Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

EmilieH skrev (2 timer siden):

Morten Dalhaug, samboeren til influseren Andrea legger ut at han skal bli løpecoach. Ville så mye heller bli hjulpet av han enn LK, og netfit. Grundige beskriver, sunt forhold til kropp og trening og virker generelt som en oppegående og bra fyr. 

Ikke noe å lure på det. Ingen fettklype heller 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Woody56 said:

Er det ingen som reagerer på at NETFIT  består av to ektepar som er venner på fritiden, der kun 1/4 har lang erfaring innen trening? Om Caroline står det at hun har løpt siden hun var 16 år og nå er yogalærer etter kun et par måneder. Er man virkelig en coach fordi man løper daglig, der de fleste økter er på en tredemølle? Er man en yogalærer fordi man har fått sponset/kjøpt en utdannelse? Jeg skjønner ingenting.

Jeg har også løpt siden jeg var 16 år. Jeg føler meg ikke som en coach, selv om jeg i blant har 100 km bak meg på en uke. Og de yogalærerne jeg har trent oss opp igjennom årene, er individer som har lang erfaring i bransjen. Flere har tatt utdannelse i Asia, mediterer daglig, lever miljøvennlig og vegetarisk, og beklager å si det - de lever et helt annet liv enn Caroline. Jeg hadde likt og sett Caroline leve som en munk i Asia en måned.

Så reagerer jeg på at barna må sykle 8 km kun fordi mor og far må løpe. Jeg håper dette er frivillig og noe barna liker. Jeg reagerer også på at Caroline lever sin teaterdrøm gjennom barna. 

De reklamerer mye for sin treningsreise. Det betyr jo at få har meldt seg på. Når skal de forstå at deres strategier som firma ikke fungerer? Hvem blir inspirert av å se et ektepar som løper på tredemølle og som mener man bør trene flere ganger om dagen? Helt ok for meg at man trener flere ganger om dagen, men må de liksom fortelle om det offentlig? Livet handler om mer enn bare trening. Kan de ikke vise noe annet av livet sitt enn kun dette? 

Dersom Caroline er yogalærer, vis meg gjerne hvor hun underviser. Det er forskjell på å være yogalærer og å ha gjennomført et kort kurs i yoga. Sistnevnte kjenner jeg flere som har gjort for å fordype seg i egen praksis. Carolines egenpraksis var ikke-eksisterende frem til i år.

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.6e2a7e323e23f16b69de84cbdef1aa91.png

Selger en kjole som kom i posten idag som ikke passer (fint å få med at den var for stor). Er det ikke enklere å returnere den? 

Skjermdump fra CBE story Instanavigation

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (25 minutter siden):

Dersom Caroline er yogalærer, vis meg gjerne hvor hun underviser. Det er forskjell på å være yogalærer og å ha gjennomført et kort kurs i yoga. Sistnevnte kjenner jeg flere som har gjort for å fordype seg i egen praksis. Carolines egenpraksis var ikke-eksisterende frem til i år.

Det mest naturlige for en i hennes sko nå (etter fullført lynkurs) ville vært å ha praksis et sted. Videreutvikle seg, og få erfaring i både utførelse/øvelser og i å møte kunder. En trygg og erfaren lærer gir fornøyde kunder. 

Men neida, her er det rett ut i å selge seg inn som yogalærer på dyre treningsreiser.

#poseringsyoga 

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (6 minutter siden):

image.png.6e2a7e323e23f16b69de84cbdef1aa91.png

Selger en kjole som kom i posten idag som ikke passer (fint å få med at den var for stor). Er det ikke enklere å returnere den? 

Skjermdump fra CBE story Instanavigation

Proana… uff, alle klær er for store, ref I Senneset som skrøt av at handlet på barneavdelingen. 
 

Det blir bare dummere og mørkere for hver dag som går. Kan noen slå på lyset?!

  • Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Doktorgraden said:

Proana… uff, alle klær er for store, ref I Senneset som skrøt av at handlet på barneavdelingen. 
 

Det blir bare dummere og mørkere for hver dag som går. Kan noen slå på lyset?!

Tror nok sikringen også har gått her dessverre... 😞

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogalærer liksom. Ja da er jeg dronning Sonja. Må de kutte ut. Klarer denne damen å stå på hodet? Ta en pull ups? Slå kråke? Tvilsomt. Hun er kun opptatt av posere. 

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (25 minutter siden):

image.png.6e2a7e323e23f16b69de84cbdef1aa91.png

Selger en kjole som kom i posten idag som ikke passer (fint å få med at den var for stor). Er det ikke enklere å returnere den? 

Skjermdump fra CBE story Instanavigation

Er ikke den ekstremt lik den kjolen hun var i bryllup i ca i fjor sommer?

Uansett veldig uproft å selge slikt gjennom sin bedriftskanal, og ikke gjøre det som privatperson.

Når det gjøres slik som dette er det jo reklame.

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woody56 skrev (1 time siden):

Jeg reagerer også på at Caroline lever sin teaterdrøm gjennom barna. 

Og all den snurre -rundt -greiene hun får jentene til å gjøre. 

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Frisk Frosk said:

Er ikke den ekstremt lik den kjolen hun var i bryllup i ca i fjor sommer?

Uansett veldig uproft å selge slikt gjennom sin bedriftskanal, og ikke gjøre det som privatperson.

Når det gjøres slik som dette er det jo reklame.

Men kjære deg, du må da skjønne at nå har du virkelig muligheten til å gjøre et varp av de yderst sjeldne! En kjole solgt av ingen ringere enn Carolinebergeriksen.no. En kjole, hvis stoff har fått æren av berøre huden til Skrika fra Sarpsborg - som den nå avdøde Astrid Gunnestad i sin tid titulerte CBE som. 

Størrelse, snitt, og stoff på kjolen er det ikke så nøye med. Heller ikke merke og pris. Det viktige her er at du her kan få eie noe som har tilhørt fintfolk. Og det er jo ikke hverdagskost for oss dødelige ;) 

 

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (5 minutter siden):

Men kjære deg, du må da skjønne at nå har du virkelig muligheten til å gjøre et varp av de yderst sjeldne! En kjole solgt av ingen ringere enn Carolinebergeriksen.no. En kjole, hvis stoff har fått æren av berøre huden til Skrika fra Sarpsborg - som den nå avdøde Astrid Gunnestad i sin tid titulerte CBE som. 

Størrelse, snitt, og stoff på kjolen er det ikke så nøye med. Heller ikke merke og pris. Det viktige her er at du her kan få eie noe som har tilhørt fintfolk. Og det er jo ikke hverdagskost for oss dødelige ;) 

 

Beklager, jeg tror jeg fikk en vaksine som barn mot slike Skriker ;) Skal betydelig mer til for å imponere meg  ;)

 

Det er snikreklame, det er forferdelig uproft å bruke sin bedriftskanal til å selge noe som ev. er kjøpt privat.

Ingen nytt fra Treasure AS / CBE... kjolen var for stor, men størrelse nevnes ikke i første teksten. Da er det, med hennes historikk, bikket over i proana blandet med umerket reklame.

 

Jeg tror at jo høyere Skrika fra Sarpsborg skriker, jo nærmere er det krampetrekningene til firmaet/-ene. Og nå synes det å skrikes i alle kanaler...

 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (1 time siden):

image.png.6e2a7e323e23f16b69de84cbdef1aa91.png

Selger en kjole som kom i posten idag som ikke passer (fint å få med at den var for stor). Er det ikke enklere å returnere den? 

Skjermdump fra CBE story Instanavigation

Er ikke den der nesten klin lik utallige andre kjoler CBE har? For kort tid siden fikk hun skryt for å gjenbruke klær og dette hadde vært gyllen mulighet for å gjenta suksessen. Men nei da, mye mer givende å utnytte feilkjøpet som proana.

Hint til CBE. Den kjolen er laget for å sitte litt løst og ikke som den foretrukne pølseskinn-looken. Så alle størrelser vil nok være "for store". Returner i stillhet som folk flest og bruk noe av de uendelige mengder med klær som allerede er i skapet. Vinn for miljøet, vinn for den trange økonomien og vinn for mindre thinspo. 

  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hei! Jeg heter Caroline Berg Eriksen, og lever av at halve Sarpsborg digger at jeg er meg. Som alle trofaste følgere vet, bruker jeg kun den aller minste størrelsen i klær som er å oppdrive selv om alle vet at jeg er 170 cm. høy og ikke har endret kroppen siden jeg var 16, for det har jeg sagt i alle år så dette er sant. Selger derfor denne nyankomne filla som ligner alt annet jeg har fra før, fordi åpenbart er den minste størrelsen som jeg garantert bestilte altfor stor for ei selverklært Barbie fra Særp med to unger. Derfor oppgir jeg ikke størrelse for alle vet at jeg er kjempetynn, det vises på alle selfiene jeg deler og da må kjolen være for stor. Send melding over dersom du mirakuløst er nesten like tynn som meg."

Kunne det ha stått.

  • Liker 34
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jo håpe på flere spørsmål fra folk som lurer på størrelsen, slik at CBE.no-personaen kan svare med xxs eller O og få den deilige tilbakemeldingen: Da blir den for liten for meg. 
Får ikke mer moro enn man lager selv, gitt. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
cerruti skrev (1 time siden):

Og all den snurre -rundt -greiene hun får jentene til å gjøre. 

De har snurret siden de kunne stå på beina. I hvertfall siden de fikk hår på hodet.

Så det er nok den naturligste ting av verden. Snurre og peke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Men kan jo håpe på flere spørsmål fra folk som lurer på størrelsen, slik at CBE.no-personaen kan svare med xxs eller O og få den deilige tilbakemeldingen: Da blir den for liten for meg. 
Får ikke mer moro enn man lager selv, gitt. 

Den kjoleannonsen uten oppgitt størrelse er kanskje en krampetrekning for å skape "engasjement" på firmakontoen...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, cerruti said:

Og all den snurre -rundt -greiene hun får jentene til å gjøre. 

Haha det trikset har jeg lært hunden min 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper bare med Ozo tidlig og sent og «nær» vannet. Ikke kom og fortell meg noe annet! 

 

IMG_20230608_202030.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...