Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Funfact: I dag har jeg tatt mitt livs første belfie (rumpeselfie) for å sende til kjæresten. Vridde meg i CBE-lignende positurer en god stund for å få best mulig resultat, og nå har jeg psycho vondt i ryggen. Håper ikke influenserne får belastningsskader...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (4 timer siden):

Og all den snurre -rundt -greiene hun får jentene til å gjøre. 

Hopper inn fra siden med en tanke, tar henne ikke i forsvar for jeg forstår hva du mener og hvor du vil hen, jeg er enig i at det ser oppstilt og tilgjort ut men, frøkna mi snurrer i et sett, hun er litt yngre enn yngste der. Er det musikk på så snurrer hun, eller så synger hun, danser og snurrer. Må ikke være noe hun "får dem til å gjøre", kan være de bare gjør det, kjønnsting, aldersting, interesseting, hvem vet.

Med andre ord, kanskje ikke noe å kritisere. Kritikken bør være: hun legger ut det hun filmer av barna. Uavhengig hva som skjer på filmene🤷‍♀️

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager har skjedd på dette bilde? Hva har skjedd på brystpartiet?

 

Hentet fra LKE sin Instagram 

IMG_20230608_225412.jpg

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hva i alle dager har skjedd på dette bilde? Hva har skjedd på brystpartiet?

 

Hentet fra LKE sin Instagram 

IMG_20230608_225412.jpg

Jeg følger bare coach Eriksen på Instagram  hvilken konto er dette? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 minutter siden):

Hva i alle dager har skjedd på dette bilde? Hva har skjedd på brystpartiet?

 

Hentet fra LKE sin Instagram 

IMG_20230608_225412.jpg

Har du tatt bilde av PC-skjermen?

vedlagt skjermdump fra LKE sin instastory.

356351BE-6080-4D11-AF7D-3C5143158E34.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (24 minutter siden):

Jeg følger bare coach Eriksen på Instagram  hvilken konto er dette? 

Er på Lars Kristian Eriksen sin IG konto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filter og redigering over hele linja.

Verre enn dette er bildet far har tatt av seg selv og en av de små i dørvinduet... frieri til det mørke nettet.

Det er så tanketomt hos begge to at det skulle vært straffbart!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (16 timer siden):

Har du tatt bilde av PC-skjermen?

vedlagt skjermdump fra LKE sin instastory.

356351BE-6080-4D11-AF7D-3C5143158E34.jpeg

Ja jeg tok bilde fra ett nettbrett.  Orket ikke logge meg inn på KG på nettbrett. Bruker det kun på mobil. 

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Filter og redigering over hele linja.

Verre enn dette er bildet far har tatt av seg selv og en av de små i dørvinduet... frieri til det mørke nettet.

Det er så tanketomt hos begge to at det skulle vært straffbart!

Ser jo ut som brystpartiet er fra en mann🙈

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (2 timer siden):

Funfact: I dag har jeg tatt mitt livs første belfie (rumpeselfie) for å sende til kjæresten. Vridde meg i CBE-lignende positurer en god stund for å få best mulig resultat, og nå har jeg psycho vondt i ryggen. Håper ikke influenserne får belastningsskader...

Yrkesskade 🤣🤣

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Ja jeg tok bilde fra ett nettbrett.  Orket ikke ligge meg inn på KG på nettbrett. Bruker det kun på mobil. 

Jisææs, som min mann ville sagt. Jeg måtte inn å se på storien. 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Ser jo ut som brystpartiet er fra en mann🙈

Lurte litt tidligere her om dagen om hun har fjernet silikon. Så slik ut da hun sprang med hunden.. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Ja jeg tok bilde fra ett nettbrett.  Orket ikke ligge meg inn på KG på nettbrett. Bruker det kun på mobil. 

Trodde det var Samantha Jones jeg. Kliss lik. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (4 timer siden):

Løper bare med Ozo tidlig og sent og «nær» vannet. Ikke kom og fortell meg noe annet! 

 

IMG_20230608_202030.png

Ja Ozo’en får kjørt seg den…. 8 km med fruen om morraen og så 8 nye med herremannen om kvelden igjen..

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Ja Ozo’en får kjørt seg den…. 8 km med fruen om morraen og så 8 nye med herremannen om kvelden igjen..

Hunden ser frisk og glad ut og har nok opptrent arbeidskapasitet til  å tåle dette veldig godt. Ozo er en brukshund og trenger skikkelig trening for å ha det bra. Verre med de som skaffer seg en sånn hund "fordi den var fin", men ikke har kapasitet til å gi den det den trenger av aktivitet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (4 timer siden):

Har du tatt bilde av PC-skjermen?

vedlagt skjermdump fra LKE sin instastory.

356351BE-6080-4D11-AF7D-3C5143158E34.jpeg

Det som ser ut til å ha skjedd er at hun ikke har på bh, men tapet puppene fast i kjolen. Veldig fint antrekk. Og igjen veldig unødvendig filterbruk.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tøydokka skrev (1 time siden):

Hunden ser frisk og glad ut og har nok opptrent arbeidskapasitet til  å tåle dette veldig godt. Ozo er en brukshund og trenger skikkelig trening for å ha det bra. Verre med de som skaffer seg en sånn hund "fordi den var fin", men ikke har kapasitet til å gi den det den trenger av aktivitet.

Enig i at 2 x 8 km er null stress for den typen hund. Og mye bedre å dokumetere en tidlig økt i stedet for å påvirke til heteslag, brente poter og helsefare som CBE ellers så ofte har gjort. 
Skulle ønske hun postet mer av annen hundetrening enn løping. Er jo så mye gøy og ta av om man jobber aktivt med hunden sin. Hvis man så langt skal ta det CBE poster som indikasjon er det en hund som er mentalt understimulert og eneste grunnen til den ikke utagerer er at den blir kjørt fysisk sliten. Håper der bare er misvisende innhold og ikke slik det er. 

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (5 timer siden):

Det som ser ut til å ha skjedd er at hun ikke har på bh, men tapet puppene fast i kjolen. Veldig fint antrekk. Og igjen veldig unødvendig filterbruk.

Om det ikke er unødvendig bruk av filter er det redigert noe sinnsykt. 
 Ikke et antrekk jeg syntes kledde henne, om ikke motivasjonen var å få vist magen og mene at man kler på seg i tillegg. Synes det bare så rart ut og lite classy😀

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (6 timer siden):

Hunden ser frisk og glad ut og har nok opptrent arbeidskapasitet til  å tåle dette veldig godt. Ozo er en brukshund og trenger skikkelig trening for å ha det bra. Verre med de som skaffer seg en sånn hund "fordi den var fin", men ikke har kapasitet til å gi den det den trenger av aktivitet.

Det er bra- dette har nok du mer peiling på enn meg. 
Og selvfølgelig bedre å løpe morra og kveld enn midt på dagen, så sånn sett et unødvendig innlegg av meg. 
😊

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

Ja jeg tok bilde fra ett nettbrett.  Orket ikke ligge meg inn på KG på nettbrett. Bruker det kun på mobil. 

Ligge meg inn på kg😂😂 DET skjønner jeg du ikke orker😂👍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...