Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, IreneV said:

Det må ha skjedd ca 2019. Egentlig greit at hun ikke har skrevet om det, men hvorfor ikke egentlig? Hun bedriver uansett aggressivt kroppspress, så hvorfor ikke være åpen om det? 

Dette ble behørig diskutert i denne tråden på den tiden (april/mai). Med rikelig billedlig dokumentasjon. Det er bare å bla seg bakover. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
IreneV skrev (10 minutter siden):

Det må ha skjedd ca 2019. Egentlig greit at hun ikke har skrevet om det, men hvorfor ikke egentlig? Hun bedriver uansett aggressivt kroppspress, så hvorfor ikke være åpen om det? 

Husker man kunne tydelig se den kjipe støtte bh’en under lette sommerplagg i perioden det snakkes om, hun hadde aldri valgt slikt undertøy ellers liksom😏

• Liker 15
Skrevet
IreneV skrev (9 minutter siden):

Jeg antar at det ikke passer inn i det narrativet de selv ønsker å selge - som at hun/de er helt naturlig vakre.

Å innrømme at hun har tatt silikon, botox og fillers passer nok ikke inn i det narrativet.

Men det er ganske uforståelig, de er tatt i bildejuks fra det meste av hennes influencervirke. Og de blir verre og verre med det. Det er så ille nå at det er jo helt åpenbart hvor mye hun og de gjør for å fremstille henne som noe annet enn henne selv.

Hadde de vært 18-20 år kunne man kanskje forstått det. Men når han er fylt 40 år og hun bare har få år igjen til 40 år også, og de har to jenter, så er det helt uforståelig at dette er det de ønsker å selge.

• Liker 22
Gjest IreneV
Skrevet
Hunter7 skrev (1 minutt siden):

Dette ble behørig diskutert i denne tråden på den tiden (april/mai). Med rikelig billedlig dokumentasjon. Det er bare å bla seg bakover. 

Takk! Da skal jeg bla litt. Men hun har altså ikke vært åpen om dette, det var vel det jeg lurte mest på.

Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (8 minutter siden):

Jeg antar at det ikke passer inn i det narrativet de selv ønsker å selge - som at hun/de er helt naturlig vakre.

Å innrømme at hun har tatt silikon, botox og fillers passer nok ikke inn i det narrativet.

Men det er ganske uforståelig, de er tatt i bildejuks fra det meste av hennes influencervirke. Og de blir verre og verre med det. Det er så ille nå at det er jo helt åpenbart hvor mye hun og de gjør for å fremstille henne som noe annet enn henne selv.

Hadde de vært 18-20 år kunne man kanskje forstått det. Men når han er fylt 40 år og hun bare har få år igjen til 40 år også, og de har to jenter, så er det helt uforståelig at dette er det de ønsker å selge.

Tror du har helt rett i det.  Jeg synes denne typen influencere bør  opplyse om opererte kropper også. Og media burde skrive mye mer om hva plastisk kirurgi og estetiske inngrep  kan føre til av komplikasjoner!

Endret av IreneV
Skrevet

Det er da ingen hemmelighet at hun har silikon? Hun har vel innrømmet det selv, eller tar jeg feil?

• Liker 4
Gjest IreneV
Skrevet
Batteri skrev (8 minutter siden):

Det er da ingen hemmelighet at hun har silikon? Hun har vel innrømmet det selv, eller tar jeg feil?

Eneste jeg finner om temaet er dette fra 2016, og jeg er tildels enig, men ikke når det gjelder de som bedriver kroppspress. Da må det opplyses om, mener jeg:

"Selv mener jeg at kirurgiske inngrep er såpass personlige at det ikke skal måtte deles med hele verden. For når det legges ut på nett er det umiddelbart tilgjengelig lesestoff for hele verden. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg selv ville angrepet det. Det blir feil å avfeie det og nekte for det, dersom det er åpenbart. Og dersom du svarer at ja, det og det har jeg gjort – er du ikke da med på å bygge dårlig selvtillit hos en eller annen der ute? "

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/04/17/fortelleellerikkefortelle/

Skrevet
Ultiva skrev (På 28.10.2020 den 10.48):

CBE før operasjonen i mai 2018:

https://imgur.com/a/X7yeE8X

CBE etter operasjonen:

https://imgur.com/a/2pc3brt

Jeg syns CBE var MYE mer elegant før og da spilte hun ikke så voldsomt på sex slik hun gjør etter operasjonen. Hun blir mer og mer smakløs, dessverre i takt med at barna hennes begynner på skole og får tilgang til sosiale medier.

Værsågod 

• Liker 12
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Glufseguri skrev (10 timer siden):

Værsågod 

Så mye finere før! Hvorfor velger kvinner å ødelegge brystene sine på denne måten? Jeg skjønner det ikke. Huden rynker seg kanskje litt med alder og etter fødsler, i noen stillinger, men det er uansett mye finere enn harde små ballonger. Som gjør vondt når du ligger på magen. Og alt kroppen må igjennom, både under operasjon og etter. Byttes ut må det også. 

Edit: Fikk tilbakemelding fra en bruker om at dette er en "surmaget kommentar". Er det virkelig det? Ja, jeg vet godt hva kapsling er, og veldig mange får ubehag eller smerter ved å ligge på magen med implantat. Det er sannheten. Dessverre.

Endret av IreneV
Skrevet
molly83 skrev (3 timer siden):

Har Mads Hansen omsider laget en post med henvisning til CBE?

IMG_0697.jpeg

Kommer ikke opp noe her, hva handlet posten om? 

• Liker 1
Skrevet
IreneV skrev (1 time siden):

Eneste jeg finner om temaet er dette fra 2016, og jeg er tildels enig, men ikke når det gjelder de som bedriver kroppspress. Da må det opplyses om, mener jeg:

"Selv mener jeg at kirurgiske inngrep er såpass personlige at det ikke skal måtte deles med hele verden. For når det legges ut på nett er det umiddelbart tilgjengelig lesestoff for hele verden. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg selv ville angrepet det. Det blir feil å avfeie det og nekte for det, dersom det er åpenbart. Og dersom du svarer at ja, det og det har jeg gjort – er du ikke da med på å bygge dårlig selvtillit hos en eller annen der ute? "

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/04/17/fortelleellerikkefortelle/

Mener å huske hun hadde «influensa» eller «magesyke» og ikke kunne blogge på noen dager da sportsbhen og det noe fyldigere frontpartiet plutselig duket opp.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Isola2 skrev (1 minutt siden):

Mener å huske hun hadde «influensa» eller «magesyke» og ikke kunne blogge på noen dager da sportsbhen og det noe fyldigere frontpartiet plutselig duket opp.

Influensa en ukes tid. Host. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Siste gjengen jeg ville vært med på festival!
Men det er ikke CBEs bilde? Da ser jo kroppen ganske lik ut, og ansiktet har litt mer liv enn det det har i egne kanaler.

Hjelp, så tydelig den sminken med contouring ble i halvmørket med blitz. Ser jo ut som teatersminke. 

Endret av Piggsopp
Skrivefeil
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Auroraborealiset skrev (6 timer siden):

Dette bildet har jeg screenshootet fra en film fra Idyllfestivalen. Bildet underbygger påstanden om at hun har silikon i brystene og at det ikke er noe som er naturlig. Ingen blir født med oppoverpupp, det strider imot naturloven. 

IMG_3378.jpeg

Ja og en markant kant også. Ingen naturlige bryst ser slik ut

• Liker 9
Gjest IreneV
Skrevet
Pusern3 skrev (5 timer siden):

Ja og en markant kant også. Ingen naturlige bryst ser slik ut

https://www.plasticsurgery.org/news/blog/what-is-capsular-contracture-and-how-can-it-be-treated

Tror hun har fått kapsling. Smertefullt, og ikke pent.

Unødvendig plastisk kirurgi  burde merkes, og komme med grafiske advarsler. Selv om hun fjerner silikonen nå, så vil brystet aldri bli som før. Det vil være arr og arrvev både inni og utenpå. Mange får skade i nervene, slik at de enten blir helt kalde og følelsesløse, eller veldig sensitive. Litt slapp hud er da mye finere? Og føles bedre, ikke minst. 

Gjest IreneV
Skrevet

Et viktig og hjerteskjærende innlegg, som forteller hvor viktig det er at personlige trenere innehar rett komtepanse:

https://www.tv2.no/mening_og_analyse/ordene-motiverte-meg-til-a-bli-sykere/15714266/

"For en stund tilbake hadde jeg en personlig trener (PT)-konsultasjon (PT). Jeg informerte om at jeg hadde en spiseforstyrrelse og hadde startet prosessen for å bli frisk.

Men jeg trengte tips til å forholde meg til mat og vite at jeg får i meg nok næring uten at det skal ta over livet mitt.

Svaret jeg fikk var «begynn å telle kalorier og pass på å ikke overstige kalorimålet».

Lite visste han om at det å telle kalorier var den største faktoren til at jeg fikk en spiseforstyrrelse. Jeg forklarte at dette altså var et dårlig tips i min situasjon og det tror jeg gjelder mange andre også.

Han fortalte at han egentlig ikke visste noe om spiseforstyrrelser, noe jeg syns er veldig rart da det er SÅ relevant på et treningssenter.

Overraskende mange på treningssenteret trener, nettopp fordi de har en spiseforstyrrelse, kanskje de tvinger seg selv på trening hver dag i flere timer og kanskje uten noe næring i kroppen."

Gjest IreneV
Skrevet
Piggsopp skrev (8 timer siden):

Hjelp, så tydelig den sminken med contouring ble i halvmørket med blitz. Ser jo ut som teatersminke. 

Blir sånn med alderen, for mye sminke er ikke fint på noen synes jeg, men med alderen får det en veldig uheldig effekt. Bare se på Bendriss vs Ullmann. Man blir skummel! Men noen ønsker kanskje den effekten 🧛‍♀️

Skrevet
Rastebenk skrev (19 timer siden):

Ja det er veldig suspekt at lønningene de nå har unnet seg tilsvarer ganske så nøyaktig 6G hver. Lønninger som ikke henger på greip i fht bedriftens resultater, og definitivt ikke i fht arbeidsmengde eller prestasjoner. Men som du skriver, så tilsvarer lønnene maksbeløpet for ytelser hos NAV.. Hmm..

Som du poengterer så har de pleid å leve veldig godt på minimumslønninger. Ulrik Nygaard (pilotfruemannen) har uttalt at han og Julianne lever relativt gratis i hverdagene fordi de skriver av alt som de viser frem i SoMe på firmaet. Det er jo vanvittig at dette i det hele tatt er mulig.

Beklager unger, vi må bare legge ut bildene av de nye lekene deres på SOME først,  slik at vi kan skrive det av på firmaet. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet
Pasha skrev (2 minutter siden):

Beklager unger, vi må bare legge ut bildene av de nye lekene deres på SOME først,  slik at vi kan skrive det av på firmaet. 

Og slik kan barn vranglære at det er ikke det å leke med lekene som er viktig, å nyte, men å vise frem, til andre.

Skrevet
IreneV skrev (10 timer siden):

Så mye finere før! Hvorfor velger kvinner å ødelegge brystene sine på denne måten? Jeg skjønner det ikke. Huden rynker seg kanskje litt med alder og etter fødsler, i noen stillinger, men det er uansett mye finere enn harde små ballonger. Som gjør vondt når du ligger på magen. Og alt kroppen må igjennom, både under operasjon og etter. Byttes ut må det også. 

IreneV skrev (57 minutter siden):

https://www.plasticsurgery.org/news/blog/what-is-capsular-contracture-and-how-can-it-be-treated

Tror hun har fått kapsling. Smertefullt, og ikke pent.

Unødvendig plastisk kirurgi  burde merkes, og komme med grafiske advarsler. Selv om hun fjerner silikonen nå, så vil brystet aldri bli som før. Det vil være arr og arrvev både inni og utenpå. Mange får skade i nervene, slik at de enten blir helt kalde og følelsesløse, eller veldig sensitive. Litt slapp hud er da mye finere? Og føles bedre, ikke minst. 

først av alt så er ikke kapsling nødvendigvis smertefult. Du ser heller ikke på noen av bildene du har vist til at hun har kapsling! Vet du i det hele tatt hva det er? 

Det gjør heller ikke nødvendigvis vondt å ligge på magen med silikon, dette avhenger av størrelse!! 

Om noen velger å ta silikon så tenker jeg st det får være opp til den enkelte uten slike surmaga kommentarer fra folk.

Det man derimot kan kritisere med CBE er kroppsfokuset etter hun tok silikon! Hun viser frem brystpartiet og fremhever dette,  med struttende nippler når det minste passer seg samtidig som hun gjemmer seg bak narrativet:"jeg har ikke forandret kroppen min fra jeg var 16" eller om det var rumpa. Spiller ingen rolle. Hun fronter kroppen sin som et naturlig resultat av trening når sannheten er at hun har operert, poserer, redigerer og retusjerer seg til det ugjenkjennelige. 

Jeg kan forstå at man får mer selvtillit og at man er stolt av kroppen sin, men alt til sin tid. Dessuten tror jeg hun hadde tjent mer på å være ærlig. Kanskje hun kunne fortalt om hvorfor hun tok det, om det ligger mer bak enn at hun bare ville ha større pupper for å prøve og tjene penger. 

• Liker 25
  • Nyttig 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...