Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Era Vulgaris said:

Begge deler er egentlig like dumt. Hvis dette er et filter begynner jeg seriøst å lure på hva som foregår i toppetasjen. 
 

 

Enig!

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå annonserer de at de tar sommerferie fra podden og muligens gir seg helt med podkast, men nå har de jo "tross alt holdt på i 8 mnd ca" så det får vel holde. Det dro litt i smilebåndet mitt da hun sa det, for det er tydelig at for Caroline er 8 mnd veldig lenge å gjøre noe sammenhengende (med litt mellomrom da for den jule- og påskeferien fra podden var ganske lang). Da er det ikke rart de alltid avbryter masse prosjekter og utdanninger før det er fullført. Jeg synes det er litt rart at de vurderer å avslutte så brått ettersom de har introdusert så mange nye "faste spalter" og antydet at podden er et langvarig prosjekt. Men ettersom episodene har vært ganske uorganiserte (spesielt dagens, hvor vingnetten spilte i tide og utide midt i samtaler og bare hoppa brått til neste tema) så virker det som at podkasten ble et halvhjertet prosjekt etter at Caroline fikk snakket ut om eksponering av barn, kvinner som ikke støtter puppebilder og dedikert to episoder til KG. Det var kanskje ikke så mye mer innhold å komme med etter disse temaene, og jeg kan ikke se for meg at de verken fikk mye sponsortilbud eller gode plasser på noen strømmetjenester, så da var det vel ikke mer å hente i dette prosjektet. 

 

 

  • Liker 39
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på noe comeback til høsten, podcasten var alt for avslørende om intellektuelt nivå. Er vel også ganske lite av dette som har blitt «innholdet» (de gjør jo ingenting og husker ikke noe, kan ingenting, der ligger hunden begravet.)

 

4BBE7540-9D40-492F-B47A-BC7806A37A98.png

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt siste podcvast nå. Tenker det er helt greit å gi seg. De gir seg dog ikke på topp gitt! Tydeligvis tatt ferie før innspilling...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens…må være vondt å alltid poserer slikt? Så skjev benstilling damn it. 

IMG_8490.jpeg

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MacBeth skrev (7 timer siden):

Perfekt eksempel på drittslenging og ikke kritikk. Dropp det,vær så snill.

Tror ikke det er så veldig redigert, original bildet er delt herfra:

Dere som lurer på hva som "har skjedd" med brystet:

1. Uten bh, så ingenting klemmes sammen.

2. Lav fettprosent

3. brystbein

4. Større avstand mellom muskelfester.

Har ikke skjedd så mye tror jeg, men synes veldig godt når man står sånn, og gjerne strammer seg opp litt, er litt brun og får lys fra en gitt vinkel... 

Screenshot_20230609_103830_Instagram.jpg

Det er ingen tvil om at det er brukt filter på ansiktet. Hun ser ikke slik ut, benbygningen i ansiktet hennes er annerledes enn det den er på bildet. Dessuten ser man det tydelig rundt hårfeste, nese, munn, kjevelinjen til høyre i bildet, halsen på samme side og pannen. Da er nok også resten av bildet påvirket av samme filter. Det var jo tydelig filter på videoen hun selv la ut fra rommet på hotellet, og dette bildet ser likedan ut - og ser ut til å være tatt på samme hotellrom.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (10 minutter siden):

Dagens…må være vondt å alltid poserer slikt? Så skjev benstilling damn it. 

IMG_8490.jpeg

Latterligste jeg har sett. Holder på

verre enn en fjortis. De fleste fjortiser har vesentlig mer klasse enn det der..

At hun ikke ser selv hvor tragisk de siste bildene er. No hope

  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Urwa said:

Dagens…må være vondt å alltid poserer slikt? Så skjev benstilling damn it. 

IMG_8490.jpeg

Er det tilfeldig at hun skjuler leppene med telefonen tro? 

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (17 minutter siden):

Løpetur på roadtrip ja, helt normalt det når man har trent tidligere på dagen 🫠

Tror han styrer med hard hånd. Hun må vel bare løpe med.
Tror sikkert de imponerer. Men det livet der er jo bare helt tragisk. 
Toppidrettsutøvere driver på mye smartere enn de der.
Han fremstår for meg som svært usexy, på alle mulige måter. Fatter helt ærlig ikke hva hun ser i ham.

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (47 minutter siden):

Løpetur på roadtrip ja, helt normalt det når man har trent tidligere på dagen 🫠

Og yogamatte med på en bryllupshelg😆

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På biltur jeg også og lytter på siste. Susan høres aka lei ut. CBE snakker og snakker og snakker om ferie, men først om sjolen til bryllup. Veldig interessant. Not. Var vel noe om flyskrekk inni der også. Virkelig interessant. Så er det midtsommer som CBE feirer fordi det er årets lyseste dag, 24.6! Hæ? Det er 21. som er lyseste og 23. som er sankthans. Jeg gir meg nå. 
 

Tillegg: ingenting er morsomt, det er ikke opplysende, det er ikke noe nytt, det er som en samtale på bussen som overhøres og personene som snakker er venninna med dårlig ordforråd som overdøver den andre venninna med dårlig ordforråd. Krise! 
 

(Til den som orker høre hele: ta et glass vin først, mulig det hjelper, daff farris gjorde ikke susen.) 

Endret av Kollontaj
  • Liker 34
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (19 minutter siden):

På biltur jeg også og lytter på siste. Susan høres aka lei ut. CBE snakker og snakker og snakker om ferie, men først om sjolen til bryllup. Veldig interessant. Not. Var vel noe om flyskrekk inni der også. Virkelig interessant. Så er det midtsommer som CBE feirer fordi det er årets lyseste dag, 24.6! Hæ? Det er 21. som er lyseste og 23. som er sankthans. Jeg gir meg nå. 
 

Tillegg: ingenting er morsomt, det er ikke opplysende, det er ikke noe nytt, det er som en samtale på bussen som overhøres og personene som snakker er venninna med dårlig ordforråd som overdøver den andre venninna med dårlig ordforråd. Krise! 

Det var jo ingen start eller slutt. Bare en smølje der CBE stort prater, prater og prater om ingenting. Helt utrolig. Enig med deg, Susan virket matt og lei

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (8 minutter siden):

Det var jo ingen start eller slutt. Bare en smølje der CBE stort prater, prater og prater om ingenting. Helt utrolig. Enig med deg, Susan virket matt og lei

Matt, lei og anstrengt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (2 timer siden):

Dagens…må være vondt å alltid poserer slikt? Så skjev benstilling damn it. 

IMG_8490.jpeg

Nå skal vi hva? Stikke finger’n i jorda? 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Sarpsborg-Barbie, jeg skjønner ikke hvem du tror du treffer med disse do-selfiene. Det ser ut som du holder på å tisse på deg, derfor anbefaler jeg å tisse først før du gjør v-tegn etter å ha tørket og trukket ned. Du vet, sånt som du lærte barna dine da de skulle ut av bleiene for en del år siden. Deretter tipper jeg antrekksvalget består av 50% komfort og 50% se på meg. Dessverre trekker jeg assosiasjoner til panter-tanter på eldreresort i Florida, og selv om du også nærmer deg den alderen med raske skritt, er det litt vel tidlig å starte før du må. Til slutt: PRØV å ta jobben din litt på alvor, ha litt blikkontakt med og et ekte smil mot de du ønsker å bygge relasjoner med. Det oppfattes særdeles selvforherligende og arrogant å fornøyd beundre seg selv gjennom en liten mobilskjerm uten snev av tilgjengelighet eller imøtekommenhet. Om du ikke orker, la være. Da fremstår du straks mer seriøs. Kanskje jeg da klarer å ta måten du jobber på mer seriøst. For øyeblikket fremstår det meste bare ufrivillig komisk totalt sett. På forhånd takk.

  • Liker 37
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom funkygine sin Instagram profil og så hun plukket søppel. Ganske mye mer troverdig og ha mye mer enn cbe sin famøse søppelplukking/ eller medbrakt søppel i pose.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun endelig fant et toalett. Jeg tror de 300 000 + følgerne har vært nervøs på hennes vegne og ventet i spenning på denne viktige oppdateringen…eller ikke.

Det er nesten ikke til å tro at en voksen 2-barnsmamma holder på slik (har en liten mistanke om at det er en bevisst provokasjon for å få opp engasjement. Det klarer de jo ikke å oppnå på andre måter tydeligvis).

  • Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (2 timer siden):

Dagens…må være vondt å alltid poserer slikt? Så skjev benstilling damn it. 

IMG_8490.jpeg

Jeg er (nesten) stum av beundring over lavmålet. Tenk for alvor å mene at man ikke skal bryte ut i latter av dette her men ta det seriøst. Bildet, teksten... Nei, jeg har ikke ord...

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...