Keaton Skrevet 23. mai 2021 #42801 Skrevet 23. mai 2021 Anonym90059005 skrev (1 time siden): Har ikke sagt det ikke er lov, bare reagerte på at vedkommende selv skrev at ikke skulle starte en debatt, for så å delvis skrive et partsinnlegg i neste avsnitt. Det innlegget er parafrasert på fakta, samt reflekterer det norske folkeflertallets holding til konflikten gjennom mange år. 15
Aquarius04 Skrevet 23. mai 2021 #42802 Skrevet 23. mai 2021 Anonym90059005 skrev (2 timer siden): Har ikke sagt det ikke er lov, bare reagerte på at vedkommende selv skrev at ikke skulle starte en debatt, for så å delvis skrive et partsinnlegg i neste avsnitt. Antar du vet hvordan du rapporterer? Kollontaj skrev (37 minutter siden): Det innlegget er parafrasert på fakta, samt reflekterer det norske folkeflertallets holding til konflikten gjennom mange år. Nettopp 👆🏼 4
Anonym90059005 Skrevet 23. mai 2021 #42803 Skrevet 23. mai 2021 Kollontaj skrev (46 minutter siden): Det innlegget er parafrasert på fakta, samt reflekterer det norske folkeflertallets holding til konflikten gjennom mange år. "Små pinneraketter" Og innlegget tar vel ikke akkurat med all "fakta". 6
Anonym90059005 Skrevet 23. mai 2021 #42804 Skrevet 23. mai 2021 Aquarius04 skrev (10 minutter siden): Antar du vet hvordan du rapporterer? Hvorfor skal jeg rapportere? Vedkommende har da ikke gjort noe ulovlig. Bare påpekte at det var litt spesielt å først hevde at ikke ønsket å starte noen debatt, MEN her følger et "partsinnlegg" i saken. 7
Populært innlegg Felis Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42805 Skrevet 23. mai 2021 (endret) Anonym90059005 skrev (47 minutter siden): Hvorfor skal jeg rapportere? Vedkommende har da ikke gjort noe ulovlig. Bare påpekte at det var litt spesielt å først hevde at ikke ønsket å starte noen debatt, MEN her følger et "partsinnlegg" i saken. Dette tar tydeligvis ikke slutt, så la meg oppklare: Caroline ble ikke spurt om hvilken side hun tok, hun ble spurt om hun ville støtte barna på Gaza. Meg bekjent er det ikke barna som kriger. Caroline valgte selv, gjennom å videreformidle andres meninger og egne ytringer, å støtte Israel. Og dette begrunnet hun i at Hamaz begynte først. Jeg ser nå at ikke alle tar humoren min, men jeg ville bare påpeke at konflikten er mer kompleks enn "hvem som begynte". Du vet, nyanser og sånn... Hamas skyter ikke raketter fordi de kjeder seg. "Pinneraketter" ble brukt for å illustrere ulikheten i militær makt, og jeg kan ikke skrive en avhandling om Midtøstenkonflikten i en tråd som omhandler influencernes skyggesider. Jeg beklager at du føler at ikke alle fakta kom med. Du er velkommen til å sende meg en PM om du vil opplyse meg ytterligere, og så lar vi denne tråden fortsette med viktigere ting. Endret 23. mai 2021 av Felis 83
Mrs Robinson Skrevet 23. mai 2021 #42806 Skrevet 23. mai 2021 Felis skrev (4 minutter siden): Dette tar tydeligvis ikke slutt, så la meg oppklare: Caroline ble ikke spurt om hvilken side hun tok, hun ble spurt om hun ville støtte barna på Gaza. Meg bekjent er det ikke barna som kriger. Caroline valgte selv, gjennom å videreformidle andres meninger og egne ytringer, å støtte Israel. Og dette begrunnet hun i at Hamaz begynte først. Jeg ser nå at ikke alle tar humoren min, men jeg ville bare påpeke at konflikten er mer kompleks enn "hvem som begynte". Du vet, nyanser og sånn... Hamas skyter ikke raketter fordi de kjeder seg. "Pinneraketter" ble brukt for å illustrere ulikheten i militær makt, og jeg kan ikke skrive en avhandling om Midtøstenkonflikten i en tråd som omhandler influencernes skyggesider. Jeg beklager at du føler at ikke alle fakta kom med. Du er velkommen til å sende meg en PM om du vil opplyse meg ytterligere, og så lar vi denne tråden fortsette med viktigere ting. Men herregud da, er det virkelig ikke lov å ikke ukritisk "støtte barna på gaza" uten å bli høvla ned? Fotballfrua er ikke den eneste som har det synet. Og nei, ingen "støtter drap av barn". DA snakker vi forenklet verdenssyn. Avsporing slutt 15
Populært innlegg Felis Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42807 Skrevet 23. mai 2021 (endret) Mrs Robinson skrev (16 minutter siden): Men herregud da, er det virkelig ikke lov å ikke ukritisk "støtte barna på gaza" uten å bli høvla ned? Fotballfrua er ikke den eneste som har det synet. Og nei, ingen "støtter drap av barn". DA snakker vi forenklet verdenssyn. Avsporing slutt "Å bli høvla ned" er jo det som utløste diskusjonen i utgangspunktet. Det hele bunnet i nok et eksempel på at Caroline lar sine våpendragere høvle ned de som tråkker henne på tærne, i eget kommentarfelt. At hun igjen og igjen og igjen publiserer ufine meldinger rettet mot andre. Og at det er like ille som om hun skulle skrevet det selv. For hun har full regi på hva som publiseres, og å aktivt videreformidle andres ord er like ille som å ytre dem selv. Så kan man spørre seg om hvorfor hun publiserte det utløsende innlegget i utgangspunktet. Jeg oppfattet det som en provokasjon, eller en felle, for å vise hvor dum hun er. Jeg hadde styrt unna, var jeg henne. Hun har full regi, hun må aktivt inn og godkjenne kommentarer. Likevel publiserte hun en kommentar som spurte om noe som hun ikke er interessert i og ikke kan noe om og som er helt malplassert i det glansede magasinet som består av kropp og barn. Jeg lurer på om det var fordi temaet er så betent at det måtte komme en reaksjon? Hun har sviktende lesertall og katastrofal engasjementrate. Enhver diskusjon er velkommen på hennes kanaler, for det leder til klikk, og det er klikk de lever av. Endret 23. mai 2021 av Felis 67
Minnie Mus Skrevet 23. mai 2021 #42808 Skrevet 23. mai 2021 Nei har du sett 😄 Frua kommer med "venninnetips" til andre hundeeiere, da hun holdt på å dåne da hun så det nye skjerfet til Ozo hos Zara. Snikreklame igjen??? Synes å huske at hun sa hun ikke hadde noe samarbeid med twenty four lenger, da noen påpekte at hun ikke hadde merket innleggene som reklame. Men nå har hun visst et samarbeid med dem likevel? 42
skruf Skrevet 23. mai 2021 #42809 Skrevet 23. mai 2021 Skal si hun er raus som gir bort et helt gratisinnlegg for Zara! Et sånt blogg-innlegg med reklame er verdt ganske mange tusen 42
Gjest Lin11 Skrevet 23. mai 2021 #42810 Skrevet 23. mai 2021 Denne bedriften blir bare mer og mer patetisk.
Isild Skrevet 23. mai 2021 #42811 Skrevet 23. mai 2021 Jeg syns det er merkelig at FT ikke har kommet med noen reaksjon ift den mildt sagt spekulative måten de lar være å merke reklameinnlegg Når det aldri får konsekvenser så kommer herr og fru til å fortsette, det vet man jo. 34
Mymble Skrevet 23. mai 2021 #42812 Skrevet 23. mai 2021 (endret) Dette er den kleineste filmen jeg har sett på instastory på LENGE 😅 Endret 23. mai 2021 av Mymble 46
Minnie Mus Skrevet 23. mai 2021 #42813 Skrevet 23. mai 2021 16 minutter siden, Mymble said: Dette er den kleineste filmen jeg har sett på instastory på LENGE 😅 Er så flaut og kleint at jeg har ikke ord. Ser de det ikke selv? Blir jo bare verre og verre det hun legger ut. 37
Knope Skrevet 23. mai 2021 #42814 Skrevet 23. mai 2021 Mymble skrev (40 minutter siden): Dette er den kleineste filmen jeg har sett på instastory på LENGE 😅 Ja, hva i himmelens navn er det hun forsøker på der? 31
Stjernekikkeren Skrevet 23. mai 2021 #42815 Skrevet 23. mai 2021 Mymble skrev (45 minutter siden): Dette er den kleineste filmen jeg har sett på instastory på LENGE 😅 Er det SÅ varmt på den siden av landet, eller puster de klærne så dårlig at man drukner i egen svette? Igjen synes jeg CBE setter fokus på seg og egen fortreffelighet som igjen setter klærne i skyggen. 49
Keaton Skrevet 23. mai 2021 #42816 Skrevet 23. mai 2021 Må jo være tull? Kan ikke mene det der alvorlig? Cbe bør lese dette forresten: https://www.instagram.com/p/CPNrx6jJWxR/?utm_medium=copy_link 👏🏻 26
Populært innlegg odipodis Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42817 Skrevet 23. mai 2021 Mymble skrev (45 minutter siden): Dette er den kleineste filmen jeg har sett på instastory på LENGE 😅 Enig, denne tar kaka. Sliter med å forstå hva som får en voksen tobarnsmor til å ligge og puste og pese og vri seg på gulvet mens hun flørter med kameraet for å vise hvor deilig og svett hun er. Med favorittfilteret, selvfølgelig.. 58
Isild Skrevet 23. mai 2021 #42818 Skrevet 23. mai 2021 Helt tydelig at de strever med å finne rett (nytt) uttrykk som influencere. Ikke det at de hører på noen som helst, men et lite tips er iallefall å ikke ligge å vri seg på gulvet som en tenåringsjente som skal være søt og tøysete (eller hva det var forsøk på) De "kjøpesterke, ressurssterke karrierekvinnene" de hevder å ha som lesere blir nok voldsomt inspirert av dette de også. Er dette begynnelsen på slutten for CBE.no ? 42
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42819 Skrevet 23. mai 2021 Helt strålende at carolinebergeriksenno skifter fokus fra selvhøytidelighet til en rendyrket parodikonto. Det er i alle fall det eneste som kan forklare alle disse latterlige publiseringene. 60
odipodis Skrevet 23. mai 2021 #42820 Skrevet 23. mai 2021 (endret) Isild skrev (20 minutter siden): Helt tydelig at de strever med å finne rett (nytt) uttrykk som influencere. Ikke det at de hører på noen som helst, men et lite tips er iallefall å ikke ligge å vri seg på gulvet som en tenåringsjente som skal være søt og tøysete (eller hva det var forsøk på) De "kjøpesterke, ressurssterke karrierekvinnene" de hevder å ha som lesere blir nok voldsomt inspirert av dette de også. Er dette begynnelsen på slutten for CBE.no ? Jeg tror ikke det er begynnelsen på slutten, jeg tror de har vært inne i sluttfasen lenge allerede. I alle fall når det gjelder bloggen. CBE hevder selv at hun har kjeempemange lesere, men når innleggene i snitt har 15 kommentarer (hvor hennes egne svar utgjør flere av dem), og hun er nødt til å takke "de som fortsatt liker å titte inn her", har jeg mine tvil. Når det kommer til Instagram har de jo mange følgere, men det virker som engasjementet er lavt der også. Kanskje ikke så rart når det stort sett er kaffekopp, innsugd mage, hund, barn og (umerket) reklame for diverse ræl som går igjen på repeat. Hvis det er dette de skal leve av burde de snart bestemme seg hvem som er målgruppen og hva de vil oppnå, og begynne å ta sponsorer og følgere seriøst. Endret 23. mai 2021 av odipodis 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå