Klink Skrevet 10. juni 2023 #83761 Skrevet 10. juni 2023 Stargaze skrev (4 timer siden): Fordi dette er vesentlig i forhold til det de ønsker å oppnå. Coaching, treningsturer, Netfit app. Da bør man kanskjefremstille seg mer positivt. Å løpe seg så tynn er ikke sunt i det hele tatt. Han burde postet bilder som viser dem sterke, blide og positive hvis de ønsker kunder. Det er faktum at man ser eldre ut når man ikke har noe underhudsfett i det hele tatt. Ikke bare eldre men gammel. Det er sannhet. Hvem tror de blir fristet til å bruke ham som coach etc etter et sånt (og andre) bilde(r). Vi er nok mange her som trener en del, og sikkert fint hadde slått frua. For min del ville det å betale noen, som nesten ser syk, for å trene meg god vært helt uaktuelt. Jeg hadde ikke stolt på at det var kompetanse til å gjøre det gradvis, og på en sunn måte. Javel. Jeg lurte bokstavelig talt på om de har lagt ut lke sin penis på Instagram. 3
Hyacinth Skrevet 10. juni 2023 #83762 Skrevet 10. juni 2023 CityCityBangBang skrev (5 timer siden): Dette var befriende å se da. 👌 CBE uten innsugd mage! Og uten "langbeinfjes"-filteret, og med ganske normale lepper. Applaus fra meg. (Så får vi heller overse v-tegnet og bloggerfoten. ) Kom igjen Caroline - mer av dette!!! Da skal til og med jeg spandere en 🤩 Enig. Koselig bilde med en annen utstråling enn mye av det andre som blir lagt ut. 24 5
Sursøtsaus Skrevet 10. juni 2023 #83763 Skrevet 10. juni 2023 Cissacissa skrev (6 timer siden): Hva er dette? Det er hofta og nedre magen som går ned til skrittet. Grunnen til at det ser ut som noe annet er pga definisjonen på magen og hofta. Jeg tror faktisk ikke de hadde gått så langt at de hadde vist en erigert penis på Instagram, og jeg tror heller ikke Instagram godtar kjønnsdeler så da hadde de nok blitt blokka ganske fort i tillegg. Men jeg er enig med andre. Bildene i farger hvor de smiler og står rett opp ned er mer innbydende for et publikum enn dette. Det eneste jeg greier å assosiere dette bildet med er noen som vil skryte at de har hatt tur-sex. Og det må de bare gjøre for min del, men litt rart å legge det ut på en treningskonto. Det er mulig de mener noe annet med bildet men da sliter jeg med å forstå konteksten. Jeg jobber selv med formidling og kommunikasjon, og det er viktig at publikum forstår med en gang hva budskapet i innholdet ditt er, de skal ikke behøve å gjette. Her gjetter jeg ute-sex men jeg føler meg ikke sikker på at det er det de vil kommunisere, og jeg synes heller ikke det samsvarer med coach_eriksen sitt innhold generelt. Da er ikke kommunikasjonen tydelig nok. 19 6
Laia Skrevet 10. juni 2023 #83764 Skrevet 10. juni 2023 Sursøtsaus skrev (4 minutter siden): Det er hofta og nedre magen som går ned til skrittet. Grunnen til at det ser ut som noe annet er pga definisjonen på magen og hofta. Jeg tror faktisk ikke de hadde gått så langt at de hadde vist en erigert penis på Instagram, og jeg tror heller ikke Instagram godtar kjønnsdeler så da hadde de nok blitt blokka ganske fort i tillegg. Men jeg er enig med andre. Bildene i farger hvor de smiler og står rett opp ned er mer innbydende for et publikum enn dette. Det eneste jeg greier å assosiere dette bildet med er noen som vil skryte at de har hatt tur-sex. Og det må de bare gjøre for min del, men litt rart å legge det ut på en treningskonto. Det er mulig de mener noe annet med bildet men da sliter jeg med å forstå konteksten. Jeg jobber selv med formidling og kommunikasjon, og det er viktig at publikum forstår med en gang hva budskapet i innholdet ditt er, de skal ikke behøve å gjette. Her gjetter jeg ute-sex men jeg føler meg ikke sikker på at det er det de vil kommunisere, og jeg synes heller ikke det samsvarer med coach_eriksen sitt innhold generelt. Da er ikke kommunikasjonen tydelig nok. Det er det som er cluet; mottaker vil alltid tolke etter sitt eget inntrykk av bildet og den informasjon man ellers måtte ha tilgjengelig. Jeg selv, for eksempel, tolker det som et klesbytte i bilen, da jeg fikk med meg at de har hatt et stopp med en løpetur på bilturen. Og jeg finner det utrolig ekkelt og uhygienisk å forestille seg en svett LKE naken i bilsetet og det som muligens er en brukt boxer fra løpeturen 🤢 Hvorfor de velger å legge det ut er for meg en gåte. Har de noe som helst å vinne med det? Hva tror de potensielle kunder til Netfit, samarbeidspartnere, følgere tenker om det? Kanskje håpte de på å fyre opp litt de sure og feite kjerringene på KG 😂 (noe de for så vidt har lyktes med) Men jeg tror det i så fall vil gå på bekostning av et fortsatt fall i følgertall for CBE, selv om bildet ikke er postet direkte i hennes IG (gjenstår å se). Får håpe de synes det er verdt det. 22 2
Lilly Rose Skrevet 10. juni 2023 #83765 Skrevet 10. juni 2023 Jeg synes faktisk at jo eldre ekteparet blir jo verre er innholdet blitt. Voldsomt fokus på kropp og noe som skal fremstille som sexy poseringer. 27 2
Stargaze Skrevet 10. juni 2023 #83767 Skrevet 10. juni 2023 Atheena skrev (2 timer siden): Kom frem ett i natt ser jeg fra snap og har vist ikke fått sovet noe særlig heller. Hvem velger en løpetur istedenfor å komme frem i rimelig tid? Dette har gått for langt og nå syns jeg nesten synd på de. Dette er sykelig. Og en god grunn til at de ikke bør få en eneste kunde. Men jeg tror folk flest blir skremt, og ser at dette ikke er et sunt treningsregime. Tvert i mot. Kun oppnåelig for dem som ikke er i jobb. Og som har sykelig forhold til kropp og trening. Selv ikke eliteutøvere holder på sånn som dette. By no means. 20 2
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 10. juni 2023 Populært innlegg #83768 Skrevet 10. juni 2023 Caroline opplyser om at hun har sovet 40 min i natt, men løpes skal det og må det. De er altså I Stord for å delta i bryllup, men de trengte en pause på veien i går kveld for å løpe (!!) og derfor komme ekstra sent fram i natt. Første som gjøres på morningen er å løpe, så er det rett på bryllup. De gjør noen merkelige prioriteringer, og jeg er enda mer bestemt på enn før at det de holder på med, ikke er sunt. For et sykelig opplegg. 56 23
hvalstad45 Skrevet 10. juni 2023 #83769 Skrevet 10. juni 2023 5 minutter siden, Snødronninga said: Caroline opplyser om at hun har sovet 40 min i natt, men løpes skal det og må det. De er altså I Stord for å delta i bryllup, men de trengte en pause på veien i går kveld for å løpe (!!) og derfor komme ekstra sent fram i natt. Første som gjøres på morningen er å løpe, så er det rett på bryllup. De gjør noen merkelige prioriteringer, og jeg er enda mer bestemt på enn før at det de holder på med, ikke er sunt. For et sykelig opplegg. Dette er faktisk helt hinsides! Ikke normalt på noen som helst måte. Virker som om de har fått kollektivt oppheng. Håper ikke barna er med? 23 4
Penalihus Skrevet 10. juni 2023 #83770 Skrevet 10. juni 2023 23 minutter siden, Snødronninga said: Caroline opplyser om at hun har sovet 40 min i natt, men løpes skal det og må det. De er altså I Stord for å delta i bryllup, men de trengte en pause på veien i går kveld for å løpe (!!) og derfor komme ekstra sent fram i natt. Første som gjøres på morningen er å løpe, så er det rett på bryllup. De gjør noen merkelige prioriteringer, og jeg er enda mer bestemt på enn før at det de holder på med, ikke er sunt. For et sykelig opplegg. Jeg mente også det helt til jeg fikk en romkamerat som må trene hver dag pga psyken. Jeg vil jo aldri forstå den prioriteringen, feks droppe julelunsj med venninner fordi hun må trene før hjemreise hvis ikke får hun ikke trent den dagen osv, men så har jeg sett hvor dårlig hun blir i perioder hun er for syk for trening. Folk er jo bare forskjellige. 2 1 1
Lilly Rose Skrevet 10. juni 2023 #83771 Skrevet 10. juni 2023 Penalihus skrev (1 time siden): Jeg mente også det helt til jeg fikk en romkamerat som må trene hver dag pga psyken. Jeg vil jo aldri forstå den prioriteringen, feks droppe julelunsj med venninner fordi hun må trene før hjemreise hvis ikke får hun ikke trent den dagen osv, men så har jeg sett hvor dårlig hun blir i perioder hun er for syk for trening. Folk er jo bare forskjellige. CBE er en påvirker. 6 8
Era Vulgaris Skrevet 10. juni 2023 #83772 Skrevet 10. juni 2023 Penalihus skrev (1 time siden): Jeg mente også det helt til jeg fikk en romkamerat som må trene hver dag pga psyken. Jeg vil jo aldri forstå den prioriteringen, feks droppe julelunsj med venninner fordi hun må trene før hjemreise hvis ikke får hun ikke trent den dagen osv, men så har jeg sett hvor dårlig hun blir i perioder hun er for syk for trening. Folk er jo bare forskjellige. Det er jo revnende likegyldig hva du, jeg eller venninna di gjør, all den tid vi ikke har 300k følgere som blir påvirket av det. Disse skal trene andre, ha treningsreise, være gode forbilder for de som følger dem. Det de publiserer er skadelig innhold. Det hjelper ikke å pakke det inn i at folk er forskjellige. Det er ikke sunt eller helsebringende det de holder på med, det forstår alle. Dette kommer til å ende med kollaps hos en eller begge. 30 7
Kollontaj Skrevet 10. juni 2023 #83773 Skrevet 10. juni 2023 Løp ei mil før bryllupet også, godt for dem, det! 🏃♀️ 15
Pearl2.0 Skrevet 10. juni 2023 #83774 Skrevet 10. juni 2023 En ting er å velge å trene mye, det er de ikke alene om. Virkelig ikke. De som løper mye og er "innafor" løpemiljøet og tilsvarende vet dette. Men forskjellen er at (de fleste) andre som trener mye ikke fronter det til alt og alle i alle kanaler. Jeg løper masse, hver dag, og ja, også på ferie og før bryllup etc. Men jeg legger ut øktene mine på Strava og det er stort sett det. Andre jeg kjenner som trener mye gjør det samme. Ikke snakker jeg om det på jobb eller til folk jeg møter heller. Det blir bare så veldig tydelig når alt av trening dokumenteres før og underveis og etter i mange synlige kanaler🤷♀️ Det er tydelig at de har behov for å vise at de holder på med noe når de ikke har noe annet å vise til. 19 2
Era Vulgaris Skrevet 10. juni 2023 #83775 Skrevet 10. juni 2023 Pearl2.0 skrev (6 minutter siden): En ting er å velge å trene mye, det er de ikke alene om. Virkelig ikke. De som løper mye og er "innafor" løpemiljøet og tilsvarende vet dette. Men forskjellen er at (de fleste) andre som trener mye ikke fronter det til alt og alle i alle kanaler. Jeg løper masse, hver dag, og ja, også på ferie og før bryllup etc. Men jeg legger ut øktene mine på Strava og det er stort sett det. Andre jeg kjenner som trener mye gjør det samme. Ikke snakker jeg om det på jobb eller til folk jeg møter heller. Det blir bare så veldig tydelig når alt av trening dokumenteres før og underveis og etter i mange synlige kanaler🤷♀️ Det er tydelig at de har behov for å vise at de holder på med noe når de ikke har noe annet å vise til. Hvis de i tillegg til all løpingen også hadde dokumentert restitusjon, sunt kosthold og god søvn, hadde det vært noe helt annet. lngenting av det de formidler er sunt. 19 5
Pearl2.0 Skrevet 10. juni 2023 #83776 Skrevet 10. juni 2023 Era Vulgaris skrev (15 minutter siden): Hvis de i tillegg til all løpingen også hadde dokumentert restitusjon, sunt kosthold og god søvn, hadde det vært noe helt annet. lngenting av det de formidler er sunt. Helt enig med deg. 4
Gjest Doktorgraden Skrevet 10. juni 2023 #83777 Skrevet 10. juni 2023 Løpetid har plutselig fått en ny betydning! MÅ løpe, uansett. Tenker at Ozo er glad for ei frihelg 😂
Jobbermedbarn Skrevet 10. juni 2023 #83778 Skrevet 10. juni 2023 Penalihus skrev (2 timer siden): Jeg mente også det helt til jeg fikk en romkamerat som må trene hver dag pga psyken. Jeg vil jo aldri forstå den prioriteringen, feks droppe julelunsj med venninner fordi hun må trene før hjemreise hvis ikke får hun ikke trent den dagen osv, men så har jeg sett hvor dårlig hun blir i perioder hun er for syk for trening. Folk er jo bare forskjellige. Trening er bra for den psykiske helsen uten tvil, men ikke når det preges av tvang slik du beskriver det, da er det ikke sunt lenger. Og en ting er hva du gjør for og med deg selv, noe helt annet er det når du er en påvirker og du skal tom coache andre (og ta penger for det), da er det bare feil og skremmende. 23 4
Frisk Frosk Skrevet 10. juni 2023 #83779 Skrevet 10. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Trening er bra for den psykiske helsen uten tvil, men ikke når det preges av tvang slik du beskriver det, da er det ikke sunt lenger. Og en ting er hva du gjør for og med deg selv, noe helt annet er det når du er en påvirker og du skal tom coache andre (og ta penger for det), da er det bare feil og skremmende. Og hvis en påvirker/influencer faktisk brukte trening så aktivt som "medisin" for psykisk sykdom og viste all treningen i sine bedriftskanaler - da burde den også være ærlig med følgere/mottakere om hvorfor den trente så mye (og helst også noe om at det ble fulgt opp av lege/fysioterapeut og en advarsel om at det ikke er for alle å kunne trene så mye). I tillegg så burde man kunne anta at en påvirker som brukte trening på den måten unnlot å skape kroppspress for andre, unnlot å fremstille seg så falsk, unngikk kunstige poseringer, redigeringer, filter, for å fremstå som en proana-reklame. Det CBE og LKE har lagt ut over lang tid er bikket over i et sykelig forhold til trening, kropp og kosthold. 24 3
Jobbermedbarn Skrevet 10. juni 2023 #83780 Skrevet 10. juni 2023 Frisk Frosk skrev (Akkurat nå): Og hvis en påvirker/influencer faktisk brukte trening så aktivt som "medisin" for psykisk sykdom og viste all treningen i sine bedriftskanaler - da burde den også være ærlig med følgere/mottakere om hvorfor den trente så mye (og helst også noe om at det ble fulgt opp av lege/fysioterapeut og en advarsel om at det ikke er for alle å kunne trene så mye). I tillegg så burde man kunne anta at en påvirker som brukte trening på den måten unnlot å skape kroppspress for andre, unnlot å fremstille seg så falsk, unngikk kunstige poseringer, redigeringer, filter, for å fremstå som en proana-reklame. Det CBE og LKE har lagt ut over lang tid er bikket over i et sykelig forhold til trening, kropp og kosthold. Så sant👏🙌 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå