Gjest CecilieX Skrevet 15. september 2021 #50841 Del Skrevet 15. september 2021 Jobbermedbarn skrev (25 minutter siden): Enig i at det er helt overkill med all treningen, men helt ærlig synes jeg videoen med LKE sin løping på netfit IG story i dag ga meg mye mer enn cbe.no sine øvelser, de gir meg ingenting, ingen utstråling, ingen kraft, glede eller utvikling. Troverdighet, troverdighet, troverdighet. Når CBE i årevis må underholde seg med serier når hun løper fremstår det ikke som om løping i seg selv er noe hun er glad i. LKE derimot, det er åpenbart at han har ekte løpeglede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. september 2021 #50842 Del Skrevet 15. september 2021 https://imgur.com/gallery/xBM1dYa Ekstremt variert kommentarfelt da. 🥴 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 15. september 2021 #50843 Del Skrevet 15. september 2021 Naza skrev (5 timer siden): Oisann. Ikke helt heldig med dette bildet…. Synes forsåvidt svaret til spørsmålet her var helt greit, men det er trist hvordan dette spørsmålet oppsummerer NetFit og CBE sin påvirkningskraft: At det viktigste med trening er å se bra ut. Nei, jeg sier ikke at dette er noe Caroline mener selv, men det er det hun formidler. Dette er ikke første gangen et slikt spørsmål dukker opp på NetFit. Mener å huske et spørsmål om tips til kaloriunderskudd en gang tidligere, noe bedriftens aktører ikke har noe grunnlag for å kunne svare på da de verken har møtt de som spør eller vet om de i det hele tatt trenger eller burde oppsøke tips for kaloriunderskudd. Det er så ufattelig trist at det bare skal gå på utseende når det liksom skal være et tiltak for folkehelsen. Jeg minnes Funkygine som sa i en podkast at det som driver henne med jobben som influencer er å bli en motpol til alle mediene som sier at du MÅ spise og trene sånn og sånn for å få den og den kroppen, men heller flytte fokuset til bevegelse og bedre helse både fysisk og psykisk. Dette synes jeg hun greier da jeg aldri har sett en funkyvideo og følt meg bevisst på hvordan jeg ikke ligner på treningsinstruktøren, men heller bare tenker på form, teknik og faktisk får noe ut av det selv. CBE derimot påvirket meg inn i en spiseforstyrrelse og overtrening som brente meg ut. Som privatperson så er det helt greit å trene for estetiske grunner, men som en treningsprofil som ønsker å påvirke andre så burde de faktisk revurdere formidlingen sin når det kommer slike spørsmål. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. september 2021 #50844 Del Skrevet 15. september 2021 Kollontaj skrev (10 minutter siden): https://imgur.com/gallery/xBM1dYa Ekstremt variert kommentarfelt da. 🥴 Enig. Veldig fint å lese. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 15. september 2021 #50845 Del Skrevet 15. september 2021 Kollontaj skrev (12 minutter siden): https://imgur.com/gallery/xBM1dYa Ekstremt variert kommentarfelt da. 🥴 Her flyter det over med anstendig og relevant diskusjon blant de høyt utdanna, sofistikerte, kjøpesterke damene. Og han ene duden. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. september 2021 #50846 Del Skrevet 15. september 2021 MissLucy skrev (3 timer siden): uff jeg blir helt dårlig av dette bildet. Hva er det Treasures vil formidle med å presentere en levende kvinne som en utstillingsdukke? Filter is bliss? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heartland Skrevet 15. september 2021 Populært innlegg #50847 Del Skrevet 15. september 2021 Naza skrev (6 timer siden): Oisann. Ikke helt heldig med dette bildet…. Jeg stusser mest over hvor ekstremt definerte muskler CBE ser ut til å ha på heeele overkroppen! En av de mange sefie-filmene hun filmet for litt siden, viste ikke en eneste muskel. Bare en tynn dame. Så det er da merkelig hvor definerte disse musklene blir på bilder... hmmm... Finlay skrev (6 timer siden): Ser absolutt den. Aldri helt fri. Men det er temmelig langt mellom dagens dokumentasjon av kaffekopper og trening på story, til å hevde at to mennesker jobber fulltid, altså tilsammen 16 (!) timer med CBEs kanaler, slik det ble påstått tidligere. Og enda måtte kveldene taes i bruk. Da blogget hun ofte og jevnt, med mange bilder. Nå blogger hun vel knapt lenger, og ingen skal innbille meg at det hun deler på Instagram sysselsetter to mennesker på fulltid. Det er rett og slett ikke mulig😂 Hadde vært interessant om de kunne sette opp dagen time for time så vi kunne se hva de faktisk bruker all tiden på. 07.00-08.00 Løpe 08.00-09.30 Dusje, føne, sminke 09.30-10.30 Drikke kaffe 10.30-11.00 Reise inn til byen 11.00-12.00 Lunsj 12.00.12.30 Reise hjem 12.30-13.30 Løpe 13.30.14.30 Dusje, føne, sminke 14.30-15.00 Drikke iskaffe 15.00-19.00 Hente barna, spise middag, filme barna, leggetid 19.00.20.00 Løpe 20.00-21.30 Dusje, føne, sminke 21.30-23.00 Drikke vin 23.00-07.00 Sove Noe sånt? 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. september 2021 #50848 Del Skrevet 15. september 2021 Heartland skrev (4 minutter siden): Jeg stusser mest over hvor ekstremt definerte muskler CBE ser ut til å ha på heeele overkroppen! En av de mange sefie-filmene hun filmet for litt siden, viste ikke en eneste muskel. Bare en tynn dame. Så det er da merkelig hvor definerte disse musklene blir på bilder... hmmm... Hadde vært interessant om de kunne sette opp dagen time for time så vi kunne se hva de faktisk bruker all tiden på. 07.00-08.00 Løpe 08.00-09.30 Dusje, føne, sminke 09.30-10.30 Drikke kaffe 10.30-11.00 Reise inn til byen 11.00-12.00 Lunsj 12.00.12.30 Reise hjem 12.30-13.30 Løpe 13.30.14.30 Dusje, føne, sminke 14.30-15.00 Drikke iskaffe 15.00-19.00 Hente barna, spise middag, filme barna, leggetid 19.00.20.00 Løpe 20.00-21.30 Dusje, føne, sminke 21.30-23.00 Drikke vin 23.00-07.00 Sove Noe sånt? Du glemte leggeti eller hva de kalte det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. september 2021 #50849 Del Skrevet 15. september 2021 Surikatt skrev (4 timer siden): Jeg er SÅ fin på håret! Ut i fra bildet ser det ut som hun har hatt «møter» i Oslo også. Ansiktet er helt forandret i forhold til hvordan hun egentlig ser ut. Evt tunge filtre Minnie Mus skrev (4 timer siden): Er nok ikke bare håret som er fikset, ser ut som leppene er fylt opp igjen også. Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør dette, hun er jo en pen dame fra naturens side. MissLucy skrev (4 timer siden): uff jeg blir helt dårlig av dette bildet. Hva er det Treasures vil formidle med å presentere en levende kvinne som en utstillingsdukke? Kan se ut som leppene er har fått seg en overhaling, men det kan være filter eller bare selve uttrykket. Utstillingsdukke var faktisk spot on. Ikke det peneste man kan si om noen men poenget er at hun er mye finere naturlig. Synd hun ikke ser det selv... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 15. september 2021 #50850 Del Skrevet 15. september 2021 Snødronninga skrev (På 14.9.2021 den 12.46): Hun ble ikke betalt for å være med på dugnad nei, det skal hun ikke ha på seg. Men for å spre budskapet. 😄 Neida. Bare nesten. Det blir så dumt at ord blir fattige… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 15. september 2021 #50851 Del Skrevet 15. september 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Troverdighet, troverdighet, troverdighet. Når CBE i årevis må underholde seg med serier når hun løper fremstår det ikke som om løping i seg selv er noe hun er glad i. LKE derimot, det er åpenbart at han har ekte løpeglede. Godt poeng. Det forklarer også hvorfor hun løper i mørket foran tv-en, i stedet for utendørs i naturen. Er enig i at LKE virker oppriktig glad i løping. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 15. september 2021 #50852 Del Skrevet 15. september 2021 En positiv utvikling er at bilder av mindreårige på IG får mindre likes enn før. Dette kan bety at folk flest er blitt mer bevisst på barns rettigheter, og ikke ønsker å støtte unødvendig eksponering. 🙌🏻 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. september 2021 #50853 Del Skrevet 15. september 2021 Snødronninga skrev (6 timer siden): Håret ble fint det, men hva er det med dette uttrykket der hun gjør seg så til. Ser det er en gjenganger på selfiene. Et naturlig smil hadde vært mye bedre. synes hun har så merkelige øyne på mange av bildene som er lagt ut i det siste. Skjønner sminke kan endre en god del på uttrykket men her ser hun nærmest ut som en annen person 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. september 2021 #50854 Del Skrevet 15. september 2021 Felis skrev (5 timer siden): Synes faktisk hun minner mest om Anne Brith om dagen. Hun hevder at det skjer spennende ting, men ingenting skjer. Hun hevder å bruke tid og penger på veldedighet, uten å underbygge dette (og hvis man ser på inntekten er det vel neppe noe til overs å gi bort). Kropp blir mer og mer fremtredende etterhvert som tallene stuper. Det er kaffe, hår og negler på repeat. Og selvfølgelig må ungene bidra til inntekten. De har til og med den samme "fete" bilen. Det eneste som skiller de to nå, er at CBE har en mann. Synd for henne, for mannnfolkjakten ga Anne Brith sårt tiltrengt content på hennes kanaler. det skjer skremmende lite i bedriften om dagen - mindre enn noen gang. Bare det evinderlige kaffe - løp - lunch - hår og negler - og barn. Evt middager (ofte takeaway) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. september 2021 #50855 Del Skrevet 15. september 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Troverdighet, troverdighet, troverdighet. Når CBE i årevis må underholde seg med serier når hun løper fremstår det ikke som om løping i seg selv er noe hun er glad i. LKE derimot, det er åpenbart at han har ekte løpeglede. og hvorfor løper hun ikke mye oftere utendørs. Påstår hun liker det men selv nå med flott vær og gode temperaturer krabber hun ofte ned i kjelleren 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. september 2021 #50856 Del Skrevet 15. september 2021 Liver skrev (4 minutter siden): En positiv utvikling er at bilder av mindreårige på IG får mindre likes enn før. Dette kan bety at folk flest er blitt mer bevisst på barns rettigheter, og ikke ønsker å støtte unødvendig eksponering. 🙌🏻 Gjør de? Er desidert bilder av barna som får flest likes, i alle fall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 15. september 2021 #50857 Del Skrevet 15. september 2021 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Gjør de? Er desidert bilder av barna som får flest likes, i alle fall. Ja, men mye mindre enn før. Og, det vil jeg si er en super utvikling i rett retning. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. september 2021 #50858 Del Skrevet 15. september 2021 Snødronninga skrev (3 minutter siden): Gjør de? Er desidert bilder av barna som får flest likes, i alle fall. det er det men tross alt færre likes på de også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. september 2021 #50859 Del Skrevet 15. september 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. september 2021 #50860 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Sursøtsaus skrev (1 time siden): Synes forsåvidt svaret til spørsmålet her var helt greit, men det er trist hvordan dette spørsmålet oppsummerer NetFit og CBE sin påvirkningskraft: At det viktigste med trening er å se bra ut. Nei, jeg sier ikke at dette er noe Caroline mener selv, men det er det hun formidler. Dette er ikke første gangen et slikt spørsmål dukker opp på NetFit. Mener å huske et spørsmål om tips til kaloriunderskudd en gang tidligere, noe bedriftens aktører ikke har noe grunnlag for å kunne svare på da de verken har møtt de som spør eller vet om de i det hele tatt trenger eller burde oppsøke tips for kaloriunderskudd. Det er så ufattelig trist at det bare skal gå på utseende når det liksom skal være et tiltak for folkehelsen. Jeg minnes Funkygine som sa i en podkast at det som driver henne med jobben som influencer er å bli en motpol til alle mediene som sier at du MÅ spise og trene sånn og sånn for å få den og den kroppen, men heller flytte fokuset til bevegelse og bedre helse både fysisk og psykisk. Dette synes jeg hun greier da jeg aldri har sett en funkyvideo og følt meg bevisst på hvordan jeg ikke ligner på treningsinstruktøren, men heller bare tenker på form, teknik og faktisk får noe ut av det selv. CBE derimot påvirket meg inn i en spiseforstyrrelse og overtrening som brente meg ut. Som privatperson så er det helt greit å trene for estetiske grunner, men som en treningsprofil som ønsker å påvirke andre så burde de faktisk revurdere formidlingen sin når det kommer slike spørsmål. Fokus på helse, og fordelene med trening psykisk sa du? Har ikke NetFit hørt om. Her er det lav fettprosent som teller! Endret 15. september 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå