Surikatt Skrevet 9. august 2021 #48241 Del Skrevet 9. august 2021 123Frustrert skrev (25 minutter siden): Mener du at å stå å trykke stumpen utover mot kamera, stå med passe avstand mellom bena sånn at lårene for all del ikke møtes ikke er helt naturlig stilling når du skal nyte utsikten altså? 😅🤣 sykt hele greie. De har gått seg vill i sitt eget hodet. Her er det kun liten fettprosent som gjeler. Ref målingen de hadde også. For se som kan bilderedigering, hva er gjorte dette bildet? Man ser tydelig at at i skritt/starten av lår går lårene innover. Det er ikke normal anatomi om man har en sunn kropp. Jeg synes også at det er mindre krusing på havet mellom bena der, men mulig jeg tar feil. Om dette paret fortsatt redigerer bilder så cbe skal se tynnere ut, bør de få en sikkelig smekk. Her ser man tydelig at det er redigert i skrittet. Ser helt idiotisk ut. Men igjen, dette er slik Lars Kristian Eriksen skulle ønske at hun ser ut og når ikke det er mulig i virkeligheten tyr man bare til manipuleringsverktøy. Ha en fin, kroppsfiksert ferie videre, da. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. august 2021 #48242 Del Skrevet 9. august 2021 Kosemose skrev (2 timer siden): En ting er å kritisere det vi ser og det de selv forteller oss; thinspo, utlevering av barn, alkohol (eller alkoholfri drikke framstilt som alkohol) på begge før de kjører videre, brudd på båndtvang, barns manglende bruk av redningsvest, bildejuks, osv Men vi trenger vel ikke konstruere negative historier? Om de legger ut at de begge er ute og løper uten hund og barn så må vi vel kunne gå ut i fra at både hund og barn blir forsvarlig passet på selv om dette ikke redegjøres for? Denne tråden kan lett bikke over til «skyldig inntil det motsatte er bevist»… var nok mer alkohol drikking før løpetur jeg reagerte på….. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. august 2021 Populært innlegg #48243 Del Skrevet 9. august 2021 Snøsøta skrev (48 minutter siden): Fordi de ikke har virkelighetskontakt. Lever i en boble med minimal kontakt med folk. Havner i uenighet med de de innleder samarbeid med. Ingen referanser til hva folk tenker og mener, bare flammer, fersken og fina i kommentarfeltet. En selvforsterkende spiral av selvforherligelse. De tror faktisk de er bedre enn andre. Her er du nok inne på noe. Jeg merker meg at LKE i dag to av kritikken av løpsarrangøren tar selvkritikk på tonen i kritikken dagen før. At han kaller det «rant» er et sjeldent snev av selvinnsikt. Men jeg kan ikke la være å undre meg over at en profesjonell medieaktør gang på gang, år etter år, går i fella å kaste seg over tastaturet når han er sint. Det gjelder alt fra løpsarrangører, hushjelper som glemmer søpla, servitører som er sene med kaffen og kritikere av bedriften. Hvor mange ganger har ikke herr Eriksen våknet dagen derpå og kastet seg over tastaturet for å slette gårsdagens rant? Hvor mange ganger har han ikke rotet seg bort i tafatte bortforklaringer for sin oppførsel i kommentarfeltene. Mannen har åpenbart et oppfarende temperament, så hvorfor har han ikke lært seg å tøyle trangen til å spre spydigheter på nett? Han burde sitte på hendene til han har kjølt seg ned! Jada, vi har alle hun ene venninna som tar et glass for mye på lørdagskvelden og ventilerer, men flertallet av den voksne befolkningen har funnet bedre måter å få ut frustrasjoner på. At en mann som har vært i bransjen så lenge ikke lærer det er mildt sagt underlig. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. august 2021 #48244 Del Skrevet 9. august 2021 MacBeth skrev (48 minutter siden): Dette er jeg helt enig i. Jeg er kritisk til mye, men at dem må understreke på hvert bilde hvor barna ikke er med at "vi har barnevakt" for at det ikke skal bli spekulering er tullete. Da begynner lista å bli urimelig lang. En liten tanke som vekkes hos meg derimot er at enkelte følgere reagerer på at barna ikke er med. Vil det da si at de er eksponert så mye at man legger mer merke til når dem IKKE er med kontra når dem er med... Den er skremmende.. ingen som har sagt det men for oss litt mer perifere tittete synes jeg det hadde vært naturlig å si noe om at de er i Ålesund… dessuten reagerte jeg mye mer på alkohol for løpetur. Regnet vel med at barn og hund ble godt ivaretatt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 9. august 2021 #48245 Del Skrevet 9. august 2021 123Frustrert skrev (57 minutter siden): Mener du at å stå å trykke stumpen utover mot kamera, stå med passe avstand mellom bena sånn at lårene for all del ikke møtes ikke er helt naturlig stilling når du skal nyte utsikten altså? 😅🤣 sykt hele greie. De har gått seg vill i sitt eget hodet. Her er det kun liten fettprosent som gjeler. Ref målingen de hadde også. For se som kan bilderedigering, hva er gjorte dette bildet? Man ser tydelig at at i skritt/starten av lår går lårene innover. Det er ikke normal anatomi om man har en sunn kropp. Jeg synes også at det er mindre krusing på havet mellom bena der, men mulig jeg tar feil. Om dette paret fortsatt redigerer bilder så cbe skal se tynnere ut, bør de få en sikkelig smekk. «Ensom kvinne med hund, omgitt av vakker natur» Klisje, men ikke helt oppbrukt. @123FrustrertApropos mellomrommet mellom lårene, så er vi alle litt forskjellige og de færreste har en helt rett linje fra kneet og opp til lysken. Musklene på innsiden av låret er jo festet nederst i bekkenet og vil derfor svinge litt innover helt øverst. Vanligvis syns ikke dette, men om man poserer med strutterumpe og svai i ryggen, vil dette bli veldig tydelig. Bildet har ellers så dårlig kvalitet at det er umulig å se om det er fikset på. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. august 2021 #48246 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) Pust skrev (3 timer siden): «Ensom kvinne med hund, omgitt av vakker natur» Hvem tok bildet av ensom kvinne (cbe) med hund?🧐 *Plasserte mobilkameraet vertikalt stående i terrenget, horisontlinjen nesten helt bein, satte på "burst" og selvutløser og lot det stå til med kamerafokus omtrent rett på midje og skritt og hele bikkja er med inne i bildet.* Stor forskjell mellom resultatbildene til Globefever og carolinebergeriksenno. Naturlig der naturen er hovedmotivet vs. oppstilt der kroppen er hovedmotivet. To helt ulike tilnærminger til natur og naturlig. Registrerer hvordan mange som tar i bruk klisjeen likevel lar naturen være hovedmotivet i bildet selv om de er med på bildet, mens cbe lar naturen være kulisse for egen kropp. Det blir så gørrkjedelige bilder av sånt. Endret 9. august 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 9. august 2021 #48247 Del Skrevet 9. august 2021 Pusern3 skrev (1 time siden): ingen som har sagt det men for oss litt mer perifere tittete synes jeg det hadde vært naturlig å si noe om at de er i Ålesund… dessuten reagerte jeg mye mer på alkohol for løpetur. Regnet vel med at barn og hund ble godt ivaretatt. Alkohol før løpetur, helt enig, litt merkelig der jeg kommer fra ihvertfall. Kom litt uklart frem fra innlegget ditt at det var det du reagerte mest på Det var en story noen timer før (eller var det dagen før?) med bilde av henne i bilen og "på vei til ålesund" eller noe i den duren, men jeg ser poenget ditt. Nok en ting hun enkelt kunne løst med en #navnpåstedet eller hvordan man nå enn gjør det 😆 Men så antar dem vel at "alle" har sett alle storyene og husker. Jeg ser dette er gjennomgående hos CBE.no, det er så mange ting hun kunne ha gjort tydeligere, og frigjort seg fra unødvendig kritikk. Væske i vinglass feks. ser en annen blogger som ammer, hun skrev enkelt: "kjører alkoholfritt idag" en tilleggsopplysning som egentlig er unødvendig, men som frigjør henne fra mammapolitiet og bemerkninger om amming og alkohol. CBE.no kunne ha gjort det samme... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. august 2021 #48248 Del Skrevet 9. august 2021 Pust skrev (1 time siden): «Ensom kvinne med hund, omgitt av vakker natur» Klisje, men ikke helt oppbrukt. @123FrustrertApropos mellomrommet mellom lårene, så er vi alle litt forskjellige og de færreste har en helt rett linje fra kneet og opp til lysken. Musklene på innsiden av låret er jo festet nederst i bekkenet og vil derfor svinge litt innover helt øverst. Vanligvis syns ikke dette, men om man poserer med strutterumpe og svai i ryggen, vil dette bli veldig tydelig. Bildet har ellers så dårlig kvalitet at det er umulig å se om det er fikset på. Nederste bilde var fint. For en natur 👌🏼 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. august 2021 #48249 Del Skrevet 9. august 2021 Pust skrev (1 time siden): «Ensom kvinne med hund, omgitt av vakker natur» Klisje, men ikke helt oppbrukt. @123FrustrertApropos mellomrommet mellom lårene, så er vi alle litt forskjellige og de færreste har en helt rett linje fra kneet og opp til lysken. Musklene på innsiden av låret er jo festet nederst i bekkenet og vil derfor svinge litt innover helt øverst. Vanligvis syns ikke dette, men om man poserer med strutterumpe og svai i ryggen, vil dette bli veldig tydelig. Bildet har ellers så dårlig kvalitet at det er umulig å se om det er fikset på. Jeg er enig i at de færreste har en rett linje, og det aller fleste «mangler» det store opprommet, om de står naturlig. De fleste kan få den samme opp rommet om de strutter med rumpen og svaier i ryggen og at det i tillegg kanskje redigeres litt. Poenget med thininspo er i alle fall særdeles tydelig. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. august 2021 #48250 Del Skrevet 9. august 2021 Surikatt skrev (3 timer siden): Her ser man tydelig at det er redigert i skrittet. Ser helt idiotisk ut. Men igjen, dette er slik Lars Kristian Eriksen skulle ønske at hun ser ut og når ikke det er mulig i virkeligheten tyr man bare til manipuleringsverktøy. Ha en fin, kroppsfiksert ferie videre, da. Ser ut som en barbiedukke.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 9. august 2021 #48251 Del Skrevet 9. august 2021 Isola2 skrev (36 minutter siden): Ser ut som en barbiedukke.. Det er nok meningen også. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. august 2021 #48252 Del Skrevet 9. august 2021 Monimoni skrev (Akkurat nå): Det er nok meningen også. Vet.Det er så trist med tanke på de to døtrene. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 9. august 2021 #48253 Del Skrevet 9. august 2021 Nå har hun løpt 7 km med sin 8 mnd gamle valp 🥺 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. august 2021 #48254 Del Skrevet 9. august 2021 1 minutt siden, Trudis23 said: Nå har hun løpt 7 km med sin 8 mnd gamle valp 🥺 Helt vanvittig, og på asfalt i tillegg. Pluss at han var med på lang løpetur på fjellet i gårkveld 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. august 2021 #48255 Del Skrevet 9. august 2021 Trudis23 skrev (6 minutter siden): Nå har hun løpt 7 km med sin 8 mnd gamle valp 🥺 #hjernedødt 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 9. august 2021 #48256 Del Skrevet 9. august 2021 …Og armen er oppe og magen innsugd. For et liv. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. august 2021 #48257 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) Trudis23 skrev (41 minutter siden): Nå har hun løpt 7 km med sin 8 mnd gamle valp 🥺 Han er bare 7 mnd. Født i januar. Endret 9. august 2021 av FruRosa Lagt til bilde 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. august 2021 #48258 Del Skrevet 9. august 2021 MacBeth skrev (6 timer siden): Alkohol før løpetur, helt enig, litt merkelig der jeg kommer fra ihvertfall. Kom litt uklart frem fra innlegget ditt at det var det du reagerte mest på Det var en story noen timer før (eller var det dagen før?) med bilde av henne i bilen og "på vei til ålesund" eller noe i den duren, men jeg ser poenget ditt. Nok en ting hun enkelt kunne løst med en #navnpåstedet eller hvordan man nå enn gjør det 😆 Men så antar dem vel at "alle" har sett alle storyene og husker. Jeg ser dette er gjennomgående hos CBE.no, det er så mange ting hun kunne ha gjort tydeligere, og frigjort seg fra unødvendig kritikk. Væske i vinglass feks. ser en annen blogger som ammer, hun skrev enkelt: "kjører alkoholfritt idag" en tilleggsopplysning som egentlig er unødvendig, men som frigjør henne fra mammapolitiet og bemerkninger om amming og alkohol. CBE.no kunne ha gjort det samme... Da er vi nok egentlig veldig enige. Og ja, lett å få med små «hint» som ville oppklart endel av det man lurer på rundt mye som skjer og ikke skjer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. august 2021 #48259 Del Skrevet 9. august 2021 FruRosa skrev (5 minutter siden): Han er bare 7 mnd. Født i januar. enda verre dette er jo bare trist og sjokkerende. Stakkars hunden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 9. august 2021 #48260 Del Skrevet 9. august 2021 Kan noen som kan noe om hunder forklare hva som er regelen med hunder og turer, løping, lengde på turer osv? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå