Frisk Frosk Skrevet 1. mars 2023 #77901 Skrevet 1. mars 2023 MacBeth skrev (10 timer siden): Dette! Bildet med "morgenrush" viser at hun tilsynelatende sitter i bilen og kjører mens hun tar en selfie, med andre ord, hun gjør noe strengt ulovlig. Men som kommentert av NordreSving, bildet gir ikke nødvendigvis uttrykk for hva som faktisk skjer, bevist gjennom gjenbruk av bilder nok en gang. Kanskje hun var passasjer, eller hadde parkert. Kanskje det var et gammelt bilde. Skulle det blitt en sak på dette er det kun hun selv som vet hva som faktisk skjedde. Og da er vi tilbake på dette med moral. Influensere gir uttrykk for en ting men dette trenger ikke være virkeligheten/ekte. Jeg syns ikke det er greit at det legges ut et bilde hvor hun tar selfie mens hun kjører, selv om det kanskje ikke var det som faktisk skjedde, og at det sendes signaler til følgere at "jeg bruker mobilen mens jeg kjører", eller blir den moralske standarden for høy her? Hennes "gode venninne" Susan Hobbelin har utallige filmer på sin IG-konto hvor hun selv kjører, filmer, er mer opptatt av å synge, kommunisere med synlig barn i baksetet og ta seg ut selv enn at hun kjører bil. Hun har til og med en fra i fjor sommer hvor hun skriver at hun kjører i egen gate og har full kontroll.... hodeløst og tankeløst og bevisst lovbryter... men det er jo det imaget disse dyrker... 24 2
MacBeth Skrevet 1. mars 2023 #77902 Skrevet 1. mars 2023 Frisk Frosk skrev (9 minutter siden): Hennes "gode venninne" Susan Hobbelin har utallige filmer på sin IG-konto hvor hun selv kjører, filmer, er mer opptatt av å synge, kommunisere med synlig barn i baksetet og ta seg ut selv enn at hun kjører bil. Hun har til og med en fra i fjor sommer hvor hun skriver at hun kjører i egen gate og har full kontroll.... hodeløst og tankeløst og bevisst lovbryter... men det er jo det imaget disse dyrker... Nå er det ikke hun vi diskuterer her, men det er jo relevant, ettersom man ikke kan forvente at manageren hennes råder henne til å la være og legge ut slike uheldige storier/bilder, ettersom de er samme ulla.. 10 1
EmilieH Skrevet 1. mars 2023 #77903 Skrevet 1. mars 2023 Æsj, tempur har sponset dem med ny seng. Da vet jeg hvem vi ikke skal bruke neste gang vi skal ha seng! 19 8
Isola2 Skrevet 1. mars 2023 #77904 Skrevet 1. mars 2023 EmilieH skrev (39 minutter siden): Æsj, tempur har sponset dem med ny seng. Da vet jeg hvem vi ikke skal bruke neste gang vi skal ha seng! Jeg har ikke sovet så godt i det siste..så tempurseng kurerer panikkanfall og angst! Den var ny… 31 2
EmilieH Skrevet 1. mars 2023 #77905 Skrevet 1. mars 2023 Isola2 skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke sovet så godt i det siste..så tempurseng kurerer panikkanfall og angst! Den var ny… Veldig ny! 2
Skrottefar Skrevet 1. mars 2023 #77906 Skrevet 1. mars 2023 (endret) EmilieH skrev (1 time siden): Æsj, tempur har sponset dem med ny seng. Da vet jeg hvem vi ikke skal bruke neste gang vi skal ha seng! Seriøst?!?! Nok en bedrift som ikke følger med i timen og ikke skjønner hva de kaster bort produkter/penger på? 😠 Endret 1. mars 2023 av Skrottefar 21
EmilieH Skrevet 1. mars 2023 #77907 Skrevet 1. mars 2023 Skrottefar skrev (20 minutter siden): Seriøst?!?! Nok en bedrift som ikke følger med i timen og ikke skjønner hva de kaster bort produkter/penger på? 😠 Har lyst til å sende de en mail! 19 3
Skrottefar Skrevet 1. mars 2023 #77908 Skrevet 1. mars 2023 EmilieH skrev (9 minutter siden): Har lyst til å sende de en mail! Gjør gjerne det, men regner med de kommer med et eller annet standard svada-svar 😜 10
Gjest Keikolina Skrevet 1. mars 2023 #77909 Skrevet 1. mars 2023 Heldig de var som fikk med alle beina på senga, eller vi fikk alle. Men noen var feilprodusert uten gjenger. Har kjøpt mange senger oppigjennom men aldri manglet en skrue 😄
Happy13 Skrevet 1. mars 2023 #77910 Skrevet 1. mars 2023 Jeg har ikke fulgt henne så lenge. Men kjører mannen etter henne i bil på hver eneste joggetur? 13
foreveralone Skrevet 1. mars 2023 #77911 Skrevet 1. mars 2023 Happy13 skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke fulgt henne så lenge. Men kjører mannen etter henne i bil på hver eneste joggetur? Ja, han og fettklypa 28 2 3
Pusern3 Skrevet 1. mars 2023 #77912 Skrevet 1. mars 2023 EmilieH skrev (4 timer siden): Æsj, tempur har sponset dem med ny seng. Da vet jeg hvem vi ikke skal bruke neste gang vi skal ha seng! Blir aldri tempur her heller da. 9
Pusern3 Skrevet 1. mars 2023 #77913 Skrevet 1. mars 2023 foreveralone skrev (1 time siden): Ja, han og fettklypa For et tragisk liv 9
Kosemose Skrevet 2. mars 2023 #77914 Skrevet 2. mars 2023 servitrise&suppe skrev (På 29.1.2023 den 20.34): Nei, jeg skriver ikke at noen fortjente noe. La oss si at du treffer en person på gata som slenger en kommentar til deg. Du ville enten ignorert eller kanskje svart igjen. Kanskje du hadde dyttet til vedkommende eller slått en gang. Siste er ikke å anbefale på noen måte. Så, hvis det viste seg å være en som har trakkasert deg i andres påsyn over tid- da kunne du mistet besinnelsen fordi du allerede hadde opparbeidet deg et sinne mot hen. Du ville blitt anmeldt og fått straff i form av bot eller noe annet. Men tror du alle ville dømt deg like hardt med en forhistorie? Det er ikke å forsvare men å se det formildende i en situasjon. Ihvertfall til en grad at du ikke fikk kritikk og kjeft for det i lange tider etterpå. Jeg vet ikke om du er enig i det, men jeg tror ikke at jeg tenker så unormalt her? Hæ, påstår du at damen som skrev en kommentar hos Beckman har trakkasert LKE over tid? Servitrise og suppe, jeg har noen spørsmål til deg, håper du kan svare: 1. Er dette noe du vet eller noe du antar? 2. Mener du at kritisk kommentar mot atferd i reklame-merkede innlegg hos en kommersiell reklame-aktør er trakassering? 3. mener du at det er forståelig og grei atferd å følge etter noen i bil og deretter ripe opp bilen hvis denne noen skriver kritiske kommentarer til deg som en profesjonelle reklame-aktør? 4. når innleggene på CBE må merkes som reklame; de genererer lønna til familien, de kan utgiftsføre utgifter i forbindelse med innlegget (f.eks en softis som blir med på snutten «familiehygge på syden-strandpromenaden» skal utgiftsføres) - mener du da at det de foretar seg i den kanalen skal behandles som om det var privat av oss forbrukere som de jo nettopp forsøker påvirke til å kjøpe feks skolesekker fra et visst merke? 5. CBE og LKE må gjerne ha en privat Instagram der de ikke får penger for å forsøke påvirke folk til å kjøpe ting, der de kan påberope seg privatlivets fred og slette kritiske kommentarer men i reklamekanalen må det være rom for kritiske kommentarer uten å bli slettet eller blokkert, syns du ikke? Eller? 28 15
Gjest Blinkie Skrevet 2. mars 2023 #77915 Skrevet 2. mars 2023 Jeg tror ikke noe på at cbe har fått så mange spørsmål om hvor hun har kjøpt isen hun spiste i går 🤣 Ingen voksne folk spør om det 🤣
FruRosa Skrevet 2. mars 2023 #77916 Skrevet 2. mars 2023 Hun ligner ikke mye på seg selv på dette bildet... 25 7
Era Vulgaris Skrevet 2. mars 2023 #77917 Skrevet 2. mars 2023 Blinkie skrev (59 minutter siden): Jeg tror ikke noe på at cbe har fått så mange spørsmål om hvor hun har kjøpt isen hun spiste i går 🤣 Ingen voksne folk spør om det 🤣 Hun undervurderer publikum på det groveste hvis hun for alvor mener at vi tror på at mange har spurt hvor isen er fra. Ærlig talt, CBE, dette er lavmål, selv fra deg. Og beviser at denne «mange spør hvor ditt og datt er fra»-greia kun er oppkonstruert, og noe de aller fleste influencere benytter seg av. 34 1
EmilieH Skrevet 2. mars 2023 #77918 Skrevet 2. mars 2023 Era Vulgaris skrev (12 minutter siden): Hun undervurderer publikum på det groveste hvis hun for alvor mener at vi tror på at mange har spurt hvor isen er fra. Ærlig talt, CBE, dette er lavmål, selv fra deg. Og beviser at denne «mange spør hvor ditt og datt er fra»-greia kun er oppkonstruert, og noe de aller fleste influencere benytter seg av. Tror hun virkelig at noen tror på det vaset hun kommer med? Ingen, virkelig ingen spør hvor en is fra frysedisken kommer fra. Blir flau på hennes vegne! 23 1
Gjest Marsh Skrevet 2. mars 2023 #77919 Skrevet 2. mars 2023 FruRosa skrev (1 time siden): Hun ligner ikke mye på seg selv på dette bildet... Og neste kommentar som kommer blir vel: "Heldige isen"
Felis Skrevet 2. mars 2023 #77920 Skrevet 2. mars 2023 EmilieH skrev (59 minutter siden): Tror hun virkelig at noen tror på det vaset hun kommer med? Ingen, virkelig ingen spør hvor en is fra frysedisken kommer fra. Blir flau på hennes vegne! Får flashbacks til "hvor kommer frokosten din fra?" Men betyr dette at hun har et samarbeid med Deli de Luca? Innlegget er ikke merket, men det trenger absolutt ikke å bety at det ikke er et betalt samarbeid der i gården. I så fall er jeg utrolig skuffet, for de har verdens beste sjokoladekake! Jeg klarer aldri å motstå den når jeg er innom. Men hvis det er et samarbeid, så får jeg bare droppe å gå innom. All reklame er ikke god reklame... 21 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå