Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Minnie Mus skrev (4 timer siden):

Å søke opp privatøkonomien deres er vel noe av det minst farlige man kan søke opp av alt de har lagt ut på some..... Tenk bare på hvor mange syke mennesker som søker opp barna deres og får flere tusen treff :( 

Jeg klikker meg inn på noen av treffene, men for å se omfanget har jeg 2-3 ganger søkt på navnene for å se hvor mange treff navnene gir.

Tallene går stadig oppover 70 700 + 30 000 blank her og nå.

Hadde dette vært mine barn som hadde over 100 000 treff på internett, da hadde ikke jeg sovet på nettene heller!

Lurer på hvilke tanker CBE og LKE har om det mørke nettet...?

Eller om de bryr seg om at "Fagfolk frykter at foreldredeling er den største årsaken til identitetstyveri innen 2030."?

https://dam.no/prosjekter/nar-foreldre-gar-i-delingsfella/

• Liker 22
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (7 timer siden):

Jeg siterte og siktet til @Lin10 , ikke deg? 🤔

Men hvis hatten passer er det lett å ta det til seg. 

• Liker 22
Skrevet

I storyen på IG legges det ut først et bilde at det man lett oppfatter som en alkoholholdig drikke med vakker solnedgang i bakgrunnen, i neste sekvens brukes ei vinflaske som kjevle. Men under kjevlingen oppstår det et lite opphold, der man tydelig ser hva flasken  inneholder. Tilfeldig? Nei. Uansett hva grunnen er. ( Jeg tror jo litt på at : må legger vi dette ut hi hi, vent å se- noen vil reagere). Ja, jeg reagerte. Fordi jeg vet det er gjort så bevisst. 
Bilde er hentet fra CBE story: 

05545E4D-EF71-480F-8EDA-E6B2A4125DB9.png

• Liker 22
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Zenhouse skrev (18 minutter siden):

I storyen på IG legges det ut først et bilde at det man lett oppfatter som en alkoholholdig drikke med vakker solnedgang i bakgrunnen, i neste sekvens brukes ei vinflaske som kjevle. Men under kjevlingen oppstår det et lite opphold, der man tydelig ser hva flasken  inneholder. Tilfeldig? Nei. Uansett hva grunnen er. ( Jeg tror jo litt på at : må legger vi dette ut hi hi, vent å se- noen vil reagere). Ja, jeg reagerte. Fordi jeg vet det er gjort så bevisst. 

De trenger oppmerksomhet, så da kjører de en Sophie Elise-light 😂😂

Skrevet
Zenhouse skrev (27 minutter siden):

Trodde du overdrev, men det var jo faktisk ett stopp i kjevlinga, så kleint! 100% kun for å vise at det var vin, ekstra kleint. 
ville også trodd at disse proffene visste pizzaen blir best pm man ikke kjevler deigen? 🙅🏼‍♀️

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet

Mulig de endelig har oppdaget Ripasso? 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
11 hours ago, Snødronninga said:

Jeg siterte og siktet til @Lin10 , ikke deg? 🤔

Rart å bruke "de" om du kun henvender deg til én person? 🤔 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Luvinesta skrev (24 minutter siden):

Du må lese svaret i kontekst, ellers blir det, som du sier, veldig rart. 

Man kan fint ta utgangspunkt i et innlegg og bruke det som eksempel på hva man mener, det er en helt vanlig måte å diskutere på. I denne tråden kan det fort bli mange innlegg som må siteres dersom man skal peke direkte på alle dem man mener har den typen holdning som blir omtalt. 

Ellers ser jeg jo det humoristiske i at man svarer på feil bruker. Det er fort gjort.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Gjest Kattedama
Skrevet
Minnie Mus skrev (16 timer siden):

Å søke opp privatøkonomien deres er vel noe av det minst farlige man kan søke opp av alt de har lagt ut på some..... Tenk bare på hvor mange syke mennesker som søker opp barna deres og får flere tusen treff :( 

Det handler ikke om hva de legger ut og om hvor mye farligere det er. Det handler om at slike innlegg blir fjernet i andre tråder men ikke her. Så det ser ut til at man må ta en dialog med moderatorene om det. 

Skrevet
Pust skrev (48 minutter siden):

Du må lese svaret i kontekst, ellers blir det, som du sier, veldig rart. 

Man kan fint ta utgangspunkt i et innlegg og bruke det som eksempel på hva man mener, det er en helt vanlig måte å diskutere på. I denne tråden kan det fort bli mange innlegg som må siteres dersom man skal peke direkte på alle dem man mener har den typen holdning som blir omtalt. 

Ellers ser jeg jo det humoristiske i at man svarer på feil bruker. Det er fort gjort.

Jeg bruker «du» nå, men ofte «de», hvis det er generelt ment. Hadde en lang periode uten «du» siden jeg fikk slettet innlegg og lagt til i «mappa» fordi det tydeligvis ikke var lov med «du», men jeg tror det var en regel som var gjeldende for bare noen få. 😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
FrkGordon skrev (4 timer siden):

Trodde du overdrev, men det var jo faktisk ett stopp i kjevlinga, så kleint! 100% kun for å vise at det var vin, ekstra kleint. 
ville også trodd at disse proffene visste pizzaen blir best pm man ikke kjevler deigen? 🙅🏼‍♀️

De ønsker oppmerksomhet. Det er ikke så mye som skjer av underholdningsverdi så da brukes det som brukes kan. Vinflaske og alkohol.. Harry og utdatert.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (3 minutter siden):

De ønsker oppmerksomhet. Det er ikke så mye som skjer av underholdningsverdi så da brukes det som brukes kan. Vinflaske og alkohol.. Harry og utdatert.

Kunne i det minste ha puttet litt melis i en pose når de nå prøver så iherdig å få litt oppmerksomhet de også 😂
Men en grei vin i det minste.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Inocybe skrev (Akkurat nå):

Kunne i det minste ha puttet litt melis i en pose når de nå prøver så iherdig å få litt oppmerksomhet de også 😂
Men en grei vin i det minste.

Perlesukker hadde vært bedre enn melis 😁

• Liker 10
Skrevet
Luvinesta skrev (1 time siden):

Det gjelder nok flere ja, men akkurat der henvendte jeg meg til @Lin10, fordi jeg hadde et spørsmål nettopp til henne. Det fikk du sikkert med deg. Mer du lurte på?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
FrkGordon skrev (5 timer siden):

Puteflaut! 🙈🥵

• Liker 12
Skrevet
Zenhouse skrev (6 timer siden):

Tenkte først at dette var snikskryt, men flaska koster 149 på polet. 😅

https://www.vinmonopolet.no/Land/Italia/Veneto/Valpolicella-Ripasso/Casteloro-Valpolicella-Ripasso-Superiore/p/10614501

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden):

Kan brukes som kjevle og innhold i bedriftskanalen. I tillegg kan innholdet nytes til pizzaen.. Fantastiske greier. 😜

Form for gjenbruk?😂

• Liker 12
Skrevet
MacBeth skrev (Akkurat nå):

Form for gjenbruk?😂

DET må man jo bare applaudere! 👏

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...