Fizzypo Skrevet 8. desember 2021 #53921 Skrevet 8. desember 2021 Snødronninga skrev (15 minutter siden): Leste en kommentar på bloggen nå (julefilminnlegget), der en sier "ELSK. Du gjør alt så vakkert Skjønner ikke hvordan du får tid til alt – for selv om du ikke sier så mye om det, så er det lett å forstå at alt det du gjør tar massssse tid" Unnskyld meg, skjønner ikke hvordan hun får tid til alt? Virkelig? Hun gjør ikke stort annet enn å gå hjemme, da er det vel ikke rart hun får tid til det meste. Slike kommentarer provoserer! Forutsatt at kommentaren faktisk er skrevet av en leser og ikke av bedriftseier selv, så vitner det om en mangelfull innsikt i hva det vil si å ha en fulltidsjobb med tilhørende plikter, ansvar og forventninger. Det hun gjør kan neppe klassifiseres som det. I en setting der man har altfor mye tid til rådighet er det ikke uvanlig at fokuset rettes mot en selv, godt eksemplifisert i livsstilen CBE og LKE fronter og utleverer i sosiale medier. Den hyppige utskiftningen av interiør og møbler samt unødvendig oppussing, vitner også om et liv med altfor mye tid til overs. Det er bare synd at den ekstra tiden sjeldent brukes til noe som gagner leserne, miljøet eller samfunnet. 37
Populært innlegg FruRosa Skrevet 8. desember 2021 Populært innlegg #53922 Skrevet 8. desember 2021 (endret) Men så ta noen dager treningsfri da, så kanskje kroppen leger seg selv! "Profesjonelle" treningsveiledere burde vite at kroppen trenger hvile når man er syk! Endret 8. desember 2021 av FruRosa 65
Populært innlegg Blondinbolla Skrevet 8. desember 2021 Populært innlegg #53923 Skrevet 8. desember 2021 Det treningsbildet der (med spekulativ vinkel) burde komme med trigger warning for tidligere spiseforstyrrede😱 73
Isild Skrevet 8. desember 2021 #53924 Skrevet 8. desember 2021 Blondinbolla skrev (50 minutter siden): Det treningsbildet der (med spekulativ vinkel) burde komme med trigger warning for tidligere spiseforstyrrede😱 Veldig enig! 16
Ice-91 Skrevet 8. desember 2021 #53925 Skrevet 8. desember 2021 Laia skrev (3 timer siden): Det ser ut som følgere forlater denne kontoen også. I dag 32,5 k følgere (mener bestemt å huske at den har vært en del høyere) I dag i 12 tiden var jeg tilfeldig innom å da var det 32,3 men nå kl 16 er den på 32,4 3
Xmasclovn Skrevet 8. desember 2021 #53926 Skrevet 8. desember 2021 Anonym90059005 skrev (3 timer siden): Antar de har hatt en del kostnader til utviklingen av denne Netfit appen som havarerer for n-te året på rad også. Koster en del å betale utviklere. De har vel også måtte starte på nytt minst en gang etter å ha klagd på dårlig produkt fra første utvikler. Spent på hva som er grunnen denne gangen, kanskje de har innsett at produktet deres rett og slett ikke er bra nok. En utvikler tar lett 1600 kr/t minst, så det har nok svidd i pungen. 6
Xmasclovn Skrevet 8. desember 2021 #53927 Skrevet 8. desember 2021 FruRosa skrev (2 timer siden): Men så ta noen dager treningsfri da, så kanskje kroppen leger seg selv! "Profesjonelle" treningsveiledere burde vite at kroppen trenger hvile når man er syk! Ingen silikon i kroppen der nei… 13
Gjest Solaire Skrevet 8. desember 2021 #53928 Skrevet 8. desember 2021 (endret) Anonym90059005 skrev (4 timer siden): Antar de har hatt en del kostnader til utviklingen av denne Netfit appen som havarerer for n-te året på rad også. Koster en del å betale utviklere. De har vel også måtte starte på nytt minst en gang etter å ha klagd på dårlig produkt fra første utvikler. Spent på hva som er grunnen denne gangen, kanskje de har innsett at produktet deres rett og slett ikke er bra nok. De har snakket om netfit siden 2017 og nå er vi straks i 2022. Det blir ikke noe av. Adrian Paul har lånt ut navnet sitt til en hel drøss av ulike treningsprosjekter med ulike influensere som f eks Carina Dahl og Sophie Elise, så et samarbeid med ham er ikke nødvendigvis noe kvalitetsstempel. Jeg syns det er så merkelig at CBE og LKE ikke jobber mer enn de gjør, og at de fremdeles viser frem et enormt overforbruk og pusser opp nyoppussede rom. Men de har kanskje gjemt unna store summer fra storhetstiden rundt 2014. Det MÅ de jo ha gjort, siden de nå stort sett bare holder på med hobbyer i "arbeidstiden". CBE skrev jo nylig at jobben hennes er "å være seg selv", altså å shoppe, å pleie seg selv og å løpe på mølla mens hun ser på ungdomsserier. Men den synkende inntekten og den synkende populariteten taler jo for seg selv. Folka som fulgte og likte CBE er ikke interesserte lenger, de har vokst fra henne. Og LKE har på sin side bare 2000 følgere på "coach"-kontoen sin, og magre 50-60 likes på bildene sine der 😳 Har paret gjort kanonbra investeringer i hemmelighet og gjemt unna tonnevis med cash på bok? Endret 8. desember 2021 av Solaire
Medici Skrevet 8. desember 2021 #53929 Skrevet 8. desember 2021 Blondinbolla skrev (3 timer siden): Det treningsbildet der (med spekulativ vinkel) burde komme med trigger warning for tidligere spiseforstyrrede😱 Klarer ikke å forstå hva som er hensikten med å publisere et sånt bilde med den teksten 24
Keaton Skrevet 8. desember 2021 #53930 Skrevet 8. desember 2021 Medici skrev (9 minutter siden): Klarer ikke å forstå hva som er hensikten med å publisere et sånt bilde med den teksten Er nok fordi folk skal tenke «flink!», vil jeg tro. Badass som trener når hun er syk! 🙁 36
Populært innlegg FruRosa Skrevet 8. desember 2021 Populært innlegg #53931 Skrevet 8. desember 2021 Medici skrev (11 minutter siden): Klarer ikke å forstå hva som er hensikten med å publisere et sånt bilde med den teksten "Se hvor tynn jeg er og hvor flink jeg er som trener selv om jeg er syk"? 61
Keaton Skrevet 8. desember 2021 #53932 Skrevet 8. desember 2021 Ice-91 skrev (2 timer siden): I dag i 12 tiden var jeg tilfeldig innom å da var det 32,3 men nå kl 16 er den på 32,4 Mistet 150 følgere siste 30 d. Engasjementsrate er 0,6 https://socialblade.com/instagram/user/netfit.no 26
Gjest Solaire Skrevet 8. desember 2021 #53933 Skrevet 8. desember 2021 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Er nok fordi folk skal tenke «flink!», vil jeg tro. Badass som trener når hun er syk! 🙁 Hun er en frisk kvinne i midten av trettiårene som tusler hjemme på tiende året mens hun nettshopper, lager smoothies og har som jobb å "være seg selv". Føler meg ikke så veldig imponert over at hun var en halvtime på mølla nei 😆 Hun hadde fått fullstendig sjokk av livet mitt, opp 05:30, en halvtime i bil hver vei til og fra jobb, 8 timers hektiske vakter på sykehuset med 15-20 min lunsjpause, liten bestemmelsesrett over egne arbeidsoppgaver og rikelig med tilleggsmailer med ekstra oppgaver og folk som må settes i sving. Jeg kan faktisk ikke tenke meg et menneske som gjør så vanvittig lite som CBE, og som samtidig oppriktig tror at hun gjør så mye. Endret 8. desember 2021 av Solaire
Populært innlegg Pust Skrevet 8. desember 2021 Populært innlegg #53934 Skrevet 8. desember 2021 Solaire skrev (12 minutter siden): Hun er en frisk kvinne i midten av trettiårene som tusler hjemme på tiende året mens hun nettshopper og lager smoothies. Føler meg ikke så veldig imponert over at hun var en halvtime på mølla nei 😆 Hun hadde fått fullstendig sjokk av livet mitt, opp 05:30, en halvtime i bil til og fra jobb, 8 timers vakter på sykehuset med 15-20 min lunsjpause, liten til ingen bestemmelsesrett over egne arbeidsoppgaver og sjonglering hver ettermiddag med flere unger som skal på ulike aktiviteter og en ektemann som jobber tredelt turnus. Jeg kan nesten ikke tenke meg et menneske som gjør så vanvittig lite som CBE, og som samtidig oppriktig tror at hun gjør så mye. Jeg vet ikke, men jeg syns ofte jeg kan lese mellom linjene, særlig hos LKE, en forakt for mennesker som lever normale liv. De virker så ubegripelig lite orientert om samfunnet rundt dem. 62
Rev. Revenge Skrevet 8. desember 2021 #53935 Skrevet 8. desember 2021 FruRosa skrev (5 timer siden): Men så ta noen dager treningsfri da, så kanskje kroppen leger seg selv! "Profesjonelle" treningsveiledere burde vite at kroppen trenger hvile når man er syk! Dette bildets budskap handler så innmari lite om teksten og så mye mer om kroppen tatt i vidvinkelmodus. 46
Laia Skrevet 8. desember 2021 #53936 Skrevet 8. desember 2021 Ice-91 skrev (3 timer siden): I dag i 12 tiden var jeg tilfeldig innom å da var det 32,3 men nå kl 16 er den på 32,4 Det var en veldig merkelig utvikling! 1
Gjest Solaire Skrevet 8. desember 2021 #53937 Skrevet 8. desember 2021 Pust skrev (36 minutter siden): Jeg vet ikke, men jeg syns ofte jeg kan lese mellom linjene, særlig hos LKE, en forakt for mennesker som lever normale liv. De virker så ubegripelig lite orientert om samfunnet rundt dem. Enig. Jeg tittet innom "coach-"kontoen hans på IG nå, det er vel den han anser som "jobben" sin for tiden? Kontoen hans er i likhet med CBEs kontoer særdeles navlebeskuende, og det aller meste handler om ham og den personlige treningsplanleggingen hans. Kontoen hans har forresten 2000 følgere og 70 likes i snitt på bildene 😬
Gjest Solaire Skrevet 8. desember 2021 #53938 Skrevet 8. desember 2021 (endret) MorUgle skrev (12 timer siden): Er ikke så lukerativ bloggingen/instagram for frua fra Særp Bare 263000,- 😂🤣😂🤣 https://www.vg.no/rampelys/i/nWBMXJ/skattelistene-funkygine-oekte-inntektene-isabel-raad-og-sophie-elise-isachsen-tjente-mindre?utm_content=hovedlopet_row8_pos1&utm_source=vgfront Ouch. Det fortsetter å gå nedover med bedriften skjønner jeg. Og hun nevnes knapt i artikkelen. Kollontaj skrev (1 time siden): Mistet 150 følgere siste 30 d. Engasjementsrate er 0,6 https://socialblade.com/instagram/user/netfit.no Oi da. Deltakelsen i Norges nye megahit gav tydeligvis ikke utslag på følgermassen hennes i det hele tatt. Endret 8. desember 2021 av Solaire
Keaton Skrevet 8. desember 2021 #53939 Skrevet 8. desember 2021 Solaire skrev (5 minutter siden): Ouch. Det fortsetter å gå nedover med bedriften skjønner jeg. Og hun nevnes knapt i artikkelen. Oi da. Deltakelsen i Norges nye megahit gav tydeligvis ikke utslag på følgermassen hennes i det hele tatt. Hjalp litt, CBE.no har bare mistet 30 siste 30 d, mye mindre enn vanlig de siste månedene. 8
Gjest Solaire Skrevet 8. desember 2021 #53940 Skrevet 8. desember 2021 (endret) Kollontaj skrev (5 minutter siden): Hjalp litt, CBE.no har bare mistet 30 siste 30 d, mye mindre enn vanlig de siste månedene. Det er et godt poeng. Endret 8. desember 2021 av Solaire
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå