Xmasclovn Skrevet 10. januar 2022 #55301 Skrevet 10. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (38 minutter siden): Hvilken verdi for publikum har denne publiseringen av selvforherligende selfier der objektet glaner på seg selv i mobilen? Er dette godt innhold til nytte for publikum? Gir det oss noe, en følelse av inkludering og anerkjennelse, gjenkjennelse, inspirasjon? Hva ønsker carolinebergeriksenno å formidle til oss med dette innholdet? For min del ga disse bildene meg absolutt intet annet enn noen oppgitte latteranfall, men det begynner å bli lenge mellom humoren nå. Dette er en 35 år gammel dame som holder liv i firmaet ved å poste bilder av seg selv. Tilsynelatende er det lite annet å tilby fra skuffen. Samtidig er det nitrist hvis publikum faktisk syns at denne spesielle adferden med utallige selfier dag ut og dag inn gir dem noe som helst av verdi. Hvorfor fortsetter cbe å poste så mange bilder av bare seg selv, og hvor mange ser dem, relaterer seg til og liker det de ser? Jeg tror ikke CBE har ønsker eller tanker om å inspirere eller gi nytteverdi. Hun vil bare vise seg frem fordi hun selv er dritfornøyd med sitt (filtrerte/opererte/injiserte) utseende. Samtidig klarer jeg ikke å tro at hun er så lite intelligent at hun på alvor tror utseende og kroppen hennes er noe mange ønsker å se på. Det finnes så mange vakrere ansikter og deiligere kropper å se på der ute for de som ønsker det. De som ønsker treningsinspo vil søke andre dyktigere profiler. Duckface og restylane generasjonen vil heller ikke søke mot en 35 år gammel kjellerbeboer fra Særp, men heller en yngre og bedre versjon som Sophie Elise eller hvem det nå måtte være. Reklame for juggel og drit finner vi alle andre steder. Så ja, hvem appelerer hun generelt til, og hvem er hun nyttig for? Ikke kjøpesterke, høyt utdannede kvinner på sin egen alder ihvertfall. 38
Gjest SnowBells Skrevet 10. januar 2022 #55302 Skrevet 10. januar 2022 (endret) CBEs retusjerte instagram-verden versus den ufiltrerte, virkelige verden. Den nederste og virkelige varianten fremstår både søtere og hyggeligere. Først og fremst fordi hun smiler og ser inn i kamera, noe man nesten aldri ser ellers fordi hun er for opptatt med å posere seg tynnere. Skulle likt å se det øverste bildet fra siden, da det er tydelig at hun vinkler rumpa bakover for å få hoftepartiet til å se slankere ut. Man ser jo veldig godt på det nederste bildet at hun poserer og retusjerer vekk flere kilo på det øverste. #farligforbilde #kvinnererkvinnerverst #ikkelettåværekvinnepåinstagram Lenke til nederste bilde: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/L5aBRp/norges-nye-megahit-oeker Lenke til øverste bilde: https://www.instagram.com/p/CYg_gruIIKe/?utm_medium=copy_link Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett som er lastet opp på Kvinneguidens server. Endret 10. januar 2022 av SnowBells
Smugleseren Skrevet 10. januar 2022 #55303 Skrevet 10. januar 2022 Snødronninga skrev (8 timer siden): Synes du Caroline ser bra ut på bildet? Det jeg ser er et forvrengt glis som ser merkelig og tilgjort ut. Når det gjelder fillers i leppene, det finnes eksempler på at det både kan være fint og forferdelig. Det har jeg ikke sagt, men personlig driter jeg i om hun fyller leppene sine. De er jo veldig smale i utgangspunktet, og Fru Fornektelse kan da IKKE nekte å ha forstørret de. Alt er bedre enn å se den navlen, mener nå jeg! 7
solmåneogstjerner Skrevet 10. januar 2022 #55304 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Smugleseren skrev (39 minutter siden): Det har jeg ikke sagt, men personlig driter jeg i om hun fyller leppene sine. De er jo veldig smale i utgangspunktet, og Fru Fornektelse kan da IKKE nekte å ha forstørret de. Alt er bedre enn å se den navlen, mener nå jeg! Jeg tror ikke hun har gjort noe (særlig) injeksjoner/operasjoner. Da ville man sett det like tydelig på bildene fra tv. Nei, dette er ihvertfall i all hovedsak bilderedigering/filter. Og det er helt utrolig at hun ikke selv ser at hun er hundre ganger penere når det ikke blir gjort. Hun er både pen og søt (og ung) naturlig. Men ser jo helt merkelig (og gammel) ut på bildene hun legger ut selv. Og bilder tatt i speilet med merkelige positurer og toppen dratt opp er uansett ikke særlig pent/classy uansett alder og kropp, men ihvertfall ikke for en voksen kvinne. Endret 10. januar 2022 av solmåneogstjerner 26
EtFo Skrevet 10. januar 2022 #55305 Skrevet 10. januar 2022 solmåneogstjerner skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke hun har gjort noe (særlig) injeksjoner/operasjoner. Da ville man sett det like tydelig på bildene fra tv. Nei, dette er ihvertfall i all hovedsak bilderedigering/filter. Og det er helt utrolig at hun ikke selv ser at hun er hundre ganger penere når det ikke blir gjort. Hun er både pen og søt (og ung) naturlig. Men ser jo helt merkelig (og gammel) ut på bildene hun legger ut selv. Og bilder tatt i speilet med merkelige positurer og toppen dratt opp er uansett ikke særlig pent/classy uansett alder, men ihvertfall ikke for en voksen kvinne. Hun har nok gjort det ETTER tv-programmet, sikkert på den siste Osloturen. 15
solmåneogstjerner Skrevet 10. januar 2022 #55306 Skrevet 10. januar 2022 EtFo skrev (1 minutt siden): Hun har nok gjort det ETTER tv-programmet, sikkert på den siste Osloturen. Kanskje, men hun la jo ut slike bilder tidligere også. 5
Rev. Revenge Skrevet 10. januar 2022 #55307 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Når man tar et bilde med filter og publiserer det direkte på Instagram, da skal filteret og skaperen av filteret komme frem, ikke sant? Med mindre man altså tar et bilde som legger seg i kamerarullen der man kan legge på filtre til den store gullmedalje før man laster opp bildet og poster det på Instagram. Da forsvinner navnet og skaperen av filteret, er det ikke slik? Det vil si at som vanlig er ikke bildene ekte øyeblikksbilder tatt i nåtid, men iscenesatte og redigerte etterligninger av det Caroline Berg Eriksen selv bruker tid på og ønsker at vi skal se. Og det jeg ser er juks. Selv hudfargen på selfien fra kjelleren er endret: Det er en tynn stripe mellom tightsen og magen som ser ut som naturlig hudfarge istedet for den orange tonen som er lagt på. "...om hvor mange av dere blir inspirert bare fordi jeg er meg". Akkurat. https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ Kritikken av alle disse teite selfiene og elleville filterbruken kan selvsagt overføres til flere som gjør det samme, men bare SE (27) og CBE (35) har på hver sin måte erklært seg selv som forbilder som jeg kan huske i farten. Endret 10. januar 2022 av Revenge o'Cavatina 30
Anonym90059005 Skrevet 10. januar 2022 #55308 Skrevet 10. januar 2022 Selv vaksinen skal tas i tights og bh ja 19
Populært innlegg miamiamia Skrevet 10. januar 2022 Populært innlegg #55309 Skrevet 10. januar 2022 Satt her med 10 min til overs av tid og klikket innom bloggen hennes. Har ikke vært der på snart et år. Ble nysgjerrig på kommentarene så leste gjennom hele jula. Det er noen ting som slår meg som jeg syns jeg er ufattelig trist: Barna må pyntes og styles for fotoshoot (ref Oslo og Vinterland, hva enn det heter). Det smiles og kjøpes minst tre forskjellige klissete sukkerbomber men vi ser aldri CBE smake engang. Kvittering må tas vares på, skal i regnskapet skal det sies. Som en kommenterte, "er det virkelig så flott og fint der?" og forteller at da hun var der var det iskaldt, ikke noe spesielt å se på og at stakkars LK måtte dilte etter og ta bildene. Måtte le av den kommentaren for han kommenterte under "Neida, går fint med meg". Bildene er så utrolig mørke, skal det være mystisk hjemme hos dem? Hva skjedde med dagslys og ekte vær? Står det lyskastere fremme til enhver tid? Barna må jo vokse opp med fotoutstyr kontinuerlig fremme? Den vanvittige forskjellen mellom bildene som publiseres på bloggen og de ekte. Jeg vet jo selv at jeg ser forskjellig ut utifra hvor jeg står når jeg tar selfie, lys har masse å si. Men seriøst, det er jo så blurry med filter at jeg lurer på om jeg trenger sterkere briller for å se klart. Det er så ufattelig fake. Så PINLIG siden hun ser jo slettes ikke sånn ut i virkeligheten. Og ja,som andre har påpekt, hun er så DRITFORNØYD med eget utseende at det skal deles og deles hver eneste dag. Bra hun er fornøyd, men ikke sikkert andre syns det er fint. 56
Isild Skrevet 10. januar 2022 #55310 Skrevet 10. januar 2022 Nå går virkelig alt på repeat. Det er så oppstilt, filtrert og gørr kjedelig at det er som å lese det samme "glansede" ukebladet hver dag. Jeg forstår ikke helt hvordan de tjener penger på dette. De har vel noen annonseavtaler, men det er ikke mange eller store lenger. Netfit må vi vel kunne si nå at ikke ble noe av, og "Trener-Eriksen" har ikke slått an i noen som helst grad på IG. De er heller ikke interessert i tilbakemeldinger, eller å fornye seg - så da tenker jeg at dette kommer til å fortsette å lekke følgere fremover. Luggen og six-packen vil iallefall være på plass mens dette synker da, det er tydeligvis det viktigste. Lykke til! 44
Heartland Skrevet 10. januar 2022 #55311 Skrevet 10. januar 2022 Anonym90059005 skrev (37 minutter siden): Selv vaksinen skal tas i tights og bh ja Ja, selv når hun skal ta vaksine stiller hun i magetopp (ref.instastory). Hvilken 35-åring (eller andre for den saks skyld) tropper opp til vaksinering i magetopp midt på vinteren?? 45
lillehammeren Skrevet 10. januar 2022 #55312 Skrevet 10. januar 2022 Smugleseren skrev (15 timer siden): Jeg la ikke merke til logoen, bare puppen. Om det er penger de mangler, tror jeg mange vil betale om de oppretter en OnlyFans-konto. Det nærmer seg jo bare mer og mer. 😂 Hun bare gir og gir. 🤩😃 12
Gjest Snøsøta Skrevet 10. januar 2022 #55313 Skrevet 10. januar 2022 Lacuna skrev (1 time siden): Det virker som hun strammer magen for å presse fram en sixpack, men helt ærlig; alle her tenker nok som meg. Hun ser ikke trent ut, hun ser syk ut. Uddihyana bandha, magelås- det er det hun gjør for å se sånn ut: https://weightlosstp.com/uddiyana-bandha-the-abdominal-lock-to-reset-your-gastrointestinal-tract/
vinterskog Skrevet 10. januar 2022 #55314 Skrevet 10. januar 2022 Da jeg var på treningssenter så jeg en unge dame (25 år?) med skikkelig rumpe, ala CBE. Ingen pute faktisk, men thightsen var sydd slik at den fremhevet og løftet rumpa på rette plasser. Ganske lik CBE, bortsett fra at denne unge dama hadde sprettrumpe UTEN posering. Googlet nå, fikk opp "tik tok leggnings" og "butt sculpting leggings": 23 Butt-Sculpting Leggings — Best Butt-Lifting Leggings 2021 (cosmopolitan.com) Selv tror jeg noen av cbe sine bukser er med pute, der det hopper opp og ned og noen er formsydde. Eventuelt ingen pute med dama så utrent i rumpemusklene at det var disser og gynger - slik det gjør hos de fleste av oss. 11
Aidensfield Skrevet 10. januar 2022 #55315 Skrevet 10. januar 2022 SnowBells skrev (20 timer siden): Hva i alle verden skal CBE og LKE med en polar trekkhund? Jeg følger ikke noen av dem på instastories, men de går da kun 3-4 pliktturer på ski hver påske? Nå har det jo vært vinter i halvannen måned uten at vi har sett dem med ski på beina. CBE bor nærmest i kjelleren hvor hun kan se på ungdomsserier mens hun jogger på mølla. Jeg bare tenker at en liten rase hadde vært bedre for dem, slik som de hadde før. Vi får i det minste håpe at de har vært på valpekurs. Du unnskyld meg altså. Kjenner til andre med samme hund eller annen type trekkhund og noen av de går ikke på ski. Er jammen mye man kan diskutere rundt paret men valg av type hund er ikke en av de. Så lenge hunden har det bra og får trim og kos så må det være greit 9
Aidensfield Skrevet 10. januar 2022 #55316 Skrevet 10. januar 2022 Heartland skrev (5 timer siden): Ja, selv når hun skal ta vaksine stiller hun i magetopp (ref.instastory). Hvilken 35-åring (eller andre for den saks skyld) tropper opp til vaksinering i magetopp midt på vinteren?? Unnskyld meg.. Men hvordan vet du at hun gikk inn i bare magetopp.? Er du helt sikker på at hun ikke hadde. En treningsjakke over når hun var inne? 2
Hallepalle2 Skrevet 10. januar 2022 #55317 Skrevet 10. januar 2022 Aidensfield skrev (51 minutter siden): Du unnskyld meg altså. Kjenner til andre med samme hund eller annen type trekkhund og noen av de går ikke på ski. Er jammen mye man kan diskutere rundt paret men valg av type hund er ikke en av de. Så lenge hunden har det bra og får trim og kos så må det være greit Det kan man selvsagt diskutere. Man kan diskutere alt som legges ut på bedriftens kanaler. Hvorfor tror du at noen bryr seg om hva du mener er greit å diskutere eller ikke? Ser du brudd på forumsreglene bør du melde fra, ellers kan du gi f i hva andre interesserer seg for. 31
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 10. januar 2022 #55318 Skrevet 10. januar 2022 SnowBells skrev (9 timer siden): CBEs retusjerte instagram-verden versus den ufiltrerte, virkelige verden. Den nederste og virkelige varianten fremstår både søtere og hyggeligere. Først og fremst fordi hun smiler og ser inn i kamera, noe man nesten aldri ser ellers fordi hun er for opptatt med å posere seg tynnere. Skulle likt å se det øverste bildet fra siden, da det er tydelig at hun vinkler rumpa bakover for å få hoftepartiet til å se slankere ut. Man ser jo veldig godt på det nederste bildet at hun poserer og retusjerer vekk flere kilo på det øverste. #farligforbilde #kvinnererkvinnerverst #ikkelettåværekvinnepåinstagram Lenke til nederste bilde: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/L5aBRp/norges-nye-megahit-oeker Lenke til øverste bilde: https://www.instagram.com/p/CYg_gruIIKe/?utm_medium=copy_link Ser hun får bulker hun og som oss andre når ting blir snørt sammen stramt, armhule og side
Sol79 Skrevet 10. januar 2022 #55319 Skrevet 10. januar 2022 Hun troppet altså opp til vaksinering i januar i tights og sports-bh? Jeg hadde daua om jeg hadde vært der samtidig. Gikk bilen på tomgang så hun ikke skulle fryse i hjel etterpå eller? 33
Måne Rampelyset Skrevet 10. januar 2022 #55320 Skrevet 10. januar 2022 Tråden er ryddet for avsporing, latterliggjøring, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå