Kollontaj Skrevet 18. februar 2023 #77481 Del Skrevet 18. februar 2023 Klink skrev (Akkurat nå): Du kjører på med hersketeknikk. Nei, det er fakta. Tenker du over hva influencervirksomhet innebærer? Svarte du på spørsmålet mitt? Nei. Du gjentok deg selv. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. februar 2023 #77482 Del Skrevet 18. februar 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Nei, det er fakta. Tenker du over hva influencervirksomhet innebærer? Svarte du på spørsmålet mitt? Nei. Du gjentok deg selv. Første mål for en influencer er å nå ut til folk. Det gjør ikke lenger cbe. Er andre som er i vinden. Cbe har ikke vært det på mange år. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. februar 2023 #77483 Del Skrevet 18. februar 2023 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Nei, det er fakta. Tenker du over hva influencervirksomhet innebærer? Svarte du på spørsmålet mitt? Nei. Du gjentok deg selv. Jeg tror folk er kritiske på vegne av mye og mange. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. februar 2023 #77484 Del Skrevet 18. februar 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Det er ikke det poenget er. Det gjelder jo alle. Slutt å gå inn på instakontoen så blir du heller ikke påvirket for det skrives svært lite om bedriften i media. Og googler du kostholdsveiledning, personlig trener, trening, gå ned i vekt og lignende er ikke denne bedriften sin konto som dukker opp. Jo, det Kollontaj skrev er ene delen av poenget. Min inngang i denne tråden var på bakgrunn av min fagkunnskap og det at jeg ser med skrekk hvilken retning dette kunnskapsløse ekteparet nå har tenkt å ta for å tjene penger. De har ikke kunnskap til å drive Netfit, og LKE avslører seg stadig med at også hans grunnleggende kunnskaper er altfor dårlig til å trene andre enn seg selv. Han greier ikke en gang å instruere sin kone til å utføre selv de enkleste øvelsene på korrekt måte - men tar bilder av henne som legges ut på nett som om de er gjort feil. Jeg har gjennom min jobb sett de negative følgene disse har på folk. DET er poenget. Det at jeg - i motsetning til ekteparet Eriksen - har mange år med høy utdanning og mange år med erfaring, det forplikter meg til å engasjere meg, når jeg ser at kyniske bedriftseiere velger å utnytte andres manglende kunnskap og andres sårbarheter for selv å tjene penger på ting de ikke har kunnskap om selv, men forsøker å fremstille at de har. Med min utdanning og den erfaring jeg har har jeg en moralsk plikt til å hindre skade hos andre. Og det gjør jeg ved å engasjere meg i noe som ikke angår meg personlig, jeg gjør det i denne tråden fordi det her er andre med lignende utdanninger i tillegg til fagfolk på en rekke andre områder som berører de forretningsvirksomhetene som Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen driver. Dette er dokumentert gjennnom noen tusen sider, med utallige gode og reflekterte innlegg hvor mange brukere tar opp hvordan dette ekteparet gjennom sine bedrifter påvirker enkeltpersoner negativt og kan påføre andre skade, men også hvordan deres virksomhet påvirker samfunnet negativt. At du ikke vil ta det inn, det er et personlig valg du tar. Men slutt da å bagatellisere det så mange både i tråden her har påpekt, og det som forskere og fagfolk ellers også stadig påpeker! Din bagatellisering er også skadelig, fordi du uvisst av hvilket motiv søker å ufarliggjøre en bedrift som praktiserer slik at de kan skade andre, ikke bare deres egne barn, men i tillegg driver mer eller mindre daglige lovbrudd. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. februar 2023 #77485 Del Skrevet 18. februar 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Første mål for en influencer er å nå ut til folk. Det gjør ikke lenger cbe. Er andre som er i vinden. Cbe har ikke vært det på mange år. Du er klar over at influencere med 5-10 000 følgere kan leve godt av inntektene? https://www.finansavisen.no/nyheter/finans/2021/05/01/7665894/sa-mange-folgere-ma-du-ha-for-a-tjene-over-1-million-kroner-pa-sosiale-medier https://boligogfritid.no/okonomi/tjene-penger-pa-sosiale-medier-tiktok-instagram-youtube/ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. februar 2023 #77486 Del Skrevet 18. februar 2023 Klink skrev (5 minutter siden): Jeg tror folk er kritiske på vegne av mye og mange. Fortsatt ikke svar på spørsmålet. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. februar 2023 #77487 Del Skrevet 18. februar 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Fortsatt ikke svar på spørsmålet. Hva er bra nok svar for deg da? Du får diktere så skal jeg copy paste. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. februar 2023 #77488 Del Skrevet 18. februar 2023 Klink skrev (10 minutter siden): Så lenge cbe oppgir hvilket kurs hun har tatt så ja. Og spør du nå? Siden du svarer for meg i siste avsnitt og i tillegg går løs på meg. Nei, den siste linjen var ikke å gå løs på deg. Men når du mener et ufullstendig kurs gir god nok kompetanse til å kalle seg lærer og til å lære fra seg til flere hundre tusen mottakere, da har du en lav standard til kompetanse på folk som skal tjene penger på det de underviser. Det er ikke å gå løs på deg, det er bare å konstatere det faktum du selv nettopp hadde konstatert med ditt svar til meg. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. februar 2023 #77489 Del Skrevet 18. februar 2023 Klink skrev (9 minutter siden): Første mål for en influencer er å nå ut til folk. Det gjør ikke lenger cbe. Er andre som er i vinden. Cbe har ikke vært det på mange år. Om de ikke nådde ut til folk lenger, da hadde de lagt ned bedriftene. Så lenge de har noen hundre tusen følgere når de ut, det er fremdeles annonsører som mener de når ut og betaler dem for å annonsere produkter for dem. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. februar 2023 #77490 Del Skrevet 19. februar 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Hva er bra nok svar for deg da? Du får diktere så skal jeg copy paste. Spørsmål du unnlot å svare på: Tror du folk som er kritiske til noe reagerer på vegne av seg selv? Har du aldri prøvd å heve blikket og tenkt på et større og bredere nivå? 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. februar 2023 #77491 Del Skrevet 19. februar 2023 Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Den er såpass synlig at selv jeg som aldri har fulgt dem i noen medier, kun klikket meg inn på bloggen noen ganger i uken 3-4 måneder for flere år siden før jeg fant den kvalmende mtp. den store barneeksponeringen av små ubeskyttede barn - selv jeg har fått med meg hva Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen, Netfit, coachEriksen holder på med. Det er vanskelig å ikke få med seg om man ellers tar en tur gjennom medier. Jeg blir ikke påvirket av CBE, fordi jeg har utdannelse og erfaring til å avsløre deres manglende kunnskap, deres triksing og fiksing. I tillegg har jeg over år tidligere møtt personer som har blitt svært negativt påvirket av CBE og lignende influencere, i så stor grad at de har blitt syke av det CBE og hennes like har lagt ut på nett. Siden du nå sier du svarer på direkte spørsmål - mener du at en bedrift som har 300 000 følgere + flere tusen via sine andre bedriftskanaler som blogg, Netfit, coachEriksen og hans Twitter, til og med bikkjas IG-konto... mener du at den er lite synlig? Har du glemt at CBE/Treasure sist sommer var i media fordi de mistet samarbeid med Beckmann (iflg. Beckmann fordi CBE ikke gjorde en jobb de var fornøyd med å betale for)? Har du glemt hva Caroline Berg Eriksen valgte å gjøre få dager etter at hennes mann, Lars Kristian Eriksen bevisst søkte etter, sporet opp, oppsøkt og forfulgte en kvinne, før han utførte hærverk på kvinnens bil og deretter fortsatte med trakasserende telefoner? Hun fikk til et intervju i Dagbladet hvor hun gikk ut og fremstilte seg selv, hennes mann og barna deres som stakkars offer som fikk sine liv ødelagt av de "skremmende nettrollene". Har du glemt det også? Sannheten at den som virkelig var skremmende, det var LKE selv, som gjorde det han gjorde, kun pga. en saklig kommentar kvinnen hadde skrevet på Beckmanns fb-sider. Har du glemt at disse også søker media selv? Har du glemt at CBE var med i en sangkonkurranse på Tv2 hvor teksten fikk en svært så sarkastisk sekser i terningkast av Dagbladet? Hva mener du må til for at du skal mene noen er synlige? Hvorfor bagatelliserer du de potensielt skadelige virkningen ekteparet Eriksens påvirkning kan påføre andre mennesker? Hva mener du om at CBE og LKE gjennom Netfit og coachEriksen utgir seg som fagpersoner når de faktisk ikke er det? @Klink, du skrev selv at du svarte på direkte spørsmål - jeg venter fremdeles svar på disse spørsmålene... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2023 #77492 Del Skrevet 19. februar 2023 Frisk Frosk skrev (26 minutter siden): Den er såpass synlig at selv jeg som aldri har fulgt dem i noen medier, kun klikket meg inn på bloggen noen ganger i uken 3-4 måneder for flere år siden før jeg fant den kvalmende mtp. den store barneeksponeringen av små ubeskyttede barn - selv jeg har fått med meg hva Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen, Netfit, coachEriksen holder på med. Det er vanskelig å ikke få med seg om man ellers tar en tur gjennom medier. Jeg blir ikke påvirket av CBE, fordi jeg har utdannelse og erfaring til å avsløre deres manglende kunnskap, deres triksing og fiksing. I tillegg har jeg over år tidligere møtt personer som har blitt svært negativt påvirket av CBE og lignende influencere, i så stor grad at de har blitt syke av det CBE og hennes like har lagt ut på nett. Siden du nå sier du svarer på direkte spørsmål - mener du at en bedrift som har 300 000 følgere + flere tusen via sine andre bedriftskanaler som blogg, Netfit, coachEriksen og hans Twitter, til og med bikkjas IG-konto... mener du at den er lite synlig? Har du glemt at CBE/Treasure sist sommer var i media fordi de mistet samarbeid med Beckmann (iflg. Beckmann fordi CBE ikke gjorde en jobb de var fornøyd med å betale for)? Har du glemt hva Caroline Berg Eriksen valgte å gjøre få dager etter at hennes mann, Lars Kristian Eriksen bevisst søkte etter, sporet opp, oppsøkt og forfulgte en kvinne, før han utførte hærverk på kvinnens bil og deretter fortsatte med trakasserende telefoner? Hun fikk til et intervju i Dagbladet hvor hun gikk ut og fremstilte seg selv, hennes mann og barna deres som stakkars offer som fikk sine liv ødelagt av de "skremmende nettrollene". Har du glemt det også? Sannheten at den som virkelig var skremmende, det var LKE selv, som gjorde det han gjorde, kun pga. en saklig kommentar kvinnen hadde skrevet på Beckmanns fb-sider. Har du glemt at disse også søker media selv? Har du glemt at CBE var med i en sangkonkurranse på Tv2 hvor teksten fikk en svært så sarkastisk sekser i terningkast av Dagbladet? Hva mener du må til for at du skal mene noen er synlige? Hvorfor bagatelliserer du de potensielt skadelige virkningen ekteparet Eriksens påvirkning kan påføre andre mennesker? Hva mener du om at CBE og LKE gjennom Netfit og coachEriksen utgir seg som fagpersoner når de faktisk ikke er det? Ja jeg mener at den er lite synlig og at det er andre som tar opp plassene. nei fet har jeg ikke glemt. jeg mener ikke at jeg bagatelliserer, men senker det til et nivå som er mer realistisk. Jeg tenker at enkelte ting i tråden overdrives til å bli noe stort og skadelig som ikke egentlig er det. Jeg kan nevne funky gine er synlig, skal vi danse, eget program og så videre. Sophie Elise gjør seg jo synlig. Hvis man spør unge jenter hvem cbe er vet de det ikke. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2023 #77493 Del Skrevet 19. februar 2023 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Spørsmål du unnlot å svare på: Tror du folk som er kritiske til noe reagerer på vegne av seg selv? Har du aldri prøvd å heve blikket og tenkt på et større og bredere nivå? Jeg tror de reagerer på vegne av mye og mange. Jo det har jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. februar 2023 #77494 Del Skrevet 19. februar 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Ja jeg mener at den er lite synlig og at det er andre som tar opp plassene. nei fet har jeg ikke glemt. jeg mener ikke at jeg bagatelliserer, men senker det til et nivå som er mer realistisk. Jeg tenker at enkelte ting i tråden overdrives til å bli noe stort og skadelig som ikke egentlig er det. Jeg kan nevne funky gine er synlig, skal vi danse, eget program og så videre. Sophie Elise gjør seg jo synlig. Hvis man spør unge jenter hvem cbe er vet de det ikke. Nå har jeg allerede fortalt deg at jeg gjennom mitt yrke har møtt en god del som er blitt skadet pga. slike influencere som CBE/LKE og deres like. Ser at du også velger å ignorere de aller fleste spørsmålene jeg spurte over her. Men det er helt greit, du forteller mye om hensiktene din med det du ikke skriver også. At du velger å ikke tro på noe som selv forskere er enige om, det er jo også helt ditt eget valg. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2023 #77495 Del Skrevet 19. februar 2023 Frisk Frosk skrev (Akkurat nå): Nå har jeg allerede fortalt deg at jeg gjennom mitt yrke har møtt en god del som er blitt skadet pga. slike influencere som CBE/LKE og deres like. Ser at du også velger å ignorere de aller fleste spørsmålene jeg spurte over her. Men det er helt greit, du forteller mye om hensiktene din med det du ikke skriver også. At du velger å ikke tro på noe som selv forskere er enige om, det er jo også helt ditt eget valg. Jeg har svart på alt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. februar 2023 #77496 Del Skrevet 19. februar 2023 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg har svart på alt ? Du får sjekke en gang til, da om du virkelig ønsker å svare på konkrete spørsmål. Jeg gjorde det enkelt for deg, uthevet alle spørsmålene. Men du, jeg gidder ikke bruke mer tid på alle dine forsøk på å sno deg unna spørsmål og unnvikende og avsporende svar. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2023 #77497 Del Skrevet 19. februar 2023 At svarene mine ikke er bra nok for deg det får stå på din regning. Svart har jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. februar 2023 #77498 Del Skrevet 19. februar 2023 Klink skrev (På 1.1.2023 den 22.14): Hvorfor ikke? Klink skrev (På 7.2.2023 den 11.54): Hvilken informasjon er farlig? Klink skrev (På 17.2.2023 den 16.03): lærer cbe bort yoga nå? Klink skrev (På 17.2.2023 den 14.14): Og hvor lærer cbe bort yogaøvelser? Gjør hun det på netfit siden eller? Klink skrev (På 29.1.2023 den 19.01): Hvor sier hun noe om angstanfall? Klink skrev (På 22.1.2023 den 11.09): Jeg har ikke argumentert med det? Men slike innspill og spørsmål forventes det derimot at det skal svares utdypende og etterrettelig på. (Et lite utdrag, dette). 30 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. februar 2023 #77499 Del Skrevet 19. februar 2023 Klink skrev (37 minutter siden): At svarene mine ikke er bra nok for deg det får stå på din regning. Svart har jeg. Du har ikke svart på spørsmålene. Det er greit det, altså, men du trenger jo ikke lyve om at du har svart på disse alle spørsmålene: "...mener du at en bedrift som har 300 000 følgere + flere tusen via sine andre bedriftskanaler som blogg, Netfit, coachEriksen og hans Twitter, til og med bikkjas IG-konto... mener du at den er lite synlig? Har du glemt at CBE/Treasure sist sommer var i media fordi de mistet samarbeid med Beckmann (iflg. Beckmann fordi CBE ikke gjorde en jobb de var fornøyd med å betale for)? Har du glemt hva Caroline Berg Eriksen valgte å gjøre få dager etter at hennes mann, Lars Kristian Eriksen bevisst søkte etter, sporet opp, oppsøkt og forfulgte en kvinne, før han utførte hærverk på kvinnens bil og deretter fortsatte med trakasserende telefoner? Hun fikk til et intervju i Dagbladet hvor hun gikk ut og fremstilte seg selv, hennes mann og barna deres som stakkars offer som fikk sine liv ødelagt av de "skremmende nettrollene". Har du glemt det også? Sannheten at den som virkelig var skremmende, det var LKE selv, som gjorde det han gjorde, kun pga. en saklig kommentar kvinnen hadde skrevet på Beckmanns fb-sider. Har du glemt at disse også søker media selv? Har du glemt at CBE var med i en sangkonkurranse på Tv2 hvor teksten fikk en svært så sarkastisk sekser i terningkast av Dagbladet? Hva mener du må til for at du skal mene noen er synlige? Hvorfor bagatelliserer du de potensielt skadelige virkningen ekteparet Eriksens påvirkning kan påføre andre mennesker? Hva mener du om at CBE og LKE gjennom Netfit og coachEriksen utgir seg som fagpersoner når de faktisk ikke er det? Som sagt, du trenger ikke svare, for det at du unnlater å svare er mer enn svar nok. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. februar 2023 #77500 Del Skrevet 19. februar 2023 Frisk Frosk skrev (6 minutter siden): mener du at en bedrift som har 300 000 følgere + flere tusen via sine andre bedriftskanaler som blogg, Netfit, coachEriksen og hans Twitter, til og med bikkjas IG-konto... mener du at den er lite synlig? Ja. Frisk Frosk skrev (7 minutter siden): Har du glemt at CBE/Treasure sist sommer var i media fordi de mistet samarbeid med Beckmann (iflg. Beckmann fordi CBE ikke gjorde en jobb de var fornøyd med å betale for)? Nei. Frisk Frosk skrev (8 minutter siden): Har du glemt hva Caroline Berg Eriksen valgte å gjøre få dager etter at hennes mann, Lars Kristian Eriksen bevisst søkte etter, sporet opp, oppsøkt og forfulgte en kvinne, før han utførte hærverk på kvinnens bil og deretter fortsatte med trakasserende telefoner? Nei har ikke glemt det. Frisk Frosk skrev (8 minutter siden): Hun fikk til et intervju i Dagbladet hvor hun gikk ut og fremstilte seg selv, hennes mann og barna deres som stakkars offer som fikk sine liv ødelagt av de "skremmende nettrollene". Har du glemt det også? Sannheten at den som virkelig var skremmende, det var LKE selv, som gjorde det han gjorde, kun pga. en saklig kommentar kvinnen hadde skrevet på Beckmanns fb-sider. Har du glemt at disse også søker media selv? Har du glemt at CBE var med i en sangkonkurranse på Tv2 hvor teksten fikk en svært så sarkastisk sekser i terningkast av Dagbladet? Nei ikke glemt dette heller Frisk Frosk skrev (9 minutter siden): Hva mener du må til for at du skal mene noen er synlige? Jeg mener at ved googlesøk om relevante tema vil komme opp, at når du blar gjennom dagens nettavis så vil du få med deg noe om influenceren, at influenceren har mange samarbeid- cbe bare mister dem og har svært få. kanskje lanserer man noe nytt man havner i media for. Frisk Frosk skrev (12 minutter siden): Hvorfor bagatelliserer du de potensielt skadelige virkningen ekteparet Eriksens påvirkning kan påføre andre mennesker? Hva mener du om at CBE og LKE gjennom Netfit og coachEriksen utgir seg som fagpersoner når de faktisk ikke er det? jeg mener ikke at jeg bagatelliserer, men senker det til et nivå som er mer realistisk. Jeg tenker at enkelte ting i tråden overdrives til å bli noe stort og skadelig som ikke egentlig er det. Det skal de ikke gjøre. De må henvise til den fagkunnskapen de har og hvilke kurs/studier de har tatt. På det store internett har alle et ansvar for å sjekke kildene sine selv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå