MarianneE Skrevet 30. juni 2019 #4441 Skrevet 30. juni 2019 Den bursdagen sto ihvertfall i voldsom kontrast til da Husets Herre her fylte år! Da var det 15 familiemedlemmer rundt bordet, jeg serverte langpannepizza på ferdig innkjøpt pizzabunner for å gjøre det enklere for meg selv. Ingenting var fargekoordinert, kaka var en brownie etter hans eget ønske, halvannen litere med brus fra rema og siden vi plutselig ikke hadde nok stoler satt to gjester på hver sin slitne krakk. Totalt ujålete og utrolig koselig! 21
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2019 #4442 Skrevet 30. juni 2019 (endret) Forstår ikke hvorfor dem må gjøre bursdags feiring så komplisert, når det kan gjøres så enkelt og full av liv å latter. Er jo bare trist og se hvor fake det er i livet demmes. Endret 30. juni 2019 av Uglesjel 17
Jordbærogfløte Skrevet 30. juni 2019 #4443 Skrevet 30. juni 2019 9 timer siden, Sol79 skrev: Han skrev bursdagshilsen til Camilla Pihl på engelsk på facebook også. 🤣 Hehe 😂 3
Aquarius04 Skrevet 30. juni 2019 #4444 Skrevet 30. juni 2019 Ser av siste innlegg at det igjen er svært så viktig å få med det glasset med rosévin... «Nå koser vi oss...». https://www.carolinebergeriksen.no/ 11
Korsihalsen Skrevet 30. juni 2019 #4445 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, Aquarius04 skrev: Ser av siste innlegg at det igjen er svært så viktig å få med det glasset med rosévin... «Nå koser vi oss...». https://www.carolinebergeriksen.no/ Hadde også drukket mye med det kjedelige livet. Noe artig skal man jo ha 😊 20
Aquarius04 Skrevet 30. juni 2019 #4446 Skrevet 30. juni 2019 13 minutter siden, loveli skrev: I dette innlegget: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/27/dette-bruker-jeg-sommerglod/ ser man tydelig hvordan bildene blir redigert. Ansiktet til Caroline er flekkete på den måten at redigeringen har glattet ut huden og gjort den plastikkaktig uten porer og ujevnheter på ulike steder. Resten av huden ser ut som vanlig hud. Skikkelig klatte-redigert. Hvorfor tar man seg ikke bryet med å redigere ordentlig når man benekter at man redigerer? 🤔 Jeg sitter å ser på bildene på mobilen, hadde jeg brukt PC hadde det vel vært enda tydeligere? Lys og skygge!! Det ER jo bare redigert med lys og skygge, skjønner du vel! 😂 Jf. LKE hver gang noen bemerker det. 13
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 30. juni 2019 Populært innlegg #4447 Skrevet 30. juni 2019 I går kunne hun fortelle at hun hadde lest 25 sider av siste Nesbø bok. Etter det kom det et innlegg til hvor hun sitter og leser i går kveld. Så på formiddagen i dag kunne hun på insta vise "this" med kaffe og bok på brygga, før hun i kveld nok en gang sitter og leser på Instastory. Og hvor langt har hun kommet i boka nå, joda, side 32... Ikke så nøye om får lest si, så lenge jeg får lagt ut i SoMe at det ser ut som jeg leser... 62
123Frustrert Skrevet 30. juni 2019 #4448 Skrevet 30. juni 2019 Skal fly mindre, spare til Maldivene..skal de svømme? 27
Aquarius04 Skrevet 30. juni 2019 #4449 Skrevet 30. juni 2019 (endret) 49 minutter siden, Anonym90059005 skrev: I går kunne hun fortelle at hun hadde lest 25 sider av siste Nesbø bok. Etter det kom det et innlegg til hvor hun sitter og leser i går kveld. Så på formiddagen i dag kunne hun på insta vise "this" med kaffe og bok på brygga, før hun i kveld nok en gang sitter og leser på Instastory. Og hvor langt har hun kommet i boka nå, joda, side 32... Ikke så nøye om får lest si, så lenge jeg får lagt ut i SoMe at det ser ut som jeg leser... Hun er da både kultivert og belest, må vite. Men hvorfor da denne trangen til å hele tiden fortelle hvor mange sider hun nå har lest i boken (50 i følge siste innlegg) og at det slett ikke er verst siden det skjer så mye rundt dem? Umettelig behov for skryt? Å lese Jo Nesbø er vel ingen enorm bragd? Endret 30. juni 2019 av Aquarius04 La til tekst 25
Gjest Emmy_H Skrevet 30. juni 2019 #4450 Skrevet 30. juni 2019 https://influencere.wordpress.com/2019/06/30/engasjementrate-instagram-den-30-06-19/
virkelig Skrevet 1. juli 2019 #4451 Skrevet 1. juli 2019 11 timer siden, 123Frustrert skrev: Skal fly mindre, spare til Maldivene..skal de svømme? Fly mindre er ikke det samme som å slutte å fly. Og det er vel litt frem i tid, så kan det vel hende at det blir den turen de tar det året. Så jo i appen at det var en del tusen før de når "sparemålet" til turen.
123Frustrert Skrevet 1. juli 2019 #4452 Skrevet 1. juli 2019 1 minutt siden, virkelig skrev: Fly mindre er ikke det samme som å slutte å fly. Og det er vel litt frem i tid, så kan det vel hende at det blir den turen de tar det året. Så jo i appen at det var en del tusen før de når "sparemålet" til turen. Den som lever får se.. en tur til Maldivene på et år er uansett ikke å fly mindre.. men vi trenger jo egentlig ikke å diskutere det før turen er bestilt. Gleder meg rett og slett til å se hva det betyr å fly mindre. Betyr det å fly «normalt mye»? Sånn på en ferie tur i året? Eller skal de bare kutte litt av den avsindige flygingen de holder på med? Blir spennende å så😀 10
Isola2 Skrevet 1. juli 2019 #4453 Skrevet 1. juli 2019 29 minutter siden, 123Frustrert skrev: Den som lever får se.. en tur til Maldivene på et år er uansett ikke å fly mindre.. men vi trenger jo egentlig ikke å diskutere det før turen er bestilt. Gleder meg rett og slett til å se hva det betyr å fly mindre. Betyr det å fly «normalt mye»? Sånn på en ferie tur i året? Eller skal de bare kutte litt av den avsindige flygingen de holder på med? Blir spennende å så😀 Tror de oppriktig talt driter i miljøet, men det ser bra ut å late som om de flyr mindre,reklamere for bambustannbørster og late som om de skal begynne å ta toget...frua er en miljøversting både mår det kommer til transport og bruk og kast-mentalitet. Kun en jippo for å se trendy og med i tiden- ut...Snart glemt, alltid en bursdag som skal feires med alskens engangsræl fra Kina og alltid en sponset cruisetur som skal dokumenteres... 33
Nostradamus Skrevet 1. juli 2019 #4454 Skrevet 1. juli 2019 Hva skjer med alt alkoholkonsumet? Ønsket de ikke å fremstå som sunne? 13
Aquarius04 Skrevet 1. juli 2019 #4455 Skrevet 1. juli 2019 Apropos lys og skygge med tanke på redigering. I siste innlegg er CBEs rygg helt ulikt farget enn resten av kroppen, så det er ganske klart at de leker seg med redigeringen for å få fram tydeligere muskler. Har også stusset på teknikken til frua - til å være så trent som hun skryter på seg å være, så er jeg ikke veldig imponert over teknikken hennes, verken på det bildet eller på snuttene som ligger ute på netfit. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/01/klar-en-ny-treningsuke/ 18
Pollen Skrevet 1. juli 2019 #4456 Skrevet 1. juli 2019 23 minutter siden, Aquarius04 skrev: Apropos lys og skygge med tanke på redigering. I siste innlegg er CBEs rygg helt ulikt farget enn resten av kroppen, så det er ganske klart at de leker seg med redigeringen for å få fram tydeligere muskler. Har også stusset på teknikken til frua - til å være så trent som hun skryter på seg å være, så er jeg ikke veldig imponert over teknikken hennes, verken på det bildet eller på snuttene som ligger ute på netfit. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/01/klar-en-ny-treningsuke/ Mer opptatt av å dra inn magen når hun bøyer seg. 20
Ellevira Skrevet 1. juli 2019 #4457 Skrevet 1. juli 2019 På 28.6.2019 den 1.13, Ultiva skrev: Sitatet som starter artikkelen er forferdelig grovt. Det er veldig ille dersom CBE eller andre bloggere faktisk opplever dette. I mine 5 1/2 år som aktiv bruker på Kvinneguiden så har jeg heldigvis aldri sett noe slikt her inne, og jeg lurer på hvor bloggerne får disse hatske ukvemsordene tilsendt. Når jeg titter innom på blogg og instagram så er det tross alt heller ikke mulig å se noen slike hatkommentarer, heldigvis. Anne Brith Davidsen hadde også med flere slike grusomme utsagn i hat-boken sin, uten at jeg noensinne har sett noe slikt bli skrevet hverken her inne eller på Instagram. I forbindelse med ovenstående artikkel, hvor CBE hadde blitt tatt i systematisk løgn og juksing ovenfor leserne sine over en fem års periode, så gjør man seg jo opp tanker over hvem som faktisk har produsert disse hatkommentarer som ingen andre har sett. Det samme med Anne Brith Davidsen, som nylig ble felt for å komme med løgner i hat-boken sin: "Advokatene skriver også at kvinnen «ikke har foretatt seg noe som skulle tilsi at hun skulle bli en del av temaet i Davidsen sin bok, som omfatter nettrolling og nettmobbing.» «Forlaget og Davidsen beklager dette», skriver advokatene i pressemeldingen." https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale
Ellevira Skrevet 1. juli 2019 #4458 Skrevet 1. juli 2019 Lurer bare på om det gir CBE klikk ved å gå inn på linkene til bloggen hennes her på Kg. 1
Frukthage Skrevet 1. juli 2019 #4459 Skrevet 1. juli 2019 3 minutter siden, Ellevira skrev: Lurer bare på om det gir CBE klikk ved å gå inn på linkene til bloggen hennes her på Kg. Ja, det gjør det 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå