~ Ada ~ Skrevet 21. januar 2023 #75701 Del Skrevet 21. januar 2023 Er vel ikke så utbredt å ha tillit til en kjeltring som plutselig vil bli prest. Hun forfekter motsatte verdier av yoga. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 21. januar 2023 #75702 Del Skrevet 21. januar 2023 Litt gøy at jeg, småbarnsmor på 30+ med under 500 følgere som legger ut et bilde på insta 4 ganger i året, får flere likes enn coach Eriksen på insta🥸 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkri Skrevet 21. januar 2023 #75703 Del Skrevet 21. januar 2023 Fagerhaar skrev (På 12.12.2022 den 23.53): Hei! Er ny her. Jeg ble nylig forsøkt vervet inn i et ferskt pyramidespill i Trondheim. Det går ut på å 'like' innlegg til norske influencere via anonyme brukere. Du får en dollar per oppgave du utfyller og kan gjøre opptil 16 stk. per dag på første innkjøpsnivå. Dette nivået koster 1000 nok, og går opp til 50000 nok. Utbetaling skjer i bitcoin og følger tre ledd før det kan havner på din norske konto. Du får 10% av innkjøpsummen til de du verver og 0.1% av fortjenesten de gjør derfra. Alt gjøres ut fra en applikasjon kallt 'Erageni' eller 'Eragene'. Dette skal ha startet med en mann i Trondheim som skal ha henvendt seg til CBE, og startet virksomhet derfra. Slik jeg forsto det. Ble tipset om at det var flere kloke hoder i denne tråden som har kunnet hjelpe meg å avklare det juridiske i denne virksomhetsmodellen. Samt, avdekke noen av disse brukerne. Kan dette være interessant å rapportere til forbrukertilsynet? Jeg skal grave videre og forsikre meg om at navnene jeg har notert meg er korrekte, før jeg poster de. Jeg spørr med interesse for å få mine venn ut av det, da jeg selv er mot dette av prinsipp. Sitat Er selv med på Era. Ikke noe ulovelig med denne. Da det faktisk utføres en reel jobb. Hva mener du skal være ulovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 21. januar 2023 #75704 Del Skrevet 21. januar 2023 Frisk Frosk skrev (21 timer siden): Opprinnelig grunn til at jeg for alvor ville kaste meg inn i denne diskusjonen, det var innleggene som gikk på LKEs twittermeldinger, hvor han ettertrykkelig ble satt på plass av en Jim Malone, etter å ha kommet med en feilaktig uttalelse (side 3629, # 72 566 - beklager, sitter på et litt tregt nett, så linker ikke til alt, har notert en del helt fra den dagen) og kranglet på noe flere eksperter (korrekt) var enige om. Jim Malones bakgrunn er en av de virkelig store styrketrenerne innen baseball i USA, med nå over 30 års erfaring, med store utnevnelser som trener og også selv vunnet nasjonale mesterskap i senere år innen styrke. http://baseballstrength.org/jim-malone-cscs-rssce/ Vi vet jo alle hva som skjedde i sommer, hva LKE gjorde da. Etter den tid virker det som om han og hun forsøker å gjøre LKE mindre synlig felles kanaler som CBE og Netfit. Og de er jo også tydelig at han forsøker å bygge seg opp et selvstendig som personlig trener. Men måten det gjøres på... I norsk media har LKE gjennom et tiår eller enda lenger vist seg som en løs kanon på dekk i utallige saker. Han har slengt med leppa, kommet med løgner, kalt lover dumme, latterliggjort personer som har kunnskap og som gjør det godt, rakket ned på kvinner osv. Jeg tror det at han på sin twitterkonto har valgt å skrive mest på engelsk er fordi han vet at han har rotet det til "her hjemme", så han håper å kunne bli stor andre steder. Det er vel få kvinner som vil tørre å velge ham som coach mtp. hvilke kvinneholdninger han har frontet, hans nedrakking av naturlige og sunne kvinnekropper - så bare der har han mest trolig fraskrevet seg selv muligheten til å få kunder blant halve befolkningen. Så har jo flere i denne tråden tidligere også påpekt at de som er virkelig gode når det kommer til løping og langløp, de har som regel veldig god kunnskap selv og/eller kontakt med andre som kan vise til stabile resultater over tid uten stor skadehistorikk. Ergo vil ganske mange av de han håper å få som kunder i den gruppen også være uvillige til å velge ham. Men samtidig, så stiler han høyt også på andre områder her hjemme. Her virker det som om han gjør seg viktig med å kaste ut en påstand (som faller på sin egen urimelighet), som en åpen søknad til en eller annen toppklubb innen norsk fotball: Og på direkte spørsmål fra en annen om han mener at fysioterapeuter ikke har kunnskap på styrke- og utholdenhetstrening, så svarer LKE "I utg.punkt nei....." Med denne ene tweeten har han på samme tid både søkt åpent om jobb og samtidig trolig for alltid lukket alle sine muligheter til en slik jobb. Selv der han forsøker å moderere svaret litt, så holder han på grunnmeningen sin. Det sier seg selv, at ingen profesjonelle på høyt nivå ønsker å jobbe med slike holdninger. I hvert fall ikke en selverklært spesialist som har et enkelt pt-kurs bak seg, men som stadig viser at han ikke kan trene sin egen kone på en god måte, og heller ikke greier å unngå stadige skader på seg selv. Og apropos trening, skader og restituering og rehablitering. Samme dag som han kom med uttalelsen over, så kom han også med denne: Han har korrigert at det skulle være top tre, ikke "overrated". Det ene svaret han får sier han seg "100 %" enig i: Noe som står i grell kontrast til hvordan han selv har unnlatt å spise nok, unnlatt å restituere nok, har fortsatt å trene med smerter og stilt til konkurranser med skader. Man kan jo håpe at det er et tegn på at han lærer av sine feil... Det som skremmer meg mest med dette er holdningen han har vist gjentatte ganger. Dunning Krüger er nevn, med rette, det er ingen ydmykhet overfor faget, at folk med mange, mange års utdanning og erfaring kan mer enn han gjør foreløpig. Han kjører ut med fanen til tops, og blir satt på plass gang på gang. Han er blitt det mtp. alt som er dokumentert i denne tråden, og nå passer han på å dokumentere det internasjonalt også. Som han gjorde 5. november på Twitter. Dr. Scott Carlin (dr. i fysioterapi, som etter dr. graden spesialiserte seg videre i ortopedisk fysioterapi og i rehabilitering av atleter og voksne) la ut flere korte snutter hvor han viser det han kaller "8 Upper Body Exercises for Runners": Helt nederst har Dr. Carlin enkelt oppsummert hvorfor han liker disse øvelsene og hva de trener, og han har i tillegg skrevet at det ikke er hans hovedøvelser for styrke, men at det er gode øvelser å gjøre innimellom, som lettere styrketrening og avveksling. LKEs svar til dette er: "This is good exercises to work on coordination and balance. But it’s not upper body exercises." Det LKE tydeligvis er helt uvitende om er at "upper body" på amerikansk betyr fra midjen og opp. Dvs. disse øvelsene er ment som stabilitetsøvelser og enkle armøvelser. Men det forstår tydeligvis ikke LKE. Det ville han imidlertid ha gjort, om han hadde evne til å analysere øvelsene med bedre anatomisk bakgrunn, for det er temmelig opplagt hva de trener, selv med språkforvirring. Skal gi meg her, men det er mange flere eksempler om man blar seg gjennom LKEs twitterkonto, hvor han går mot etablerte fagpersoner med mangeårig erfaring i tillegg til relevante mastergrader eller høyere. Han kommer med en latterliggjørende kommentar til en som twitrer et faglig hjertesukk om korrekt utførelse av en styrkeøvelse. At denne personen (også) har lang utdannelse og erfaring og trener barn, det går LKE over hodet - han er bare ute etter å "ta" enda en fagperson og vise at han selv tror han er bedre enn de som faktisk har seriøsitet til å ta seg lange og tunge utdannelser og har jobbet målrettet og profesjonelt i årevis. Så jeg hadde heller ikke tørt å la LKE trene barn. Det er enda flere eksempler, men jeg har lagt ut mer enn nok til å få frem deler av poenget mitt. At det skorter på anatomikunnskaper, det vises jo stadig vekk på hans kones kanaler, på bilder han selv har tatt når CBE løper med rumpepute og får skarpe horisontale vinkler på bildene av puten. Litt mer anatomiske basiskunnskaper ville advart om at slike vinkler som hans kone får pga. rompeputen er anatomiske umuligheter og ikke kan skyldes annet enn innlegg i buksa. Velkommen til tråden 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 21. januar 2023 #75705 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Pasha skrev (18 timer siden): https://instagram.com/netfit.no?igshid=YmMyMTA2M2Y= Bilde fra Instagram Netfit omtrent som frua selv dette.... Jeg blir h e l t dønn seriøst sliten og matt av å tenke på å leve et liv som utelukkende sentrerer seg rundt å få presset inn flest mulig treningsøkter ila 24 timer, og telle hver eneste kalori som inntas. F Y F L A T E så trist! Endret 22. januar 2023 av Hereforthecomments Skrivefeil 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. januar 2023 #75706 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) NordreSving skrev (5 timer siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2015/11/04/ukens-lesersporsmal-13/ Her er innlegget der hun (bort)forklarer hvorfor hun ikke fullførte PT-kurset. Skjønner, den meningsulle bloggen måtte ha første pri. Derfor postet hun likegodt nettopp dette meningsfulle innlegget som det neste, etter innlegget om PT-kurset: Eriksen fikk besøk av politiet https://www.carolinebergeriksen.no/2015/11/23/i-gar-fikk-jeg-besok-av-politiet/ Greit nok, mamsemoralister kan være urettferdige og dølle, men at det utløser flere siders tordnende detaljer om hva de drikker og ikke drikker, hvordan de passer på jenta når hun er syk og ikke og jalla jalla jalla? Utrolig at noen presterer å bli så indignert og bry seg så til de grader over hva noen random folk på nettet skulle mene om en. Det brettes ut i det vide og breie fra privatlivet og om barna. Klart kurs måtte vike for dette utrolig samfunnsnyttige og opplysende innlegget/bloggen. Tidsklemma kan fort inntre igjen der yogaen utkonkurreres av doselfies. Det vil jeg selvfølgelig ha større forståelse for. Endret 21. januar 2023 av ~ Ada ~ 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 22. januar 2023 #75707 Del Skrevet 22. januar 2023 PistolStar skrev (16 timer siden): De har skjønt at de må gjøre noe for å redde det synkende skipet, men de har åpenbart ikke skjønt hva. Det som kunne reddet dem nå er å få litt bakkekontakt igjen. Få tilbake kontakten med følgerne, vise bak fasaden, bli mer genuin og ekte. Få bort fokuset på kropp. La LKE få seg en ekte jobb og la CBE styre kanalene sine selv. Men det blir aldri å skje. Fantastiske innlegg, Frisk Frosk. Jeg er helt enig! Det er akkurat dette jeg tror gikk opp for dem etter at LKE langt på vei torpederte seg selv og sin kones bedriftsvirksomhet ved å stalke en som hadde gitt en saklig kommentar til CBE.no/Treasures kunde, samt at han utførte hærverk, ringte trakasserende til personen - og innrømte forholdene og ble dømt for dem. De har innsett at de må gjøre noe, men det er helt klart at de ikke har forstått hva de må gjøre. De virker å tro at de kan fortsette som før, bare med å vri seg litt unna, slik de alltid har gjort. Jeg tror disse to kunne ha reddet foretakene sine, om de hadde forstått at de ikke lenger kan surfe på lettvinte løsninger, lovbrudd, thinspo, ortoreksi, dårlige og tidvis helsefarlige treningsråd m.m. Jeg tror de begge to er smarte nok til at de kunne tatt ordentlige utdannelser. Om de ville. Om de var villige til å ta seg noen vanlige jobber eller ta studielån. Istedenfor viser de at de fortsetter som før, ta lettvinte "utdanninger", som i praksis bare er poseringstaktikker for sine sosiale medier. Med det blir de bare enda mer akterutseilt sammenlignet med både sine egenerklærte målgrupper og sine jevnaldrende. Jeg tror ikke det går på evnen, det er viljen det står på. CBE har glemt hva hun selv sa i et intervju på en utenlandsk blogg for mange år siden, på spørsmål om hun hadde råd til nye bloggere: "Think quality, not quantity. And don’t just post something if you do not have anything interesting to write. Have amazing posts, proper grammar, & take clear, beautiful pictures. The more pictures, the better!" https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/ Vet det har vært linket til dette før i tråden, men verdt å gjenta. "Tenk kvalitet, ikke kvalitet." Dette har hun gått helt bort fra, kan det virke som. "Ikke post noe hvis du ikke har noe interessant å skrive om." Lite interessant og kvalitetsmessig bra som har blitt formidlet fra CBE.no og Netfit siste årene. Til og med språket er merkbart dårligere og nesten forsvunnet etter at hun sluttet å blogge. Og vakre bilder - selfies foran skinnende overflater og toalettspeil - det oser ikke akkurat god bildekvalitet og nydelige bilder av det heller. Og dette synes jeg er trist, for hun kan jo så mye bedre! Hun sa det jo selv den gangen - så hun vet veldig godt hva hun må gjøre. 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandelay Skrevet 22. januar 2023 #75708 Del Skrevet 22. januar 2023 Frisk Frosk skrev (3 minutter siden): Og dette synes jeg er trist, for hun kan jo så mye bedre! Hun sa det jo selv den gangen - så hun vet veldig godt hva hun må gjøre. Tja. Jeg vil ikke si det var så mye kvalitet over alle innleggene da hun postet tre ganger daglig. Men frekvensen gjorde jo at folk klikket seg inn ofte i håp om et nytt innlegg. Men det er jo umenneskelig å skulle poste så ofte uten et egnet produksjonsteam. Bare henne og LK, det blir for mye. Spesielt etter at barna kom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 22. januar 2023 #75709 Del Skrevet 22. januar 2023 Mrs Bella skrev (11 timer siden): Hvordan i all verden klarer CBE å poste videoinnlegg på Netfit-kontoen OG svare på spørsmål under videoinnlegget SAMTIDIG som hun dokumenterer på CBE-kontoen at hun deltar på yoga-utdanningen som hun reklamerer for? Altså, hun reklamerer for og deltar på en ‘jobb’ der hun skal være til kl 18.00 i dag, men jobber samtidig med Netfit-kontoen? Tillegg 1: Nei, pokker. Der er jaggu kommentaren og svaret under Netfit-kontoen allerede slettet😂🤦♀️🤷♀️. Tillegg 2: Jeg tok screen-shot før jeg postet her❣️ Tillegg 3: Nå er spørsmål/svar plutselig synlig igjen🫢 Tipper yoga-Åge var på jobb. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 22. januar 2023 #75710 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Sultan skrev (20 minutter siden): Tja. Jeg vil ikke si det var så mye kvalitet over alle innleggene da hun postet tre ganger daglig. Men frekvensen gjorde jo at folk klikket seg inn ofte i håp om et nytt innlegg. Men det er jo umenneskelig å skulle poste så ofte uten et egnet produksjonsteam. Bare henne og LK, det blir for mye. Spesielt etter at barna kom. Jeg kan ikke si det vekker min sympati, og et helt produksjonsteam bak slik privat utlevering, fremstår hakket sykere. At det er noe umenneskelig over å eksponere seg selv og familielivet slik i detaljer for en hel verden, det vil jeg absolutt påstå. Endret 22. januar 2023 av ~ Ada ~ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandelay Skrevet 22. januar 2023 #75711 Del Skrevet 22. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke si det vekker min sympati, og et helt produksjonsteam bak slik privat utlevering, fremstår hakket sykere. At det er noe umenneskelig over å eksponere seg selv og familielivet slik i detaljer for en hel verden, det vil jeg absolutt påstå. Vi er slett ikke uenige der. Påpekte bare at hun slett ikke fulgte sine egne råd om kvalitet da bloggen var på topp. Det var frekvens som syntes å være fokus. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 22. januar 2023 #75712 Del Skrevet 22. januar 2023 Sultan skrev (1 minutt siden): Vi er slett ikke uenige der. Påpekte bare at hun slett ikke fulgte sine egne råd om kvalitet da bloggen var på topp. Det var frekvens som syntes å være fokus. Jeg forstod det og burde poengtert at det ikke var tilsiktet budskapet ditt. Jeg dro videre tankerekker jeg fikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. januar 2023 #75713 Del Skrevet 22. januar 2023 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandelay Skrevet 22. januar 2023 #75714 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) ~ Ada ~ skrev (8 minutter siden): Jeg forstod det og burde poengtert at det ikke var tilsiktet budskapet ditt. Jeg dro videre tankerekker jeg fikk. Ikke fornærmet Å utlevere seg selv er en ting, men å gjøre det med barna fra de er født er graverende i mine øyne. Det vitner ikke bare om grådighet, men manglende refleksjonsevne. Især når diskusjonen raser i offentlig media om akkurat denne problematikken. Det kan gå bra. Det kan også gå veldig, veldig dårlig. Bare tiden vil vise. Endret 22. januar 2023 av Sultan 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 22. januar 2023 #75715 Del Skrevet 22. januar 2023 Hvis en skal oppsummere problemet for Treasures er det at de har feil fokus. Der SoMe tidligere var handlet om enveis-kommunikasjon, der man kunne poste innlegg og høste applaus og likes, er det nå blitt en markedsplass. Når følgerne nå er noe du skal kapitalisere på, må du innrette deg på en slik måte at du leverer innhold som frister følgeren til å følge deg. De vil rett og slett ha valuta for tiden de bruker. Strategisk sett må en hele tiden vurdere eget innhold ut fra følgerens behov. Når CBE og LKE poster er det fokuset fullstendig fraværende. Deres fokus er fortsatt på å vise seg frem. Det krasjer helt når de nå skal prøve seg om coach og veiledere. Det er jo selvfølgelig ikke slik at hvis jeg oppsøker en PT i virkeligheten så betaler jeg for å se vedkommende trene eller fortelle meg hvor mange repetisjoner hen greier. Det er årsaken til at de ikke får til de nye konseptene. Det, og en vegring mot å legge ned innsatsen som trengs. Skal de lykkes må de snu fokuset bort fra seg selv, og over på følgeren. Det sitter åpenbart langt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. januar 2023 #75716 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) NordreSving skrev (1 time siden): Hvis en skal oppsummere problemet for Treasures er det at de har feil fokus. Der SoMe tidligere var handlet om enveis-kommunikasjon, der man kunne poste innlegg og høste applaus og likes, er det nå blitt en markedsplass. Når følgerne nå er noe du skal kapitalisere på, må du innrette deg på en slik måte at du leverer innhold som frister følgeren til å følge deg. De vil rett og slett ha valuta for tiden de bruker. Strategisk sett må en hele tiden vurdere eget innhold ut fra følgerens behov. Når CBE og LKE poster er det fokuset fullstendig fraværende. Deres fokus er fortsatt på å vise seg frem. Det krasjer helt når de nå skal prøve seg om coach og veiledere. Det er jo selvfølgelig ikke slik at hvis jeg oppsøker en PT i virkeligheten så betaler jeg for å se vedkommende trene eller fortelle meg hvor mange repetisjoner hen greier. Det er årsaken til at de ikke får til de nye konseptene. Det, og en vegring mot å legge ned innsatsen som trengs. Skal de lykkes må de snu fokuset bort fra seg selv, og over på følgeren. Det sitter åpenbart langt inne. Det er der skoen trykker hos de. De er besserwissere og posørkontoer, og klarer ikke å engang late som om de ønsker å gi/hjelpe. Skal man ha kunder innen helse/kosthold/trening, så må man være en tillitsvekkende, kompetent og hyggelig person. Det er ofte sårbare temaer for folk (komme igang med trening, ha ulike vondter, vekt, skader og annet ) Man må være motiverende, inspirerende og iallefall ikke dømmende. Man ha ha evnen til å få alle typer mennesker til å føle mestring, og å føle seg vel og sett. Jeg har aldri opplevd at CBE eller LKE har vist at de "har" noe av dette. Endret 22. januar 2023 av Isild 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 22. januar 2023 #75717 Del Skrevet 22. januar 2023 Isild skrev (33 minutter siden): Det er der skoen trykker hos de. De er besserwissere og posørkontoer, og klarer ikke å engang late som om de ønsker å gi/hjelpe. Skal man ha kunder innen helse/kosthold/trening, så må man være en tillitsvekkende, kompetent og hyggelig person. Det er ofte sårbare temaer for folk (komme igang med trening, ha ulike vondter, vekt, skader og annet ) Man må være motiverende, inspirerende og iallefall ikke dømmende. Man ha evnen til å få alle typer mennesker til å føle mestring, og å føle seg vel og sett. Jeg har aldri opplevd at CBE eller LKE har vist at de "har" noe av dette. Dette er så spot on! Jeg hadde aldri villet stille meg sårbar for dem og bedt om hjelp/veiledning av noen som virker så utilnærmelige, dømmende, perfeksjonistiske og kalde som dem. Det er ikke der du tør å vise frem svake muskeler og ekstra kroppsfett. De åpner ikke på noen måte for tillit og kommunikasjon. Alt er enveis og ovenfra og ned. Ikke er de inspirerende heller. Med "møllemila" mens man ser pretty little liars.. Hver.Eneste.Dag. Men mulig de retter seg mot et "avansert" publikum. Mr.Eriksen skriver jo at han coacher Athleats. Da er vel ikke Ola og kari målgruppen. Men om han hadde vært interessert i å trene toppidrettsutøvere er det rart at han ikke jobber mer med å skaffe kontakter, promotere seg selv på riktig måte og bygge seg oppover. Det er så mange andre bra treningsinfluencere. Tenker at denne nisjen ikke er herr og fru sitt sterkeste kort. Ta f.eks Inger in dubai, hun og viser jo mye av egen trening og er rimelig (for mange uoppnåelig) sterk. Likevel er hun en inspirasjon og motivasjon uten like! Ekte treningsglede, humor og energi samtidig som kunnskapen og teknikken er på plass. Med selvironi og selvinnsikt på kjøpet. Hun har jo nettopp klart det herr og fru har prøvd på siden 2019(?) - laget en app. Den her yogafadesen til fruen blir nå interessant å følge med på. Kommer det til å bli noe reelt ut av eller kommer det til å svinne hen som andre prosjekter de har begitt seg ut på? Som en annen kommenterte over her. Litt spesielt å gå rett på å bli instruktør i en hobby du ikke en gang har prøvd ordentlig! Jeg ville nok praktisert yoga regelmessig i mange år før jeg i det heletatt hadde vurdert og investert i et instruktørkurs. Blir som sakt å ta ridetimer hos en som aldri har ridd eller malekurs hos en som aldri har malt et eneste bilde, bare dyppet penselen et par ganger og tatt et kurs for å bli kunstlærer. 27 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneliv Skrevet 22. januar 2023 #75718 Del Skrevet 22. januar 2023 Er det bare meg som reagerer på vindrikking så ofte når de fronter helse? Jeg driver aktivt med yoga og kan si at det er ikke en god kombinasjon med vin flere ganger i uken om man skal gå dypt inn i yogaen. Merkelig. Skjønner heller ikke at hun går rett på å bli instruktør, men det er en annen sak. Blir interessant å se fortsettelsen med tvangsaktig løping og rollen som «yogi». Håper hun endelig finner roen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impulse Skrevet 22. januar 2023 #75719 Del Skrevet 22. januar 2023 Men etter at diskusjonen om eksponering av barn tok større plass i media, så har vi jo ikke sett så mye til barna? Det er jo flott. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. januar 2023 #75720 Del Skrevet 22. januar 2023 Kvinneliv skrev (32 minutter siden): Er det bare meg som reagerer på vindrikking så ofte når de fronter helse? Jeg driver aktivt med yoga og kan si at det er ikke en god kombinasjon med vin flere ganger i uken om man skal gå dypt inn i yogaen. Merkelig. Skjønner heller ikke at hun går rett på å bli instruktør, men det er en annen sak. Blir interessant å se fortsettelsen med tvangsaktig løping og rollen som «yogi». Håper hun endelig finner roen. Har hun lagt ut så mye vindrikking nå da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå