Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bulsara

@Frisk Frosk 

Takk for gode, analytiske innlegg. Veldig interessant å lese + lærerikt. 
Kom det noe ut av innrapporteringene til forbrukertilsynet?

Angående Adrian Paul postet LKE i story på coach kontoen før jul at han var i hans studio(eller et eller annet studio) sammen med han på et fotoshoot. Så noen form for kontakt har de tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøsøta skrev (1 time siden):

Netfiteierne = Finner ikke tid til å fullføre elementær utdanning og kompetanseheving for å utføre sin egen jobb.

CBE og LKE: You have time! (pekefingeremoji)

Flertallet går ikke rundt å surrer hjemme, men er i arbeid. Med tanke på at han er hjemmeværende og dyrker egen hobby, burde han vist til bedre resultater.

• Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer CBE å poste videoinnlegg på Netfit-kontoen OG svare på spørsmål under videoinnlegget SAMTIDIG som hun dokumenterer på CBE-kontoen at hun deltar på yoga-utdanningen som hun reklamerer for?

Altså, hun reklamerer for og deltar på en ‘jobb’ der hun skal være til kl 18.00 i dag, men jobber samtidig med Netfit-kontoen?

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Era Vulgaris said:

For en nedlatende måte å henvende seg til potensielle kunder på. LKE tror sikkert at dette motiverer folk. Jeg vil påstå at det har motsatt effekt. Han er virkelig en uspiselig besserwisser. 

Ja, det er ekstremt nedlatende. Han sitter som vanlig på sin høye trone og ser ned på folk som ikke har spurt om hans råd.

Det er også feil. Jeg har jobbet på treningssenter i 10 år og dette stemmer bare ikke. Det hadde han visst hadde han noen gang satt fot på et senter, i stedet for å bare trene i sin egen kjeller. Han aner ikke hva som foregår i verden, han er fullstendig tonedøv.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (7 minutter siden):

LKE gjør det helt sikkert bra i sin egen aldersklasse, men igjen så konkurrerer han mot folk som jobber fulltid som sykepleiere, ingeniører osv. Ei heller har motstanderne hans partnere som kan sponse løpehobbyen deres med tallrike Hoka-sko, pulsmålere og fettklyper.

LKE kan gjerne fornærme folk flest for at de ikke finner tid til trening i tidsklemma. Men da må han tåle spørsmål tilbake om hvorfor han som frisk og hjemmeværende ikke har klart å ta en bachelor eller master som hadde kommet ekstremt godt med i en satsing som netfit eller som coach. PT-utdannede folk går det sytten av på dusinet. Til og med Pilotfrue og Helene Drage er utdannede PT'er. 

Når han surrer hjemme burde han vist til bedre resultater.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (5 minutter siden):

Hvordan i all verden klarer CBE å poste videoinnlegg på Netfit-kontoen OG svare på spørsmål under videoinnlegget SAMTIDIG som hun dokumenterer på CBE-kontoen at hun deltar på yoga-utdanningen som hun reklamerer for?

Altså, hun reklamerer for og deltar på en ‘jobb’ der hun skal være til kl 18.00 i dag, men jobber samtidig med Netfit-kontoen?

Tillegg: Nei, pokker. Der er jaggu kommentaren og svaret under Netfit-kontoen allerede slettet😂🤦‍♀️🤷‍♀️.

Tillegg til tillegg: Jeg tok screen-shot før jeg postet her❣️

Det viser jo at CBE og LKE gladelig lyver til følgerne sine. Hun påsto for kort tid siden at det bare var hun som svarte på alle spørsmål på netfit.

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sophia_08 said:

CBE sin lidenskap for yoga varer nok akkurat like lenge som hun får betalt for å elske det..

Snork..

Hun gjennomfører nok ikke kurset engang, dropper vel ut når de setter i gang med gruppearbeid og undervisning av hverandre.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med amatørteateret som CBE jo også var så innmari glad i, hvor hun følte seg så hjemme, som hadde de beste folka osv? 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere dette? :plystre: (Fant screenshot i chat for jeg hadde sendt det til yoga læreren min 😅)

lurer på hva konklusjonen blir nå si ..  kanskje de endelig lærer at yoga absolutt har positiv effekt på hjertet og skjelett? 

F5C9894A-8A82-4A86-883D-FA8D1C84C949.png

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (11 minutter siden):

Husker dere dette? :plystre: (Fant screenshot i chat for jeg hadde sendt det til yoga læreren min 😅)

lurer på hva konklusjonen blir nå si ..  kanskje de endelig lærer at yoga absolutt har positiv effekt på hjertet og skjelett? 

-Sett i sammenheng med andre fysiske aktiviteter, slik som rask gange, jogging eller sykling,gjorde yoga det like bra når det kommer til forebygging av hjerte- og karsykdommer.

https://forskning.no/hjertet-menneskekroppen-sykdommer/yoga-er-bra-for-hjertet/520900

(Men hva vet nå disse forskerne...🙄)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpai skrev (6 timer siden):

Yoga-biz er big biz. Sånn sett kan det ligge mye spons og oppdrag i den leia. Selv om CBE er den siste jeg forbinder med tradisjonene i yoga. Og jeg kan aldri se for meg at hun er komfortabel nok til å undervise andre i noe som helst. 

Men. Kanskje hun f a k t i s k tar kurset og lærer noe nytt. Sånn sett positivt at hun foretar seg noe over kjeller-plan. Selv om det er kjøpt og betalt

Får litt flashback til den gangen hun startet PT-kurs (også sponset). Jeg trodde faktisk at dette var et prosjekt hun hadde som formål å fullføre, for å så å bruke det som et yrke (altså faktisk trene kunder!). Kanskje som en bi-inntekt til SoMe,  eventuelt som fremtidig inntektskilde hvis de en gang ville gi seg med SoMe. Vi vet jo alle hvordan det gikk.

Nå nytt sponset yogainstruktør «utdanning». Hva er planen mon tro? Hvordan skal det brukes? Er det bare sponsen som er «inntekten» her eller er kurset tenkt som grunnlag for fremtidig egen-praksis og inntekt? Det gjenstår å se…

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Finlay said:

-Sett i sammenheng med andre fysiske aktiviteter, slik som rask gange, jogging eller sykling,gjorde yoga det like bra når det kommer til forebygging av hjerte- og karsykdommer.

https://forskning.no/hjertet-menneskekroppen-sykdommer/yoga-er-bra-for-hjertet/520900

(Men hva vet nå disse forskerne...🙄)

Står ingenting om hvilken yogatype forskere sammenlignet med?

klart om de setter en rolig yogatime opp mot en løpetur, vil løpeturen gi resultater de søker etter.

Men jeg vil absolutt argumentere for at til og med roligyoga typer har en effekt på hjertet. Pusteteknikker hjelper oss å roe ned. Stress er en kjent faktor for hjertesykdom.

Å trene styrke (selv med egen kroppsvekt) styrker skjelett.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (14 minutter siden):

Får litt flashback til den gangen hun startet PT-kurs (også sponset). Jeg trodde faktisk at dette var et prosjekt hun hadde som formål å fullføre, for å så å bruke det som et yrke (altså faktisk trene kunder!). Kanskje som en bi-inntekt til SoMe,  eventuelt som fremtidig inntektskilde hvis de en gang ville gi seg med SoMe. Vi vet jo alle hvordan det gikk.

Nå nytt sponset yogainstruktør «utdanning». Hva er planen mon tro? Hvordan skal det brukes? Er det bare sponsen som er «inntekten» her eller er kurset tenkt som grunnlag for fremtidig egen-praksis og inntekt? Det gjenstår å se…

Siden hun ikke fullførte- noen som vet om hun forklarte hvorfor? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zenhouse skrev (16 minutter siden):

Siden hun ikke fullførte- noen som vet om hun forklarte hvorfor? 

Jeg husker ikke 100% men mener det ble forklart med mangel på tid 🤷‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Rimelig spesiell uttalelse fra yogastudenten.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (22 minutter siden):

Jeg husker ikke 100% men mener det ble forklart med mangel på tid 🤷‍♀️

Pga tid? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Dette er jo direkte feil. CBE burde ta en titt på mennesker som har "trent" ashtanga yoga en god stund. Jeg har selv trent mye intens styrke, kickboksing og boksing - alt en egentlig skal få optimal helse og kropp av. Men jeg skal innrømme at nå etter ca 2 år med bare ashtanga, så har kroppen min aldri vært strammere eller mer muskuløs. Det finnes flere former for yoga, (myk, tantra etc etc) - ashtanga er den hardeste formen for trening. På ashtanga aktiverer man og styrker kjernen under hele praksisen, og her er det mange muskler man ikke aktiverer når man trenger f.eks styrke, og andre ting. Og i yoga trener man kun kjernemuskulaturen, og det er derfor skikkelige yogies som regel har en veldig bra og sterk kropp. Og dette er jo fordelene iht det estetiske og styrken av kroppen, yoga har jo en beviselig effekt på svært mye annet også

Kjenner dette provoserer meg noe voldsomt, det skulle fader ikke vært lov å snakke om ting man ikke har noe kunnskap om. Den feilinformasjonen hun proklamerer er til å bli forbannet over. Klarer ingen av dem å finne veien til kunnskap på internett, eller er de så fortapt i SoMe - og sitt eget speilbilde, at det er helt mørkt i topplokket? 

At hun nå tilsynelatende har snudd litt, har ingenting å si. Eneste grunnen til denne snuaksjonen, er selvfølgelig fordi hun er desperat etter samarbeid. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 36
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...