Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Consita skrev:

Den var god😅

Den var god ja! Det problematiske for Caroline Berg Eriksen er at hun vet at du ser. Hun vet at du ser og hun stiller opp barna med ryggen til fordi hun åpenbart tror det er greit da. Det er det ikke. Hun bare klarer ikke å la være.

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, 2ney skrev:

Er det noen som har IMGUR av disse kommentarene? 

Jeg tok selvfølgelig skjermdump. Har ikke plass til flere apper pr idag.. 

• Liker 4
Skrevet
52 minutter siden, Arabella3 skrev:

Å, herlighet! Nå gikk det opp et lys for meg. Jeg har alltid følt at CBE minner om noen. 

Hehe, så bra! De er kjempelike

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, 123Frustrert skrev:

Cbe har svart på insta.  Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige..

Hvis hun virkelig mener og står for dette, så syns jeg det er rart at hun har slettet de aktuelle kommentarene, mens bildet blir stående. Utrolig at hun kan påstå at det er bedre om barnet sitter på bildet enn om barnet står med bikini. Hva med å ikke legge ut bilde av barn i det hele tatt? 

• Liker 32
Skrevet
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Hadde barnet på seg bikini? 

Ble bildet postet på en åpen bedriftkonto på Instagram?

Om svaret er ja, kjære Caroline, så selger du bikinibilder av barnet ditt. 

JA & JA

• Liker 14
Skrevet

Ser bare positive kommentarer jeg. Som vanlig. Gud for et tragisk par. Måtte karma bite de i ræva en dag.

• Liker 27
Skrevet
26 minutter siden, Pollen skrev:

Ser bare positive kommentarer jeg. Som vanlig. Gud for et tragisk par. Måtte karma bite de i ræva en dag.

Håpet er jo at de til slutt ikke tjener såpass på bloggen, slik at de må skaffe seg en ordentlig jobb for å opprettholde forbruket 😎

• Liker 12
Skrevet

Fra ikke  bikinibilder til «bikini med ryggen til», så hva blir det neste denne familiebedriften tøyer grensene med?  Hva med å skaffe seg en jobb hvor man slipper denne sjuke eksponeringen av mindreårige og gi de en mulighet til å faktisk slippe dette sirkuset? 

Skrevet

Bedriften tar altså flere forholdsregler for at det siste bildet er ok. Det er tydeligvis ikke et alternativ å ikke legge ut et slik bildet i det hele tatt, skremmende nok! Som andre skriver; de klarer bare ikke å la være...helt utrolig og så respektløst! 

• Liker 30
Skrevet (endret)

Hvorfor er et bildet av et barn i bikini bakfra greit men ikke forfra slik som CBE utrykker seg om?For i mine øyner så er nå ingen av delene greit..

10år i blogg bransjen og det er nærmeste nå dem begår de største og kritikkverdige tabbene som aldri forsvinner fra nettverden.. Kan ikke si at det er noe og ha på seg. Jeg ville følt at jeg sto i en vanskelig situasjon ang hvordan jeg skulle ha forklart til mitt barn om hvorfor h*n måtte bidra for å øke inntekten. 

Endret av Uglesjel
  • Liker 14
Skrevet
31 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Bedriften tar altså flere forholdsregler for at det siste bildet er ok. Det er tydeligvis ikke et alternativ å ikke legge ut et slik bildet i det hele tatt, skremmende nok! Som andre skriver; de klarer bare ikke å la være...helt utrolig og så respektløst! 

Jepp. Med ryggen til og sittende (ikke stående) da er det visst ok.

Forstå det den som kan!

• Liker 13
Skrevet (endret)

Frua og mannen til frua kan gjerne vise både det ene og det andre av kroppsdeler. Enten kroppsdelene er redigert i forhold til "lys og skygge" eller rett og slett kjøpt/fikset på. 

Men hold barna utenfor! 

Bikinibilde av en 5-åring til mange tusenvis av følgere er bare kvalmt. Veldig kvalmt. 

Endret av Dolce
  • Liker 44
Skrevet

Jeg tror nok at disse 2, CBE og LKE, etter alle disse år med bloggen har malt seg inn i et hjørne med mantraet om at det de gjør har de peiling på, og de vet best, og alle som ikke er enige er enten misunnelige, haters eller ignorante besserwissere som ikke aner hva de snakker om.....men da er det synd for de, og de få CBE-lovers som står igjen, at de tar feil og karmaen vil til slutt ta de igjen og bite de der det gjør mest vondt. Men men, det er uansett til pass for de, ingen medfølelse her i gården, snarere tvert imot 

• Liker 28
Skrevet

Paret befinner seg fortsatt i trassalderen. 

Etter 10 år som blogger er det klart hun blir blind og mister dømmekraft på hva som postes. Hva vil hun oppnå med et bikinibilde av datteren? At folk skal kommentere kroppen og håret? 

• Liker 31
Gjest Keikolina
Skrevet
1 minutt siden, Surikatt skrev:

Etter 10 år som blogger er det klart hun blir blind og mister dømmekraft på hva som postes. Hva vil hun oppnå med et bikinibilde av datteren? At folk skal kommentere kroppen og håret? 

Uff

Skrevet

Det er helt merkelig. Av alle ting å trasse på, barnebilder i bikini på offentlig IG-konto med tilsynelatende 320K følgere!! 

For min del må hun gjerne legge ut nakenbilder av seg selv og andre samtykkekompetente familiemedlemmer, men barna bør få total skjerming. Total. Ikke bare denne innbilte og påståtte skjermingen de driver med nå.

• Liker 30
Skrevet
7 minutter siden, Keikolina skrev:

Uff

9 minutter siden, Surikatt skrev:

Hva når folk faktisk begynner å gjøre det? Hvor gammel skal hun bli før det går opp for de at det ikke er greit? Skal de om 10 år posere sammen med bloggerfot og innsugd mage? 

• Liker 21
Skrevet
20 minutter siden, Boletta skrev:

Hva når folk faktisk begynner å gjøre det? Hvor gammel skal hun bli før det går opp for de at det ikke er greit? Skal de om 10 år posere sammen med bloggerfot og innsugd mage? 

Ja det er vel målet? Herlighet, når man ikke trodde at denne bedriften kunne synke lavere. 

Skrevet
17 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Lurer på hva CBE hadde sagt hvis noen hadde snikfotografert henne bakfra og publisert på åpen profil? Hadde sikkert vært blitt skikkelig glad. Eller ikke.

Kan ikke noen bare gjøre det? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...