Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det ut til at podden er historie.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Zenhouse skrev (39 minutter siden):

Det er bra- dette har nok du mer peiling på enn meg. 
Og selvfølgelig bedre å løpe morra og kveld enn midt på dagen, så sånn sett et unødvendig innlegg av meg. 
😊

Ja, er nok bedre å trene hunden når det ikke er stekende varmt ute, morgen og kveld i nærheten av vann så den lett kan kjøle seg ned, særlig når de har en hund med polarpels.  Har ikke noe doktorgrad i hund, men akkurat hundeholdet fremstår som det minst kritikkverdige denne bedriften styrer med. 

Inocybe skrev (3 timer siden):

Enig i at 2 x 8 km er null stress for den typen hund. Og mye bedre å dokumetere en tidlig økt i stedet for å påvirke til heteslag, brente poter og helsefare som CBE ellers så ofte har gjort. 
Skulle ønske hun postet mer av annen hundetrening enn løping. Er jo så mye gøy og ta av om man jobber aktivt med hunden sin. Hvis man så langt skal ta det CBE poster som indikasjon er det en hund som er mentalt understimulert og eneste grunnen til den ikke utagerer er at den blir kjørt fysisk sliten. Håper der bare er misvisende innhold og ikke slik det er. 

Om hun hadde postet noe om hundetrening, så kunne hun faktisk gjort seg aktuell. Jeg begynte å se fra bølle til bestevenn, og ble så hektet at jeg så alle sesongene i en fei. Og nå gleder jeg meg til sesong 4. Og jeg har bare katter 🫠 Hvordan ser du at hunden er understimulert? Bare lurer. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (11 timer siden):

Ser jo ut som brystpartiet er fra en mann🙈

Perfekt eksempel på drittslenging og ikke kritikk. Dropp det,vær så snill.

Frisk Frosk skrev (11 timer siden):

Filter og redigering over hele linja.

Verre enn dette er bildet far har tatt av seg selv og en av de små i dørvinduet... frieri til det mørke nettet.

Det er så tanketomt hos begge to at det skulle vært straffbart!

Tror ikke det er så veldig redigert, original bildet er delt herfra:

Dere som lurer på hva som "har skjedd" med brystet:

1. Uten bh, så ingenting klemmes sammen.

2. Lav fettprosent

3. brystbein

4. Større avstand mellom muskelfester.

Har ikke skjedd så mye tror jeg, men synes veldig godt når man står sånn, og gjerne strammer seg opp litt, er litt brun og får lys fra en gitt vinkel... 

Screenshot_20230609_103830_Instagram.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
EmilieH skrev (På 7.6.2023 den 7.46):

Svar på netfit: de løper med ozo hver dag men på de varmeste dagene i skogen hvor det er skygge eller nært vann. Hjelper det? Pelsen blir vel like varm uansett? 

Det hjelper jo mye at de løper tidlig om morgenen eller sent om kvelden i skygge fra trærene i skogen, nært vann så hunden kan bade litt og bli kald og våt før de løper videre. Det blir jo som å ta på seg en våt genser, da blir man nedkjølt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellevira skrev (2 timer siden):

Det kan man jo for hennes skyld bare håpe. Det var ikke et medium hvor hun kom heldig ut av det, for å si det pent. Dessuten ble det sikkert for mye jobb med forberedelser til pod i en ekstremt travel hverdag med trening, selvpleie og….trening.

• Liker 25
Skrevet

Hva mener du? Hvordan da? Har de sakt at de skal slutte noen plass? Hvordan vet du det?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje de har tatt tidlig sommerferie? Store program på tv gjør jo det… 😅

• Liker 7
Skrevet (endret)

På vei til Stord i bryllup (med nye lepper).

Stillbilde fra video.

Edit: videoen er borte nå.

Edit 2: jeg som tuller. Trodde jeg så filmsnutten på IGstory, men det var på Snap. Og der ligger den enda.

Screenshot_20230609-134624_Snapchat.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 32
  • Nyttig 8
Skrevet
FruRosa skrev (8 minutter siden):

Stillbilde fra video.

Direkte skremmende! 😱 Godt hun så det selv…kanskje er det da litt håp å spore!

• Liker 13
Skrevet
FruRosa skrev (35 minutter siden):

Stillbilde fra video.

😟

• Liker 4
Skrevet

Synes de det ser naturlig ut? Pent? Elegant? Får håpe gaflene i bryllupet ikke er spisse, iallfall. 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
tøydokka skrev (4 timer siden):

Ja, er nok bedre å trene hunden når det ikke er stekende varmt ute, morgen og kveld i nærheten av vann så den lett kan kjøle seg ned, særlig når de har en hund med polarpels.  Har ikke noe doktorgrad i hund, men akkurat hundeholdet fremstår som det minst kritikkverdige denne bedriften styrer med. 

Om hun hadde postet noe om hundetrening, så kunne hun faktisk gjort seg aktuell. Jeg begynte å se fra bølle til bestevenn, og ble så hektet at jeg så alle sesongene i en fei. Og nå gleder jeg meg til sesong 4. Og jeg har bare katter 🫠 Hvordan ser du at hunden er understimulert? Bare lurer. 

Jeg er på ingen måte hundeekspert (mest til katter jeg også 🥰) og jeg vet selvfølgelig ikke annet om hunden enn det CBE og LKE legger ut, men ser likevel mye som ikke er bra. Det jeg prøvde å komme fram til er at hvis det som publiseres er representativt for hundeholdet er dette en hund som får fint med fysisk bruk men lite til ingen mental stimuli. Har mange hundefolk rundt meg og der legges det ut spor-øvelser, nesetrening, miljøtrening og rolige snuseturer hele tiden. Hunden til CBE/LKE framstår litt uoppdragen og rett og slett litt understimulert.

I tillegg har CBE flere ganger postet ting som er regelrett forkastelig. Liten valp som trekker på tur, valp som deiser dødssliten om etter alt for voldsom tur mens CBE skriver hvor søtt (!?!) det er. Ski med stålkanter. Alt for lange turer med alt for ung hund. Bratte fjell med alt for ung hund. Lange overopphetende turer i alt for varmt vær. Sjokolade. Med mye mer. 
Jeg syns det er helt uforståelig å gjøre slikt med hunden sin. Mye er regelrett livs- og helsefarlig. Like lite forstår jeg hvorfor de velger å påvirke andre til samme dårlige/farlige oppførelse ved å poste det. 

Endret av Inocybe
Postet litt prematurt.
  • Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Stillbilde fra video.

Ligger fremdeles på snap 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Ligge meg inn på kg😂😂 DET skjønner jeg du ikke orker😂👍

Å kjære vene🙈 sånn går det når man ikke leser over før jeg sender 😂

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Lepper som ser ut som gummibåten til Barbie var aldri, er aldri, og blir aldri pent. 

• Liker 28
  • Nyttig 6
Annonse
Skrevet
1 hour ago, FruRosa said:

Stillbilde fra video.

Det var da voldsomt. 😵 Jeg håper for hennes del at det "bare" er ett av de filterne hun bruker og at hun ikke har fylt noe i leppene. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
«H» skrev (49 minutter siden):

Ligger fremdeles på snap 

Beklager, det er jeg som tuller! Trodde jeg så filmsnutten på IGstory, men det var altså på Snap!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synd at varemerket WC Duck allerede er opptatt.

På den annen side er filteret brukt så hinsides endrende at eieren av Treasures AS kan være hvem som helst annen amerikansk hjemmeværende med mye egentid til overs. Hvor bra det ser ut er et annet kapittel.

• Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (7 minutter siden):

Det var da voldsomt. 😵 Jeg håper for hennes del at det "bare" er ett av de filterne hun bruker og at hun ikke har fylt noe i leppene. 

Begge deler er egentlig like dumt. Hvis dette er et filter begynner jeg seriøst å lure på hva som foregår i toppetasjen. 

• Liker 21
Skrevet

Hva i alle verden! Hun kan da ikke synes selv dette er lekkert en gang?

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...