GhostHug Skrevet 23. mai 2021 #42821 Skrevet 23. mai 2021 Det er ikke ofte jeg ler til jeg gråter når jeg sitter for meg selv i egen stue, men dagens video gav meg ufrivillig latterkrampe😂 Her er det fullstendig støvsugd for selvinnsikt. Jeg tror ikke min reaksjon var det som var ønsket når hun trykket publiser. 47
Isild Skrevet 23. mai 2021 #42822 Skrevet 23. mai 2021 (endret) odipodis skrev (28 minutter siden): Jeg tror ikke det er begynnelsen på slutten, jeg tror de har vært inne i sluttfasen lenge allerede. I alle fall når det gjelder bloggen. CBE hevder selv at hun har kjeempemange lesere, men når innleggene i snitt har 15 kommentarer (hvor hennes egne svar utgjør flere av dem), og hun er nødt til å takke "de som fortsatt liker å titte inn her", har jeg mine tvil. Når det kommer til Instagram har de jo mange følgere, men det virker som engasjementet er lavt der også. Kanskje ikke så rart når det stort sett er kaffekopp, innsugd mage, hund, barn og (umerket) reklame for diverse ræl som går igjen på repeat. Hvis det er dette de skal leve av burde de snart bestemme seg hvem som er målgruppen og hva de vil oppnå, og begynne å ta sponsorer og følgere seriøst. Med en engasjementsrate på rundt 1 % på Instagram så er det nok en svært stor prosentdel av de 311 000 følgerne som ikke engang selv vet at de følger kontoen lenger. De klorer seg fast og kneiser med nakken - "her er alt som før", men alle ser at det er det ikke. Kaffekopp og overtrening er hovedfokus om dagen (heller det enn barna da) - og videre er det reklame for ræl som du sier. Jeg tror helt sikkert at Makeupmekka har helt brukbare produkter til en svært rimelig penge. Men, det er bare veldig lite troverdig når CBE skal ha meg til å tro at noe av dette er hennes "favorittprodukter". Bare tull. Dette er ikke produkter hun selv hverken ville valgt eller antageligvis bruker. OG BALion hadde sikkert ok tights, men jeg er rimelig sikker på at paret ville valgt å samarbeide med mer kjente merker hvis det hadde tilbudt seg (men det gjør det altså tydeligvis ikke) Det er derfor tilsynelatende slik at de nå må ta de oppdragene de får - og de er ikke hverken ekslusive eller elegante. Og det å se bedriften løpe etter bussene som har gått er ikke mye å være særlig misunnelig på. De kan jo begynne med å være litt hyggeligere, det gir iallefall et bedre inntrykk. Større annonsører er vel etterhvert mer bevisst på å se på nettopp engasjementsrate og hvordan influencerne de velger kommuniserer med DERES potensielle kunder (følgerne) CBE-paret er rett og slett ufyselige når de svarer på annet enn smiger og smisk. Endret 23. mai 2021 av Isild 48
Mymble Skrevet 23. mai 2021 #42823 Skrevet 23. mai 2021 Hun er ekstremt flink til å merke innlegg hvor hun linker til sitt eget Netfit som reklame. Alt mulig annet hun reklamerer for... ikke så viktig 😌 31
Populært innlegg Ingvild H G Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42824 Skrevet 23. mai 2021 Mymble skrev (3 timer siden): Dette er den kleineste filmen jeg har sett på instastory på LENGE 😅 På en pinlighetsskala fra 1 til 10 scorer dette på 12. Det er så en ikke tror det en ser. Men underholdende er det! 🤣🤣. Hadde jeg lagt ut noe lignende (til mine begrenset antall følgere) hadde ungene mine meldt seg ut av familien 🙊🙊 60
Sure sitronen Skrevet 23. mai 2021 #42825 Skrevet 23. mai 2021 Ingvild H G skrev (20 minutter siden): På en pinlighetsskala fra 1 til 10 scorer dette på 12. Det er så en ikke tror det en ser. Men underholdende er det! 🤣🤣. Hadde jeg lagt ut noe lignende (til mine begrenset antall følgere) hadde ungene mine meldt seg ut av familien 🙊🙊 Mine og😅 14
Populært innlegg neon_sun Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42826 Skrevet 23. mai 2021 Altså, den svetten? Jeg trener mye og har trent mye på studio, men har aldri sett noen som har vært så svett og har aldri selv opplevd det. Ikke engang på fjellturer i timesvis i 35 grader har jeg blitt så svett som det der. Kom over en reels fra Kristin Gjelsvik ang filter (tror den er relativt ny, ikke den som tidligere har vært kommentert) og måtte teste ut det retrocam filteret med alle flekkene. Jeg sitter usminka med bustehår på hytta, men det filteret fikk meg til å bli 20 kg lettere og festklar. Har ikke ord, dette er jo ikke en glanset fasade, dette er en pinlig løgn. 64
Populært innlegg FruRosa Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42827 Skrevet 23. mai 2021 Helt utrolig fra dama som, inntil det ble påpekt her inne, svettet så minimalt at hun kunne gå rett fra trening til café uten å skifte klær ... 64
Isild Skrevet 23. mai 2021 #42828 Skrevet 23. mai 2021 neon_sun skrev (26 minutter siden): Altså, den svetten? Jeg trener mye og har trent mye på studio, men har aldri sett noen som har vært så svett og har aldri selv opplevd det. Ikke engang på fjellturer i timesvis i 35 grader har jeg blitt så svett som det der. Kom over en reels fra Kristin Gjelsvik ang filter (tror den er relativt ny, ikke den som tidligere har vært kommentert) og måtte teste ut det retrocam filteret med alle flekkene. Jeg sitter usminka med bustehår på hytta, men det filteret fikk meg til å bli 20 kg lettere og festklar. Har ikke ord, dette er jo ikke en glanset fasade, dette er en pinlig løgn. Av nysgjerrighet forsøkte jeg også det filteret nå, og HEY, jeg ble jo helt nydelig ! 31
Populært innlegg Ingvild H G Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42829 Skrevet 23. mai 2021 FruRosa skrev (11 minutter siden): Helt utrolig fra dama som, inntil det ble påpekt her inne, svettet så minimalt at hun kunne gå rett fra trening til café uten å skifte klær ... Svetten er nå en ting,, men å ligge på golvet å vri seg med tunga ute og slørete blikk...🙊 Pute-alarm 😱😱 Og en undres på hva budskapet er ment å være, på en kommersiell kanal som dette. 57
Sursøtsaus Skrevet 23. mai 2021 #42830 Skrevet 23. mai 2021 Aquarius04 skrev (På 21.5.2021 den 20.06): Det er akkurat det! Hun godkjenner i kjent stil og lar forsvarerne sine bite hodet av den stakkaren som spør om hun kan bruke plattformen sin til noe samfunnsnyttig. Carolines svar: «Hvorfor skal jeg prioritere Gaza foran noe annet? Det dør barn i krig andre steder også, og det er like grusomt.» Nei, Caroline, hvorfor i all verden skulle du prioritere noe som ikke har med deg selv å gjøre?! Det svaret er så vanvittig arrogant og stygt. Det er så blåst at jeg ikke har ord. Om jeg trodde hun ikke kunne framstå mer usmakelig nå, så kunne hun faktisk det. Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/18/17-mai-2021/comment-page-1/#comment-1276184 Det svaret der beviser bare ytteligere at den svarte firkanten hun publiserte i fjor under BLM bare var for å redde eget skinn, for det lyder skremmende likt "all lives matter". Ingen har sagt at drap av barn generelt ikke er forjævlig, men akkurat nå er det Gaza som brenner foran øynene våre i en konflikt som har vart i flere tiår. Hun hadde fint lite problemer med å vifte en svart firkant foran oss i fjor, men nå er visst platformene hennes uegnet for å diskutere rasisme og politikk med minde hun får betalt eller krever mindre anstrengelse som å legge ut et bilde på instagram. Jeg skulle egentlig ønske hun bare sparte seg for det i fjor, for det er tydelig at hun ikke har interesse av å stå for slike meninger med mindre det gagner henne, noe forøvrig BLM forsøkte å forhindre ettersom det ikke skulle handle om hvite folk som følte seg skyldige, men for å gi rom for POC. Uttalelsen hennes kommer fra et priveligert sted hvor hun kan velge hvor mye hun skal gidde å bry seg. Det er lett for henne å bruke whataboutism for å vri seg unna i den trygge villaen sin i Norge, men for dem det gjelder holder dessverre ikke dette. Prøv å si til en mor i Gaza som er fratatt hjem og mistet et barn at det er andre som også har det slik så dessverre kan vi ikke prioritere dem. Skulle egentlig bare ønske hun droppa alt av politikk på platformene sine, for de uttalelsene hennes er helt hjernedødt. 42
GhostHug Skrevet 23. mai 2021 #42831 Skrevet 23. mai 2021 (endret) Isild skrev (19 minutter siden): Av nysgjerrighet forsøkte jeg også det filteret nå, og HEY, jeg ble jo helt nydelig ! Hva heter filteret? Er det på instagram eller snap? Edit: ser nå det står på toppen av bildene. Endret 23. mai 2021 av Twinkle~ 7
Isild Skrevet 23. mai 2021 #42832 Skrevet 23. mai 2021 Twinkle~ skrev (3 minutter siden): Hva heter filteret? Er det på instagram eller snap? Du finner det på Instagram-story. 5
Måne Rampelyset Skrevet 23. mai 2021 #42833 Skrevet 23. mai 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin.
Gjest Powerball Skrevet 23. mai 2021 #42834 Skrevet 23. mai 2021 Mymble skrev (4 timer siden): Dette er den kleineste filmen jeg har sett på instastory på LENGE 😅 Godt å vite at man svetter som en gris i treningsklærne fra icaniwill da... 🤔 Veldig rart med alle de prikkene forresten, jeg kunne ha sverget på at disse distinktive prikkene tilhører det velkjente skjønnhetsfilteret retro cam.... Men CBE har jo sagt at hun nesten aldri bruker filter, og det står jo ikke retro cam oppi hjørnet... 🤔
NewStart87 Skrevet 23. mai 2021 #42835 Skrevet 23. mai 2021 Powerball skrev (5 minutter siden): Godt å vite at man svetter som en gris i treningsklærne fra icaniwill da... 🤔 Veldig rart med alle de prikkene forresten, jeg kunne ha sverget på at disse distinktive prikkene tilhører det velkjente skjønnhetsfilteret retro cam.... Men CBE har jo sagt at hun nesten aldri bruker filter, og det står jo ikke retro cam oppi hjørnet... 🤔 Når hun legger til sang på filmen bytter det på å stå hvilken sang hun har lagt til og så filter. Her ser du filteret. 19
Gjest Lin11 Skrevet 23. mai 2021 #42836 Skrevet 23. mai 2021 Pinlig og kleint av en 34 år gammel tobarnsmor.
Skrottefar Skrevet 23. mai 2021 #42837 Skrevet 23. mai 2021 Lin11 skrev (3 minutter siden): Pinlig og kleint av en 34 år gammel tobarnsmor. .....og patetisk, ikke minst 34
MacBeth Skrevet 23. mai 2021 #42838 Skrevet 23. mai 2021 Lin11 skrev (5 minutter siden): Pinlig og kleint av en 34 år gammel tobarnsmor. Dette er personangrep og vil bli slettet av moderator. Det som er mest pinlig at en som anser seg selv og kaller seg selv for en seriøs foretningskvinne fronter og reklamerer for sin egen bedrift på denne måten... 14
Monimoni Skrevet 23. mai 2021 #42839 Skrevet 23. mai 2021 Skrottefar skrev (46 minutter siden): .....og patetisk, ikke minst Bittelitt latterlig også 23
Populært innlegg Uglal Skrevet 23. mai 2021 Populært innlegg #42840 Skrevet 23. mai 2021 Alt den dama får til! Enn å balansere på en fot å gjøre balanseøvelser med den andre MENS hun suger inn magen. Jeg gir meg over! En normal mage ser ikke sånn ut med mindre man er undervektig. Nå må hu virkelig gi seg! Jeg er redd for den verden mine barn skal vokse opp i med sånne mennesker som såkalte influensere. 55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå