Elina123 Skrevet 21. mai 2021 #42701 Skrevet 21. mai 2021 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Hun "glemte" jo også å merke 17 mai innlegget på blogg og insta, der hun bruker barna i reklame for bunadssølv... der til og med "fossensylv" spurte om å få dele.... Fort gjort å glemme i en hektisk hverdag... NOT!! 17
pøbelsara Skrevet 21. mai 2021 #42702 Skrevet 21. mai 2021 Nikea skrev (8 minutter siden): Men hun gjør meningen sin ganske tydelig med kommentaren: "Hamas som står blant sivilbefolkningen og skyter raketter mot Israel, eller Israel som forsvarer seg og skyter tilbake?" Hun trenger vel ikke si mer. Nei. Det trenger hun ikke. Hun bruker støtten hun får fra sine tre trofaste kommentarfeltkrigere som sannhetsbevis på at hun har rett og at leseren som spurte etter engasjement, tar feil. Litt av en gjeng å lene seg på, det der. De tre kommentarfeltmusketerer. Klart de vet bedre enn de fleste. 47
Minnie Mus Skrevet 21. mai 2021 #42703 Skrevet 21. mai 2021 Cbe hadde faktisk blitt så mye mer interessant om hun hadde begrunnet noen av sine valg, feks det med å kutte ut kjøtt. Alle andre influencere skriver litt om hvorfor de har tatt valget om å kutte ut kjøtt. Frua skriver bare at hun ikke spiser kjøtt, ingen forklaring på hvorfor. Her har hun jo sjangsen til å påvirke folk veldig, med feks å skrive om kjøttbransjen, hvordan dyr blir behandlet osv. Men nei, nada og ingenting, kun at hun ikke spiser kjøtt.... Jeg er vegetarianer selv, og kunne skrevet side opp og ned om grunner til at folk burde unngå kjøtt. Hvorfor bruker hun ikke påvirkningskraften sin? Jeg oppfatter henne som mindre intelligent faktisk, da hun ikke kan begrunne sine valg på noen som helst måte 28
Rev. Revenge Skrevet 21. mai 2021 #42704 Skrevet 21. mai 2021 Minnie Mus skrev (5 minutter siden): Cbe hadde faktisk blitt så mye mer interessant om hun hadde begrunnet noen av sine valg, feks det med å kutte ut kjøtt. Alle andre influencere skriver litt om hvorfor de har tatt valget om å kutte ut kjøtt. Frua skriver bare at hun ikke spiser kjøtt, ingen forklaring på hvorfor. Her har hun jo sjangsen til å påvirke folk veldig, med feks å skrive om kjøttbransjen, hvordan dyr blir behandlet osv. Men nei, nada og ingenting, kun at hun ikke spiser kjøtt.... Jeg er vegetarianer selv, og kunne skrevet side opp og ned om grunner til at folk burde unngå kjøtt. Hvorfor bruker hun ikke påvirkningskraften sin? Jeg oppfatter henne som mindre intelligent faktisk, da hun ikke kan begrunne sine valg på noen som helst måte Det er for privat, må vite. Brystvorter og underliv i ellevill utfoldelse krydret med bilder av barn og små matporsjoner derimot🙄 47
Gjest tranedatter Skrevet 21. mai 2021 #42705 Skrevet 21. mai 2021 Jeg synes folk skal slutte sammenligne rosa-blogger cbe.no med funkygine, en profesjonell treningsprofil. Vet ikke om det finnes noen store rosa-bloggere igjen? Dvs som i bloggens barndom, dagbok på nett. Ser kokkejævel er øverst på blogg.no. Ida wulf er kanskje lik cbe.no? Hun er idag nummer 3 på blogg.no, øverst av "dagbok på nett"/rosa-bloggerne. Mest hverdagsliv, barn, klær etc. Ingen aning hvordan hun gjør det økonomisk da. Ser man på sidevisninger, så er virkelig ikke blogg særlit "IT" lengere... På instagram kan man i allfall se at følgerne er myyye mer aktive enn cbe.no sine! Sistnevnte er jo helt ubrukelig, bare fine tall men null verdi. Mens Ida Wulf har 7,9% "engagement rate" mot under 1% hos cbe.no Begge to er like ille på eksponering av barn, så det er sagt. Var mer ment som en mer jevnbyrdig sammenligning, da begge har "dagbok på nett" som innehold.
Gjest Bettys Skrevet 21. mai 2021 #42706 Skrevet 21. mai 2021 Gaza-konflikten har hun ikke tid til å sette seg inn i, skriver hun i kommentarfeltet🙄
Keaton Skrevet 21. mai 2021 #42707 Skrevet 21. mai 2021 Bettys skrev (5 minutter siden): Gaza-konflikten har hun ikke tid til å sette seg inn i, skriver hun i kommentarfeltet🙄 Nei, klart det. 🙁 29
Gjest tranedatter Skrevet 21. mai 2021 #42708 Skrevet 21. mai 2021 ^^...men glo på serier når hun trasker på tredemølla, det har hun tid til. Handler vel om lyst og intresse. Og det er en ærlig nok sak å skrive "jeg har ikke satt meg godt nok inn i den konflikten til å uttale meg, jeg interesserer meg mer for xxxx", istede for å påstå tidsbrist.
Minnie Mus Skrevet 21. mai 2021 #42709 Skrevet 21. mai 2021 7 minutter siden, Bettys said: Gaza-konflikten har hun ikke tid til å sette seg inn i, skriver hun i kommentarfeltet🙄 Selvfølgelig har hun ikke tid til å bry seg om andre eller det som skjer rundt i verden, hun har jo mer enn nok med å ta selfies.....og bilder og videoer av barna som hun poster på både tik tok, insta og overalt ellers i some 33
Populært innlegg allie Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #42710 Skrevet 21. mai 2021 Treasures forsøker jo å bli treningsprofiler, så de ønsker nok helst å bli sammenlignet med Funkygine, men i dag har funky startet nettbutikk, vist at hun har solgt endel, gitt ut bok og uttalt seg om Gaza. Treasures har svart i hytt og gevær på treningsspørsmål, gått tur i skogen og lagt ut Ig bilde som viser hvor tynn den ene medeieren er. jeg ser jo hvorfor de sliter litt med omsetning. 51
Katten89 Skrevet 21. mai 2021 #42711 Skrevet 21. mai 2021 odipodis skrev (2 timer siden): Visste ikke at kaloriunderskudd var en treningsform.. Fra Insta-story Dette er faktisk første gang jeg faktisk ser at hun formidler noe kunnskap om trening/kost som henger på greip! Jeg er oppriktig imponert! 2
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #42712 Skrevet 21. mai 2021 Aquarius04 skrev (1 time siden): At Caroline ikke fremstår som den skarpeste kniven i skuffen er for meg ikke noe nytt. Det viser den eneste kommentaren hun skrive noe om Gaza i. Men når en leser tør å ymte frampå at kanskje det som skjer i Gaza kunne være noe å bruke stemmen sin på, så tar det LANG tid før hun svarer, og ikke før den trofaste tilhengerskaren har vært på banen først. Det kommentarfeltet er så stygt. Og å skrive denne kommentaren her sier alt om CBE. Arrogansen lenge leve! Forøvrig et råd CBE selv burde etterleve. kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/18/17-mai-2021/comment-page-1/#comment-1276184 Hun er jo virkelig uspiselig. Og det til og med med vilje. At det går an å svare folk som faktisk gidder å kommentere innleggene hennes på en så ufordragelig måte, er helt hinsides. Men klart, det er enklere å slenge en spydighet enn å faktisk ha en mening om noe utenfor sin egen rosa boble. Hun framstår jo bare som utrolig enkel, overflatisk og navlebeskuende. 56
likermegher Skrevet 21. mai 2021 #42713 Skrevet 21. mai 2021 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Hun er jo virkelig uspiselig. Og det til og med med vilje. At det går an å svare folk som faktisk gidder å kommentere innleggene hennes på en så ufordragelig måte, er helt hinsides. Men klart, det er enklere å slenge en spydighet enn å faktisk ha en mening om noe utenfor sin egen rosa boble. Hun framstår jo bare som utrolig enkel, overflatisk og navlebeskuende. Er en grunn til at hun ikke stiller opp på noe der hun kan få spm hun ikke evner å svare på. Som er det meste 32
Stjernekikkeren Skrevet 21. mai 2021 #42714 Skrevet 21. mai 2021 Det jeg har sett av Funkygine så snakker og kommuniserer hun, hun har tanker og meninger om ting, og er ikke redd for å si det. Hun snakker MED folk. Blogging har ofte vært en enveis platform, en privat dagbok ble det sagt, det skulle ikke diskuteres eller stilles spørsmål ved, det skulle mottas og enhver form for kritikk eller diskusjon rundt det ble fort slått ned på som hets, misunnelse, hat, de delte jo sine innerste tanker og følelser. Vel, vi vet alle hvordan de dagbøkene ble til salgskanaler som hadde gjort tvshop grønne av misunnelse. Uansett. Instagram er vel samme retning, man poster bilder og innhold, presenterer og luker vekk negative tilbakemeldinger om en vil det. Det jeg skal frem til er at når Caroline bruker andre folks innlegg i kommentarfeltet som svar på spørsmål stilt direkte til henne, så tenker jeg at hun ikke føler seg helt trygg på med toveiskommunikasjon, for det er ikke første gang folk i kommentarfeltet har uttalt seg på hennes vegne, mens eier av kommentarfeltet er fraværende. Det er hun som bestemmer hva som publiseres og ikke. 45
Minnie Mus Skrevet 21. mai 2021 #42715 Skrevet 21. mai 2021 12 minutter siden, Era Vulgaris said: Hun er jo virkelig uspiselig. Og det til og med med vilje. At det går an å svare folk som faktisk gidder å kommentere innleggene hennes på en så ufordragelig måte, er helt hinsides. Men klart, det er enklere å slenge en spydighet enn å faktisk ha en mening om noe utenfor sin egen rosa boble. Hun framstår jo bare som utrolig enkel, overflatisk og navlebeskuende. Uspiselig, der sa du det på en fin måte. Har lett etter ord som beskriver frua uten å tråkke over reglene her inne.... men uspiselig må vel være innafor, da det er akkurat det hun er. 27
Måne Rampelyset Skrevet 21. mai 2021 #42716 Skrevet 21. mai 2021 Tråden er ryddet for hets, personangrep, spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin. 1
Liver Skrevet 21. mai 2021 #42717 Skrevet 21. mai 2021 Jeg lurer på om CBE og co virkelig tror at ingen ser hvor mye hun poserer i bildene sine? Alle som har tilgang på nett har jo fått med seg hva en bloggerfot gjør med kroppen i et bilde. Har hun noen gang stått rett opp og ned i et bilde, med armene rett ned og sett rett mot kameraet? 33
Aquarius04 Skrevet 21. mai 2021 #42718 Skrevet 21. mai 2021 Nikea skrev (11 minutter siden): Men hun gjør meningen sin ganske tydelig med kommentaren: "Hamas som står blant sivilbefolkningen og skyter raketter mot Israel, eller Israel som forsvarer seg og skyter tilbake?" Hun trenger vel ikke si mer. Ikke et overraskende svar fra den kanten... 18
Skrottefar Skrevet 21. mai 2021 #42719 Skrevet 21. mai 2021 Hvor lenge har CBE og TwentyFour samarbeidet? For meg så virker det som en evighet, men allikevel så reklame-merkes det litt sånn dann og vann , og ikke er det alltid like lett å se at det merkes siden det er lys skrift på lys bakgrunn, har skjønt at det er mer regelen enn unntaket. Hadde vært interessant å vite hva slags kontrakt de har, om det er betalt reklame eller kun produkter gitt i bytte mot reklameringen. 24
Nikea Skrevet 21. mai 2021 #42720 Skrevet 21. mai 2021 Aquarius04 skrev (2 minutter siden): Ikke et overraskende svar fra den kanten... Enig. Og hun har jo tydeligvis satt seg nok inn i saken til å danne seg en mening. Jeg kan jo forstå at hun ikke ønsker å snakke om sånt på bloggen sin, det bestemmer hun selv. Det er et betent tema. Men hun kan jo heller la være å godkjenne de kommentarene om saken, evt. svare den som spurte at hun synes saken er såpass kompleks at hun ikke ønsker å kommentere det. Det er jo helt greit det, ikke alle er opptatt av politikk eller ønsker å kringkaste meningene sine. Det er bare en så arrogant måte å løse det på. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå