cerruti Skrevet 13. juli 2023 #85681 Skrevet 13. juli 2023 Finlay skrev (6 timer siden): Helt utrolig egentlig. Her har de sjansen til å dele virkelig spennende innhold, noe helt annet enn Granca og Hellas. De fleste har IKKE bodd på et fransk slott, og det burde vært rikelig anledning til å dele både interiør, arkitektur, historie og natur. Hvorfor skal de det? Det er virkelig ikke CBE jeg oppsøker for å gjøre research i så måte. Ingen av disse har vel kompetanse på disse områdene. 5 2
Lafamiglia Skrevet 13. juli 2023 #85682 Skrevet 13. juli 2023 Surikatt skrev (1 time siden): Lurer på hvorfor de ikke har blokkert han?? Det kan da godt være at de har blokkert ham, men at han har tilgang til å se kontoen fordi kona/venner eller andre ikke er blokkert. 8 3
Kollontaj Skrevet 13. juli 2023 #85683 Skrevet 13. juli 2023 cerruti skrev (19 minutter siden): Hvorfor skal de det? Det er virkelig ikke CBE jeg oppsøker for å gjøre research i så måte. Ingen av disse har vel kompetanse på disse områdene. Hun får bruke google-kompetansen hun fremviste i podcasten, det gikk sånn passe bra. Noe er jo bedre enn ingenting. 8
Frisk Frosk Skrevet 13. juli 2023 #85684 Skrevet 13. juli 2023 cerruti skrev (21 minutter siden): Hvorfor skal de det? Det er virkelig ikke CBE jeg oppsøker for å gjøre research i så måte. Ingen av disse har vel kompetanse på disse områdene. CBE har ingen reell utdanning eller særlig kompetanse når det gjelder trening heller, men likevel velger hun å presentere treningsinnhold daglig - og være ansikt og penn utad for Netfit. Ingen bør oppsøke noen av dem for kompetanse innen kropp, helse, trening heller. Ingen kompetanse stopper dem ikke fra å presentere helsefarlig innhold på sine bedriftskanaler. På både forrige og denne turen hadde de mulighet til å komme med mer innhold, noe som kanskje kunne gitt litt mer engasjement. Men det er tydelig ikke det som er ønsket. 18
Gjest Finlay Skrevet 13. juli 2023 #85685 Skrevet 13. juli 2023 cerruti skrev (1 time siden): Hvorfor skal de det? Det er virkelig ikke CBE jeg oppsøker for å gjøre research i så måte. Ingen av disse har vel kompetanse på disse områdene. Hvor mye kompetanse trenger man egentlig for å vise innside og utside av et slott? Ingen som krever at de skal fungere som oppslagsverk innen fransk arkitektur og kultur. De KAN ta fine bilder, og har nå en unik mulighet til å presentere betydelig mer spennende stoff enn de gjør til daglig. Men de griper den ikke, av en eller annen grunn. Som følger ville jeg syntes det var spennende å se mer av f. eks interiøret, og kanskje litt informasjon om slottets alder og historie. Istedet er det daglige bilder av kokkens hånd, der den strør basilikum over tallerkener med mat, og CBE som løper og svetter. De kunne fått til noe bedre tenker jeg.
Klink Skrevet 13. juli 2023 #85686 Skrevet 13. juli 2023 Finlay skrev (Akkurat nå): Hvor mye kompetanse trenger man egentlig for å vise innside og utside av et slott? Ingen som krever at de skal fungere som oppslagsverk innen fransk arkitektur og kultur. De KAN ta fine bilder, og har nå en unik mulighet til å presentere betydelig mer spennende stoff enn de gjør til daglig. Men de griper den ikke, av en eller annen grunn. Som følger ville jeg syntes det var spennende å se mer av f. eks interiøret, og kanskje litt informasjon om slottets alder og historie. Istedet er det daglige bilder av kokkens hånd, der den strør basilikum over tallerkener med mat, og CBE som løper og svetter. De kunne fått til noe bedre tenker jeg. De har vist både innsiden og utsiden av slottet ligger der enda. De filmet utsiden med drone tror jeg.
Stargaze Skrevet 13. juli 2023 #85687 Skrevet 13. juli 2023 (endret) To dager til løp og gubben er syk. Hvilken bombe.. Bør jo absolutt stå over hvis det er så gale. Endret 13. juli 2023 av Stargaze 34 3
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 13. juli 2023 Populært innlegg #85688 Skrevet 13. juli 2023 Stargaze skrev (30 minutter siden): To dager til løp og gunben er syk. Hvilken bombe.. Bør jo absolutt stå over hvis det er så gale. Indirekte dårlig reklame for kjøkkenet der, som har vært fokus hos CBE... De fornekter seg aldri. Og som alltid bra å ha en unnskyldning hvis resultatene ikke blir som forventet i løpet. For stille, det antar jeg han gjør åkke som. 46 5
snute Skrevet 13. juli 2023 #85689 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Rart at han legger ut «morning routin» hvis han er så syk. Kan jo hende at han har spist noe annet enn de andre pga løpet, men veldig rart at han så ofte blir syk. Virker som de andre på slottet er friske. Også utrolig rart å delta på løp når de er på ferie, men det er mye som er litt merkelig med LKE syns jeg… Endret 13. juli 2023 av snute . 36
Populært innlegg Korsihalsen Skrevet 13. juli 2023 Populært innlegg #85690 Skrevet 13. juli 2023 Er alltid syke før løp, ikke hver gang, men hver eneste gang 😄 49 7
Chrisssi Skrevet 13. juli 2023 #85691 Skrevet 13. juli 2023 Korsihalsen skrev (10 minutter siden): Er alltid syke før løp, ikke hver gang, men hver eneste gang 😄 Må vel prefabrikere en mulig unnskyldning om løpet ikke går bra. Med all den maniske treningen burde vel mannen vært trippel verdensmester eller noe sånt. 38 4
Surikatt Skrevet 13. juli 2023 #85692 Skrevet 13. juli 2023 Han tåler vel lite, rovdrift på kroppen kombinert med varme. Å få i seg nok vann er heller ikke nødvendig for han. 20 4
CityCityBangBang Skrevet 13. juli 2023 #85693 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Var noe kjent her gitt..... 🙄 https://www.dagbladet.no/kjendis/fansen-raser-burde-vite-bedre/79861100 Merkelig at ikke norske aviser kan bruke norske eksempler? Siden de velger å skrive om det. Endret 13. juli 2023 av CityCityBangBang 24 4
Inocybe Skrevet 14. juli 2023 #85694 Skrevet 14. juli 2023 (endret) CityCityBangBang skrev (10 timer siden): Var noe kjent her gitt..... 🙄 https://www.dagbladet.no/kjendis/fansen-raser-burde-vite-bedre/79861100 Merkelig at ikke norske aviser kan bruke norske eksempler? Siden de velger å skrive om det. Ja det er jo meeeer enn nok norske influencere å ta av som blander barna sine med sterkt seksualiserte bilder av mor. CBE intet unntak. Ser fansens patetiske forsvar er universielt 😂 Så lenge mor er pen nok er det innafor. 🫠 Sitat: artikkelen over «La dama leve! Hun er en fantastisk mor og har en fantastisk kropp, så hvorfor ikke vise det?». Legger til. Sitatet fra fansen er en selvmotsigelse. Ingen som eksponerer barn og blander barna med seksualiserte kroppsfokusering bilder av seg selv er en god mor. Punktum. Endret 14. juli 2023 av Inocybe 31 5
hvalstad45 Skrevet 14. juli 2023 #85695 Skrevet 14. juli 2023 11 hours ago, Surikatt said: Han tåler vel lite, rovdrift på kroppen kombinert med varme. Å få i seg nok vann er heller ikke nødvendig for han. Det slår jo aldri feil, det er alltid noe galt før løp! Kjekt å ha en unnskyldning, da, etterpå... 21
Korsihalsen Skrevet 14. juli 2023 #85696 Skrevet 14. juli 2023 hvalstad45 skrev (39 minutter siden): Det slår jo aldri feil, det er alltid noe galt før løp! Kjekt å ha en unnskyldning, da, etterpå... Sytepaver begge to... 7
Surikatt Skrevet 14. juli 2023 #85697 Skrevet 14. juli 2023 hvalstad45 skrev (56 minutter siden): Det slår jo aldri feil, det er alltid noe galt før løp! Kjekt å ha en unnskyldning, da, etterpå... De er alltid verdensmestre på Instagram. Verre å skulle prestere i den virkelige verden. Ja, det finnes mange som løper i tillegg til full jobb, familie og andre forpliktelser. De kan ikke blokkeres, heller😊 21 1
Ellie77 Skrevet 14. juli 2023 #85698 Skrevet 14. juli 2023 Surikatt skrev (1 minutt siden): De er alltid verdensmestre på Instagram. Verre å skulle prestere i den virkelige verden. Ja, det finnes mange som løper i tillegg til full jobb, familie og andre forpliktelser. De kan ikke blokkeres, heller😊 Alt de driver med er et eneste, stort luftslott. Kanskje man faktisk trenger et annet fokus i livet for å prestere blant de beste. Fokus på utseende, polert fasade og andre overflatiske verdier er kanskje ikke noe som gir den given de desperat ser ut til å trenge. 14
Pusern3 Skrevet 14. juli 2023 #85699 Skrevet 14. juli 2023 Korsihalsen skrev (53 minutter siden): Sytepaver begge to... vanskelig føle sympati med tanke på at de overhode ikke tar hensyn til at kroppene deres og helsa deres tydelig lider under livsstilen. 6
Kollontaj Skrevet 14. juli 2023 #85700 Skrevet 14. juli 2023 Takk for dagens latter LKE, skjønner at dette skal være ironisk med hvit badekåpe og stup i bassenget. For det går faktisk ikke an å vise dette på alvor. ☺️ 23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå