Gjest Bulsara Skrevet 17. mai 2023 #82701 Skrevet 17. mai 2023 Pasha skrev (1 time siden): og på selve dagen er jo det rosa 17mai bord pyntet bordet ryddet bort😅 (kilde mystory) Det ble spist reker på det i går(ref story). Mission accomplished
Svartfugl Skrevet 17. mai 2023 #82702 Skrevet 17. mai 2023 Lafamiglia skrev (58 minutter siden): Synd for henne at det ikke finnes bunader hvor magen er naken. Dermed må hun faktisk dekke den til på 17. mai! Kjedelige greier. Vel, nå som folk plutselig skal ha på alternative bunadskjorter som ser ut som de er fra "artig"-avdelingen på Sparkjøp, vil det sikkert snart komme magetopp-"bunader". 😄 29 1 2
Surikatt Skrevet 17. mai 2023 #82703 Skrevet 17. mai 2023 snute skrev (46 minutter siden): Jeg spurte om dette, fikk svar at den kommer i juni, men vi får se da… Den kommer ikke i juni, kanskje til neste år eller i 2028. De mangler helt gjennomføringsevne. Tar det 5 år å utvikle en app? 9 3
Lafamiglia Skrevet 17. mai 2023 #82704 Skrevet 17. mai 2023 Bulsara skrev (1 time siden): Det ble spist reker på det i går(ref story). Mission accomplished Oi, ordentlig mat for en gangs skyld! Bra. (I stedet for iskrem, sjokolade, ferdigkjøpt iskaffe, proteinbarer, rare kombinasjoner av pulvere og råvarer, osv., som hun ellers pleier å kjøre fram.) 9 1
Loboto Skrevet 17. mai 2023 #82705 Skrevet 17. mai 2023 Surikatt skrev (1 time siden): Den kommer ikke i juni, kanskje til neste år eller i 2028. De mangler helt gjennomføringsevne. Tar det 5 år å utvikle en app? Ja det tar faktisk ganske lang tid å utvikle gode apper. Den eneste treningsappen jeg synes har vært ok er utviklet av en privatperson (ikke et større selskap) og det tok vel 7 år fra start til lansering. Alle typiske treningsapper fra større selskaper er dårlige fordi de utvikles på for kort tid. Der er det kun penger som snakker og det synes på kvaliteten. 2
Pusern3 Skrevet 17. mai 2023 #82706 Skrevet 17. mai 2023 Skrottefar skrev (På 16.5.2023 den 20.59): Ja, det ville ha hjulpet så mye på omdømmet hennes, men er nok en del andre ting som hun også burde endret på, bl.a det med eksponering av barn, få gemalen til til å innrømme og beklage sine eskapader, både som nettroll og trakassør Ja de har en lang vei tilbake til å få respekt og beundring av folk flest. Jeg vil mene det ikke er mulig lengre… for mye shit har skjedd 6
Katten89 Skrevet 18. mai 2023 #82707 Skrevet 18. mai 2023 Loboto skrev (7 timer siden): Ja det tar faktisk ganske lang tid å utvikle gode apper. Den eneste treningsappen jeg synes har vært ok er utviklet av en privatperson (ikke et større selskap) og det tok vel 7 år fra start til lansering. Alle typiske treningsapper fra større selskaper er dårlige fordi de utvikles på for kort tid. Der er det kun penger som snakker og det synes på kvaliteten. Det at det tar lang tid handler nok tvilsomt om at kvaliteten blir så fantastisk her.. 11
Katten89 Skrevet 18. mai 2023 #82708 Skrevet 18. mai 2023 Pasha skrev (11 timer siden): og på selve dagen er jo det rosa 17mai bord pyntet bordet ryddet bort😅 (kilde mystory) Denne setningen gir ingen mening 😂 3 1
Kosemose Skrevet 18. mai 2023 #82709 Skrevet 18. mai 2023 Klink skrev (11 timer siden): Det er jo premie. Hvis du ikke vil vinne den eller anser det som premie så trenger du jo ikke bli med i konkurransen. Det er ingen netfit-premie. Det de reklamerer med som premie eksisterer ikke. De fem vant et års medlemskap i noe som ikke eksisterer. Men Netfit fikk mange nye følgere av folk som håpet å vinne. 30 2
Isild Skrevet 18. mai 2023 #82710 Skrevet 18. mai 2023 Pusern3 skrev (8 timer siden): Ja de har en lang vei tilbake til å få respekt og beundring av folk flest. Jeg vil mene det ikke er mulig lengre… for mye shit har skjedd Jeg tror heller ikke de vil få et "comeback". De har vist ingen vilje til å hverken henge med eller å endre noe. De tviholder på stereotypisk "blogger" fra 10 år tilbake (poserte bilder, liksom-tilværelse, kropp, overfladiskhet, kaffekopp, do-selfier ++) 18 2
Klink Skrevet 18. mai 2023 #82711 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Kosemose skrev (1 time siden): Det er ingen netfit-premie. Det de reklamerer med som premie eksisterer ikke. De fem vant et års medlemskap i noe som ikke eksisterer. Men Netfit fikk mange nye følgere av folk som håpet å vinne. Så de fikk ikke premien sin? Var konkurransen for lenge siden kanskje..😊 Endret 18. mai 2023 av Klink
Jobbermedbarn Skrevet 18. mai 2023 #82712 Skrevet 18. mai 2023 Loboto skrev (10 timer siden): Ja det tar faktisk ganske lang tid å utvikle gode apper. Den eneste treningsappen jeg synes har vært ok er utviklet av en privatperson (ikke et større selskap) og det tok vel 7 år fra start til lansering. Alle typiske treningsapper fra større selskaper er dårlige fordi de utvikles på for kort tid. Der er det kun penger som snakker og det synes på kvaliteten. Har du link til den som tok 7 år å utvikle? 10 5
Gjest Bulsara Skrevet 18. mai 2023 #82713 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Kosemose skrev (2 timer siden): Det er ingen netfit-premie. Det de reklamerer med som premie eksisterer ikke. De fem vant et års medlemskap i noe som ikke eksisterer. Men Netfit fikk mange nye følgere av folk som håpet å vinne. https://netfit.no/app/?fbclid=PAAaaQCaPrqvyPGBFTWJ-zG85-I6h_czY5dDB3eAdMj0JxDZtYJyrEfE6tP1U De har nå klart å lage gode beskrivelser av alle pakkene i den fremtidige appen. Mageplasket blir gigantisk om dette ikke blir noe av. Jeg tror det kommer en app nå. SÅ modige kan de vel ikke være at de presenterer så detaljerte opplegg, og så ender alt opp som luftslott. Edit: De har jo ikje utdanning til den coaching de tilbyr her. Spesielt de 2 siste, med stort fokus på ernæring. Skremmende! Endret 18. mai 2023 av Bulsara
NettoppJa Skrevet 18. mai 2023 #82714 Skrevet 18. mai 2023 Klink skrev (1 time siden): Så de fikk ikke premien sin? Var konkurransen for lenge siden kanskje..😊 Ja det blir spennende å se når de får tilgang til premien sin! Lanseres snart.... 👍👍👍😬 Kilde netfit.no 9 1
Kollontaj Skrevet 18. mai 2023 #82715 Skrevet 18. mai 2023 1:1 online coaching, tilgang 24/7. Ok, når skal CBE få tid i en allerede, host, veldig travel hverdag. Vet de hva kunder innebærer? Sånn egentlig? 38 2
Hedy Lamarr Skrevet 18. mai 2023 #82716 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Stemmer dette? 17. mai, borddekking og puppeflash er i så fall et nytt lavmål. Har ikke TikTok så jeg får ikke sjekket. (Fra Jodel, kan ikke linkes til.) Endret 18. mai 2023 av Hedy Lamarr 8 2
Rastebenk Skrevet 18. mai 2023 #82717 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Kollontaj skrev (51 minutter siden): 1:1 online coaching, tilgang 24/7. Ok, når skal CBE få tid i en allerede, host, veldig travel hverdag. Vet de hva kunder innebærer? Sånn egentlig? Ja dette ser jo faktisk ut som et lite treningsunivers. En slik app har nok kostet en million å utvikle, men 7 års produksjonstid (de snakket om netfit allerede i 2017), tyder både på dårlig planlegging, store hindringer underveis, sviktende motivasjon og dårlig arbeidskapasitet. Jeg tviler veldig sterkt på at de kan klare å levere det de lover. CBEs nye, lille venninnepodcast har falt fullstendig sammen pga manglende oppfølgingsevne, i tillegg til at treningspalten forsvant etter noen få uker. Så jeg stiller meg svært spørrende til hennes evne til å følge opp kunder. Den uerfarne PT'en LKE har jo også bommet på konas form gjentatte ganger, inkludert to avbrutte ferier pga CBEs helsesvikt (sykkelferie og fjelltur). Når man også ser på uttalelser som at Beyonce er 20 kg for tung og at lår som møtes er maskulint, forfølgelse og hærverk av en kvinnes bil, så tviler jeg på at særlig mange kvinner vil betale for å bli trent av ham, helt uavhengig av egen BMI. Det vitner jo om et råttent kvinnesyn over mange år. Oppfølging 24/7, 60 nye matoppskrifter med handleliste hver måned, moderering av et eget lite forum, osv. Med CBEs dårlige arbeidskapasitet (hun er i tillegg mye syk) og LKEs temperament og behov for mye egentid (2 daglige treningsøkter skreddersydd til ham selv), så lover det ikke bra. I følge Adrian Paul så "går disse satsningene nå av seg selv". Jeg undrer på hans rolle i dette. Endret 18. mai 2023 av Rastebenk 32 6
Kollontaj Skrevet 18. mai 2023 #82718 Skrevet 18. mai 2023 Hedy Lamarr skrev (22 minutter siden): Stemmer dette? 17. mai, borddekking og puppeflash er i så fall et nytt lavmål. Har ikke TikTok så jeg får ikke sjekket. (Fra Jodel, kan ikke linkes til.) Stemmer for så vidt, men da må du følge nøye med. 1 1
Felis Skrevet 18. mai 2023 #82719 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Hedy Lamarr skrev (32 minutter siden): Stemmer dette? 17. mai, borddekking og puppeflash er i så fall et nytt lavmål. Har ikke TikTok så jeg får ikke sjekket. (Fra Jodel, kan ikke linkes til.) Joda, hun innleder videoen med brystvorta ute. Men jeg reagerer mer på at hun dekker bordet ved å holde fingrene nedi glasset. Ikke rart de er mye plaget med omgangssyke i det huset, når hun klår på innsiden av alle glassene med de klørne. Ekstremt uhygienisk! https://www.tiktok.com/@carolinebergeriksenno/video/7232954230095596827 Endret 18. mai 2023 av Felis 29 15
Rev. Revenge Skrevet 18. mai 2023 #82720 Skrevet 18. mai 2023 Diskret, delikat blotting/puppeglipp i reklamekanalene er visst en del av den nye strategien for økt vekst og synlighet i SoMe. Skal huske å slenge ut puppen litt sånn diskret neste gang jeg deler noe på jobbkanalene mine. 36 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå