Stargaze Skrevet 3. mai 2023 #82081 Skrevet 3. mai 2023 Surikatt skrev (5 timer siden): Minner fra da hun ihjelredigerte utseendet. Fascinerende at det er mulig å holde på sånn. Hun synes ikke det er pinlig å poste bilder som er så langt fra hennes virkelig utseende? Hun lurer jo bare seg selv med disse bildene. «Alle» vet jo hvordan hun ser it fra tv-program. Venner, familie, foreldre på barnas skole, lærere etc må jo virkelig lure på hva det er hun driver med. De ser jo i hvert fall hvorddn hun ser ut «live». Hadde vært flau over å treffe folk hvis jeg var henne. På det bildet der er hun jo ikke til å kjenne igjen - overhodet 29 1
Stargaze Skrevet 3. mai 2023 #82082 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Morsomt!🤣🤣 Kutte ut tips fra dere også da cbe og lke? Selverklærte Experts😅 Endret 3. mai 2023 av Stargaze 22 9
Pust Skrevet 3. mai 2023 #82083 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Stargaze skrev (57 minutter siden): Morsomt!🤣🤣 Kutte ut tips fra dere også da cbe og lke? Selverklærte Experts😅 Oh the irony … Endret 3. mai 2023 av Pust 25 1 3
Gjest Finlay Skrevet 3. mai 2023 #82084 Skrevet 3. mai 2023 Sol79 skrev (8 timer siden): Men hvem er egentlig Caroline? Hun som er på podden denne uka er superskravlete nesten på grensen til brautete, mener masse og tar enormt stor plass. Sidekicket får ikke rom til å være det en gang, hun blir avbrutt og snakket i munnen på de få gangene hun kommer til orde. Kjenner ikke igjen Caroline fra andre platformer. Jeg synes hun er forferdelig slitsom å høre på i podden. Da synes jeg sidekicket er mye mer behagelig, hun kunne fått mer plass.
Pusern3 Skrevet 3. mai 2023 #82085 Skrevet 3. mai 2023 Pust skrev (2 timer siden): Oh the irony … Virker jo ikke som de forstår/ser den ….. 🥹 3
Frisk Frosk Skrevet 3. mai 2023 #82086 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Stargaze skrev (4 timer siden): Morsomt!🤣🤣 Kutte ut tips fra dere også da cbe og lke? Selverklærte Experts😅 😂 Er det mulig? Selvinnsikten i dette er jo på minussiden når det er Treasure AS/ LKE /CBE som legger det ut. De har jo i flere år allerede utgitt seg for å være eksperter på ting de absolutt ikke er i nærheten av å ha nok utdanning eller kunnskap om. Og nå forsøker de i tillegg å "spisse" bedriften enda mer inn mot trening, kosthold og livsstil og late som om de har kunnskap og utdanning de ikke har, late som om de er eksperter. Startet med å le høyt av den kommentaren. Men dette er seriøst pinlig og ikke rent lite trist av 40 år gamle personer som avslører seg så totalt i all offentlighet. LKE - det hjelper ikke å legge ut noe slikt og samtidig selv fremstille seg som ekspert på ting uten nok utdanning og erfaring. Endret 3. mai 2023 av Frisk Frosk ekstra bokstav hadde sneket seg med 28 11
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 3. mai 2023 Populært innlegg #82088 Skrevet 3. mai 2023 Dina87 skrev (24 minutter siden): Er C sammen med ungene sine i det hele tatt? Slutt. Det er kun positivt at de ikke vises frem. 61 3 21
Populært innlegg Lafamiglia Skrevet 3. mai 2023 Populært innlegg #82089 Skrevet 3. mai 2023 I helgen binget jeg sesong 1 av "Typen til" med Leo Ajkic på NRK, ettersom jeg synes han er en morsom fyr, pluss at jeg ville se programmet med Else Kåss Furuseth igjen. Her er også Caroline Berg Eriksen med i et program, og hun er virkelig ikke til å kjenne igjen utseendemessig fra hvordan hun velger å fremstå på Insta nå om dagen. Riktig nok er det ti år siden programmet ble laget, men hun ser virkelig ut som en fullstendig annerledes person i programmet. Basert på dette tviler jeg sterkt på at noen som kjenner henne og vet hvordan hun faktisk ser ut, ville kjent henne igjen om de bare så bildene fra sosiale medier. Eller kanskje hun rett og slett har endret utseendet sitt ekstremt mye, sånn at hun nå faktisk ser ut slik hun gjør på insta I tillegg var det en del merkelige elementer i programmet, som at hun ikke "klarte" å spise mat med mye karbohydrater, som for eksempel hvitt brød. For nå er jo kanalene hennes fulle av pizza, pasta, pluss skikkelig drittmat som is og annet med mye sukker og dermed karbohydrater. Veldig snålt. 47 3
Isola2 Skrevet 3. mai 2023 #82090 Skrevet 3. mai 2023 Lafamiglia skrev (15 minutter siden): I helgen binget jeg sesong 1 av "Typen til" med Leo Ajkic på NRK, ettersom jeg synes han er en morsom fyr, pluss at jeg ville se programmet med Else Kåss Furuseth igjen. Her er også Caroline Berg Eriksen med i et program, og hun er virkelig ikke til å kjenne igjen utseendemessig fra hvordan hun velger å fremstå på Insta nå om dagen. Riktig nok er det ti år siden programmet ble laget, men hun ser virkelig ut som en fullstendig annerledes person i programmet. Basert på dette tviler jeg sterkt på at noen som kjenner henne og vet hvordan hun faktisk ser ut, ville kjent henne igjen om de bare så bildene fra sosiale medier. Eller kanskje hun rett og slett har endret utseendet sitt ekstremt mye, sånn at hun nå faktisk ser ut slik hun gjør på insta I tillegg var det en del merkelige elementer i programmet, som at hun ikke "klarte" å spise mat med mye karbohydrater, som for eksempel hvitt brød. For nå er jo kanalene hennes fulle av pizza, pasta, pluss skikkelig drittmat som is og annet med mye sukker og dermed karbohydrater. Veldig snålt. Den episoden er så sykt klein… 12 1 4
Irja Skrevet 3. mai 2023 #82091 Skrevet 3. mai 2023 Lafamiglia skrev (17 minutter siden): I helgen binget jeg sesong 1 av "Typen til" med Leo Ajkic på NRK, ettersom jeg synes han er en morsom fyr, pluss at jeg ville se programmet med Else Kåss Furuseth igjen. Her er også Caroline Berg Eriksen med i et program, og hun er virkelig ikke til å kjenne igjen utseendemessig fra hvordan hun velger å fremstå på Insta nå om dagen. Riktig nok er det ti år siden programmet ble laget, men hun ser virkelig ut som en fullstendig annerledes person i programmet. Basert på dette tviler jeg sterkt på at noen som kjenner henne og vet hvordan hun faktisk ser ut, ville kjent henne igjen om de bare så bildene fra sosiale medier. Eller kanskje hun rett og slett har endret utseendet sitt ekstremt mye, sånn at hun nå faktisk ser ut slik hun gjør på insta I tillegg var det en del merkelige elementer i programmet, som at hun ikke "klarte" å spise mat med mye karbohydrater, som for eksempel hvitt brød. For nå er jo kanalene hennes fulle av pizza, pasta, pluss skikkelig drittmat som is og annet med mye sukker og dermed karbohydrater. Veldig snålt. Ja, ting endrer seg. Da gikk hun nok for å skulle gi folk inntrykk av at hun rett og slett ikke likte slik mat. Hun ble kvalm. Men nå.. nå er hun såpass perfekt at hun kan spise pasta, pizza, is osv - men fremdeles være fit og slank. Full kontroll altså! 18
Korsihalsen Skrevet 3. mai 2023 #82092 Skrevet 3. mai 2023 Ja, hun har heller aldri vist fingeren, så hun skjønner ikke hvordan hun gjør det 😄 9 1
Minnie Mus Skrevet 3. mai 2023 #82093 Skrevet 3. mai 2023 19 hours ago, ~ Ada ~ said: Hvilket fint minne er dette fra? Sikkert et minne om da leppene var så fulle av diverse innsprøytninger/restylane at hun lignet på en and. 12 4
Lafamiglia Skrevet 3. mai 2023 #82094 Skrevet 3. mai 2023 Lafamiglia skrev (22 minutter siden): I helgen binget jeg sesong 1 av "Typen til" med Leo Ajkic på NRK, ettersom jeg synes han er en morsom fyr, pluss at jeg ville se programmet med Else Kåss Furuseth igjen. Her er også Caroline Berg Eriksen med i et program, og hun er virkelig ikke til å kjenne igjen utseendemessig fra hvordan hun velger å fremstå på Insta nå om dagen. Riktig nok er det ti år siden programmet ble laget, men hun ser virkelig ut som en fullstendig annerledes person i programmet. Basert på dette tviler jeg sterkt på at noen som kjenner henne og vet hvordan hun faktisk ser ut, ville kjent henne igjen om de bare så bildene fra sosiale medier. Eller kanskje hun rett og slett har endret utseendet sitt ekstremt mye, sånn at hun nå faktisk ser ut slik hun gjør på insta I tillegg var det en del merkelige elementer i programmet, som at hun ikke "klarte" å spise mat med mye karbohydrater, som for eksempel hvitt brød. For nå er jo kanalene hennes fulle av pizza, pasta, pluss skikkelig drittmat som is og annet med mye sukker og dermed karbohydrater. Veldig snålt. Da: Søt og (tilsynelatende) naturlig Nå: Stiv og massivt fikset på Fryktelig dårlig forbilde. 10 2
Kollontaj Skrevet 3. mai 2023 #82095 Skrevet 3. mai 2023 Ingen tro på at det er fikset på så mye siden vi så henne offentlig sist. Det er filter og redigering. kilder: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/12/02/en-oppdatering-siden-sist/ https://www.instagram.com/p/Crv7lV4IbYV/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg== 24 9
S0lstraalen Skrevet 3. mai 2023 #82096 Skrevet 3. mai 2023 Nå har a fylt på leppene så mye at a har litt småvansker med å snakke 🙈 26
Cissacissa Skrevet 3. mai 2023 #82097 Skrevet 3. mai 2023 Og nå er kjolene fra villoid vist frem igjen uten reklamemerking. 11 4
Frisk Frosk Skrevet 3. mai 2023 #82098 Skrevet 3. mai 2023 Cissacissa skrev (26 minutter siden): Og nå er kjolene fra villoid vist frem igjen uten reklamemerking. Da er det bare å tipse Forbrukertilsynet igjen: https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss Husk å ta skjermdump og legg det med tipset (siden det som er på story forsvinner ila et døgn). 13 2
NettoppJa Skrevet 3. mai 2023 #82099 Skrevet 3. mai 2023 Ja, hvor er kjolene fra tro..... Kilde cbeno insta 10 1
NettoppJa Skrevet 3. mai 2023 #82100 Skrevet 3. mai 2023 Vi venter i spenning på den hvite utgaven. Kommer sikkert nærmere 17. mai. 🇧🇻🇧🇻🇧🇻 bilde fra villoid.no (som bommer på samarbeidspartner 🤦♀️) 7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå