EmilieH Skrevet 16. februar 2022 #57441 Skrevet 16. februar 2022 Kanutten_ skrev (3 minutter siden): De største influenserene har egene produkter som sminke, klær, parfyme , bøker osv . det er vel med på å gi en mer langsiktig inntektskilde vil jeg tro. Har CB noe tilsvarende ? Mener hum gav ut en lavkarbo bok for mange mange åt.siden, men klarer ikke komme på noe annet? Vesker, sko? 3
FruRosa Skrevet 16. februar 2022 #57442 Skrevet 16. februar 2022 Minnie Mus skrev (12 minutter siden): Det jeg lenge har lurt på, er HVORFOR hun vil fremstille seg selv på en sånn måte? Med en "sånn måte" mener jeg fullstendig hjernedødt innhold i some som dreier seg kun om eksponering av barna, thinspo, kropp og seksualiserte bilder. Ikke en eneste gang kommer hun med noe som vi andre kan relatere oss til, verken når det gjelder trening, kropp eller samfunnsrelaterte ting, aldri. ER hun virkelig sånn i virkeligheten? I tilfelle hun er sånn, så er jeg egentlig en smule misunnelig på henne, det skal jeg innrømme. Tenk å ha et så enkelt syn på livet og det som skjer rundt oss. Ett eksempel, til og med SE greier å reflektere over ting i livet og samfunnet, hun engasjerer seg i feks dyrevelferd. Mens frua bare forteller at hun er vegetarianer, men kommer aldri med noen synspunkt om hvorfor hun er det. Samtidig reklamerer hun for hudpleieprodukter som tester på dyr. Jeg skjønner ikke hva hun vil eller hvem hun er. Det virker som om hun ikke står for noe som helst, det er bare svada og hjernedødt som om hun skulle vært en uvitende fjortis. Kan hende hun er vegetarianer for å spare kalorier ... 12
Heartland Skrevet 16. februar 2022 #57443 Skrevet 16. februar 2022 Katten89 skrev (På 15.2.2022 den 20.10): Altsa jeg lurer på hvordan de skal finansiere det huset de skal bygge. De tjener jo like mye som en minstepensjonist eller minstesats uføretrygd... Spons spons spons spons… hippyskippy skrev (22 minutter siden): Gløtta innom coach Eriksen igjen, det er rimelig flaut det også. Han gjør trening så ufattelig tørt og uinteressant. Hvem i all verden bryr seg om øktene til en avdanka tobarnsfar fra Sarpsborg uten formell utdanning innen feltet? Så utrolig sjarmløst og lite givende for andre enn ham selv og midtlivskrisa hans. Enig, jeg lurer veldig på hvem det er han tenker at han skal inspirere med det innholdet der? Jeg løper mye, og jeg løper langt, men det han kommer med treffer meg overhodet ikke! Laaaangt ifra! 16
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57444 Skrevet 16. februar 2022 Minnie Mus skrev (3 timer siden): Herregud, noe så innmari flaut. Hva skal dette bildet inspirere til da? Ikke noe som har med trening å gjøre iallefall. Ingen svette eller røde kinn, kun ribbein og tunge som stikker ut 😅 Det er helt sykt sånn som hun holder på nå. Håper ingen unge og usikre jenter følger denne dama, det er livsfarlig det hun holder på med. ja, det er faktisk helt krise i forhold til følgere som enten selv sliter med feil kroppsfokus og/eller er for unge til å greie skjønne hvor galt dette fokuset CBE representerer er. 10
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57445 Skrevet 16. februar 2022 Lill skrev (2 timer siden): Når man bruker trening for å pushe/selge/flashe kropp. Stikk motsatt av det Funkygine gjør, hos henne får man i det minste se at hun trener. og viser korrekt utførte øvelser med en kropp som er normal og veltrent. 10
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57446 Skrevet 16. februar 2022 Minnie Mus skrev (1 time siden): Med tunga ute og later som hun er deilig 😂 Stakkars dame og ikke minst stakkars unger som vokser opp i dette sirkuset som foreldrene skaper. lurer på hva foreldrene og søsteren hennes synes om dette om de titter innom IG hennes i blant… hadde min datter/søster på 35 år vist seg frem slik CBO gjør hadde jeg blitt trist 14 1
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57447 Skrevet 16. februar 2022 hippyskippy skrev (55 minutter siden): Gløtta innom coach Eriksen igjen, det er rimelig flaut det også. Han gjør trening så ufattelig tørt og uinteressant. Hvem i all verden bryr seg om øktene til en avdanka tobarnsfar fra Sarpsborg uten formell utdanning innen feltet? Så utrolig sjarmløst og lite givende for andre enn ham selv og midtlivskrisa hans. jeg nekter gå innom og se 🤣🤣🤣 men tror deg 100% 14
Hunter7 Skrevet 16. februar 2022 #57448 Skrevet 16. februar 2022 38 minutter siden, EmilieH said: Vesker, sko? Det var vel mer at hun puttet navnet sitt på ferdige produkter uten å ha hatt noen direkte befatning med selve designprosessen, om jeg ikke husker feil. I tillegg er jo dette etterhvert gamle og heller visne laurbær. CBE hadde i sin tid samtlige muligheter til å gjøre det samme som f.eks. Camilla Pihl. Og jeg tror hun kunne ha nådd langt. I stedet valgte CBE å skusle bort enhver mulighet. Og dét er hennes lodd å bære, og kan ikke bortforklares med standard-unnskyldningen om at det var andres feil. Resultatet er det som idag frontes på Treasures AS sosiale medier - og det taler på ingen måte til CBEs fordel. 27 10
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57449 Skrevet 16. februar 2022 FruRosa skrev (35 minutter siden): Kan hende hun er vegetarianer for å spare kalorier ... Og ha en god unnskyldning for å spise egen mat og da har kontroll på inntaket 6
Piggi Skrevet 16. februar 2022 #57450 Skrevet 16. februar 2022 Lill skrev (1 time siden): Treasures AS kan åpenbart alle triksene i boka for å sno seg unna. Ja der er de «best i klassen» 👍🏻😉 12
Måne Rampelyset Skrevet 16. februar 2022 #57451 Skrevet 16. februar 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og hets. Måne, admin. 1
Smugleseren Skrevet 16. februar 2022 #57452 Skrevet 16. februar 2022 Minnie Mus skrev (1 time siden): Det jeg lenge har lurt på, er HVORFOR hun vil fremstille seg selv på en sånn måte? Med en "sånn måte" mener jeg fullstendig hjernedødt innhold i some som dreier seg kun om eksponering av barna, thinspo, kropp og seksualiserte bilder. Ikke en eneste gang kommer hun med noe som vi andre kan relatere oss til, verken når det gjelder trening, kropp eller samfunnsrelaterte ting, aldri. ER hun virkelig sånn i virkeligheten? I tilfelle hun er sånn, så er jeg egentlig en smule misunnelig på henne, det skal jeg innrømme. Tenk å ha et så enkelt syn på livet og det som skjer rundt oss. Ett eksempel, til og med SE greier å reflektere over ting i livet og samfunnet, hun engasjerer seg i feks dyrevelferd. Mens frua bare forteller at hun er vegetarianer, men kommer aldri med noen synspunkt om hvorfor hun er det. Samtidig reklamerer hun for hudpleieprodukter som tester på dyr. Jeg skjønner ikke hva hun vil eller hvem hun er. Det virker som om hun ikke står for noe som helst, det er bare svada og hjernedødt som om hun skulle vært en uvitende fjortis. Du er virkelig inne på noe her! Jeg er vel det CBE har som ønsket målgruppe, men jeg evner ikke å trekke noen inspirasjon ut av det hun kaller "å være seg selv"! Jeg er glad i å pynte meg til en fest, men går da ikke i undertøyet! Trener ikke i magetopper, poster ALDRI selfies med filter/redigering eller tunga ute, støvsuger ikke i teater-outfit, bruker utringning ned til navlen, eller rumpepute. Dette blir bare SÅÅÅÅ langt fra min livsstil og interesse, selv om jeg elsker å reise, spise ute og bo på flotte hotell. Må legge til at jeg har aldri fulgt CBE i noen plattformer noen gang, men gløttet innom når ting har blir mye omdiskutert. 34
Klappe Skrevet 16. februar 2022 #57453 Skrevet 16. februar 2022 Marsh skrev (3 timer siden): Litt gøy å se at unge og relativt ukjente Tonje Frigstad får 6000-7000 likes på bilder på insta, til tross for at hun har "bare" 50000 følgere, mens CBE med sine 300000 følgere kanskje får 1000-3000 likes..... Tror unge jenter (og eldre) blir inspirert av Tonje F. fordi hun er fresh, har humor og legger ut kule bilder. Hun har en aktiv livsstil som er spennende å følge med på, og selvfølgelig er hun utrolig vakker på en naturlig måte. Caroline legger ut de samme bildene hveeer dag heele året. Hvis hun skal leve av dette så måå hun snart komme på noe mer spennende enn nye negler hver 3 uke, kaffe, løping og smoothie med tilhørende oppskrift siden «alle» lurer på oppskriften… 20
Gjest VaniIIe Skrevet 17. februar 2022 #57454 Skrevet 17. februar 2022 13 hours ago, Isild said: Jeg lurer på om noen av de som faktisk er følgere av CBE.no syns dette er inspirerende lenger? ... Jeg har flere venninner som følger henne på Instagram (de følger også hunden hennes, så tror de følger "seriøst" og ikke for "snark"). Jeg vet at hvert fall en av disse nesten ser opp til henne. Hun har alltid lest mye blogger og er opptatt av å være bedre enn andre (snakker alltid om hvor suksesfull hun er, hvor tynn og trent hun er og ser ned på de som ikke er tynne, at hun ikke har fått covid siden hun er så sunn og frisk, ler av venninners kjærester siden hun mener de ikke er kjekke nok) og hermer litt etter CBE. Hun har også en running streak gående, samme interiør stil og julepynt (minus nøtteknekkere), liker de fleste bildene hun poster på instagram, skaffet seg hund som hun løp med fra den var liten valp... hun er 28 år. Hun er ellers oppegående og "vanlig", så det er nok en del folk der ute som fremdeles ser opp til livet hennes.
vinterskog Skrevet 17. februar 2022 #57455 Skrevet 17. februar 2022 Vkestanga der hun har økt vekta på den, er mindre i antall kilo enn den famøse framvisningen av hip trusten. Bra det, at cbe tar det hun faktisk kan, om det er tatt hip trust i det hele tatt. 16
Isild Skrevet 17. februar 2022 #57456 Skrevet 17. februar 2022 VaniIIe skrev (1 time siden): Jeg har flere venninner som følger henne på Instagram (de følger også hunden hennes, så tror de følger "seriøst" og ikke for "snark"). Jeg vet at hvert fall en av disse nesten ser opp til henne. Hun har alltid lest mye blogger og er opptatt av å være bedre enn andre (snakker alltid om hvor suksesfull hun er, hvor tynn og trent hun er og ser ned på de som ikke er tynne, at hun ikke har fått covid siden hun er så sunn og frisk, ler av venninners kjærester siden hun mener de ikke er kjekke nok) og hermer litt etter CBE. Hun har også en running streak gående, samme interiør stil og julepynt (minus nøtteknekkere), liker de fleste bildene hun poster på instagram, skaffet seg hund som hun løp med fra den var liten valp... hun er 28 år. Hun er ellers oppegående og "vanlig", så det er nok en del folk der ute som fremdeles ser opp til livet hennes. Interessant. Hun når ut til andre som higer etter å ha et liv som er "picture perfect" da tydeligvis. Jeg ser også at noen av mine venner på IG tidvis trykker liker på bildene hennes. Oppegående mennesker. Jeg tror det må være at de ikke ser det "vi" ser. De er ikke gjort oppmerksom på hverken barneeksponering, thinspo eller ufine kommentarer. De vet ikke om juks, løgn og ser ikke at bilder er redigerte og filtrerte. De ser bare en flott dame som er flink og sprek, og søte barn. Det er nok desverre sånn. 24 2
Ice-91 Skrevet 17. februar 2022 #57457 Skrevet 17. februar 2022 Den kaffekoppen må jo vær i toppform så mye som den trener 😂 13
Sarah93 Skrevet 17. februar 2022 #57458 Skrevet 17. februar 2022 Pusern3 skrev (10 timer siden): lurer på hva foreldrene og søsteren hennes synes om dette om de titter innom IG hennes i blant… hadde min datter/søster på 35 år vist seg frem slik CBO gjør hadde jeg blitt trist Hæ, skal foreldre legge seg oppi at deres 35 år gamle datter legger ut lettkledde bilder? Er man mammas og pappas småjente for alltid? Har ingen problemer med at hun ønsker å fremstå sexy. Problemet er at hun blander det med thinspo, manipulering av hvordan hun egentlig ser ut og bilder av barna. Den eksponeringen av barna er helt drøyt - fatter ikke at de kan holde på sånn. Men lettkledd/ sexy, hva så? 9
Wild Eyes Skrevet 17. februar 2022 #57459 Skrevet 17. februar 2022 Pustogpes skrev (12 timer siden): Vet at det tidligere har vært diskusjonen rundt oppskriftene til CBE uten kildehenvisning eller kreditering til personen som står bak. Kom over en diskusjon om dette på FB, hvor en person hadde fått sin oppskrift «stjålet» fra Melange. Ut i fra svaret til LKE i den diskusjonen, så skjønner man hvorfor de aldri krediterer noen - man trenger ikke så lenge det ikke er ren kopi… Så han setter seg inn i og følger de lover og regler som gagner ham.. 15
Gjest SnowBells Skrevet 17. februar 2022 #57460 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Sarah93 skrev (29 minutter siden): Hæ, skal foreldre legge seg oppi at deres 35 år gamle datter legger ut lettkledde bilder? Er man mammas og pappas småjente for alltid? Har ingen problemer med at hun ønsker å fremstå sexy. Problemet er at hun blander det med thinspo, manipulering av hvordan hun egentlig ser ut og bilder av barna. Den eksponeringen av barna er helt drøyt - fatter ikke at de kan holde på sånn. Men lettkledd/ sexy, hva så? Jeg er helt enig i at det er lov å kle seg sexy. Men CBE kler seg ofte feil for anledningen, noe som må være lov å påpeke da hun ofte reklamerer for mote både merket og umerket, og fordi hun fokuserer urovekkende mye på tynn og retusjert kropp i kanalene sine. Flortynn mininattkjole på vinterhotell, delvis gjennomsiktig korsett i familieselskap, sexy cocktailkjole og knallrød leppestift i barnebursdag osv. Hun hadde ofte en damete stil frem til hun fikk silikonpupper i 2018, etter det så går det mest i lårkort og dypt utringet på én gang. Det i seg selv er jo ikke akkurat misunnelsesverdig hos ei dame som ikke blir yngre, men mer er tegn på at man er desperat etter oppmerksomhet og ikke har annet å bidra med enn å objektivisere kroppen sin. Det er jo klassisk CBE å overdrive og å stille stivpyntet og übersexy til alle anledninger selv hjemme hos seg selv, men det er jo litt trist. Er det noe jeg er glad for i 2022 så er det at jeg som voksen kvinne kan møtes og respekteres for kompetansen og kunnskapen min, og ikke med et oppgitt smil fordi jeg fremdeles viser frem silikonpupper og rumpe som mine beste egenskaper. Det er jo trist med tanke på alle de modige kvinnene som har tråkket opp veien for at vi skal likestilles med respekt og likelønn, når påvirkere som jentemammaen CBE velger å gå i helt motsatt retning og like gjerne kunne ha lagt seg toppløs på et bilpanser. Endret 17. februar 2022 av SnowBells
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå