Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
cHg skrev (21 minutter siden):

Stine har et tydelig image på at vil hjelpe andre, og at hun har gode verktøy for å få folk i bevegelse. 

Jeg klarer ikke se helt hva CBE kan bidra med 

Stine liker folk og folk liker Stine. Det er lett å bli trygg på henne fordi hun skaper tillit. 

Ikke sett så mye til den brobyggingen hos CBE. Og jeg tror faktisk ikke cbe forstår hvordan man skaper tillit og trygghet. 

Eneste jeg klarer å tyde fra cbe er at de ønsker å ha en fanklubb og en inntekt så de kan fortsette å drikke kaffe/vin for likes 

Ja, ser den. Stine framstår folkelig og «nedpå», og tilbyr tilpasset trening for alle. Svetten syns. Noe annet enn strigla fasade med palo santo og utsnitt av solhilsen. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
punkyB skrev (1 time siden):

Jeg tar vel ikke treningsturen til Netfit så seriøst - og vet da ikke om Apollo gjør det heller. Satser de mot et kundegrunnlag som ønsker å bli med fordi de er kjente influencere eller gode treningsinstruktører ?   Eller har Apollo latt seg lure av de faktiske kunnskapene / erfaringene de påstår de har ?  Dvs. jeg tror de tror de skal selge på navnene .  

Stine Hartmann har noen års erfaring som "løpemotivator" - de senere årene har hun jobbet for Oslo Maraton - hun har vært instruktør hos Barrys Bootcamp og har vært instruktør på flere treningsreiser - dvs. konkret erfaring å stille med. 

Hos Apollo skal Naardic ha treningsreise rett før Netfit - mange kjente instruktører med faktisk erfaring. De legger ut mer info om timer og program for 2022 som de da vel sier skal bli ganske likt i år. Da vet man litt mer hva man går til  

SJekket ikke så mange - men på flere av de andre treningsreisene til Apollo er det jo instruktører med faktisk erfaring. 

Når jeg leste dette så slo deg meg plutselig at det treningsopplegget frem til Drammen 10k kom veldig "beleilig" mtp. å gi inntrykk til potensiell samarbeidspartner om at man er en seriøs tilbyder av treningsopplegg og har erfaring med å trene andre...

Som bedriften selv har vist så var det jo ingen betalende Netfit-kunder som løp Drammen 10k...

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Uten å gi dem gratis tips, så er det mange måter Netfit/CBE/LKE kunne svart på som ga potensiell kunde en bedre forståelse av produktet.

Måten det svarer på viser imidlertid dårlig kontroll og planlegging, eller bare uprofesjonell holdning til kundene og til produktet de skal tilby de betalende reisende. Svaret var så svevende at mitt inntrykk er en kombinasjon av alt dette.

Noen som hadde hatt et gjennomjobbet program og kontroll på dette ville kunne svart mer og langt mer profesjonelt.

Kjennes jo ut som de nærmest er irriterte over at folk 

har spørsmål rundt turen. Føler det svært ofte er sånn 

- de har liten innsikt i det de driver med. 

• Liker 11
Skrevet

Nå i helgen så jeg på Instagram flere innlegg med bilder bl.a. fra Funkygine challenge og shapeup sin siste treningsreise til Spania. Jeg må si at begge deler så morsomt, utfordrende og inspirerende ut og jeg fikk lyst til å delta på begge 😃 instruktørene virket jordnære, kunnskapsrike og tilgjengelige for deltakerne.

Prøvde å forestille meg en tilsvarende tur med netfit, men kjenner at jeg ikke får samme følelse i det hele tatt. Basert på hvordan de fremstiller seg hadde jeg nok mest av alt vært redd for enten ikke være pen/«on fleek» nok eller å gjøre noe «feil» og få kjeft for det, faktisk 🤪 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet

Det kommer vel litt promotering av disse reisene på Apollos fb-side snart, da er det kanskje mulig å få litt klarere svar der? 

• Liker 10
Skrevet

Synes det er litt rart at LKE svarer at de er fire lærere som kan gi oppfølging på løping, er der ikke bare han som har løpedelen? Ser ikke for meg at kona til AP kan bidra der. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Trelawney skrev (5 timer siden):

Ja, ser den. Stine framstår folkelig og «nedpå», og tilbyr tilpasset trening for alle. Svetten syns. Noe annet enn strigla fasade med palo santo og utsnitt av solhilsen. 

Bare se på Camilla Annaniassen.  Hun har jo bare 23 tusen følgere (ifht cbe) og masse engasjement. Fordi hun connecter så bra med følgerne. Hun arrangerer også sånn treningsreise. Vil tro hun også har flere deltakere enn dem. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvilket fint minne er dette fra?

IMG_20230503_001653.png

IMG_20230503_001723.png

• Liker 37
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
NettoppJa skrev (På 2.5.2023 den 0.26):

Mulig det er den nye målgruppen; ungdomsskole- og videregåendeelever? 

Hehe, akkurat som om de er kjempeinteressert i hva cbe drev med for 'hundre' år siden. Kan informere om at det er de ikke.... 

Hun inspirerer ikke meg og heller ikke mine tenåringsdøtre. De vet ikke en gang hvem hun er. Har spurt dem 🙂

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (16 minutter siden):

IMG_20230503_001653.png

IMG_20230503_001723.png

Lurte på det samme. Det er sikkert mange gode minner i en selfie, hvor man knapt nok er gjenkjennbar , si.:whosthere:

Endret av Snødronninga
  • Liker 34
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (12 timer siden):

Synes det er litt rart at LKE svarer at de er fire lærere som kan gi oppfølging på løping, er der ikke bare han som har løpedelen? Ser ikke for meg at kona til AP kan bidra der. 

Ja, det er litt besynderlig siden Lisbeth jobber som kosmetisk sykepleier på "klinikken" til AP. Om hun har noen PT-erfaring mtp løping/trening har jeg ikke sett noe til. Mulig AP mener å ta med eks-kona? (Korrigert). Cbe har som kjent ingen kompetanse på undervisning, bortsett fra det hun har lært gjennom fire samlinger fra et sponset yoga-kurs, og et halvgått sponset PT-kurs fra 2015. Coachen selv har såvidt meg bekjent ingen referanser eller fornøyde kunder å vise til etter PT-kurset sitt. Så da er det vel bare AP som har kompetansen til fire lærere sammenlagt, eller er matten til lke akkurat som engelsken?

Korrigerer: Her er en presentasjon av Team Netfit. Det hjelper samlet sett ikke betydelig på kompetansen til to av dem. https://netfit.no/treningsreise/fuerteventura/

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 24
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (28 minutter siden):

IMG_20230503_001653.png

IMG_20230503_001723.png

Kan tenke meg to alternativer:

1. Superfornøyd med seg selv, inkludert mye vi har lest om før (se helt annerledes ut, hvor jeg og de fleste andre synes hun ser hundre ganger bedre ut naturlig) 

2. Noe som skjedde med den fantastiske fanatikeren av en (delvis mislykket) løpeentusiast, tidligere fotballspiller, nå en kriminell stalker. 

Hvem vet. Fint minne for henne kanskje? 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 13
Skrevet
Trelawney skrev (9 timer siden):

Jeg kjente henne en gang i tiden. Topp dame det 

• Liker 1
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

IMG_20230503_001653.png

IMG_20230503_001723.png

Må være den ukjente søstern funnet igjennom   myheritage kanskje?

Endret av Korsihalsen
  • Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (6 timer siden):

IMG_20230503_001653.png

IMG_20230503_001723.png

Minner fra da hun ihjelredigerte utseendet. Fascinerende at det er mulig å holde på sånn. Hun synes ikke det er pinlig å poste bilder som er så langt fra hennes virkelig utseende? 

• Liker 35
  • Nyttig 3
Skrevet

Men hvem er egentlig Caroline? Hun som er på podden denne uka er superskravlete nesten på grensen til brautete, mener masse og tar enormt stor plass. Sidekicket får ikke rom til å være det en gang, hun blir avbrutt og snakket i munnen på de få gangene hun kommer til orde. Kjenner ikke igjen Caroline fra andre platformer.

• Liker 23
Skrevet
Sol79 skrev (17 minutter siden):

Men hvem er egentlig Caroline? Hun som er på podden denne uka er superskravlete nesten på grensen til brautete, mener masse og tar enormt stor plass. Sidekicket får ikke rom til å være det en gang, hun blir avbrutt og snakket i munnen på de få gangene hun kommer til orde. Kjenner ikke igjen Caroline fra andre platformer.

Kan det være at Caroline egentlig har en sterk stemme som "endelig" kommer frem? 

Men på IG er image så konstruert at ingen får helt tak på hvem de vil nå ut til fordi hun ikke er seg selv? 

Kanskje om Caroline får mer fritt utløp på podden (selvom det er mye svada) så får hun øvd seg på å finne sin stemme?

Det er jo ofte det som skjer med mennesker som er undertrykt i relasjoner. Når de finner sin ventil så blir de nesten hyperaktive, for så at de får mersmak. And then there is caos 

Får håpe at hun finner gløden sin og tar mer eierskap i livet sitt! Da skal jeg sitte på første rad å heie!

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
3 hours ago, Surikatt said:

Hun synes ikke det er pinlig å poste bilder som er så langt fra hennes virkelig utseende? 

Nei. Derimot er det åpenbart pinlig å poste bilder av en avslappet modell med naturlig ansikt, bustete hår, kropp i vanlige posisjoner. Svært problematisk, tydeligvis, med snapshots tatt i farta i en aktivitet fra carolinebergeriksen.no.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...