Kaputt Skrevet 11. juli 2023 #85561 Skrevet 11. juli 2023 (endret) IreneV skrev (45 minutter siden): Takk for fint innlegg, igjen. Jeg benytter "sylslank" som et begrep for det som ikke et naturlig. Burde gjort det klarere. Det finnes naturlig slanke og trente kvinner på 38, med flate mager, som har født barn, og som kan kose seg med is og bakevarer. Men som du påpeker, det er sjeldent, og som regel genetisk betinget. CBE sine bilder viser på ingen måte en naturlig kropp. Den er retusjert. Eller hun går på en meget streng diet, der hun faster , eller kutter vanninntak før hun tar bildene. I tillegg er hun vel operert? Brystene ser alt annet enn naturlige ut. De ser faktisk smertefulle ut. Har veldig troen på at kalorier ut og kalorier inn egentlig gjelder for de fleste. Kjæresten min er 190 og veier knappe 70 kilo. Ikke fordi han VIL være så tynn, men fordi han har en aktiv hverdag og ikke er opptatt av mat. Han kan glemme å spise fra frokost og til middag sent på kveld. Og jobber ofte 14-timers dager (i en aktiv jobb). Han tror selvsagt at han kan spise hva han vil, men når han spiser så orker han ikke mer enn meg - som er 30 centimeter lavere og veier en del mindre. Når han blir tilbudt kaker og annet godt så fremstår det selvsagt som at han kan bøtte nedpå hva som helst - men hvis han spiser 4000 kalorier akkurat den dagen, og det blir 2000 per dag resten av måneden - så går han jo ikke akkurat opp i vekt. Enkel matte. Han er heller ikke den som "fyser" på noe godt, selv om han strengt tatt kunne trengt det. Potetgullskåla er det jeg som tømmer for å si det sånn. Per tiden går jeg i terapi pga spiseforstyrrelser som har hengt ved meg i over 30 år. Lærer mye på dette kurset. Man er i snitt ganske like når det kommer til forbrenning - hvis ikke man lider av én eller annen sykdom. Endret 11. juli 2023 av Kaputt 14 5 4
hvalstad45 Skrevet 11. juli 2023 #85562 Skrevet 11. juli 2023 8 minutter siden, Kaputt said: Har veldig troen på at kalorier ut og kalorier inn egentlig gjelder for de fleste. Kjæresten min er 190 og veier knappe 70 kilo. Ikke fordi han VIL være så tynn, men fordi han har en aktiv hverdag og ikke er opptatt av mat. Han kan glemme å spise fra frokost og til middag sent på kveld. Og jobber ofte 14-timers dager (i en aktiv jobb). Han tror selvsagt at han kan spise hva han vil, men når han spiser så orker han ikke mer enn meg - som er 30 centimeter lavere og veier en del mindre. Når han blir tilbudt kaker og annet godt så fremstår det selvsagt som at han kan bøtte nedpå hva som helst - men hvis han spiser 4000 kalorier akkurat den dagen, og det blir 2000 per dag resten av måneden - så går han jo ikke akkurat opp i vekt. Enkel matte. Han er heller ikke den som "fyser" på noe godt, selv om han strengt tatt kunne trengt det. Potetgullskåla er det jeg som tømmer for å si det sånn. Per tiden går jeg i terapi pga spiseforstyrrelser som har hengt ved meg i over 30 år. Lærer mye på dette kurset. Man er i snitt ganske like når det kommer til forbrenning - hvis ikke man lider av én eller annen sykdom. Man ser også på resten av familien at det er usannsynlig at hun skal ha en naturlig spiker-kropp, de er alle mer kraftige bygd. Det går nok veldig på psyken og formen å måtte presse seg ned i unaturlig lav vakt hele tiden. Ikke er det bra for hjernen heller. 27
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #85563 Skrevet 11. juli 2023 (endret) Kaputt skrev (14 minutter siden): Har veldig troen på at kalorier ut og kalorier inn egentlig gjelder for de fleste. Kjæresten min er 190 og veier knappe 70 kilo. Ikke fordi han VIL være så tynn, men fordi han har en aktiv hverdag og ikke er opptatt av mat. Han kan glemme å spise fra frokost og til middag sent på kveld. Og jobber ofte 14-timers dager (i en aktiv jobb). Han tror selvsagt at han kan spise hva han vil, men når han spiser så orker han ikke mer enn meg - som er 30 centimeter lavere og veier en del mindre. Når han blir tilbudt kaker og annet godt så fremstår det selvsagt som at han kan bøtte nedpå hva som helst - men hvis han spiser 4000 kalorier akkurat den dagen, og det blir 2000 per dag resten av måneden - så går han jo ikke akkurat opp i vekt. Enkel matte. Han er heller ikke den som "fyser" på noe godt, selv om han strengt tatt kunne trengt det. Potetgullskåla er det jeg som tømmer for å si det sånn. Per tiden går jeg i terapi pga spiseforstyrrelser som har hengt ved meg i over 30 år. Lærer mye på dette kurset. Man er i snitt ganske like når det kommer til forbrenning - hvis ikke man lider av én eller annen sykdom. Litt flere menn som har det sånn. Og noen kvinner. Hvis de er svært aktive. Nå vet ikke jeg hvor mye CBE legger ut av boller og snop, kanskje ikke like mye som feks Isabel Raad, som man skulle tro levde på sjokoladekaker, godteri, pasta og pizza, og det uten å trene! Men joda, de finnes, de som ser ut som har anorexia, men ikke har det. Jeg kjenner to menn. Begge 190, og under 70 kg. Men de spiser ikke veldig regelmessig. Må legge til at jeg ønsker deg alt godt i terapi, kjempebra at du tar tak i det. Jeg slet med spiseforstyrrelser i mange år selv, og har vært frisk i ca ti år nå, men lever med noen uopprettelige skader. Endret 11. juli 2023 av IreneV
Kaputt Skrevet 11. juli 2023 #85564 Skrevet 11. juli 2023 IreneV skrev (1 minutt siden): Litt flere menn som har det sånn. Og noen kvinner. Hvis de er svært aktive. Nå vet ikke jeg hvor mye CBE legger ut av bollder og snop, kanskje ikke like mye som feks Isabel Raad, som man skulle tro levde på sjokoladekaker, godteri, pasta og pizza, og det uten å trene! Men joda, de finnes, de som ser ut som har anorexia, men ikke har det. Jeg kjenner to menn. Begge 190, og under 70 kg. Men de spiser ikke veldig regelmessig. Nettopp - de har et altfor avslappet forhold til mat vil jeg tro. Min har jo knapt tid til å spise. Og har antakelig en liten magesekk, slik at det ikke skal mye til før han blir mett. Han er armer og bein, høyt og lavt hele tiden - og mat blir nesten sett på som et nødvendig onde. Jeg elsker fyren, han er den fineste og godeste jeg har møtt - men skulle selvsagt ønske han hadde mer å gå på i tilfelle han skulle bli syk. 4 1
Frisk Frosk Skrevet 11. juli 2023 #85565 Skrevet 11. juli 2023 Isola2 skrev (2 timer siden): De ser kanskje for seg at et potensiellt nytt hus vil innbringe MYE spons. Det ble veldig stille etter de kryptiske meldingene om megler og tomt. Realiteten er kanskje at de ikke er spesielt attraktive for potensielle sponsorer..? Et ev. nytt hus vil IKKE innbringe mye spons hvis leverandørene gjør jobben sin på forhånd. Først får de sponset bad, arbeid og inventar... så få år senere forteller hun om dårlige materialer og dårlig utført arbeid. 2017: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/24/bad-nummer-2-og-underveis/ 2018: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/24/bad-nummer-2-og-underveis/ I siste link innrømmer hun også å ha sølvkre, noe som tyder på fuktproblemer: Og hun sier: 2021: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/15/oppussing-av-bad/ ... ... På spørsmål om hvorfor det har tatt så mange år å gjøre noe med det, så svarer hun i samme link at de bare har vært trege. Og sier øverst i linket at de tenker gjøre det i 2022. Ingen leverandører eller håndtverkere bør en gang vurdere å sponse husbygging eller oppussing for disse to. For i neste øyeblikk kan de snu helt om og gjøre det til det motsatte av reklame. Det er jo noe CBE har gjort flere ganger, bl.a. med BaLion treningstøy. Jeg håper at hvis de skal kjøpe/bygge hus, at de holder det helt utenfor sin forretningsdrift. Men det tviler jeg de har penger til. Uansett bør ingen sponse dem i et slikt prosjekt, for det er risikosport for de som sponser/kjøper reklame for dem. LKE har jo uttalt at det som postes på Story på IG "ikke teller", fordi det forsvinner etter et døgn (og derfor er det ikke så viktig at de stadig bryter norsk lov der). Det kan virke som om samme holdning gjelder det meste av annonsesamarbeid/spons også - at i det øyeblikket samarbeidet er over er også lojaliteten til Treasures AS borte, for da kan de godt snu helt om og kaste samarbeidspartnere under bussen, bare de selv har noe å tjene på det. Jeg håper kommende potensielle samarbeidspartnere gjør en langt bedre jobb enn tidligere har gjort med å undersøke hvordan denne bedriften drifter den. Hvis ikke kan det bli dyrt for samarbeidspartnere, som også kan få bøter/straff for samme lovbrudd som Treasures AS / CBE/ LKE gjør i reklamene. 23 6
Frisk Frosk Skrevet 11. juli 2023 #85566 Skrevet 11. juli 2023 IreneV skrev (1 time siden): Takk for fint innlegg, igjen. Jeg benytter "sylslank" som et begrep for det som ikke er naturlig. Burde gjort det klarere. Det finnes naturlig slanke og trente kvinner på 38, med flate mager, som har født barn, og som kan kose seg med is og bakevarer. Men som du påpeker, det er sjeldent, og som regel genetisk betinget. CBE sine bilder viser på ingen måte en naturlig kropp. Den er retusjert. Eller hun går på en meget streng diet, der hun faster , eller kutter vanninntak før hun tar bildene. I tillegg er hun vel operert? Brystene ser alt annet enn naturlige ut. De ser faktisk smertefulle ut. For ikke å snakke om hvor ekstremt hun strammer magen og trekker den inn når hun tar bilder. Det er på ingen måte normalt, det er rett og slett så ekstremt at det ikke er friskt å stadig gjøre, selv ikke for å posere seg slankere. For det CBE viser frem, det er ikke litt spenning, det er ekstrem inndragning og spenning av magemusklene. Selv ikke toppidrettsutøvere med ekstremt godt trente magemuskler ser de slik ut i normal stående stilling. Nå er det flere her som husker bedre om det med silikon, enn meg, men ut fra bildene hun legger ut er jeg ikke i tvil om at hun har silikon i brystene. Det er tilnærmet umulig for en kvinne som nærmer seg 40 år, som har så lav fettprosent som hun fremstiller å ha, og samtidig ha spenstige bryst av den størrelsen CBE fremviser nå. Bilder fra januar 2016 viser langt mindre bryst enn hva hun har i dag: (ADVARSEL: bikinibilder hvor det første i artikkelen kan være triggende for enkelte! ) https://www.minmote.no/nyheter/a/mB3xKl/omstridt-blogger-blir-bikinimodell-jeg-faar-kritikk-uansett-hva-jeg-gjoer I januar 2016 var da CBE gikk ut på egen blogg og erklærte at hun ikke ønsket at egne barn skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å endre på kroppen sin. Da er det på sin plass å lure på hva som har skjedd siden CBE på sine bedriftskanaler knapt viser annet enn voldsomt posert og redigerte bilder med og uten filterbrukt, hvor hun også har tatt både botox, fillers og silikon (om man skal vurdere ut fra hennes egne bilder). Ord er tydeligvis lite verdt for hun som en gang tok et par år med journalistutdanning på en privatskole... 22 1
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #85567 Skrevet 11. juli 2023 Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): For ikke å snakke om hvor ekstremt hun strammer magen og trekker den inn når hun tar bilder. Det er på ingen måte normalt, det er rett og slett så ekstremt at det ikke er friskt å stadig gjøre, selv ikke for å posere seg slankere. For det CBE viser frem, det er ikke litt spenning, det er ekstrem inndragning og spenning av magemusklene. Selv ikke toppidrettsutøvere med ekstremt godt trente magemuskler ser de slik ut i normal stående stilling. Nå er det flere her som husker bedre om det med silikon, enn meg, men ut fra bildene hun legger ut er jeg ikke i tvil om at hun har silikon i brystene. Det er tilnærmet umulig for en kvinne som nærmer seg 40 år, som har så lav fettprosent som hun fremstiller å ha, og samtidig ha spenstige bryst av den størrelsen CBE fremviser nå. Bilder fra januar 2016 viser langt mindre bryst enn hva hun har i dag: (ADVARSEL: bikinibilder hvor det første i artikkelen kan være triggende for enkelte! ) https://www.minmote.no/nyheter/a/mB3xKl/omstridt-blogger-blir-bikinimodell-jeg-faar-kritikk-uansett-hva-jeg-gjoer I januar 2016 var da CBE gikk ut på egen blogg og erklærte at hun ikke ønsket at egne barn skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å endre på kroppen sin. Da er det på sin plass å lure på hva som har skjedd siden CBE på sine bedriftskanaler knapt viser annet enn voldsomt posert og redigerte bilder med og uten filterbrukt, hvor hun også har tatt både botox, fillers og silikon (om man skal vurdere ut fra hennes egne bilder). Ord er tydeligvis lite verdt for hun som en gang tok et par år med journalistutdanning på en privatskole... Du ser det tydelig på dette bildet. Lagt under muskel antagelig... Ser ikke bra ut altså, hun har nok veldig lite eget vev... Au au! https://www.dagbladet.no/kjendis/havet-inn-millioner/71771788
Swan1998 Skrevet 11. juli 2023 #85568 Skrevet 11. juli 2023 Frisk Frosk skrev (41 minutter siden): Et ev. nytt hus vil IKKE innbringe mye spons hvis leverandørene gjør jobben sin på forhånd. Først får de sponset bad, arbeid og inventar... så få år senere forteller hun om dårlige materialer og dårlig utført arbeid. 2017: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/24/bad-nummer-2-og-underveis/ 2018: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/24/bad-nummer-2-og-underveis/ I siste link innrømmer hun også å ha sølvkre, noe som tyder på fuktproblemer: Og hun sier: 2021: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/15/oppussing-av-bad/ ... ... På spørsmål om hvorfor det har tatt så mange år å gjøre noe med det, så svarer hun i samme link at de bare har vært trege. Og sier øverst i linket at de tenker gjøre det i 2022. Ingen leverandører eller håndtverkere bør en gang vurdere å sponse husbygging eller oppussing for disse to. For i neste øyeblikk kan de snu helt om og gjøre det til det motsatte av reklame. Det er jo noe CBE har gjort flere ganger, bl.a. med BaLion treningstøy. Jeg håper at hvis de skal kjøpe/bygge hus, at de holder det helt utenfor sin forretningsdrift. Men det tviler jeg de har penger til. Uansett bør ingen sponse dem i et slikt prosjekt, for det er risikosport for de som sponser/kjøper reklame for dem. LKE har jo uttalt at det som postes på Story på IG "ikke teller", fordi det forsvinner etter et døgn (og derfor er det ikke så viktig at de stadig bryter norsk lov der). Det kan virke som om samme holdning gjelder det meste av annonsesamarbeid/spons også - at i det øyeblikket samarbeidet er over er også lojaliteten til Treasures AS borte, for da kan de godt snu helt om og kaste samarbeidspartnere under bussen, bare de selv har noe å tjene på det. Jeg håper kommende potensielle samarbeidspartnere gjør en langt bedre jobb enn tidligere har gjort med å undersøke hvordan denne bedriften drifter den. Hvis ikke kan det bli dyrt for samarbeidspartnere, som også kan få bøter/straff for samme lovbrudd som Treasures AS / CBE/ LKE gjør i reklamene. Dette er selvsagt bare BS. Hun fisket vel etter spons av nye bad uten særlig hell pga elendig teft for interiør ved første gangs oppussing. Dog uten hell. Derfor ble det helt stille hva gjaldt ytterligere «oppussing». 15
Frisk Frosk Skrevet 11. juli 2023 #85569 Skrevet 11. juli 2023 Swan1998 skrev (2 minutter siden): Dette er selvsagt bare BS. Hun fisket vel etter spons av nye bad uten særlig hell pga elendig teft for interiør ved første gangs oppussing. Dog uten hell. Derfor ble det helt stille hva gjaldt ytterligere «oppussing». Om det er sant eller ikke spiller mindre rolle. (Selv om det du skriver virker mest sannsynlig.) Faktum er at CBE/ Treasures AS kaster samarbeidspartnere under bussen, hvis hun selv kan tjene penger på det. Hvis det hun skrev hadde vært tilfelle ville det vært en garantisak og mulig forsikringssak. Jeg har ikke fått med meg at de har pusset opp badene etter 2021. Uansett, å vente 3-4-5 år med å rette opp skader, det er noe hverken fagfolk eller forsikringsselskap hadde gått med på, fordi skaden kan bli så mye større om det ikke utbedres. Ergo er historien lite troverdig. Men med denne historien har hun også satt dem selv i en uheldig situasjon. Potensielle kjøpere av huset vil enkelt kunne google seg til at Caroline Berg Eriksen på bedriftens offentlige kanaler har erklært at på begge badene og barnerommet er det utført slett håndtverk, at det er ting som må utbedres på begge bad, og at det er sølvkre i huset som tyder på fuktproblemer i huset (enten det er bad, vaskerom eller at det er for dårlig drenering av husets grunnmurer eller at det er andre fuktskader i huset. 21 6
Auroraborealiset Skrevet 11. juli 2023 #85570 Skrevet 11. juli 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (1 time siden): For ikke å snakke om hvor ekstremt hun strammer magen og trekker den inn når hun tar bilder. Det er på ingen måte normalt, det er rett og slett så ekstremt at det ikke er friskt å stadig gjøre, selv ikke for å posere seg slankere. For det CBE viser frem, det er ikke litt spenning, det er ekstrem inndragning og spenning av magemusklene. Selv ikke toppidrettsutøvere med ekstremt godt trente magemuskler ser de slik ut i normal stående stilling. Nå er det flere her som husker bedre om det med silikon, enn meg, men ut fra bildene hun legger ut er jeg ikke i tvil om at hun har silikon i brystene. Det er tilnærmet umulig for en kvinne som nærmer seg 40 år, som har så lav fettprosent som hun fremstiller å ha, og samtidig ha spenstige bryst av den størrelsen CBE fremviser nå. Bilder fra januar 2016 viser langt mindre bryst enn hva hun har i dag: (ADVARSEL: bikinibilder hvor det første i artikkelen kan være triggende for enkelte! ) https://www.minmote.no/nyheter/a/mB3xKl/omstridt-blogger-blir-bikinimodell-jeg-faar-kritikk-uansett-hva-jeg-gjoer I januar 2016 var da CBE gikk ut på egen blogg og erklærte at hun ikke ønsket at egne barn skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å endre på kroppen sin. Da er det på sin plass å lure på hva som har skjedd siden CBE på sine bedriftskanaler knapt viser annet enn voldsomt posert og redigerte bilder med og uten filterbrukt, hvor hun også har tatt både botox, fillers og silikon (om man skal vurdere ut fra hennes egne bilder). Ord er tydeligvis lite verdt for hun som en gang tok et par år med journalistutdanning på en privatskole... Dette bildet har jeg screenshootet fra en film fra Idyllfestivalen. Bildet underbygger påstanden om at hun har silikon i brystene og at det ikke er noe som er naturlig. Ingen blir født med oppoverpupp, det strider imot naturloven. Endret 11. juli 2023 av Auroraborealiset 13
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #85571 Skrevet 11. juli 2023 Auroraborealiset skrev (5 minutter siden): Dette bildet har jeg screenshootet fra en film fra Idyllfestivalen. Bildet underbygger påstanden om at hun har silikon i brystene og at det ikke er noe som er naturlig. Ingen blir født med oppoverpupp, det strider imot naturloven. Disse puppene må ha kapslet seg. Ser harde og vonde ut. Beveger seg tydeligvis med muskelen, så da ligger den vel under muskel. Det strider også mot all fornuft å operere inn silikon hvis du er opptatt av trening og helse. Synes nå jeg da.
molly83 Skrevet 11. juli 2023 #85572 Skrevet 11. juli 2023 (endret) Har Mads Hansen omsider laget en post med henvisning til CBE? Endret 11. juli 2023 av molly83 16 3
Sillymac Skrevet 11. juli 2023 #85573 Skrevet 11. juli 2023 CityCityBangBang skrev (3 timer siden): Vet jo ikke, men det ser unektelig slik ut på den kommentaren. 🙊 Hun var på festivalen i alle fall, her på et fint bilde sammen med selveste AB 😂 11 2
hvalstad45 Skrevet 11. juli 2023 #85574 Skrevet 11. juli 2023 28 minutter siden, Sillymac said: Hun var på festivalen i alle fall, her på et fint bilde sammen med selveste AB 😂 Siste gjengen jeg ville vært med på festival! Men det er ikke CBEs bilde? Da ser jo kroppen ganske lik ut, og ansiktet har litt mer liv enn det det har i egne kanaler. 8
Minombre Skrevet 11. juli 2023 #85575 Skrevet 11. juli 2023 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Jeg forstår hva du mener. Noen få er skapt slik at de kan spise "is og bakevarer" og likevel holde seg naturlig sylslank. De er ikke så veldig mange, men de finnes. Tror det IreneV skrev bare er et eksempel hvor vanskelig det er å balansere språket når bedriftseiere som CBE gjør seg selv, egen kropp og eget utseende til eget produkt. Problemet er at CBE ikke er en av disse som er naturlig så sylslank som hun fremstiller seg. Noe vi har sett tydelig om vi ser på både eldre og nyere bilder av henne som andre har tatt. Men hun gjør alt hun kan for å late som om hun er det. Og at det hun fremstiller et narrativ slik både CBE og LKE har gjort over mange år nå, så er det lenge siden det har bikket over til å bli både thinspo og proana. Og det er et bevisst valg av bedriften, uansett om den plukkingen av bakverket var bevisst eller ikke mtp. thinspo/proana Når bedriftseier ikke naturlig er blant de få som er så sylslanke (slank, ja, men ikke sylslank) OG man i siste 10-14 årene har blitt tatt i å jukse med eget utseende på nett for å bevisst fremstille seg selv som langt slankere enn man er - da er det ikke lenger tvil om hva disse bedriftseierne forsøker å selge. Og etterhver som årene har gått har produktet de selger blitt mer og mer ekstremt i sitt uttrykk, hvor alt fokus er på tilsynelatende ekstremt lav fettprosent (som ikke er naturlig for CBE i utgangspunktet), poseringer, redigering og filterbruk - alt de har av verktøy brukes for å fremstille produktet produktet "CBE" som noe hun ikke er. Og det som fremstilles nå er farlig, det er klassisk uttrykk for det personer med spiseforstyrrelser gjør, både med tanke på mat, spising, fokus på mat, trening, narrativ, overtrening, ekstremt utseende- og kroppsfokusering. Så det er ingen tvil om hva bedriftseierne forsøker å selge. Om det er ubevisst eller bevisst de velger å selge thinspo/proana, det er egentlig helt uviktig, da det er dette de velger å selge. Så bevisste de er på gjennomføringen, så mange bevisste valg de må ta hver eneste dag for å skape akkurat dette narrativet, så er jeg overbevisst om at de vet utmerket godt hva de gjør. De flørter daglig med narrativet om "flink ortorektisk altfor tynn kvinne" og thinspo/proana - forsøkt pakket inn i "delikate" bilder. Jeg er enig i at man ikke skal generalisere når det kommer til kropp og størrelse. Men det er akkurat dette influencerne i alle år har gjort og fremdeles gjør; når noen trår ørlite feil i ordvalg, fordi influencerns egen sammenblanding av egen person/kropp/liv og eget produkt og narrativ, da bruker influencerne saklig og legitim kritikk som "hatere og hetsere". Det er vanskelig å aldri trå feil i formuleringer, jeg er sikkert ikke fri for det jeg heller. Men det er både viktig og greit med stadige påminnelser om hvor bevisste vi må være med tanke på hvordan vi uttrykker oss Jeg er enig i det du skriver, fokuset til CBE og mannen er ikke bra. Jeg har ikke fulgt henne på mange år, ble rett og slett dritlei av både kroppsfokus og fremstillingen av det perfekte liv. Følger henne ikke nå heller, men titter innom nå og da. Jeg skjønner også at man kan uttrykke seg dårlig/feil når man diskuterer her inne. Problemet med at man generaliserer slik som brukeren jeg siterte gjorde, er at man fort kan begynne å vurdere alle slanke som spiseforstyrret, for å sette det litt på spissen. Som sagt kjenner jeg flere sylslanke som har slitt med nettopp denne generaliseringen i mange år og som har fått kommentarer om at de er for tynne, ser syke ut, skal du spise det der osv… Generelt syns jeg lite om å kommentere andre mennesker sine kropper, hva de spiser og ikke spiser. Utover det syns jeg det er viktig å sette fokus på all poseringen og redigeringen denne bedriften bedriver, da det skaper et utrolig usunt fokus. Klarer man å holde det saklig er det viktig info! 13 2
Sillymac Skrevet 11. juli 2023 #85576 Skrevet 11. juli 2023 hvalstad45 skrev (13 minutter siden): Siste gjengen jeg ville vært med på festival! Men det er ikke CBEs bilde? Da ser jo kroppen ganske lik ut, og ansiktet har litt mer liv enn det det har i egne kanaler. Haha. Nei det er ikke CBEs bilde. Synes hun ser mer ut som seg selv her, med unntak av litt større lepper kanskje! 3
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #85577 Skrevet 11. juli 2023 hvalstad45 skrev (17 minutter siden): Siste gjengen jeg ville vært med på festival! Men det er ikke CBEs bilde? Da ser jo kroppen ganske lik ut, og ansiktet har litt mer liv enn det det har i egne kanaler. Her er midjen normal, vil jeg si. Godt trent, det ser man jo. Puppene strutter. Og mulig botox, men bildet er ikke veldig klart, så kan være sminken. Ser ut som en godt trent dame på 38 år her. Jeg aner ikke hvem resten av dem er, men forfriskende at ingen har Chanel-vesker og/eller Rolex
neon_sun Skrevet 11. juli 2023 #85578 Skrevet 11. juli 2023 Sillymac skrev (1 time siden): Hun var på festivalen i alle fall, her på et fint bilde sammen med selveste AB 😂 Nå føler jeg ringen har sluttet 😂 40
Frisk Frosk Skrevet 11. juli 2023 #85579 Skrevet 11. juli 2023 Auroraborealiset skrev (1 time siden): Dette bildet har jeg screenshootet fra en film fra Idyllfestivalen. Bildet underbygger påstanden om at hun har silikon i brystene og at det ikke er noe som er naturlig. Ingen blir født med oppoverpupp, det strider imot naturloven. Det var tydelig, ja. Ingen tvil. 7
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #85580 Skrevet 11. juli 2023 Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Det var tydelig, ja. Ingen tvil. Det må ha skjedd ca 2019. Egentlig greit at hun ikke har skrevet om det, men hvorfor ikke egentlig? Hun bedriver uansett aggressivt kroppspress, så hvorfor ikke være åpen om det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå