Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg vært bruden hadde jeg lagt ned forbud mot at CBE la ut bilder på sin insta... fra vårt bryllup 

  • Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (2 timer siden):

Enkelte? Cbe/lke lever, og tener penger på å redigere seg i hel på alle bildene de legge ut i sosiale medier. F? Ikke bann ;) Dette er min mening. Trodde faktisk hun var gravid, siden jeg synes det så sånn ut. Men det er hun kanskje ikke. Hva vet jeg 🤷🏻‍♀️ Dessuten er det mange som skriver flere styggere kommentarer enn meg ;) 

Man skal uansett aldri kommentere at noen ser gravid ut, da holder du det for deg selv. Man trenger generelt ikke å kommentere hvordan kropper ser ut uansett! Trodde faktisk det var grunnleggende kunnskap, men åpenbart ikke. 

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt.lutt skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært bruden hadde jeg lagt ned forbud mot at CBE la ut bilder på sin insta... fra vårt bryllup 

Tror ikke bruden bryr seg nevneverdig, åpen profil og barneeksponering over en lav sko🤷‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penalihus skrev (4 timer siden):

 

Jeg mente også det helt til jeg fikk en romkamerat som må trene hver dag pga psyken. Jeg vil jo aldri forstå den prioriteringen, feks droppe julelunsj med venninner fordi hun må trene før hjemreise hvis ikke får hun ikke trent den dagen osv, men så har jeg sett hvor dårlig hun blir i perioder hun er for syk for trening. Folk er jo bare forskjellige.

Jeg har et venninne som etter flere år med opptrening må vedlikeholde kroppen ved hjelp av trening etter en grusom bilulykke, så dette er et kjent fenomen. Hadde CBE åpent stått frem med fysiske/psykiske problemer, hvor trening er en form for medisinering så hadde det hatt en helt annen fremtoning, men det er ikke tilfelle her. Derfor fremstår treningen mer manisk enn som vedlikehold.. 

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (2 timer siden):

Enkelte? Cbe/lke lever, og tener penger på å redigere seg i hel på alle bildene de legge ut i sosiale medier. F? Ikke bann ;) Dette er min mening. Trodde faktisk hun var gravid, siden jeg synes det så sånn ut. Men det er hun kanskje ikke. Hva vet jeg 🤷🏻‍♀️ Dessuten er det mange som skriver flere styggere kommentarer enn meg ;) 

Da så, siden andre er verre så er det greit? Merkelig argument. 

Hun er ikke gravid, om du har følgt henne så vidt det er, eventuelt et raskt google søk hadde du visst at de vil ikke ha flere barn, og hadde hun vært det, hadde det raskt kommet ut ettersom det er penger å hente der. Men hvorfor føler du trang til å spekulere? Dette er faktisk er regelbrudd her i forumet, og er rapportert. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minombre skrev (48 minutter siden):

Man skal uansett aldri kommentere at noen ser gravid ut, da holder du det for deg selv. Man trenger generelt ikke å kommentere hvordan kropper ser ut uansett! Trodde faktisk det var grunnleggende kunnskap, men åpenbart ikke. 

Mens det som ble skrevet om lke over her var helt greit? Siden ingen bortsett fra meg kommenterte noe på det? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (13 minutter siden):

Mens det som ble skrevet om lke over her var helt greit? Siden ingen bortsett fra meg kommenterte noe på det? 

Det har jeg ikke sett, men jeg mener at man aldri skal kommentere hvordan folk ser ut- uavhengig av kjønn😊 Syns det er helt greit at man kommenterer poseringer, redigeringer og ting man gjør for at kroppen skal se tynnest mulig ut, men ikke at folk ser ut som beinrangel, ser gravide ut, har blitt tynnere/tykkere osv… Jeg tror vi er enige, jeg har bare ikke lagt merke til kommentaren du nevner her 😊

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (12 timer siden):

Det er hofta og nedre magen som går ned til skrittet. Grunnen  til at det ser ut som noe annet er pga definisjonen på magen og hofta. Jeg tror faktisk ikke de hadde gått så langt at de hadde vist en erigert penis på Instagram, og jeg tror heller ikke Instagram godtar kjønnsdeler så da hadde de nok blitt blokka ganske fort i tillegg. 

 

Men jeg er enig med andre. Bildene i farger hvor de smiler og står rett opp ned er mer innbydende for et publikum enn dette. Det eneste jeg greier å assosiere dette bildet med er noen som vil skryte at de har hatt tur-sex. Og det må de bare gjøre for min del, men litt rart å legge det ut på en treningskonto. Det er mulig de mener noe annet med bildet men da sliter jeg med å forstå konteksten. Jeg jobber selv med formidling og kommunikasjon, og det er viktig at publikum forstår med en gang hva budskapet i innholdet ditt er, de skal ikke behøve å gjette. Her gjetter jeg ute-sex men jeg føler meg ikke sikker på at det er det de vil kommunisere, og jeg synes heller ikke det samsvarer med coach_eriksen sitt innhold generelt. Da er ikke kommunikasjonen tydelig nok.

For meg ser sett som om han har håndkle rundt livet og er i ferd med å ha på seg boxershorts..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Mens det som ble skrevet om lke over her var helt greit? Siden ingen bortsett fra meg kommenterte noe på det? 

Vi andre rapporterer bare, gidder ikke kommentere på alt som er ufint. Da blir det bare søppel i tråden. 

  • Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, spekulasjoner, krenkelser og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på Instagram at caroline måtte bæres hjem fra bryllupsfesten igår. Det er vel passe flaut når du snart passerer 40! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

`Vanlige` kjendiser beskytter og skjermer privatliv og barna som oftest alt de kan, mens influencere blir "kjendiser" av å dele nettopp privatliv (og barn) 

Stopp verden jeg vil av. 

 

  • Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (15 minutter siden):

Ser på Instagram at caroline måtte bæres hjem fra bryllupsfesten igår. Det er vel passe flaut når du snart passerer 40! 

Skal kanskje ikke så mye til etter løpeøkt etterfulgt av 40 minutter søvn, og så ny løpeøkt 🤷‍♀️ Men hun 36 år da, har litt tid igjen før 40 år. Folk nevner "nesten 40" ofte her, men fremstår for meg at det er for å liksom fremstille enda mer tragisk. Slike ting kan forøvrig skje den beste. Men de fleste våkner i skam, og deler det ikke med verden.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er trist og stusselig når man deler 18-19 bilder ifm. et brullup + bildene fra turen over som content på en bedriftskanal.

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (30 minutter siden):

Ser på Instagram at caroline måtte bæres hjem fra bryllupsfesten igår. Det er vel passe flaut når du snart passerer 40! 

Det er nok bare tull og fjas. Hadde hun virkelig vært så full så hadde hun ikke delt det med verden. Skulle man tro. Jeg tenker heller at det er enda en gylden mulighet til å få vise rumpa. 
 

Men hva var det bildet av Christian Brink? Var han brudgommen som hadde et digert nakenbilde av seg selv i sitt eget bryllup??? Man ser jo hvem de omgås 🙈

Endret av Hallepalle2
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (29 minutter siden):

Ser på Instagram at caroline måtte bæres hjem fra bryllupsfesten igår. Det er vel passe flaut når du snart passerer 40! 

Så utrolig hvor ulikt man kan tolke en video altså! Jeg ser en tullevideo med venner og du ser ut av videoen at hun MÅTTE bæres hjem. Tviler virkelig på at de hadde lagt ut den filmen dersom hun faktisk var i en tilstand hvor hun måtte ha blitt båret hjem. 
Man trenger jo ikke å tolke alt i negativ retning selv om man ikke er fan av frua og mannen. 
 

  • Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 minutt siden):

Så utrolig hvor ulikt man kan tolke en video altså! Jeg ser en tullevideo med venner og du ser ut av videoen at hun MÅTTE bæres hjem. Tviler virkelig på at de hadde lagt ut den filmen dersom hun faktisk var i en tilstand hvor hun måtte ha blitt båret hjem. 
Man trenger jo ikke å tolke alt i negativ retning selv om man ikke er fan av frua og mannen. 
 

Jeg tenkte og mer i den retningen at hun hadde vondt i beina etter vonde sko en hel kveld 😊 Tror ikke hun hadde delt det klippet om hun var "fotlaus" på grunn av alkoholinntak 😄

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...