Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vel aldri bloggen hennes vært en arena for å ta opp politiske saker? Sikkert flere som skriver om situasjonen i Gaza om man vil lese om det? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Nå har vel aldri bloggen hennes vært en arena for å ta opp politiske saker? Sikkert flere som skriver om situasjonen i Gaza om man vil lese om det? 

Not the point...🙄

• Liker 18
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Nei, men det er helt OK det, som andre her skriver så er ikke alle interessert i å diskutere slike sårbare ting eller politikk, det handler om måten hun velger å svare på det på. Det hadde holdt å skrive nettopp det, at hun ikke er komfortabel med å diskutere det, eller hva det er, men velger i stede å la andre i kommentarfeltet svare, og ikke nødvendigvis veldig saklig, og henviser til de svarene og ber den som tok opp tema om å "ta det til seg.". 

• Liker 24
Skrevet
Aquarius04 skrev (Akkurat nå):

Not the point...🙄

Hva er egentlig poenget? 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg forstår faktisk ikke poenget, hvor er relevansen under et innlegg om 17.mai med reklame for bunader eller hva søren. Og så får  hun kjeft for ikke å skrive om Gaza? Hadde hun tatt opp politiske saker i bloggen sin så, men det er da ikke innafor det hun pleier å skrive om i det hele tatt? 

Endret av Klink
  • Liker 9
Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår faktisk ikke poenget, hvor er relevansen under et innlegg om 17.mai med reklame for bunader eller hva søren. Og så får  hun kjeft for ikke å skrive om Gaza? Hadde hun tatt opp politiske saker i bloggen sin så, men det er da ikke innafor det hun pleier å skrive om i det hele tatt? 

Ja, hvorfor publisere det om hun bare hadde tenkt å la andre lesere snakke for seg? 

• Liker 25
Skrevet

Men hvorfor i svarte publiserer CBE noe hun ikke ønsker diskusjon om? 

For å fremstå usympatisk? 

For økt trafikk? 

Det er helt ok å ikke publisere slike spørsmål, forøvrig. 

• Liker 45
Skrevet
Stjernekikkeren skrev (2 minutter siden):

Ja, hvorfor publisere det om hun bare hadde tenkt å la andre lesere snakke for seg? 

Jeg vet ikke hvorfor hun valgte å publisere det jeg, skape drama på bloggen ?  Men hvor får folk det fra? Å kjefte på en blogger som ikke har uttalt seg om en sak. En sak som er helt utenfor temaet hun blogger om!? What? 

Blir som at noen blogger om sminke og så får kritikk for ikke å skrive noe om uføre som snylter på NAV eller noe helt annet helt utenfor tema for bloggen. 

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hvorfor hun valgte å publisere det jeg, skape drama på bloggen ?  Men hvor får folk det fra? Å kjefte på en blogger som ikke har uttalt seg om en sak. En sak som er helt utenfor temaet hun blogger om!? What? 

Blir som at noen blogger om sminke og så får kritikk for ikke å skrive noe om uføre som snylter på NAV eller noe helt annet helt utenfor tema for bloggen. 

Hun ble bedt om å bruke stemmen og platformen sin, om det var tid og sted for den kommentaren kan en være uenig om, men det er ikke det som er problemet mitt, det er måten hun velger å svare på det på. I stede for å svare at hun ikke vil skrive om det så går hun i forsvar og lar andre være ufine på hennes vegne som hun så signerer på at den som stilte spørsmålet, bør ta til seg. 

Hva salgs måte er det å styre et kommentarfelt på? 

• Liker 40
Skrevet
Skrottefar skrev (22 minutter siden):

Hvor lenge har CBE og TwentyFour samarbeidet?
For meg så virker det som en evighet, men allikevel så reklame-merkes det litt sånn dann og vann , og ikke er det alltid like lett å se at det merkes siden det er lys skrift på lys bakgrunn, har skjønt at det er mer regelen enn unntaket.
Hadde vært interessant å vite hva slags kontrakt de har, om det er betalt reklame eller kun produkter gitt i bytte mot reklameringen.

Kikket kjapt på Instagram nå, i januar 2019 har hun bilder hvor twentyfourlogoen synes tydelig på bilde. Tyder på at de har samarbeidet et par år.

veldig få av turbildene med klær fra twentyfour er merket med reklame.

på ig Story i går  så forteller hun at hun har hatt et samarbeide med de lenge, derfor har hun så ( veldig ) mye tøy og sko fra de.

Da er det jo litt merkelig at hun for noen uker siden ikke hadde samarbeid med merket.

• Liker 28
Skrevet

Men hvor får folk det fra? Å kjefte på en blogger som ikke har uttalt seg om en sak. En sak som er helt utenfor temaet hun blogger om!? What? 

Det er vel fordi hun så og si aldri bruker stemmen sin til å fremme noe annet enn seg selv og sitt. For noen år siden brant det heftig i Hellas, et land hun elsker og ferier ofte i, også da det brant. Ikke et ord ble nevnt på bloggen, ikke et eneste om hvilken tragedie som utspant seg like ved der der hun ferierte. Eller den gangen hun skulle reklamere for redd barna (?) Andre bloggere tar bilde ute, der se selv fryser, hva gjør hun? Tar bilde foran den sponsende kakkelovn sin. Eneste gangen jeg har sett noe som kan minne om et syn rettet mot andre enn seg, er det berømmelige innlegget der hun sitter i suiten sin med luksusfrokost og bokstavelig ser ned på de som ikke har det så bra i Norge. Let them eat cake og alt det der.

Ja, hun leverer et såkalt glanset magasin, der alt skal være perfekt fra A-Å, men samtidig så klarer flertallet av de store bloggerne å vise, i varierende grad, et samfunnsengasjement som når ut til til sammen flere tusen lesere. Det hadde ikke kostet hun noe annet enn litt mer kred, hadde hun klart å vise at hun bryr seg om hva som skjer utenfor Eriksens lille boble, uansett hvor i verden de befinner seg.

• Liker 39
Skrevet
Sølv_dugg skrev (1 minutt siden):

Det er vel fordi hun så og si aldri bruker stemmen sin til å fremme noe annet enn seg selv og sitt. For noen år siden brant det heftig i Hellas, et land hun elsker og ferier ofte i, også da det brant. Ikke et ord ble nevnt på bloggen, ikke et eneste om hvilken tragedie som utspant seg like ved der der hun ferierte. Eller den gangen hun skulle reklamere for redd barna (?) Andre bloggere tar bilde ute, der se selv fryser, hva gjør hun? Tar bilde foran den sponsende kakkelovn sin. Eneste gangen jeg har sett noe som kan minne om et syn rettet mot andre enn seg, er det berømmelige innlegget der hun sitter i suiten sin med luksusfrokost og bokstavelig ser ned på de som ikke har det så bra i Norge. Let them eat cake og alt det der.

Ja, hun leverer et såkalt glanset magasin, der alt skal være perfekt fra A-Å, men samtidig så klarer flertallet av de store bloggerne å vise, i varierende grad, et samfunnsengasjement som når ut til til sammen flere tusen lesere. Det hadde ikke kostet hun noe annet enn litt mer kred, hadde hun klart å vise at hun bryr seg om hva som skjer utenfor Eriksens lille boble, uansett hvor i verden de befinner seg.

Det synes jeg blir noe annet - at hun burde uttalt seg da lå mye mer i kortene. 

• Liker 19
Skrevet
Klink skrev (31 minutter siden):

Hva er egentlig poenget? 

Se @Stjernekikkerensitt svar på forrige side.

• Liker 3
Skrevet

Det beste med denne fredagen er at frua matcher hunden med rutete mønster. 🤩😂

• Liker 20
Skrevet (endret)
Sølv_dugg skrev (13 minutter siden):

Ja, bloggen er svært intetsigende og lite interessant, men det har den da alltid vært. Den handler som du skriver om henne og produktene hun reklamerer for. 
Hadde hun fått penger for å kjøre en kampanje for barn i Gaza eller noe lignende så hadde det sikkert dukket opp et innlegg. 

Endret av Klink
  • Liker 10
Skrevet
Stjernekikkeren skrev (21 minutter siden):

Hun ble bedt om å bruke stemmen og platformen sin, om det var tid og sted for den kommentaren kan en være uenig om, men det er ikke det som er problemet mitt, det er måten hun velger å svare på det på. I stede for å svare at hun ikke vil skrive om det så går hun i forsvar og lar andre være ufine på hennes vegne som hun så signerer på at den som stilte spørsmålet, bør ta til seg. 

Hva salgs måte er det å styre et kommentarfelt på? 

En like ufin måte som å faktisk kjefte på henne for ikke å skrive om noe man selv er engasjert i, det være seg hundehold eller situasjonen i Gaza. 

• Liker 2
Skrevet

En like ufin måte som å faktisk kjefte på henne for ikke å skrive om noe man selv er engasjert i, det være seg hundehold eller situasjonen i Gaza. 

Og alt hadde bare vært unngått dersom bloggeier selv bare hadde trykket på "slett kommentar" eller hva valget som hindrer kommentarer i å bli publisert, heter. 

HVORFOR tillate et så betent tema om man ikke har et ordentlig svar til det? Enten et "det velger jeg å ikke diskutere av BLABLA grunner" eller noe, i stede angriper hun innsender etter å ha sendt kommentarfeltet på vedkommende. Hva slags oppførsel er det?

• Liker 37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...