Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX

Hun fikk annonsørenes pris blant  UI sine influencere for 2 år siden. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/03/04/ui-awards-annonsorenes-pris/

Å bruke det som en bekreftelse på at dagens annonsører er fornøyd er litt tynt. Pr dags dato er annonsørene færre og omsetningen redusert. 

Med tanke på at CBE brøt loven da hun viste alkohol i kombinasjon med reklame for camperen så er den ingen grunn til å applaudere Treasures annonse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CecilieX skrev (12 minutter siden):

Å bruke det som en bekreftelse på at dagens annonsører er fornøyd er litt tynt. Pr dags dato er annonsørene færre og omsetningen redusert. 

Med tanke på at CBE brøt loven da hun viste alkohol i kombinasjon med reklame for camperen så er den ingen grunn til å applaudere Treasures annonse. 

Takk for info. Den prisen var helt ukjent for meg. 

Det var veldig til skryt de fikk den gangen. Merkelig at de har valgt å levere dårligere kvalitet siden da. Alkohol i reklame, gnagsår på ryggen av treningstøy, make-up-reklame med redigering og filter (så man ikke får noe inntrykk av produktene) 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (22 minutter siden):

Og han fortsetter å si han kom på 5. plass på Stranda.ser du på listen så kom han på 7. plass totalt av alle som løp 48 og 6. plass hvis du tar bort damen som slo ham. Når det er sagt så er jo 6. plass veldig bra, så jeg forstår ikke hvorfor han sier noe annet 🤷🏼‍♀️

Hvis dette stemmer, så er det meget merkelig. Hva skulle motivet for å lyve om noe sånt være?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (5 minutter siden):

Hvis dette stemmer, så er det meget merkelig. Hva skulle motivet for å lyve om noe sånt være?

Mulig han justerer selv for «tapt» tid når han løp feil 😆

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (2 timer siden):

Akkurat dette burde CBE være veldig stresset over. Etter å ha vært ledende på feltet, er hun nå bare noe vi klikker inn på for når vi kjeder oss. Ikke for informasjon eller inspirasjon, bare for fesjået. Hun hadde jo tidligere ganske solide samarbeid, nå virker det som de tar hva søren de får slengt etter seg.

Jeg innrømmer at jeg fremdeles henger her i tråden og er innom insta (sjelden bloggen) av gammel vane. Hun var litt søt før i tiden, da virket hun menneskelig og innimellom ganske likanes. Nå blir jeg flau på parets vegne når jeg kikker innom. Og trist på vegne av de to små.

Jeg må Påpeke at ingen influenser er min førsthåndskilde til noe som helst 😆 ikke kun cbe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Levina skrev (1 time siden):

Kan hende det kommer mer informasjon etter ferien, nettopp fordi de ønsker å minimalisere jobb til minst mulig nå på ferie, eller det var dette du kom til å se. Tiden får vise! Det skaper interesse og er informativt om at det finnes et slik alternativ når man reiser på tur, ved at det blir vist i CBE kanaler. De som ikke er handlingslammet og er mer interessert, klarer nok å finne ut mer om denne campern på nett, uten at CBE må skrive detaljert om det. 

Greia er at nå er sommeren så og si over for de aller fleste. Det er like skivebom å reklamere for denne campern i august som det er å reklamere for andre sommervarer i august. Vi er veldig mange som forlengst er tilbake i jobb, og vi er ikke interesserte i å handle inn sommervarer eller å leie oss campingvogn. Nå er det nemlig produkter til skolestart og høstens trender som gjelder, noe handelsstanden er godt i gang med. CBE derimot, hun henger som vanlig etter. I barbierosa bikini. CBE fremstår som veldig opptatt av å bestemme selv, og det er for all del hun selv som bestemmer at hun sånn halvhjertet vil reklamere for et sommerprodukt etter at fellesferien er over og skolestart nærmer seg med stormskritt. Pussig med tanke på hvordan handelsstand og markedsføring virker, men det aller viktigste er nok å få bestemme selv og å ikke ta hensyn til noe som helst annet enn seg selv. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tarantulla
Nijole skrev (10 minutter siden):

Jeg må Påpeke at ingen influenser er min førsthåndskilde til noe som helst 😆 ikke kun cbe.

Det er et veldig bra ståsted. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nijole skrev (11 timer siden):

Jørgine, Kristine Weber, Fitfocus er mer til å stole på mhp trening.

CBE ? Nei.. 😆

Endret av Marioposa
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (41 minutter siden):

Å, ja. En pris gitt av bedriften som formidlet annonsører til influencerne. Klarer ikke helt å se på det som en (uavhengig) pris. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (På 2021-8-6 den 19.06):

«bare» tjener 2 mill.

Hahahaha, LOL. Dette var dagens. De tok ut under 500.000 kr hver i lønn. De tjener ikke 2 mill. Langt derifra. De tjener mindre en en gjennomsnittlig sykepleier. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (2 timer siden):

Hvis de har lånt den gratis så må det merkes med reklame. De trenger ikke å ha noen annen avtale rundt det. Hadde det vært et betalt oppdrag, så vil det nok være mer detaljerte opplysninger og mer reklameinnslag. Kan hende det kommer mer informasjon etter ferien, nettopp fordi de ønsker å minimalisere jobb til minst mulig nå på ferie, eller det var dette du kom til å se. Tiden får vise! Det skaper interesse og er informativt om at det finnes et slik alternativ når man reiser på tur, ved at det blir vist i CBE kanaler. De som ikke er handlingslammet og er mer interessert, klarer nok å finne ut mer om denne campern på nett, uten at CBE må skrive detaljert om det. 

Når man ikke klarer å vise fram camperen mer ordentlig enn det de har gjort på turen, har man ikke løst reklameoppdraget på en god måte.

I tillegg har de brutt alkoholloven.

For meg sier det en del om hvordan disse influencerne forholder seg til jobben sin. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (1 time siden):

Og han fortsetter å si han kom på 5. plass på Stranda.ser du på listen så kom han på 7. plass totalt av alle som løp 48 og 6. plass hvis du tar bort damen som slo ham. Når det er sagt så er jo 6. plass veldig bra, så jeg forstår ikke hvorfor han sier noe annet 🤷🏼‍♀️

Tjeideng uansett☺️

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibonacci skrev (22 timer siden):

Jeg har prøvd å spørre @Levina før om hva hun synes om at CBE og mannen tjener penger på barna sine, og om at de bruker dem i reklame.

Venter fortsatt på svar.

Kunne du tenke deg å svare, @Levina?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahaha, Aperol Spritz, som ble fullstendig avskrevet i egenskap av å være basic bitch-drikk i New York Times for 4-5 år siden er det hun velger å forfylle seg på i kveld.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (På 6.8.2021 den 22.32):

Senger i vogna for barna og de voksne ligger øverst på taket i telt. Så er det er det et lite stormkjøkken bak. + bord. Ser hun fikk med sminkespeil også. Viktig med god hudpleie, selv på ferie. 

Er ikke de barna litt for små til å ligge alene i en ulåst campingvogn?  Jeg tenkte foreldrene delte seg og lå sammen med hvert sitt barn? Høres ellers helt merkelig ut. 

- trenger vel ikke sminkespeil for å rense/smøre huden? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kosemose skrev (12 minutter siden):

Er ikke de barna litt for små til å ligge alene i en ulåst campingvogn?  Jeg tenkte foreldrene delte seg og lå sammen med hvert sitt barn? Høres ellers helt merkelig ut

Merkelig at de ikke delte seg. 
Synes også det er rart at de lar hunden ligge alene ute. 
Så Story fra løpetur med hunden nå,  er det ikke båndtvang i Ålesund?

Endret av allie
Liten endring
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (19 minutter siden):

Merkelig at de ikke delte seg. 
Synes også det er rart at de lar hunden ligge alene ute. 
Så Story fra løpetur med hunden nå,  er det ikke båndtvang i Ålesund?

Den generelle båndtvangen gjelder vel t.o.m 20 august. Tror ikke de enkelte kommunene kan ha egne båndtvangregler den veien (altså kortere periode), kun utvidet og ekstraordinær båndtvang som kan variere fra kommune til kommune, vel? Han var jo i bånd i starten, så vet ikke om de slapp ham fordi det ble slitsomt? (ikke at det er en grei begrunnelse for å bryte båndtvangen, altså) Så ut som de brukte bare vanlig kobbel som de holdt i hånden, og det blir fort mange rykk i armen av det. De får investere i et canicrossbelte og løpestrikk, så skal de se løpeturene blir mye bedre for både hund og eier. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den generelle båndtvangen gjelder enda, det jeg virkelig sliter med å forstå er hvorfor de publiserer at de bryter den?

Hadde de ikke lagt det ut på Story, hadde ingen brydd seg. Kanskje med unntak av eventuelle forbipasserende.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...