Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
MacBeth skrev (2 minutter siden):

Form for gjenbruk?😂

Veldig bærekraftig 😅

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasket de flasken fra hyllen hos Vinmonopolet før den ble benyttet som kjevle?

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Så jævla puteflaut var ikke den utkjevlinga av pizzabunnen. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden):

Vasket de flasken fra hyllen hos Vinmonopolet før den ble benyttet som kjevle?

Vasket med såpe, kokt og spritet med antibac. Og dampet av giftige gasser før bruk. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (30 minutter siden):

Så jævla puteflaut var ikke den utkjevlinga av pizzabunnen. 

Jo. 😂

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Snurrepurre skrev (1 minutt siden):

Jo. 😂

Da er vi uenige. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Da er vi uenige. 

Du snakker vel kun for deg selv? Om noen syns det er pinlig så kan jo ikke du si nei. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Jeg bruker «du» nå, men ofte «de», hvis det er generelt ment. Hadde en lang periode uten «du» siden jeg fikk slettet innlegg og lagt til i «mappa» fordi det tydeligvis ikke var lov med «du», men jeg tror det var en regel som var gjeldende for bare noen få. 😅

Heh 😎

• Liker 3
Skrevet
Snurrepurre skrev (3 timer siden):

Jo. 😂

Ja, veldig tilgjort for å skape reaksjoner. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, Klink said:

Vasket med såpe, kokt og spritet med antibac. Og dampet av giftige gasser før bruk. 

Og dette vet du, fordi...?
For øvrig brukt det trikset selv mange ganger.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (12 timer siden):

I storyen på IG legges det ut først et bilde at det man lett oppfatter som en alkoholholdig drikke med vakker solnedgang i bakgrunnen, i neste sekvens brukes ei vinflaske som kjevle. Men under kjevlingen oppstår det et lite opphold, der man tydelig ser hva flasken  inneholder. Tilfeldig? Nei. Uansett hva grunnen er. ( Jeg tror jo litt på at : må legger vi dette ut hi hi, vent å se- noen vil reagere). Ja, jeg reagerte. Fordi jeg vet det er gjort så bevisst. 
Bilde er hentet fra CBE story: 

05545E4D-EF71-480F-8EDA-E6B2A4125DB9.png

image.thumb.png.596e98a1a41907b7946a111dffee7776.png

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (44 minutter siden):

Og dette vet du, fordi...?
For øvrig brukt det trikset selv mange ganger.

Jeg vet jo ikke det. Det går bra uten nøye vask tenker jeg, 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Bruker pizzaesken som fat til pizzaen jeg, typ grandiosa 😁

Skrevet
25 minutter siden, Keikolina said:

Bruker pizzaesken som fat til pizzaen jeg, typ grandiosa 😁

Uten å vaske den først??? 😱😱

(jeg også...) 

Skrevet

Noen som vet om det står økonomisk dårlig stilt hos fruen og coachen om dagen? Siden de selger senga si på lokale salgsgrupper på facebook. Trodde ikke fiffen drev med slikt.

• Liker 9
Skrevet
QueenQ skrev (Akkurat nå):

Noen som vet om det står økonomisk dårlig stilt hos fruen og coachen om dagen? Siden de selger senga si på lokale salgsgrupper på facebook. Trodde ikke fiffen drev med slikt.

Gjenbruk er helt greit det.

Men jeg stusser mer på at de på den måten tydeliggjør at de ikke er fornøyd med produktet de annonserte for for få år siden.

Det er jo heller ikke spesielt fristende å kjøpe sengen deres når man vet at tre hunder også har vært regelmessig i senga.

• Liker 18
Skrevet
Frisk Frosk skrev (Akkurat nå):

Gjenbruk er helt greit det.

Men jeg stusser mer på at de på den måten tydeliggjør at de ikke er fornøyd med produktet de annonserte for for få år siden.

Det er jo heller ikke spesielt fristende å kjøpe sengen deres når man vet at tre hunder også har vært regelmessig i senga.

Jeg har ingenting i mot gjenbruk, men får ikke inntrykk at det er deres stil å delta i lokale salgsgrupper. De som de ofte liker å sammenligne seg med (les høyere klasse) finner du ikke på slike steder.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
QueenQ skrev (5 minutter siden):

Jeg har ingenting i mot gjenbruk, men får ikke inntrykk at det er deres stil å delta i lokale salgsgrupper. De som de ofte liker å sammenligne seg med (les høyere klasse) finner du ikke på slike steder.

Mener å ha lest i denne tråden at de har solgt ting før på slike sider, var det ikke bl.a. et bord eller en tralle beregnet for brennevin, eller noe slikt? (merkelig hva hjernen kan få med seg av uvesentligheter!)

Tror man skal slite for å finne ut hva deres stil er, for det tror jeg egentlig ikke at de vet selv lenger heller. Det er i hvert fall ingen klasse over å stadig begå bevisste lovbrudd, lyve på seg utdanning og kompetanse de ikke har osv.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
QueenQ skrev (27 minutter siden):

Og viser fram billig rødvin på instastory 🙈 Den er grei nok for all del, men jeg trodde de valgte dyrere viner enn som så, bare for å vise seg fram🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Du snakker vel kun for deg selv? Om noen syns det er pinlig så kan jo ikke du si nei. 

Jeg kan si min mening om det. Og det var at det ikke var særlig flau snutt. Ingen barn , ingenting å kritisere at de lager pizzabunn med en flaske. 

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...