Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (27 minutter siden):

Når man snakker om sola, jeg mener HOKA ...

Umerket reklame?

Screenshot_20220808-171429_Instagram.jpg

Jeg tror (og håper) ikke at HOKA sponser cbe. Litt mer kvalitet må man vel forvente fra HOKA? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden):

Dersom Treasures har et samarbeid med Hoka, (Hoka er kjent for å bruke markedsføring via påvirkere og sponsorater) så skal det selvsagt merkes som reklame, og korrekt merking er også Hoka ansvarlig for.

Forøvrig stygge sko etter min mening.

CBE og LKE  viser stadig frem at de fronter og bruker Hoka, men ser ikke ut til at de har dratt i land noe samarbeid med Hoka. De er kanskje ikke eksklusive nok eller treffer målgruppa Hoka ønsker å nå ut til. 

Endret av Sparkel
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden):

Dersom Treasures har et samarbeid med Hoka, (Hoka er kjent for å bruke markedsføring via påvirkere og sponsorater) så skal det selvsagt merkes som reklame, og korrekt merking er også Hoka ansvarlig for.

Forøvrig stygge sko etter min mening.

Tror det kom frem her i tråden en gang at det var sjekket, og at de ikke har noen avtale med Hoka. Men, de skulle nok gjerne ønske de hadde det tenker jeg ;) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (7 minutter siden):

Tror det kom frem her i tråden en gang at det var sjekket, og at de ikke har noen avtale med Hoka. Men, de skulle nok gjerne ønske de hadde det tenker jeg ;) 

Akkurat🙂 Vil tro at Hoka foretrekker samarbeid med påvirkere med større rekkevidde og troverdighet enn Treasures AS. Hoka har et merkevarenavn og omdømme å ta vare på.

Men hvordan var det nå, kan man legge Hoka-kjøp inn i regnskapet dersom man viser de frem på arbeidsplassen Sosiale Medier, akkurat som med is, sminke og middager?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes barneeksponerisng er aller verst når den involverer poserte, friserte, sminkede og redigerte barn. 

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Akkurat🙂 Vil tro at Hoka foretrekker samarbeid med påvirkere med større rekkevidde og troverdighet enn Treasures AS. Hoka har et merkevarenavn og omdømme å ta vare på.

Men hvordan var det nå, kan man legge Hoka-kjøp inn i regnskapet dersom man viser de frem på arbeidsplassen Sosiale Medier, akkurat som med is, sminke og middager?

Håper, og tror, også at Hoka ikke har inngått i et samarbeid med Treausures AS. 

Om så er tilfelle må jeg dessverre kaste mine Hoka-sko.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Vil tro at Hoka foretrekker samarbeid med påvirkere med større rekkevidde og troverdighet enn Treasures AS. Hoka har et merkevarenavn og omdømme å ta vare på.

Jeg vil også tro at Hoka og andre store merkenavn velger trenings- influencere som ikke først og fremst er poseringskontoer.  Therese Johaug er et godt valg av de syns jeg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoka samarbeider med større profiler, ikke paret i Sarpsborg.. selv hvor mye de fisker og later til å tro de er aktuelle for noe slikt.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (25 minutter siden):

Jeg vil også tro at Hoka og andre store merkenavn velger trenings- influencere som ikke først og fremst er poseringskontoer.  Therese Johaug er et godt valg av de syns jeg. 

Det tror jeg også. Men nå ble det sagt at dette var uoppnåelig for de fleste av oss, så jeg kan aldri tenke meg at det er Hoka sko det er snakk om, de fleste jeg kjenner har mange par…

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg veldig trygg på at det kun er et ønske-samarbeid.

Hoka bruker Johaug og Klæbo, to store idrettsprofiler. De klarer seg garantert uten CBE.no. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (56 minutter siden):

Ja, alt som blir frontet på IG (pluss blogg og snap) kan trekkes fra på skatten, ergo får de produktene billigere da de vil få igjen ved neste skatteoppgjør. 

Antar de får igjen 50% at utgiften de hadde til de Hoka-skoene siden de de kjøpt inn og promoteres via firmaet 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkel skrev (1 time siden):

Undrer på om CBE tenker hun treffer ønsket målgruppe med det hun deler på so me dersom hun leser her inne på kg. 

Hun treffer tydeligvis ganske godt om hun ønsker å nå oss på kvinneguiden! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (26 minutter siden):

Ja, alt som blir frontet på IG (pluss blogg og snap) kan trekkes fra på skatten, ergo får de produktene billigere da de vil få igjen ved neste skatteoppgjør. 

Antar de får igjen 50% at utgiften de hadde til de Hoka-skoene siden de de kjøpt inn og promoteres via firmaet 

De må nok vises i content også, privat bruk holder ikke, men frykt ikke: det kommer! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sosiale skrev (3 timer siden):

@Revenge o'Cavatina De skoene hun viser til her er av høy kvalitet, kåpene som barna bruker er også av veldig høy kvalitet.

Treningsklærene de selger igjennom Treasure er ikke for den vanlige mann og dame i gata. Disse klærene passer bare de som er godt trent som trenger høykvalitetsprodukter for å yte det lille ekstra. CBE har gitt brukerne muligheter til å trene gratis sammen med henne på youtube og hun har sagt at det eneste man trenger er en gammel joggebukse. Hun bryr seg ikke bare om penger, men helsen til følgerne sine.

Jeg tror mange er misunnelig fordi hun går rundt rett i ryggen på en majestetisk måte og kan virke litt overlegen. CBE har selv fortalt at hun blir litt sjenert når det er mange mennesker. Jeg synes CBE er tøff som står i stormen år etter år.

🤣🤣🤣

Ja, jeg er kjempemisunnelig på en avdanket blogger som ikke har videre med utdanning å skryte av, og som oppfører seg som en dust i samfunnet. Kjempemisunnelig altså!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (37 minutter siden):

Takk for svar. Da kan de faktisk leve relativt billig selv om lønnen de tar ut er såpass lav, i og med at alt som vises frem på SoMe er relatert til jobben som selvstendig næringsdrivende selv om det ikke er merkepliktig samarbeid. De kan altså kjøpe seg en høyere standard billigere enn billigrælet de selger annonseplass til. Så sant f.eks skoene får visuell plass med tekst og bilder på arbeidsplassen SoMe, og der er jo cbe allerede igang. Noe må de vel ha for uteblitte, lukrative samarbeid. 

Men, det varer vel ikke evig.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, tull og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (7 timer siden):

Når man snakker om sola, jeg mener HOKA ...

Umerket reklame?

Screenshot_20220808-171429_Instagram.jpg

Jeg hadde drept meg selv til fjells i de der 😅 Fallt utfor en skrent eller tryna utfor ett stup. Takk CBE for å vise meg at jeg aldri skal kjøpe HOKA sko.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f Hoka? Beige fjellstøvler? Har de også falt i den duuuse beige influencergryta nå da. Hvem i all verden drar på fjelltur med hvite sko… Ser fine ut i ca 10 minutter. 

Sorry, avsporing 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (8 timer siden):

Jeg synes barneeksponerisng er aller verst når den involverer poserte, friserte, sminkede og redigerte barn. 

Jeg synes barneeksponeringen er det aller mest kritikkverdige med hele Treasure AS. Jeg lurer på hva som skal til for at hun skal åpne øynene? Noen som har noen tanker?

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE: Jeg håper du leser denne tråden og tar til deg alt som er skrevet om eksponering av barn. Farer, hva barna blir fratatt, oppfordringer og anbefalinger fra seriøse aktører som Kripos og PST. Vær så snill. Ikke bruk barna i kanalen. La de få ha sin barndom i fred og danne sin egen digitale identitet.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...