Gjest Snøsøta Skrevet 12. januar 2022 #55421 Skrevet 12. januar 2022 FruRosa skrev (46 minutter siden): Sånn sitter jeg også i fire-femtiden på en hverdag i januar. Like før jeg skal legge meg det! Nattkjole og ferdig sminka for senga.
Surikatt Skrevet 12. januar 2022 #55422 Skrevet 12. januar 2022 FruRosa skrev (56 minutter siden): Ser ut som hun har hodepine 25
Aidensfield Skrevet 12. januar 2022 #55423 Skrevet 12. januar 2022 blåbærpai skrev (1 time siden): Onlyfans next. Har du vært og sett på onlyfans? 2
Sursøtsaus Skrevet 12. januar 2022 #55424 Skrevet 12. januar 2022 Dævendøtte skrev (På 11.1.2022 den 15.15): Tenkte på det samme selv. Når en gjeng med utrente og halvfeite godt voksne mennesker blir med på 16 ukers helvete, står det fram et par ungpiker og sier at dette er søppeltv, og jeg siterer Juni Hoem: "«16 ukers helvete» oppfordrer meg som seer til er å trene og sulte vekk skam og selvforakt. " Altså, bruk huet!! CBE og andre bloggere er jo de som virkelig bør skjerpe seg, tror neppe Jørn Hoel og Christer Falck trigger så mange anorektikere i dette programmet her. Assa... Jeg hakke sett dette programmet og kommer ikke til å se det heller, for jeg synes ikke overtrening til man spyr er underholdning eller gøy, men jeg stiller meg svært kritisk til Christer Falck som programleder for dette programmet ettersom han har en ganske stygg historie ang kropp, mat og slanking. Jeg håper for guds skyld at han spøker i dette intervjuet men til og med hvis han gjør det så synes jeg ikke det er morsomt. https://www.seher.no/kjendis/anoreksi-viser-bare-viljestyrke/64454318 7
Kanutten_ Skrevet 12. januar 2022 #55425 Skrevet 12. januar 2022 FruRosa skrev (3 timer siden): Det jeg lurer på hva er det hun prøver å oppnå? En influenser er en påvirker. Noen velger å inspirere innen mote,mat,interiør osv , andre er mer der at de provoserer for å få frem ett viktig budskap , men for meg så virker det som det blir mer og mer desperate forsøk på oppmerksomhet. Og d er nesten litt trist..jeg er en av dem som en gang leste bloggen ,men d som nå publiserers er i mine øyne bare så desperat, og d jeg vil kalle ulekkert 34
Pusern3 Skrevet 12. januar 2022 #55426 Skrevet 12. januar 2022 Sursøtsaus skrev (10 minutter siden): Assa... Jeg hakke sett dette programmet og kommer ikke til å se det heller, for jeg synes ikke overtrening til man spyr er underholdning eller gøy, men jeg stiller meg svært kritisk til Christer Falck som programleder for dette programmet ettersom han har en ganske stygg historie ang kropp, mat og slanking. Jeg håper for guds skyld at han spøker i dette intervjuet men til og med hvis han gjør det så synes jeg ikke det er morsomt. https://www.seher.no/kjendis/anoreksi-viser-bare-viljestyrke/64454318 de trener overhode ikke til de spyr. Power gange og moderat styrke trening frembringer ikke det. Og CF er ikke programleder men derimot deltaker., 19
Pusern3 Skrevet 12. januar 2022 #55427 Skrevet 12. januar 2022 Kanutten_ skrev (5 minutter siden): Det jeg lurer på hva er det hun prøver å oppnå? En influenser er en påvirker. Noen velger å inspirere innen mote,mat,interiør osv , andre er mer der at de provoserer for å få frem ett viktig budskap , men for meg så virker det som det blir mer og mer desperate forsøk på oppmerksomhet. Og d er nesten litt trist..jeg er en av dem som en gang leste bloggen ,men d som nå publiserers er i mine øyne bare så desperat, og d jeg vil kalle ulekkert så enig med deg. Triste saker uten interesse. Jeg koste meg også med bloggen av og til tidligere mens nå gir den meg bare «ekkel smak i munnen». 13
Sursøtsaus Skrevet 12. januar 2022 #55428 Skrevet 12. januar 2022 Pusern3 skrev (Akkurat nå): de trener overhode ikke til de spyr. Power gange og moderat styrke trening frembringer ikke det. Og CF er ikke programleder men derimot deltaker., Da har jeg misforstått CF sin rolle. Det var en deltaker på en podkast jeg hørte på som sa at han trente til han kasta opp. Da var det ikke snakk om moderat styrketrening men bryting. Jeg vet ikke om det vises på TV eller ikke, men jeg synes uansett ikke slanke-TV har noe sted å gjøre i dag. Det er like utdatert som denne bedriftens treningsmotivasjon. 5
Malum Skrevet 12. januar 2022 #55429 Skrevet 12. januar 2022 SnowBells skrev (8 timer siden): Jeg følger ikke LKE på instagram, men jeg regner da absolutt med at han har med seg bikkja på de daglige joggeturene sine. CBE utelot helt sikkert den informasjonen nettopp for å skape litt engasjement (som med trassete unger; negativ oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet osv). Det håper jeg da virkelig ikke, siden den fortsatt er en valp på bare 12 måneder. Sakset fra https://www.anicura.no/fakta-og-rad/hund/a-lope-med-hunden/ "Hunden må være fullvoksen før du kan ta den med deg på løpetur. For mindre hunder skjer dette når de er rundt ett år, for store hunder minst 18 måneder, avhengig av størrelse. Siden hard fysisk trening før kroppen er klar for det kan være skadelig for skjelett og ledd, bør du spørre veterinæren om du føler deg tvil." 14
blåbærpai Skrevet 12. januar 2022 #55430 Skrevet 12. januar 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Har du vært og sett på onlyfans? Ja. Og siste post på insta ser ut som en god teaser. 11
Nikea Skrevet 12. januar 2022 #55431 Skrevet 12. januar 2022 Malum skrev (30 minutter siden): Det håper jeg da virkelig ikke, siden den fortsatt er en valp på bare 12 måneder. Sakset fra https://www.anicura.no/fakta-og-rad/hund/a-lope-med-hunden/ "Hunden må være fullvoksen før du kan ta den med deg på løpetur. For mindre hunder skjer dette når de er rundt ett år, for store hunder minst 18 måneder, avhengig av størrelse. Siden hard fysisk trening før kroppen er klar for det kan være skadelig for skjelett og ledd, bør du spørre veterinæren om du føler deg tvil." Den har løpt i mange måneder allerede. 24
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 12. januar 2022 Populært innlegg #55432 Skrevet 12. januar 2022 (endret) FruRosa skrev (6 timer siden): Jeg er usikker på hvilket budskap er ment formidlet, så da oversetter jeg det til følgende forslag til hvordan ideen KAN ha oppstått om dette var min brainy workshop forut for publisering: "Klokken er ettermiddagssol. Jeg skulle nok ha vært nede i postkassen med bikkja, men jeg har sovet dårlig og har slik en hodepine så det kan gubben gjøre. Kveldssolen faller så fint her gjennom stuevinduet nå, akkurat langs gulvet i stuen med kakkelovnen. Det er sikkert litt kreativt hvis jeg setter meg her på kne en liten stund mens jeg rigger opp til en selfie, så solen kan gjøre huden min glødende. Flaks at jeg tok på meg neglisjeen istad, den vil tilføre et sensuelt uttrykk på tross av hodepinen som er så vond at jeg må lukke øynene i lidelse. Pytt pytt, det blir en smashing selfie der jeg viser meg selv og inspirerer andre. Til noe. Hva som helst! Jeg er i alle fall kreativ med lys og skygge, og det gjør ingenting at struttende brystvorte igjen er med🔥 Alle vet at jeg ikke har fyrt i den sponsede kakkelovnen idag, si🤭 Forresten dobbelflaks med sminken på øyelokkene, det blir nok mange spørsmål om både den og neglisjeen, toppen eller hva det nå er jeg har på. Smashing selfie, altså om jeg får si det selv. Og det gjør jeg!😍 Lurer på hva headingen skal være der jeg altså sitter på gulvet i stua og har selfiephotoshoot igjen. Bedre sol i stua enn i kjelleren, si! Orker ikke å gå ut i friskluft, det tar for mye tid i en hektisk hverdag. Og ingen ser kragebeinet mitt heller. Hm, hva med gyllenglöd? Gyllen tid? Nei, gullregn👀 Njæ, bedre på engelsk, Golden shower💫 Nei, høres bedre ut med golden hour. Ja, enig med meg selv🙏 Flinka!🙌 Press publish.👏 Gådd, jeg har så vondt i hodet". Endret 12. januar 2022 av Revenge o'Cavatina språk 75
Hallepalle2 Skrevet 12. januar 2022 #55434 Skrevet 12. januar 2022 FruRosa skrev (1 minutt siden): Hvorfor deler du bare bilder uten tekst? 5
FruRosa Skrevet 12. januar 2022 #55435 Skrevet 12. januar 2022 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Hvorfor deler du bare bilder uten tekst? Jeg gjør da ikke bare det. Kun de 2 siste som har vært uten tekst, rett og slett fordi jeg blir målløs av dama! 24
Kollontaj Skrevet 12. januar 2022 #55436 Skrevet 12. januar 2022 Uffda, hvis hun må opp 5-6 ganger pga to kopper te på kvelden, bør hun kanskje sjekke seg. Høres ikke bra ut. 48
Rev. Revenge Skrevet 12. januar 2022 #55437 Skrevet 12. januar 2022 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Uffda, hvis hun må opp 5-6 ganger pga to kopper te på kvelden, bør hun kanskje sjekke seg. Høres ikke bra ut. Takk for at du skrev dette, så slapp jeg👍 14
Skrottefar Skrevet 12. januar 2022 #55438 Skrevet 12. januar 2022 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Uffda, hvis hun må opp 5-6 ganger pga to kopper te på kvelden, bør hun kanskje sjekke seg. Høres ikke bra ut. Ikke har hun prostata heller, så da kan det ikke være det som er problemet 😛 12
Kollontaj Skrevet 12. januar 2022 #55439 Skrevet 12. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden): Takk for at du skrev dette, så slapp jeg👍 Å stå opp om natta for å tisse har bare skjedd når jeg har gått gravid, men ikke 5-6 ganger, da. 😳 Må være slitsomt! 19
Surikatt Skrevet 12. januar 2022 #55440 Skrevet 12. januar 2022 Nikea skrev (1 time siden): Den har løpt i mange måneder allerede. Ja, det begynte de med allerede i påskeferien. Det er feilinformasjon hun kommer med når hun sier de ikke var på løpeturer med den og at det ikke er treningsturer. Det er jo nettopp treningsturer hun skrøt av i sommer og i høst og hvor langt de løp. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå