Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens bilde  

Flere som føler hun bare lengter etter å vise seg naken en gang for alle. Lurer på hva som stopper henne ved målstreken. Hun er der 98%. Dama er nesten avkledd på bildene sine. Magen er alltid bar. Leggen skal alltid ut fra dyna. Rompa er knapt dekket. Super forbilde for jentene sine👏🏼👏🏼

95324621-0C2D-4EC9-9FD4-8AC38F1D4035.png

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Urwa skrev (20 minutter siden):

Dagens bilde  

Flere som føler hun bare lengter etter å vise seg naken en gang for alle. Lurer på hva som stopper henne ved målstreken. Hun er der 98%. Dama er nesten avkledd på bildene sine. Magen er alltid bar. Leggen skal alltid ut fra dyna. Rompa er knapt dekket. Super forbilde for jentene sine👏🏼👏🏼

95324621-0C2D-4EC9-9FD4-8AC38F1D4035.png

Et grusomt bilde på alle nivåer … nesten parodisk…

• Liker 30
Skrevet

For moro skyld leste jeg gjennom de fem siste sidene i den gamle tråden om CBE i rampelyset arkiv (ja, jeg er syk og kjeder meg). Den ble låst i 2019. Kuriøst nok diskuterer vi de samme tingene nå som vi gjorde da, og både blogg og Insta hos frua er omtrent identisk med sånn den er i dag. Det viser hvor lite utvikling som skjer i Villa Kulås, også er folk forundret over at bedriften går dårligere?

Sosiale medier er ferskvare, og skal du holde deg relevant må du utvikle deg, følge med i tiden og det som skjer i samfunnet. Ekteparet hakk-i-hæl evner ikke dette, og de ser heller ikke behovet. De tror de har funnet en tidløs oppskrift på virksomheten sin, mens sannheten er at de blir mer og mer akterutseilt. Nettopp fordi de har et så egosentrert fokus. Hvem gidder å følge med på det dørgende kjedelige livet de lever, langt mindre la seg engasjere og inspirere av det? 

• Liker 38
Skrevet

Jeg er ikke ekstremt god på retusjering av bilder, men dette ser rart ut for meg, hennes høyre kne er jo innsunket under låret av en eler annen grunn - samt venstre legg ser også noe rar ut.

Skjermbilde.JPG

• Liker 24
Skrevet
Mymble skrev (1 time siden):

Jeg kommenterte på Megahit-innlegget på bloggen at jeg synes det var gøy å se henne på TV igjen, og at hun er mye flottere når hun er mer naturlig og seg selv enn på mange av de oppstilte og retusjerte bildene på Instagram og blogg. Det falt visst ikke i god jord, kommentaren ble ikke godkjent...

Det er jo et gedigent kompliment, egentlig? Men frua skal vel ikke ha på seg at hun redigerer og faker smil på bilder 😌

• Liker 15
Skrevet
Roadrunner skrev (18 minutter siden):

Jeg følger flere ulike treningsprofiler på Instagram, blant annet Maren Erdvik og Annema Refsnes. Og så svinger jeg innom Netfit (følger ikke) av og til for å se hva som rører seg der (stort sett spørsmålsrunde med svar som oser av behovet for å benytte latin og faguttrykk, og ikke treffe mottaker). Gang på gang slår det meg hvor langt unna Netfit er å være inspirerende, motiverende, engasjerende og positivt. 

Eksempel: Maren Erdvik startet julekalender på sin kanal, hvor hun legger ut en ny øvelse hver dag med mål om å ta 24 repetisjoner. Så kan man velge om man bare tar 24 repetisjoner av dagens øvelse, eller om man "bygger på" og legger sammen alt underveis. Eneste utstyret hun bruker er to halvannenliters flasker med vann, og hun viser ulike varianter for ulikt utganspunkt (som planke på knær samt strak etc). Det er smil og latter, og oppmuntrende ord underveis. Og man blir inspirert enten man vil eller ei (mye av samme tilnærming finner man hos Annema og deres Naardic). Så går jeg inn på Netfit... Trenger jeg si mer?  

Digger maren, netfit er bare .... i forhold!! 

• Liker 8
Gjest Solaire
Skrevet
Suv skrev (43 minutter siden):

Jeg er ikke ekstremt god på retusjering av bilder, men dette ser rart ut for meg, hennes høyre kne er jo innsunket under låret av en eler annen grunn - samt venstre legg ser også noe rar ut.

Skjermbilde.JPG

Jeg tror det bare er alt stoffet i kjolen som faller foran deler av beina hennes.

Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Ojda, her ble det veldig tydelig at de redigerer bildene ganske heftig. 

Eh ja, nesa har jo bøyd seg en helt annen vei. 

• Liker 39
Skrevet

Det ser ut som to ulike mennesker med samme hårsveis. Trist. 

• Liker 44
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Ojda, her ble det veldig tydelig at de redigerer bildene ganske heftig. 

Pinlig! Her hjelper det ikke å si at de bare justerer lys og skygge. Det er så trist at selvbilde er så lavt! 

• Liker 41
Skrevet

Hva skjedde med huden på bilde 2? Sånn sett har de ikke lagt på det filteret som hun bruker konstant på insta hvor hele ansiktet er forvrengt og hun ser ut som en annen person. Men slik hun egentlig ser ut er tydeligvis ikke bra nok og det er jo bare tragisk mtp hvor mye tid hun bruker på utseendet. 

• Liker 23
Gjest Solaire
Skrevet (endret)
Pippio skrev (2 timer siden):

Pinlig! Her hjelper det ikke å si at de bare justerer lys og skygge. Det er så trist at selvbilde er så lavt! 

Det verste må være at det er bloggfotografen, altså hennes egen ektemann, som har påtatt seg yrket med å sitte og retusjere og redigere kona si slik at hun blir "vakker" nok til å vises frem.

Og livene deres skal anses som noe å beundre og se opp til? 

Endret av Solaire
Skrevet

Snilt å reklamere for en grøt produsent uten å ta betalt for det. Innlegget var i hvertfall ikke merket..

• Liker 11
Skrevet

Og der fikk de første annonse knyttet til hunden. 

• Liker 14
Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Og der fikk de første annonse knyttet til hunden. 

Heller hund enn barn…

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...