun sier til og med i den ene videoen at "i dag skal jeg(!) løpe intervaller". De har altså filmet at hun trener og lagt på nedtelling etterpå. Eneste "motivasjonen" jeg hørte (jeg må innrømme at jeg har hoppa i opptaket, jeg orker ikke) var på starten av intervall 3 av 10 (tominuttere) at vi snart var halvveis. - matdelen består av pinlig lite innhold, hvorav 10 av 17 middagsretter er pasta og den ene snacksen er en kakaokopp med 170 kalorier. - Appen har en kalenderfunksjon (som i utgangspunktet er positivt), men som låser en økt i et program til en spesiell dag. Det tok meg 5 forsøk før jeg fikk lov å starte styrkeøkta i dag istedenfor imorgen. Nå kan jeg det, men det er så lite brukervennlig. - løpeprogrammene er ALTFOR omfattende. I 5 km-planen for nybegynner skulle man i løpet av uke 2 løpe 12*400 meter i konkurransefart. Det er så spinnvilt. ____ Alt i alt sitter jeg med en vondt følelse i magen. For dette er det altså 4 mennesker som setter navnet sitt på og er fornøyde med. Det er så pinlig dårlig, og jeg ville ikke funnet på å betale 179 kroner i måneden for dette mølet. Forumet har 36 medlemmer, hvorav 5 er merket som "coach". Her blir man automatisk meldt inn, og det var helt dødt. Utrolig merkelig at det ikke er ett eneste innlegg fra coachene etter lansering. Hadde jeg vært team Netfit, hadde jeg gitt to måneders gratis medlemsskap til 200 testpersoner. Disse kunne gjennomført programmer, kommet med tilbakemeldinger, gitt positive omtaler osv. At dette er resultatet av mange års arbeid er ubegripelig. Takk for god info! Dessverre for dem: litt sånn man forventet? Mye CBE og lite kundevennlig. 36 5
Isola2 Skrevet 14. juli 2023 #85742 Skrevet 14. juli 2023 cerruti skrev (28 minutter siden): Ja, men den blir ikke «noe» - mente jeg. Altså tviler på at det blir en suksess. Merkelig at de ikke har promotert noe som helst…? Tenker de at den skal selge seg selv…? 19 1
Jobbermedbarn Skrevet 14. juli 2023 #85743 Skrevet 14. juli 2023 På besøk skrev (1 time siden): Jeg hadde meldt meg på netfits nyhetsbrev i 19-pil og bue, da jeg trodde det var rett rundt hjørnet. Tidligere i uka fikk jeg mail om at appen var lansert, og at jeg fikk vite det tidlig! (lurer på når resten av verden skal få vite det) Jeg er glad i trening og sier aldri neitakk til gratis inspirasjon, så jeg meldte meg altså inn for en 7dagers gratisperiode. (gi meg styrke). Som sammenligning har jeg vært medlem i portalen til både Desiree Andersen og Catrine Collins periodevis, særlig om vinteren når jeg løper mye inne og har vondt i motivasjonen. Nå har jeg fått testet både løping ("live" med Caroline) og forsøkt meg på treningsplan både i løping og styrke. Hvor starter man? 😫 Med det positive : - appen er fresh i utseende og jeg liker at man får oppsummering etter en styrkeøkt med hvor mye du har løftet, hvor stor %vis økning fra sist ol. Ting som burde vært bedre (for at jeg ikke skal melde meg av innen 6 dager): - hele appen bærer preg av at du må skjønne endel selv. Vanskelige formuleringer om eksentrisk/konsentrisk i et "styrke for nybegynnere i løping" - alle instruksjoner er copy paste fra nettet, både på norsk og engelsk. Disse samsvarer ikke alltid, da de åpenbart har limt inn fra feil (ulike antall rep i den norske og engelske) - De 4 (Catrine Collins har 300 eller no) "live" øktene er uten oppvarming, noe som er latskap. De er uten musikk og det gis absolutt ingen instruksjoner. Ikke om pulssoner, ikke om opplevd anstrengt, ingen pushing underveis. Hun sier til og med i den ene videoen at "i dag skal jeg(!) løpe intervaller". De har altså filmet at hun trener og lagt på nedtelling etterpå. Eneste "motivasjonen" jeg hørte (jeg må innrømme at jeg har hoppa i opptaket, jeg orker ikke) var på starten av intervall 3 av 10 (tominuttere) at vi snart var halvveis. - matdelen består av pinlig lite innhold, hvorav 10 av 17 middagsretter er pasta og den ene snacksen er en kakaokopp med 170 kalorier. - Appen har en kalenderfunksjon (som i utgangspunktet er positivt), men som låser en økt i et program til en spesiell dag. Det tok meg 5 forsøk før jeg fikk lov å starte styrkeøkta i dag istedenfor imorgen. Nå kan jeg det, men det er så lite brukervennlig. - løpeprogrammene er ALTFOR omfattende. I 5 km-planen for nybegynner skulle man i løpet av uke 2 løpe 12*400 meter i konkurransefart. Det er så spinnvilt. ____ Alt i alt sitter jeg med en vondt følelse i magen. For dette er det altså 4 mennesker som setter navnet sitt på og er fornøyde med. Det er så pinlig dårlig, og jeg ville ikke funnet på å betale 179 kroner i måneden for dette mølet. Forumet har 36 medlemmer, hvorav 5 er merket som "coach". Her blir man automatisk meldt inn, og det var helt dødt. Utrolig merkelig at det ikke er ett eneste innlegg fra coachene etter lansering. Hadde jeg vært team Netfit, hadde jeg gitt to måneders gratis medlemsskap til 200 testpersoner. Disse kunne gjennomført programmer, kommet med tilbakemeldinger, gitt positive omtaler osv. At dette er resultatet av mange års arbeid er ubegripelig. Takk for at du deler🙏 Det du skriver samsvarer veldig med forventningene etter å ha fulgt denne bedriften over tid. Som du skriver om nybegynner løpeprogrammet som er spinnvilt. Og at de har fokuset på seg selv og ikke kunden. De har jo rett og slett ikke nok kunnskap om det de holder med. Slik du beskriver det kan de virkelig ikke ta seg betalt for dette. Og som du skriver de har holdt på med det i 7 år… Det er jo ikke rart de ikke promoterer lanseringen, de forstår vel at dette aldri kommer til å få noen betalende kunder (utenom evt fam). 36 stk som prøver det ut og antagelig svært få påmeldte på treningsturen til høsten. 20 2
Jobbermedbarn Skrevet 14. juli 2023 #85744 Skrevet 14. juli 2023 Isola2 skrev (23 minutter siden): Merkelig at de ikke har promotert noe som helst…? Tenker de at den skal selge seg selv…? Mulig det, men tror egentlig at det handler mest om at de ikke ønsker å bli vurdert/kritisert når de da ikke lenger kan skylde på hatere og en liten gruppe som vil ødelegge for dem… Det kan jo faktisk bli spikeren i kista ifht den bobla de fortsatt klamrer seg til. 18 6
~ Ada ~ Skrevet 14. juli 2023 #85745 Skrevet 14. juli 2023 På besøk skrev (3 timer siden): Jeg hadde meldt meg på netfits nyhetsbrev i 19-pil og bue, da jeg trodde det var rett rundt hjørnet. Tidligere i uka fikk jeg mail om at appen var lansert, og at jeg fikk vite det tidlig! (lurer på når resten av verden skal få vite det) Jeg er glad i trening og sier aldri neitakk til gratis inspirasjon, så jeg meldte meg altså inn for en 7dagers gratisperiode. (gi meg styrke). Som sammenligning har jeg vært medlem i portalen til både Desiree Andersen og Catrine Collins periodevis, særlig om vinteren når jeg løper mye inne og har vondt i motivasjonen. Nå har jeg fått testet både løping ("live" med Caroline) og forsøkt meg på treningsplan både i løping og styrke. Hvor starter man? 😫 Med det positive : - appen er fresh i utseende og jeg liker at man får oppsummering etter en styrkeøkt med hvor mye du har løftet, hvor stor %vis økning fra sist ol. Ting som burde vært bedre (for at jeg ikke skal melde meg av innen 6 dager): - hele appen bærer preg av at du må skjønne endel selv. Vanskelige formuleringer om eksentrisk/konsentrisk i et "styrke for nybegynnere i løping" - alle instruksjoner er copy paste fra nettet, både på norsk og engelsk. Disse samsvarer ikke alltid, da de åpenbart har limt inn fra feil (ulike antall rep i den norske og engelske) - De 4 (Catrine Collins har 300 eller no) "live" øktene er uten oppvarming, noe som er latskap. De er uten musikk og det gis absolutt ingen instruksjoner. Ikke om pulssoner, ikke om opplevd anstrengt, ingen pushing underveis. Hun sier til og med i den ene videoen at "i dag skal jeg(!) løpe intervaller". De har altså filmet at hun trener og lagt på nedtelling etterpå. Eneste "motivasjonen" jeg hørte (jeg må innrømme at jeg har hoppa i opptaket, jeg orker ikke) var på starten av intervall 3 av 10 (tominuttere) at vi snart var halvveis. - matdelen består av pinlig lite innhold, hvorav 10 av 17 middagsretter er pasta og den ene snacksen er en kakaokopp med 170 kalorier. - Appen har en kalenderfunksjon (som i utgangspunktet er positivt), men som låser en økt i et program til en spesiell dag. Det tok meg 5 forsøk før jeg fikk lov å starte styrkeøkta i dag istedenfor imorgen. Nå kan jeg det, men det er så lite brukervennlig. - løpeprogrammene er ALTFOR omfattende. I 5 km-planen for nybegynner skulle man i løpet av uke 2 løpe 12*400 meter i konkurransefart. Det er så spinnvilt. ____ Alt i alt sitter jeg med en vondt følelse i magen. For dette er det altså 4 mennesker som setter navnet sitt på og er fornøyde med. Det er så pinlig dårlig, og jeg ville ikke funnet på å betale 179 kroner i måneden for dette mølet. Forumet har 36 medlemmer, hvorav 5 er merket som "coach". Her blir man automatisk meldt inn, og det var helt dødt. Utrolig merkelig at det ikke er ett eneste innlegg fra coachene etter lansering. Hadde jeg vært team Netfit, hadde jeg gitt to måneders gratis medlemsskap til 200 testpersoner. Disse kunne gjennomført programmer, kommet med tilbakemeldinger, gitt positive omtaler osv. At dette er resultatet av mange års arbeid er ubegripelig. Takk som deler. Ikke akkurat i deres favør, men sånn er det med ignoranse. Utrolig merkelig med denne stillheten. Og det like etter CBE ble «yogainstruktør» og rett oppunder treningsreise. De melker ikke akkurat den rette kua. 30 innlegg om St.Hans-kranser, derimot... 30 4
Stargaze Skrevet 14. juli 2023 #85746 Skrevet 14. juli 2023 En sånn app, hvis de virkelig hadde tillit til den, burde jo blitt lansert med brask og bram. Ikke halveis skjult i epost til en egnet krets. Det er jo flaut så mye tid de har brukt på den. Fiasko 20 3
Snødronninga Skrevet 14. juli 2023 #85747 Skrevet 14. juli 2023 På besøk skrev (5 timer siden): - hele appen bærer preg av at du må skjønne endel selv. Vanskelige formuleringer om eksentrisk/konsentrisk i et "styrke for nybegynnere i løping" - alle instruksjoner er copy paste fra nettet, både på norsk og engelsk. Disse samsvarer ikke alltid, da de åpenbart har limt inn fra feil (ulike antall rep i den norske og engelske) - De 4 (Catrine Collins har 300 eller no) "live" øktene er uten oppvarming, noe som er latskap. De er uten musikk og det gis absolutt ingen instruksjoner. Ikke om pulssoner, ikke om opplevd anstrengt, ingen pushing underveis. Hun sier til og med i den ene videoen at "i dag skal jeg(!) løpe intervaller". De har altså filmet at hun trener og lagt på nedtelling etterpå. Eneste "motivasjonen" jeg hørte (jeg må innrømme at jeg har hoppa i opptaket, jeg orker ikke) var på starten av intervall 3 av 10 (tominuttere) at vi snart var halvveis. - matdelen består av pinlig lite innhold, hvorav 10 av 17 middagsretter er pasta og den ene snacksen er en kakaokopp med 170 kalorier. - Appen har en kalenderfunksjon (som i utgangspunktet er positivt), men som låser en økt i et program til en spesiell dag. Det tok meg 5 forsøk før jeg fikk lov å starte styrkeøkta i dag istedenfor imorgen. Nå kan jeg det, men det er så lite brukervennlig. - løpeprogrammene er ALTFOR omfattende. I 5 km-planen for nybegynner skulle man i løpet av uke 2 løpe 12*400 meter i konkurransefart. Det er så spinnvilt. ____ Alt i alt sitter jeg med en vondt følelse i magen. For dette er det altså 4 mennesker som setter navnet sitt på og er fornøyde med. Det er så pinlig dårlig, og jeg ville ikke funnet på å betale 179 kroner i måneden for dette mølet. Forumet har 36 medlemmer, hvorav 5 er merket som "coach". Her blir man automatisk meldt inn, og det var helt dødt. Utrolig merkelig at det ikke er ett eneste innlegg fra coachene etter lansering. Hadde jeg vært team Netfit, hadde jeg gitt to måneders gratis medlemsskap til 200 testpersoner. Disse kunne gjennomført programmer, kommet med tilbakemeldinger, gitt positive omtaler osv. At dette er resultatet av mange års arbeid er ubegripelig. Takk for din interessante opplevelse av appen! 👏 "I dag skal jeg trene intervaller". Nettopp. Jeg, jeg jeg...aldri fokus på mottakeren, kun fokus på seg selv. Hvordan mener de at de skal klare å engasjere evt kunder? Godt over halvparten av rettene er pasta. 😄 Ingen overraskelse kanskje, i og med at det ser ut til at de spiser pasta hele tiden. Men dette er en treningsapp, og da burde utvalget av middag vært mye bredere. Et sunt kosthold er faktisk et variert kosthold, og det har jeg ikke inntrykk av at de har i det hele tatt. I tillegg er det helt stille rundt lanseringen. Hva skjer? God jobba Netfit. 30 9
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 15. juli 2023 Populært innlegg #85748 Skrevet 15. juli 2023 (endret) Jeg var innom Emilie Nereng sin insta, og her er bilde hun deler på story i dag. C og E er to helt forskjellige influencere, og kan ikke sammenlignes sånn sett. Synes bare det er interessant å se forskjellen. Emilie ser oppriktig glad ut, fresh, sprudlende og naturlig. Et øyeblikksbilde. Caroline fremstår som det totalt motsatte. Hva er mest inspirerende og appellerende? Jeg er ikke i tvil. Begge er skjermdump fra instastory, kan ikke linkes til Endret 15. juli 2023 av Snødronninga 51 8
CityCityBangBang Skrevet 15. juli 2023 #85749 Skrevet 15. juli 2023 (endret) 14 hours ago, Snødronninga said: Jeg var innom Emilie Nereng sin insta, og her er bilde hun deler på story i dag. C og E er to helt forskjellige influencere, og kan ikke sammenlignes sånn sett. Synes bare det er interessant å se forskjellen. Emilie ser oppriktig glad ut, fresh, sprudlende og naturlig. Et øyeblikksbilde. Caroline fremstår som det totalt motsatte. Hva er mest inspirerende og appellerende? Jeg er ikke i tvil. Begge er skjermdump fra instastory, kan ikke linkes til Forskjellen; Den ene forbereder seg på konto på "Only fans" - den andre ønsker å formidle og dele at hun har det fint.😓 Endret 15. juli 2023 av CityCityBangBang Skrivefeil 17 3
Hallepalle2 Skrevet 15. juli 2023 #85750 Skrevet 15. juli 2023 Klipp fra coachen sin IG: 48h before a race the last thing you want is to be 24h flat out with a stomach virus constantly running to the bathroom Er dette god engelsk? For meg virker det veldig norsk-engelsk og direkte oversatt, men jeg er ikke supergod på engelsk selv. Jeg kommenterte en gang på det jeg anså som ‘the julekalender engelsk’ og fikk beskjed om at det var helt korrekt i følge hans bror som har master eller noe i engelsk pluss hans amerikanse svigerinne 😅stilig at han sjekker med dem før han legger ting ut for sitt internasjonale publikum. 37 6
Lorieen Skrevet 15. juli 2023 #85751 Skrevet 15. juli 2023 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Klipp fra coachen sin IG: 48h before a race the last thing you want is to be 24h flat out with a stomach virus constantly running to the bathroom Er dette god engelsk? For meg virker det veldig norsk-engelsk og direkte oversatt, men jeg er ikke supergod på engelsk selv. Jeg kommenterte en gang på det jeg anså som ‘the julekalender engelsk’ og fikk beskjed om at det var helt korrekt i følge hans bror som har master eller noe i engelsk pluss hans amerikanse svigerinne 😅stilig at han sjekker med dem før han legger ting ut for sitt internasjonale publikum. LKE er viden kjent for sin «broken english». Nei, dette er ikke god engelsk, og det ser alle som har grunnleggende kunnskaper i engelsk. Man trenger ikke master for å se at syntaksen her er totalt på bærtur. 35 6
moon.extravaganza Skrevet 15. juli 2023 #85752 Skrevet 15. juli 2023 For en person som trener fast med Naardic, må jeg si at appen til Netfit, som den er beskrevet her, virker helt urealistisk. Det har den jo gjort hele veien og det bekreftes nå. Det virker som de vil altfor mye og ikke har tatt noen valg underveis? De kommer ikke til å kunne opprettholde alt de mener de kan tilby... Tilsvarende apper har allerede hatt et velutviklet og etablert program i bunn før det ble app (for eks Desiree Andersen, eller la oss si Kayla Itsines internasjonalt, eller til og med Nike Training Club). De mangler en helt grunnleggende og tydelig kommunisert metode og filosofi rundt trening som også skal gjøre det de driver med tilgjengelig for andre. 23 2
Katten89 Skrevet 15. juli 2023 #85753 Skrevet 15. juli 2023 Når det gjelder nybegynnerplaner for løpere så bommer paret ekstremt. Det har dem vist på en eksempelplan tidligere også. Om man ser på løplabbets treningsplan for begynnere er det snakk om få minutter løping og mest gåing de første ukene og så øker det gradvis. Hr og Fru evner ikke å sette seg inn i hvordan det er å være nybegynner. Dem evner heller ikke å lese seg opp på det og har ingen reell erfaring med å trene ekte mennesker i person. Jeg tror egentlig de aldri har coachet noen andre en hverandre og seg selv. De turer frem med sitt syn og klarer ikke å sette seg inn i at man ikke kan løpe en time på dag èn... Da kan man jo tenke at mye av det andre dem formidler er feil også... Herregud. Ikke kjøp plan av dem! Tren heller løping med f.eks "fitfocuse" - Desirè, cathrine collins, Inger in dubai eller andre kyndige pt-er som faktisk vet hva de snakker om. 32 8
Jobbermedbarn Skrevet 15. juli 2023 #85754 Skrevet 15. juli 2023 Katten89 skrev (11 minutter siden): Når det gjelder nybegynnerplaner for løpere så bommer paret ekstremt. Det har dem vist på en eksempelplan tidligere også. Om man ser på løplabbets treningsplan for begynnere er det snakk om få minutter løping og mest gåing de første ukene og så øker det gradvis. Hr og Fru evner ikke å sette seg inn i hvordan det er å være nybegynner. Dem evner heller ikke å lese seg opp på det og har ingen reell erfaring med å trene ekte mennesker i person. Jeg tror egentlig de aldri har coachet noen andre en hverandre og seg selv. De turer frem med sitt syn og klarer ikke å sette seg inn i at man ikke kan løpe en time på dag èn... Da kan man jo tenke at mye av det andre dem formidler er feil også... Herregud. Ikke kjøp plan av dem! Tren heller løping med f.eks "fitfocuse" - Desirè, cathrine collins, Inger in dubai eller andre kyndige pt-er som faktisk vet hva de snakker om. Helt enig. Det jeg ikke forstår er at Adrian P setter sitt navn på dette som høres ut som et skikkelig amatørmessig opplegg? Helt merkelig… 19 5
Surikatt Skrevet 15. juli 2023 #85755 Skrevet 15. juli 2023 Snødronninga skrev (7 timer siden): Jeg var innom Emilie Nereng sin insta, og her er bilde hun deler på story i dag. C og E er to helt forskjellige influencere, og kan ikke sammenlignes sånn sett. Synes bare det er interessant å se forskjellen. Emilie ser oppriktig glad ut, fresh, sprudlende og naturlig. Et øyeblikksbilde. Caroline fremstår som det totalt motsatte. Hva er mest inspirerende og appellerende? Jeg er ikke i tvil. Begge er skjermdump fra instastory, kan ikke linkes til Caroline Berg Eriksen gjemmer seg bak tunge filtre. Hun andre er naturlig. 14 7
Isild Skrevet 15. juli 2023 #85756 Skrevet 15. juli 2023 (endret) De har "hypet opp" og pre-lansert denne appen i hvor mange år? De har forsvart ÅREVIS med utsettelser og "coming soon.." med at de har hatt feil folk på laget, ikke ønsker å gi fra seg et halvbra produkt osv. Har ikke sjekket ut dette selv, men det høres ikke konkurransedyktig ut. Det kommer ikke til å slå an. Markedet de ønsker å revolusjonere er allerede mettet med så mye kompetanse, apper, gode løsninger og tillitsvekkende online-opplegg. De.henger.så.langt.etter. Men de nekter å innse det. Endret 15. juli 2023 av Isild 22 5
¤flicka¤ Skrevet 15. juli 2023 #85757 Skrevet 15. juli 2023 Hva er definisjonen på nybegynner i følge netfit? Hvis «ekte» nybegynnere starter opp med det programmet som er skissert over her så vil det føre til at de enten mister selvtilliten totalt eller at de blir skadet (eller begge). 12x400 i uke 2?!?! Latterlig - og skummelt hvis det er sant. 28 7
Jobbermedbarn Skrevet 15. juli 2023 #85758 Skrevet 15. juli 2023 Slik som @På besøk beskriver det høres det ut som de har jobbet med netfit appen de 2 siste mnd, ikke de 7 siste årene… Få liveøvelser, 17 middagsretter… Så utrolig lite respekt de har for kundene sine. Er jo ikke rart de røde tallene lyser. 23 3
vinterskog Skrevet 15. juli 2023 #85759 Skrevet 15. juli 2023 (endret) Virker som at netfit, app, instakonto, coach-insta, yoga, egentlig bare er et alibi. Et alibi for å fremstå som kompetente og hardtarbeidene, for så kunne avskrive alt de gjør som «jobb» og ta ut det på firma. kan virkelig alle bare sette opp en firma og instagram, for så dra av alt mulig på dette?? Endret 15. juli 2023 av vinterskog 22 11
Karmaisabitch Skrevet 15. juli 2023 #85760 Skrevet 15. juli 2023 Det må være veldig få som følger ekteparets kontoer som faktisk gjør det fordi de liker innholdet og blir inspirert. Tror resten er kjøpte følgere og alle oss som lar seg fascinere av galskapen man blir vitne til. Har disse menneskene det egentlig bra? Jeg er mest bekymret for det. 15 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå