Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
SnowBells skrev (1 minutt siden):

Det er vel fake followers/bots. 

Hvor mange bots er det? Ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (6 minutter siden):

Hvor mange bots er det? Ca

tja, burde være ca. 303.399 😛

• Liker 14
  • Nyttig 5
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (4 timer siden):

Jeg er tom for ord!

Screenshot_20220222-194323_Instagram.jpg

Ser ut som flæsk ræva mi 😄

Og de tykke leggene er større enn mine som kun går 1 time ca om dagen. Så fake bilder 😄

Endret av Keikolina
Skrevet
1 hour ago, Vanessa95 said:

89F4E927-0048-459C-AE9A-E8736340667C.jpeg

Husk kilder, hvis ikke slettes det!

Gjest Blinkie
Skrevet
FruRosa skrev (4 timer siden):

Jeg er tom for ord!

Screenshot_20220222-194323_Instagram.jpg

Herregud Cbe. Du presser ryggen ned, og presser rumpa opp. Fikk du ikke bikin trusen lengre opp i rumpa? 😳 

Gjest Keikolina
Skrevet
Blinkie skrev (4 minutter siden):

Herregud Cbe. Du presser ryggen ned, og presser rumpa opp. Fikk du ikke bikin trusen lengre opp i rumpa? 😳 

Jeg tror ikke hun klarte å klemme den lengre inn 😅

Skrevet

Dei vil fremstille det perfekte liv. Men…. Fy faen for et trist liv dei lever! Det er så lett å gjennomskue at dei ikke er lykkelige

• Liker 29
  • Nyttig 1
Gjest Keikolina
Skrevet
Rosasko skrev (5 minutter siden):

Dei vil fremstille det perfekte liv. Men…. Fy faen for et trist liv dei lever! Det er så lett å gjennomskue at dei ikke er lykkelige

Jeg synes synd på de egentlig 😓

Skrevet
Blinkie skrev (1 time siden):

I tillegge er det helt feil bikini hun har,husmorbikini dradd opp i ræva blir skjeldent et vakkert syn,sist vi var på ei sydenstrand låg det ei lignende å rulla i sanden,trudde alle såg på ho for at ho var så fin...

• Liker 11
Skrevet
MacBeth skrev (9 minutter siden):

Ikke rart når reality bildet er fra 2015, minst!

https://www.adressa.no/nyheter/article10593213.ece

Det har du rett i. Godt poeng, Men jeg syns i grunn hun er ganske vanlig søt naturlig fortsatt, om enn eldre. Blant annet på bildet fra sangkonkurransefjaset på tv2. Ikke noe feil med det liksom.  Ekte smil og sånn slår det meste. 

• Liker 12
Skrevet
Keikolina skrev (5 timer siden):

Jeg synes synd på de egentlig 😓

Ja jeg også. Jeg er så glad jobben min ikke er tuftet på kropp og utseende. At jeg kan være bra helsepersonell tross ettervekst som er to måneder på overtid og at jobben min gjør at jeg glemmet det håret i hektisk dag. Det virker slitsomt på mange vis når kropp må ha så stor plass. 

• Liker 19
Skrevet

Bikinibildene av CBE minner veldig om bildene til danaemercer (der hun viser hvordan man vrikker og vrir seg for å få til flatterende poseringer) 

• Liker 28
Gjest Blinkie
Skrevet
Velinda skrev (7 timer siden):

I tillegge er det helt feil bikini hun har,husmorbikini dradd opp i ræva blir skjeldent et vakkert syn,sist vi var på ei sydenstrand låg det ei lignende å rulla i sanden,trudde alle såg på ho for at ho var så fin...

Enig. Og jeg er ikke misunnelig. Jeg er slank selv, og har flere barn, og jeg trener. Men jeg kommer aldri til å ha bikini trusen så langt opp i rumpa, selv om jeg har kropp til det. Det er ikke pent i det hele tatt. 

Skrevet (endret)

Jeg kan også skjønne at det har blitt som det har blitt.. kanskje ikke den beste sammenligningen , men i pandemien har spiseforstyrrelser blant barn og unge virkelig skutt i været. Det står om det i media og jeg jobber også med dette i det daglige. Vi vet jo ikke grunnene, men når livet blir litt tømt litt for innhold, skole stenges og vanlige rammer som holder en i sjakk blir borte, så gir det mer rom for et slikt fokus har jeg tenkt. Det er tid og rom til å tenke på dette og lite justering utenfra kanskje.  Jeg er frisk selv, men kan tenke «ånei» etter å ha konsumert verdens største pastabolle på restaurant og gremmes litt av en kilo mer dagen derpå. Da jeg ønsker holde en vekt jeg må jobbe litt for. Men jeg glemmer det jo kjapt, for dagen må fortsette. Kaffe må kokes, veske pakkes og jobb rekkes. Så det forsvinner. Men med mer løs struktur og jobb med det fokuset så skjønner jeg at man kan havne på et sted der dette blir viktig og tar mye tid, tanker og krefter.

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...