Fibonacci Skrevet 6. august 2021 #47901 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Levina skrev (På 6.8.2021 den 21.52): Ser at bedriften legger ut idylliske bilder fra sin ferie med campingvognen/ tilhengeren. Der er de som alltid dyktige formidlere. De klarer å formilde det på en måte at det ikke oppleves som rene annonser , som fort kan bli kjedelig. Man får lyst til å oppleve en slik type ferie. Kan bli litt trangt hvis det blir mange dager, men absolutt god reklame for firmaet de er ambassadører for. Frokost ute, på bordet og stoler man kan legge lett sammen. Litt vin på kvelden ute ved bordet bak på campern 🥂mens man ser på solnedgangen. Nydelige stemningsfulle naturbilder. Ser Kjempekoselig ut! Tror mange blir inspirert til den type ferie og så har man mulighet til å ligge på hotell en natt hvis man skulle ønske det. Kjempekjekt å se at de kan ha med barna med en slik camper. Slike turer inspirerer barnefamilier vil jeg tro. Reklame + alkohol = sant? Eller hvordan var den der reklame- og alkohollovgivningen igjen? Endret 7. august 2021 av Fibonacci 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 6. august 2021 #47902 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Fibonacci skrev (3 minutter siden): Reklame + alkohol = sant? Eller hvordan var den der reklamelovgivningen igjen? Litt Rabarbrasaft da? Endret 6. august 2021 av Levina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. august 2021 #47903 Del Skrevet 6. august 2021 Minner om denne (fra https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1989-06-02-27#KAPITTEL_10) 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 6. august 2021 Populært innlegg #47904 Del Skrevet 6. august 2021 Levina skrev (24 minutter siden): Ser at bedriften legger ut idylliske bilder fra sin ferie med campingvognen/ tilhengeren. Der er de som alltid dyktige formidlere. De klarer å formilde det på en måte at det ikke oppleves som rene annonser , som fort kan bli kjedelig. Man får lyst til å oppleve en slik type ferie. Kan bli litt trangt hvis det blir mange dager, men absolutt god reklame for firmaet de er ambassadører for. Frokost ute, på bordet og stoler man kan legge lett sammen. Litt vin på kvelden ute ved bordet bak på campern 🥂mens man ser på solnedgangen. Nydelige stemningsfulle naturbilder. Ser Kjempekoselig ut! Tror mange blir inspirert til den type ferie og så har man mulighet til å ligge på hotell en natt hvis man skulle ønske det. Kjempekjekt å se at de kan ha med barna med en slik camper. Slike turer inspirerer barnefamilier vil jeg tro. Jeg savner å få se mer av de praktiske løsningene i vognen. Til nå har vi sett at man kan skjenke vin (man velger å se bort fra de dumme lovene man ikke liker som at man ikke skal vise alkohol-lignende produkter i reklame) på et bord og at man kan koke vann. Jeg hadde likt å sett mer av kjøkkenløsningen, hvordan man sover, oppbevaring osv. Syns du at de viser vognens potensiale? 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 6. august 2021 #47905 Del Skrevet 6. august 2021 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Jeg savner å få se mer av de praktiske løsningene i vognen. Til nå har vi sett at man kan skjenke vin (man velger å se bort fra de dumme lovene man ikke liker som at man ikke skal vise alkohol-lignende produkter i reklame) på et bord og at man kan koke vann. Jeg hadde likt å sett mer av kjøkkenløsningen, hvordan man sover, oppbevaring osv. Syns du at de viser vognens potensiale? Overhodet ikke, det er samme gamle leksa; hva som er Caroline sine greier; Vin, unger, kropp og sminke. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 6. august 2021 #47906 Del Skrevet 6. august 2021 Pust skrev (1 time siden): Det er veldig, veldig rart at noen av de påvirkerne som har holdt på lengst, har så store problemer med å se hvilke signaler de sender. Noe så enkelt som de mye omtalte bildene av lunsjdrikke + innlegget om at "nå kjører vi videre" etterpå, se det klarer de ikke se sender feil signaler. Eller? Jeg har forsøkt bla litt i hukommelsen og andre påvirkeres kontoer, men finner ingen som har den komboen. Massevis av alkohol, men altså ikke kombinert med bilkjøring. De ser heller ikke signalene de sender med bildene av de umyndige, eller de brune bildene av far på fjellet. Man skulle tro at såpass lang erfaring og med både fotokurs og journalistkurs i bagasjen, burde de være obs på hvilke fortellinger de formidler. Kanskje det er derfor omsetningen går ned, at potensielle annonsører ser dette, det som påvirkerparet selv ikke ser? Hvem vet. Uansett, at de gir f i norsk lov og viser det frem med stolthet, det er kanskje det største mysteriet. Etter så mange år i den bobla si så er det helt tydelig at de er blitt blinde for lover og regler, eget utseende og barnas privatliv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 6. august 2021 #47907 Del Skrevet 6. august 2021 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Jeg savner å få se mer av de praktiske løsningene i vognen. Til nå har vi sett at man kan skjenke vin (man velger å se bort fra de dumme lovene man ikke liker som at man ikke skal vise alkohol-lignende produkter i reklame) på et bord og at man kan koke vann. Jeg hadde likt å sett mer av kjøkkenløsningen, hvordan man sover, oppbevaring osv. Veldig enig! Jeg synes at vogna ser veldig kul ut. Men jeg ser heller ikke hvordan det er å bruke den i praksis.Hvordan er det å sove der? Hvordan lager man mat der? Finnes det do? Hvordan ser den ut innvendig? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. august 2021 #47908 Del Skrevet 6. august 2021 Levina skrev (35 minutter siden): Ser at bedriften legger ut idylliske bilder fra sin ferie med campingvognen/ tilhengeren. Der er de som alltid dyktige formidlere. De klarer å formilde det på en måte at det ikke oppleves som rene annonser , som fort kan bli kjedelig. Man får lyst til å oppleve en slik type ferie. Kan bli litt trangt hvis det blir mange dager, men absolutt god reklame for firmaet de er ambassadører for. Frokost ute, på bordet og stoler man kan legge lett sammen. Litt vin på kvelden ute ved bordet bak på campern 🥂mens man ser på solnedgangen. Nydelige stemningsfulle naturbilder. Ser Kjempekoselig ut! Tror mange blir inspirert til den type ferie og så har man mulighet til å ligge på hotell en natt hvis man skulle ønske det. Kjempekjekt å se at de kan ha med barna med en slik camper. Slike turer inspirerer barnefamilier vil jeg tro. Vi vanker nok i forskjellige kretser, det der inspirerer hverfall ingen jeg kjenner. Tenk om de som har nok penger heller hadde lånt bort vognen til en familie som ikke har råd til å oppleve ferier, det hadde nok gitt de litt positiv oppmerksomhet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 6. august 2021 #47909 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Jeg savner å få se mer av de praktiske løsningene i vognen. Til nå har vi sett at man kan skjenke vin (man velger å se bort fra de dumme lovene man ikke liker som at man ikke skal vise alkohol-lignende produkter i reklame) på et bord og at man kan koke vann. Jeg hadde likt å sett mer av kjøkkenløsningen, hvordan man sover, oppbevaring osv. Syns du at de viser vognens potensiale? Jeg har fått et godt inntrykk av vognen. Er jo ikke så stor, så det er ikke så mye å vise frem. De kunne vist litt mer, men kan være at de ønsker å gjøre folk interessert og nysgjerrige på løsningen. Folk kan jo lett søke opp løsningen på nett. De ønsker ikke at det skal være rene reklameinnslag tydeligvis. Senger i vogna for barna og de voksne ligger øverst på taket i telt. Så er det er det et lite stormkjøkken bak. + bord. Ser hun fikk med sminkespeil også. Viktig med god hudpleie, selv på ferie. Endret 6. august 2021 av Levina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 6. august 2021 #47910 Del Skrevet 6. august 2021 Mens Treasures AS/CBE.no og coach Eriksen viser frem alkohol og mindreårige på sponset ferie, så gjør Fitfocus en meget viktig samfunnsnyttig jobb. Stor forskjell på disse influenserne. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. august 2021 #47911 Del Skrevet 6. august 2021 Lill skrev (8 minutter siden): Mens Treasures AS/CBE.no og coach Eriksen viser frem alkohol og mindreårige på sponset ferie, så gjør Fitfocus en meget viktig samfunnsnyttig jobb. Stor forskjell på disse influenserne. Fitfocus.no🙏 er så inspirerende i motsetning til Netfit.no😴 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. august 2021 #47912 Del Skrevet 6. august 2021 Levina skrev (7 minutter siden): Jeg har fått et godt inntrykk av vognen. Er jo ikke så stor, så det er ikke så mye å vise frem. De kunne vist litt mer, men kan være at de ønsker å gjøre folk interessert og nysgjerrige på løsningen. Folk kan jo lett søke opp løsningen på nett. De ønsker ikke at det skal være rene reklameinnslag tydeligvis. Senger i vogna for barna og de voksne ligger øverst på taket i telt. Så er det er det et lite stormkjøkken bak. + bord. Ser hun fikk med sminkespeil også. Viktig med god hudpleie, selv på ferie. Gjøre folk nysgjerrige på løsningene? Er det en pen måte å skrive CBE og LKE er late? Hvis jeg skal putte penger i et slikt produkt ønsker jeg alle detaljer presentert og evaluert og da gjerne av noen andre enn selger/utleier. Her hadde det jo vært kjekt om det hadde vært for eksempel en influencer som kunne ha tatt en liten tour rundt og presentert de gode og mindre praktiske løsningene… Selgers nettsider gir sjeldent de svarene man egentlig ønsker. Sminkespeilet regner jeg med de presenterte for å ironisere over eget yrke. Alt annet hadde blitt for dumt. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. august 2021 #47913 Del Skrevet 6. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Fitfocus.no🙏 er så inspirerende i motsetning til Netfit.no😴 Og fått kontrakt med Rohnisch, imponerende! Bruker merket selv, det er kvalitet. 👍 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 6. august 2021 #47914 Del Skrevet 6. august 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Og fått kontrakt med Rohnisch, imponerende! Bruker merket selv, det er kvalitet. 👍 Ja, det stemmer. Har brukt merket i flere år selv. Sier noe om hvor mye man kan få til hvis man er seriøs. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 6. august 2021 #47915 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Inocybe skrev (6 minutter siden): Gjøre folk nysgjerrige på løsningene? Er det en pen måte å skrive CBE og LKE er late? Hvis jeg skal putte penger i et slikt produkt ønsker jeg alle detaljer presentert og evaluert og da gjerne av noen andre enn selger/utleier. Her hadde det jo vært kjekt om det hadde vært for eksempel en influencer som kunne ha tatt en liten tour rundt og presentert de gode og mindre praktiske løsningene… Selgers nettsider gir sjeldent de svarene man egentlig ønsker. Sminkespeilet regner jeg med de presenterte for å ironisere over eget yrke. Alt annet hadde blitt for dumt. Kan jo være at de presentere litt mer informasjon når de kommer hjem fra ferie. De er jo som sagt på ferie med barna og prøver å begrense jobb vil jeg tro, annet enn det de legger ut på instastories. Jeg vet ikke hvem som er late jeg da, hvis man selv ikke klarer å Google løsningen og på litt mer informasjon på den måten. Endret 6. august 2021 av Levina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. august 2021 #47916 Del Skrevet 6. august 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Og fått kontrakt med Rohnisch, imponerende! Bruker merket selv, det er kvalitet. 👍 Kult. Röhnisch er en av favorittene mine. Noe helt annet enn de merkene som kaster seg etter alt som kan krype og gå av influencere. Skal slutte avsporingen min nå. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. august 2021 #47917 Del Skrevet 6. august 2021 Levina skrev (2 minutter siden): Kan jo være at de presentere litt mer informasjon når de kommer hjem fra ferie. De er jo som sagt på ferie med barna og prøver å begrense jobb vil jeg tro, annet enn det de legger ut på instastories. Jeg vet ikke hvem som er late jeg da, hvis man selv ikke klarer å Google løsningen og på litt mer informasjon på den måten. Du skjønte ikke poenget med å få noen andre enn selger til å presentere produktet? De har selv valgt å kombinere ferie med reklamejobb så det hadde de sikkert fikset hvis de hadde giddet. Du skrev jo selv tidligere at dette var fordelen med ferien deres. Kunne droppet slange seg på badebrygge-videoen for eksempel. Den var hvert fall spill av tid. Håper virkelig de bruker mer tid på å reklamere for vognen etterhvert. Ellers får denne annonsøren, i likhet med maaange andre, også fått dårlig levering av CBE.no. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. august 2021 #47918 Del Skrevet 6. august 2021 Inocybe skrev (9 minutter siden): Gjøre folk nysgjerrige på løsningene? Er det en pen måte å skrive CBE og LKE er late? Hvis jeg skal putte penger i et slikt produkt ønsker jeg alle detaljer presentert og evaluert og da gjerne av noen andre enn selger/utleier. Her hadde det jo vært kjekt om det hadde vært for eksempel en influencer som kunne ha tatt en liten tour rundt og presentert de gode og mindre praktiske løsningene… Selgers nettsider gir sjeldent de svarene man egentlig ønsker. Sminkespeilet regner jeg med de presenterte for å ironisere over eget yrke. Alt annet hadde blitt for dumt. Har lagt ut lenke til NAF sin test fra 2020 tidligere i tråden, men legger den gjerne ut igjen. Xcamp.no trenger ikke å betale Treasures AS for dårlig markedsføring når NAF har presentert en langt mer verdifull omtale av campingvognen. https://nye.naf.no/bilferie-og-reise/camping/test-av-overnattingsalternativ/mini-campingvogn-x-line-offroad-lifestyle-camper 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 6. august 2021 #47919 Del Skrevet 6. august 2021 Levina skrev (26 minutter siden): Jeg har fått et godt inntrykk av vognen. Er jo ikke så stor, så det er ikke så mye å vise frem. De kunne vist litt mer, men kan være at de ønsker å gjøre folk interessert og nysgjerrige på løsningen. Folk kan jo lett søke opp løsningen på nett. De ønsker ikke at det skal være rene reklameinnslag tydeligvis. Senger i vogna for barna og de voksne ligger øverst på taket i telt. Så er det er det et lite stormkjøkken bak. + bord. Ser hun fikk med sminkespeil også. Viktig med god hudpleie, selv på ferie. Du er deg selv lik. Hvorfor er det viktig med god hudpleie på ferie? Virkelig? Viktig? Takk og lov har jeg et liv som gjør at hudpleie ikke er viktig, i alle fall ikke på ferie. Hvordan vet du at barna ligger i vogna og de voksne på taket? Synes vogna virker som et godt konsept og hadde sett på vogna før Harry-tass-paret hadde fått sponset ferieturen sin. Nå er det helt uaktuelt, jeg putter ikke pengene mine i et firma som reklamerer igjennom en reklame kanal som har så lite moral og etikk. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 6. august 2021 #47920 Del Skrevet 6. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Har lagt ut lenke til NAF sin test fra 2020 tidligere i tråden, men legger den gjerne ut igjen. Xcamp.no trenger ikke å betale Treasures AS for dårlig markedsføring når NAF har presentert en langt mer verdifull omtale av campingvognen. https://nye.naf.no/bilferie-og-reise/camping/test-av-overnattingsalternativ/mini-campingvogn-x-line-offroad-lifestyle-camper Wow. Vet du at Xcamp.no synes at Treasures AS har gjort en dårlig jobb med markedsføringen? Hvor tar du det fra? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå