Laia Skrevet 8. desember 2021 #53941 Skrevet 8. desember 2021 Kollontaj skrev (19 minutter siden): Hjalp litt, CBE.no har bare mistet 30 siste 30 d, mye mindre enn vanlig de siste månedene. Følgerantallet økte litt i forbindelse med samme periode som første deltagelse i programmet (ca. 240), og en ny, lavere økning helgen etterpå (83) sammenfallende med andre deltagelse. Utenom disse to «toppene» har følgerantallet gått stødig nedover, lenge. 9
Populært innlegg lillehammeren Skrevet 8. desember 2021 Populært innlegg #53943 Skrevet 8. desember 2021 De der mølle-videoene er altså så ufattelig latterlige at jeg klarer snart ikke mer. 😃. Gavepakke av nytt lavmål hver dag. 64
Rev. Revenge Skrevet 8. desember 2021 #53944 Skrevet 8. desember 2021 Sett'n før. Hadde vært mer interessant med livesending av "styrke helkropp", og tips til hvordan man unngår progresjon. 46
Medici Skrevet 8. desember 2021 #53945 Skrevet 8. desember 2021 Kollontaj skrev (2 timer siden): Er nok fordi folk skal tenke «flink!», vil jeg tro. Badass som trener når hun er syk! 🙁 Ja, det tror nok jeg også, og det er nettopp det jeg ikke helt klarer å forstå. Det er tilsynelatende en stor mismatch mellom alder og modenhet hos fruen. 20
Medici Skrevet 8. desember 2021 #53946 Skrevet 8. desember 2021 FruRosa skrev (2 timer siden): "Se hvor tynn jeg er og hvor flink jeg er som trener selv om jeg er syk"? Ja, det er vanskelig å tro noe annet. Har åpenbart liten forståelse for at hun velger å fremstille seg så umoden. 17
Gjest Solaire Skrevet 8. desember 2021 #53947 Skrevet 8. desember 2021 NewStart87 skrev (12 minutter siden): Viktig å få med rumpa.. Det er helt fascinerende hvordan CBE ser normalt slank og vanlig søt ut på direktesendt TV, samtidig som hun ser ut som en hyperslank og voksaktig barbiedukke på sine egne bilder. #dårligforbilde #fasadefrue
Skrottefar Skrevet 8. desember 2021 #53948 Skrevet 8. desember 2021 Altså, når man er syk, uansett om det bare er en liten forkjølelse, så bør man la være å trene da dette vil fortsette å svekke et immunforsvar som har nok med å bekjempe forkjølelsen og redusere motstandsevnen mot videre sykdom, men bryr fruen seg om det? Neida, her må det frontes at det er helt ok å trene uansett, bare hun får vist seg frem 🤮 43
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 8. desember 2021 Populært innlegg #53949 Skrevet 8. desember 2021 Kaloriunderskudd for å vedlikeholde lav fettprosent er viktig hver eneste dag. Uansett, vi presenteres stillbilder og filmsnutter av at det trenes. Det er ikke ensbetydende med at det faktisk trenes. #narrativ Progresjonen etter 10-årig daglig dokumentasjon av treningen er ikke-eksisterende med unntak av "vektstabilitet". 53
Keaton Skrevet 8. desember 2021 #53950 Skrevet 8. desember 2021 Er vel ikke sikkert at hun har løpt en meter. 27
Pusern3 Skrevet 8. desember 2021 #53951 Skrevet 8. desember 2021 (endret) Blondinbolla skrev (9 timer siden): Det treningsbildet der (med spekulativ vinkel) burde komme med trigger warning for tidligere spiseforstyrrede😱 ja, uff. For oss som liker vanlig trenede kropper er bildet nærmest frastøtende men for de som sliter med selvbildet og skjevt forhold til mat og kropp, blir dette en trigger.. Endret 9. desember 2021 av Pusern3 9
Pusern3 Skrevet 8. desember 2021 #53952 Skrevet 8. desember 2021 Medici skrev (1 time siden): Ja, det er vanskelig å tro noe annet. Har åpenbart liten forståelse for at hun velger å fremstille seg så umoden. som en 17 åring 😥 7
Pusern3 Skrevet 8. desember 2021 #53953 Skrevet 8. desember 2021 lillehammeren skrev (1 time siden): De der mølle-videoene er altså så ufattelig latterlige at jeg klarer snart ikke mer. 😃. Gavepakke av nytt lavmål hver dag. ja og så gjentagende selv om de ikke er helt like 3
Pusern3 Skrevet 8. desember 2021 #53954 Skrevet 8. desember 2021 I kveld toppet hun det på IG med bilder fra en åpenbar venne seanse… dagen etter nye smittevern regler og en bønn fra regjering og helsemyndigheter om å begrense sosial kontakt og være mye hjemme, legger hun ut bilder fra en fuktig sosial aften… mulig antallet i selskapet er innafor men signalene er ikke bra… fraskriver seg ansvar… 41
Gjest loveli Skrevet 8. desember 2021 #53955 Skrevet 8. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (40 minutter siden): Kaloriunderskudd for å vedlikeholde lav fettprosent er viktig hver eneste dag. Uansett, vi presenteres stillbilder og filmsnutter av at det trenes. Det er ikke ensbetydende med at det faktisk trenes. #narrativ Progresjonen etter 10-årig daglig dokumentasjon av treningen er ikke-eksisterende med unntak av "vektstabilitet". Vedlagt er bilde fra Bloggerne 2020, september. Serien ble spilt inn tidligere samme år, altså våren 2020. Blar man tilbake på hennes egen Instagram til samme periode så ser hun IKKE lik ut. https://www.instagram.com/p/B_7E0QDAwAf/?utm_medium=copy_link Hun liker å vinkle og redigere slik at hun ser ut på en viss måte, altså TYNN. Men hvorfor være så dum at man stiller opp på TV da? Hun ser ytterst normal ut på vedlagt bilde...
Gjest Solaire Skrevet 9. desember 2021 #53956 Skrevet 9. desember 2021 loveli skrev (11 timer siden): Vedlagt er bilde fra Bloggerne 2020, september. Serien ble spilt inn tidligere samme år, altså våren 2020. Blar man tilbake på hennes egen Instagram til samme periode så ser hun IKKE lik ut. https://www.instagram.com/p/B_7E0QDAwAf/?utm_medium=copy_link Hun liker å vinkle og redigere slik at hun ser ut på en viss måte, altså TYNN. Men hvorfor være så dum at man stiller opp på TV da? Hun ser ytterst normal ut på vedlagt bilde... Ja hvor er den innoverhulede magen, her er det jo en helt normal og kledelig liten kul 🤷♀️ Jeg syns helt oppriktig at hun ser helt strålende ut på det bildet (for en nydelig kjole), i motsetning til de voksaktige "isdronning"-thinspo-bildene hun legger ut på instagram.
Aquarius04 Skrevet 9. desember 2021 #53957 Skrevet 9. desember 2021 Solaire skrev (16 timer siden): Hun er en frisk kvinne i midten av trettiårene som tusler hjemme på tiende året mens hun nettshopper, lager smoothies og har som jobb å "være seg selv". Føler meg ikke så veldig imponert over at hun var en halvtime på mølla nei 😆 Hun hadde fått fullstendig sjokk av livet mitt, opp 05:30, en halvtime i bil hver vei til og fra jobb, 8 timers hektiske vakter på sykehuset med 15-20 min lunsjpause, liten bestemmelsesrett over egne arbeidsoppgaver og rikelig med tilleggsmailer med ekstra oppgaver og folk som må settes i sving. Jeg kan faktisk ikke tenke meg et menneske som gjør så vanvittig lite som CBE, og som samtidig oppriktig tror at hun gjør så mye. Dette!! Det viser også en utrolig liten innsikt i den virkelige verden der resten av oss er. Og egentlig er den mankoen på innsikt ganske flau til å være ei godt voksen dame i midten av trettiårene. Antar det er sånn man blir når livet kun består i å beundre seg selv. 24
Aquarius04 Skrevet 9. desember 2021 #53958 Skrevet 9. desember 2021 Forøvrig synes jeg det er interessant å se parets egne bilder fra Norges nye megahit mot bildene andre fotografer har tatt… Her er huden perfekt retusjert, på grensen til det parodiske. Kilde: Carolinebergeriksen.no 37
Mymble Skrevet 9. desember 2021 #53959 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Aquarius04 skrev (45 minutter siden): Forøvrig synes jeg det er interessant å se parets egne bilder fra Norges nye megahit mot bildene andre fotografer har tatt… Her er huden perfekt retusjert, på grensen til det parodiske. Kilde: Carolinebergeriksen.no Jeg kommenterte på Megahit-innlegget på bloggen at jeg synes det var gøy å se henne på TV igjen, og at hun er mye flottere når hun er mer naturlig og seg selv enn på mange av de oppstilte og retusjerte bildene på Instagram og blogg. Det falt visst ikke i god jord, kommentaren ble ikke godkjent... Endret 9. desember 2021 av Mymble 39
Gjest loveli Skrevet 9. desember 2021 #53960 Skrevet 9. desember 2021 (endret) NewStart87 skrev (15 timer siden): Viktig å få med rumpa.. Hvorfor legge ut denne videoen når alle kan se at hun ser helt annerledes ut i "Norges nye megahit"? Hun er normalt slank, fin kropp, ikke anoreksiatynn som hun selv liker å fremstille seg. Det er jo helt åpenbart at dama er syk, altså i hodet. Mannen også, som de selv har sagt at har redigeringsansvaret. Ingen friske mennesker prøver så krampaktig å fremstille seg så tynn som mulig, det er ikke et mål friske mennesker har. F.eks. Funkygine legger ut bilder i både heldige og uheldige vinkler, selv om hun også virker veldig opptatt av kropp (men på en annen måte). Endret 9. desember 2021 av loveli
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå