Aricia Skrevet 26. februar 2023 #77841 Skrevet 26. februar 2023 De fleste steker vel pizza på så høy temperatur som mulig, jeg har feks min ovn på 290 når jeg steker mine, så da blir neppe eventuelle bakterier på det man kjevler ut deigen med et problem. 22 2
Grønnmaling Skrevet 26. februar 2023 #77842 Skrevet 26. februar 2023 Jeg er stort sett enig med ting som skrives her inne når det kommer til kritikk av CBE, men diskusjonen om vinflaska synes jeg er litt komisk. Jeg tolket det som at de stoppet for å vise at de kjevlet med en vinflaske fordi de manglet kjevle og måtte finne et alternativ. Typ "haha se hva vi kjeler med, man tar det man har". Har gjort det samme selv på hyttetur og nei, vi vasket ikke flasken. Gikk faktisk bra det og;-) 22 2
Zenhouse Skrevet 26. februar 2023 #77843 Skrevet 26. februar 2023 (endret) Grønnmaling skrev (10 minutter siden): Jeg er stort sett enig med ting som skrives her inne når det kommer til kritikk av CBE, men diskusjonen om vinflaska synes jeg er litt komisk. Jeg tolket det som at de stoppet for å vise at de kjevlet med en vinflaske fordi de manglet kjevle og måtte finne et alternativ. Typ "haha se hva vi kjeler med, man tar det man har". Har gjort det samme selv på hyttetur og nei, vi vasket ikke flasken. Gikk faktisk bra det og;-) Hvis det var derfor de gjorde det, så har de lært svært lite etter tidlige gjentatte refser: https://www.vg.no/rampelys/i/bV7Gq/caroline-berg-eriksen-broet-alkoholreklameloven-igjen Jeg synes det er kritikkverdig uansett hvilken grunn som lå bak det de viste frem. De bør jo ha lært reglene til nå. Om ikke, så har de jo bare fryktelig vanskelig for å ta til seg kunnskap. En bedriftskonto tagger en annen bedriftskonto mens en flaske vin vises. Det er det vi ser. Ikke en privat, artig greie. Og det vet de godt. Endret 26. februar 2023 av Zenhouse 16 4
kraftwerk Skrevet 26. februar 2023 #77844 Skrevet 26. februar 2023 Noen som har sett om CBE har deltatt på øvrige yoga-kurs? Det skulle vel være fire helger(?), men så vidt meg bekjent har hun vel bare møtte opp på den første? Minst huske at jeg leste her inne, at hun skulle på et slikt kurs denne helgen, men hvis de er på en hytte - så droppet hun det vel. 7
Salmonella Skrevet 26. februar 2023 #77845 Skrevet 26. februar 2023 kraftwerk skrev (4 minutter siden): Noen som har sett om CBE har deltatt på øvrige yoga-kurs? Det skulle vel være fire helger(?), men så vidt meg bekjent har hun vel bare møtte opp på den første? Minst huske at jeg leste her inne, at hun skulle på et slikt kurs denne helgen, men hvis de er på en hytte - så droppet hun det vel. Vinterferie? 1 1
~ Ada ~ Skrevet 26. februar 2023 #77846 Skrevet 26. februar 2023 kraftwerk skrev (7 minutter siden): Noen som har sett om CBE har deltatt på øvrige yoga-kurs? Det skulle vel være fire helger(?), men så vidt meg bekjent har hun vel bare møtte opp på den første? Minst huske at jeg leste her inne, at hun skulle på et slikt kurs denne helgen, men hvis de er på en hytte - så droppet hun det vel. Hun har deltatt på to helgesamlinger 5
kraftwerk Skrevet 26. februar 2023 #77847 Skrevet 26. februar 2023 ~ Ada ~ skrev (5 minutter siden): Hun har deltatt på to helgesamlinger Åja, når var den andre? Den skulle jo ha vært denne helgen?
~ Ada ~ Skrevet 26. februar 2023 #77849 Skrevet 26. februar 2023 kraftwerk skrev (12 minutter siden): Åja, når var den andre? Den skulle jo ha vært denne helgen? Vet ikke noe om denne helgen, men var forrige helg. Er vel denne hun går https://www.theshala.no/hatha-yin-yoga-utdanning-samlingsbasert 2
Skrottefar Skrevet 26. februar 2023 #77850 Skrevet 26. februar 2023 kraftwerk skrev (48 minutter siden): Noen som har sett om CBE har deltatt på øvrige yoga-kurs? Det skulle vel være fire helger(?), men så vidt meg bekjent har hun vel bare møtte opp på den første? Minst huske at jeg leste her inne, at hun skulle på et slikt kurs denne helgen, men hvis de er på en hytte - så droppet hun det vel. Hun har vel ikke reklamert noe særlig mer for det heller, så det var/er nok en dårlig kontrakt 6
Frisk Frosk Skrevet 26. februar 2023 #77852 Skrevet 26. februar 2023 Grønnmaling skrev (2 timer siden): Jeg er stort sett enig med ting som skrives her inne når det kommer til kritikk av CBE, men diskusjonen om vinflaska synes jeg er litt komisk. Jeg tolket det som at de stoppet for å vise at de kjevlet med en vinflaske fordi de manglet kjevle og måtte finne et alternativ. Typ "haha se hva vi kjeler med, man tar det man har". Har gjort det samme selv på hyttetur og nei, vi vasket ikke flasken. Gikk faktisk bra det og;-) Lars Kristian Eriksen var fullstendig klar over hva han gjorde da han gjorde dette: https://www.vg.no/rampelys/i/WVkB2/lars-kristian-eriksen-tar-kona-i-forsvar Det var visst så urettferdig at Caroline ble tatt for å ha brutt loven... De er fullstendig klar over hva de gjør - og de gjør det bevisst fordi de er desperate etter oppmerksomhet. CBE har jo mer eller mindre hatt et eller flere lovbrudd daglig nå i noen uker. Desperasjonen begynner å bli stor når de er villige til å gjøre det. Foreldre som så offentlig viser at de driter i norsk lov og fortsetter med lovbrudd de har fått mange advarsler om før, de tenker ikke langt, i hvert fall ikke til at ungene kan oppdage det, eller vennene oppdager det. Å da vite at man i tillegg i årevis har eksponert egne barn midt i alle disse lovbruddene og gjort dem en del av det - det er kynisk av foreldrene! 23 1
Frisk Frosk Skrevet 26. februar 2023 #77853 Skrevet 26. februar 2023 Ice-91 skrev (11 minutter siden): Merkelig reklamesamarbeid som ikke blir fulgt opp. Men egentlig ikke særlig overraskende heller, for hverken CBE eller The Shala utgir seg for å være troverdige aktører. 13
EmilieH Skrevet 26. februar 2023 #77854 Skrevet 26. februar 2023 Den reklamen på Instagram nå. Rumpa ut, og magen inn. Og hun drar i håret hele tiden. 10
hvalstad45 Skrevet 26. februar 2023 #77855 Skrevet 26. februar 2023 Men har de en egen hytte på fjellet, samt at familien har en med strandlinje ved sjøen? I så fall har de jo mye verdier i eiendom, hytter er jo verd millioner.
Ellie77 Skrevet 26. februar 2023 #77856 Skrevet 26. februar 2023 Den haulen tar thinspo og pro-ana til nye høyder. Men si meg; bruker hun ikke et filter? Ser i hvert fall veldig kunstig ut 😵💫 17
~ Ada ~ Skrevet 26. februar 2023 #77857 Skrevet 26. februar 2023 (endret) . Endret 26. februar 2023 av ~ Ada ~ Mista appetitten til å kommentere 2
Kollontaj Skrevet 26. februar 2023 #77858 Skrevet 26. februar 2023 hvalstad45 skrev (23 minutter siden): Men har de en egen hytte på fjellet, samt at familien har en med strandlinje ved sjøen? I så fall har de jo mye verdier i eiendom, hytter er jo verd millioner. Foreldrenes på begge sider. 12
Surikatt Skrevet 26. februar 2023 #77859 Skrevet 26. februar 2023 (endret) Ellie77 skrev (30 minutter siden): Den haulen tar thinspo og pro-ana til nye høyder. Men si meg; bruker hun ikke et filter? Ser i hvert fall veldig kunstig ut 😵💫 Reklame hvor hun bruker filter, det er ikke merket med at hun bruker filter. Som vanlig gir hun f i det. Sendt til Forbrukertilsynet. Det ligger så mye informasjon om reklame og filter på nettsiden deres at det er helt idiotisk at de ikke følger opp og oppretter tilsynssak. Hun har aldri merket. Hvorfor lages det slike lover når det aldri blir tatt tak i? De har hvitmalt tennene og lagt filter på ansiktet. Kroppen er sannsynligvis også tuklet med. Endret 26. februar 2023 av Surikatt 27 5
MacBeth Skrevet 26. februar 2023 #77860 Skrevet 26. februar 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Merkelig reklamesamarbeid som ikke blir fulgt opp. Men egentlig ikke særlig overraskende heller, for hverken CBE eller The Shala utgir seg for å være troverdige aktører. Men har det blitt bekreftet som annonse/reklame?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå