Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (20 minutter siden):

Å herregud der er du igjen ja. Du er et sinnsykt irritasjonsmoment i denne debatten. Litt som den "venninna" som egentlig ikke er med i gjengen men prøver hardt og kommer med kommentarer fra sidelinjen som gjør at alle blir stille og himler med øynene.  Hun har vist mye vindrikking oppigjennom. Hun er kjent for å være glad i et glass titt og ofte. Dette er noe du VET, men så må du spørre for å være irriterende

Jeg tenker at hvis man snuser og er gravid så slutter man å snuse, hvis man spiser potetgull hver dag og vil gå ned i vekt forsøker man kanskje å begrense potetgull spisingen. Vil hun drive med yoga og det er uforenlig med vin så begrenser hun sikkert vindrikking. (Eller slutter med yoga) 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og det med venninnegjengen var ganske treffende for denne tråden, ja. Bare litt annen vinkling. 

Katten89 skrev (19 minutter siden):

Å herregud der er du igjen ja. Du er et sinnsykt irritasjonsmoment i denne debatten. Litt som den "venninna" som egentlig ikke er med i gjengen men prøver hardt og kommer med kommentarer fra sidelinjen som gjør at alle blir stille og himler med øynene.  Hun har vist mye vindrikking oppigjennom. Hun er kjent for å være glad i et glass titt og ofte. Dette er noe du VET, men så må du spørre for å være irriterende

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (6 minutter siden):

Og det med venninnegjengen var ganske treffende for denne tråden, ja. Bare litt annen vinkling. 

Argument som går på «dere er for mange som er enige» eller «dere skriver bare for likes» er ikke argumenter. Det er synsing og forsøk på å devaluere kritikken. Influencere, derimot, de lever av likes og oppmerksomhet. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker at hvis man snuser og er gravid så slutter man å snuse, hvis man spiser potetgull hver dag og vil gå ned i vekt forsøker man kanskje å begrense potetgull spisingen. Vil hun drive med yoga og det er uforenlig med vin så begrenser hun sikkert vindrikking. (Eller slutter med yoga) 

Poenget er nok at det ikke er troverdig :-) CBE fremstiller seg som en stressa, perfeksjonistisk løpedame som prioriterer utseende og fasade høyt. En del av denne fasaden er da "kultivert vindrikker". Dette yoga-greiene kommer helt ut av det blå, og kræsjer med alt hun tidligere har representert. Hun har nok blitt hyret for denne yogaskolen, og det er ingenting galt ved det. Det er jo nettopp dét som er jobben hennes! Så får man jo se hvor mye hun legger i det. Kommentarene dine kan oppleves irriterende fordi de egentlig ikke tilfører noe til debatten, og ikke alltid treffer poenget. 

Jeg vil applaudere at hun ikke har postet noen bilder av barna (som jeg har sett) etter det ble satt søkelys på igjen 😊 Dropper hun thinspo og å leke helseekspert på netfit, så blir hun relativt harmløs, tenker jeg. 

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (24 minutter siden):

Argument som går på «dere er for mange som er enige» eller «dere skriver bare for likes» er ikke argumenter. Det er synsing og forsøk på å devaluere kritikken. Influencere, derimot, de lever av likes og oppmerksomhet. 

Jeg har ikke argumentert med det? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan vi bare sammen ta en liten kikk på dette bildet av en yngre Lilly fra Brennpunkt om eldreomsorgen? 

20230121_185441.jpg

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tørst skrev (1 minutt siden):

Kan vi bare sammen ta en liten kikk på dette bildet av en yngre Lilly fra Brennpunkt om eldreomsorgen? 

20230121_185441.jpg

Hva er poenget her? 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Hva er poenget her? 

Ser du hvem hun ligner på? Ikke noe poeng utover det. Mulig du ikke syns det er fascinerende og verdt å dele, men det syns jeg. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Klink skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke argumentert med det? 

Neida. Selvsagt ikke. Det var jo ikke det som mentes med kommentaren Og det med venninnegjengen var ganske treffende for denne tråden, ja. Bare litt annen vinkling.  Bare en konstruktiv kommentar som alltid. 🙃 Så, hva var egentlig meningen? 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (14 minutter siden):

Neida. Selvsagt ikke. Det var jo ikke det som mentes med kommentaren Og det med venninnegjengen var ganske treffende for denne tråden, ja. Bare litt annen vinkling.  Bare en konstruktiv kommentar som alltid. 🙃 Så, hva var egentlig meningen? 

Nei det var det faktisk ikke. 

• Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Nei det var det faktisk ikke. 

Hva var meningen? 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Aricia skrev (19 minutter siden):

Ja, hva kan være poenget med å stille endeløse spørsmål , ofte om åpenbare saksforhold som er lette å finne ut av selv, i stedet for å feks bidra med innlegg med egne standpunkt til det som faktisk diskuteres?

Det kan man lure på.

Endelig 👏👏👏👏 Tenkt det samme selv men visste ikke at det hadde egen terminologi. Vedkommende virker ekstremt kalkulert i sine gjentagende  dustekommentarer så har opplagt en agenda.

• Liker 19
Skrevet

Dessverre blitt adressert gang på gang, også i egen tråd 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Dessverre blitt adressert gang på gang, også i egen tråd 

Så hvis alle blokkerer, ikke biter på og ikke svarer så vil vedkommende kanskje miste interessen.🤗

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Consita skrev (Akkurat nå):

Så hvis alle blokkerer, ikke biter på og ikke svarer så vil vedkommende kanskje miste interessen.🤗

Man kan bytte brukernavn, vet du. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg andre forklaringer enn at den nylig oppståtte entusiasmen for yoga og yogainstruktør-sertifisering er betalt av kursarrangør. CBE har ikke drevet med yoga ut over noen ubetydelige småtterier og hun og LKE har inntil nå vært såre enige i at yoga er spill av tid og ikke en gang kan defineres som skikkelig trening (les brenner ikke nok kalorier). Så når det betalende samarbeider tørker inn og det plutselig dukker opp noe som til og med kan relateres til trening og deres forsøk på å leve av å være (posør)instruktører endres narrativet så det passer inn. Kunne like gjerne ha vært treningstøy eller hva som helst annet som hadde ansporet denne plutselige begeistringen. Det er tross alt jobben til CBE å fake begeistring når det vanker penger i den andre enden.

Ulempen med yoga-instruktør er tidligere nedsakking av dette nye elskpå-produktet og så godt null erfaring med yoga før det settes i gang som instruktør 😳, men heldigvis har CBE også mange års erfaring i faking av dårlig hukommelse (hadde det ikke vært for de misunnelige kjerringene på KG da :sinna:). Mulig det også frister å kunne legge ut noen bilder av CBE i yoga-lignende (med innsuget mage og rumpe og pupper ut) på en fjelltopp slik alle andre gjorde for ti år siden. Eller en downward dog med rumpeputer som 🔥-bonus for CBE 🍑

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet

Støttes @Inocybe Innlegget er merket som reklame, hvem som kontaktet hvem er ikke kjent, men dersom det var annonsøren vil jeg tro det er dårlig bakgrunnssjekk. Antar at etter kurset, som vil få synlighet og muligens noen flere kunder som vil gå på kurs, vil CBE.no mene at mye er lært bla bla og nå er alt på stell med pust og tanker, men å bli instruktør er ikke noe for henne/dem. Er det dårlig med betalende annonsører, er dette kanskje noe de må ta, det blir i det minste noen arbeidshelger av det. Med tanke på Netfit og fokus på løping i CBEs egen story; klart de heller ville hatt store utstyrsleverandører som annonsører/sponsorer. 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...