123Frustrert Skrevet 30. april 2021 #41061 Skrevet 30. april 2021 Aricia skrev (31 minutter siden): Jeg følger overhodet ikke CBE.no på IG, og nå har jeg akkurat sett en story på profilen hennes for første gang, for å få bekreftet det jeg tenkte: Det er som dere ser en liten pil nederst til høyre i story-bildet, som antyder at "svaret" på alle øynene kommer i neste bilde, slik det jo er vanlig i IG-stories. Og i neste bilde kommer bilde av den nye sesongen av serien hennes på HBO, som hun altså kan se på når hun løper inne. Derfor løp hun ikke ute (iflg narrativet i storien), og derfor postet hun alle øynene som ikke kan vente på å se på TV. Det får være måte på å oppkonstruere et poeng for nok en gang å få anledning til å poste et innlegg om hvor høyt man forakter CBEs konstante blikk på seg selv. Se i hvert fall storien ferdig, i det minste, før dere konstruerer en annen konklusjon selv. Tja.. ser ikke noe pil på mitt bildet. Fult mulig hun ville se på tv, men skjønner ikke budskapet med et bildet av seg selv i speilet med Tights og bh. Uansett. Hva skal det bildet si? 24
NewStart87 Skrevet 30. april 2021 #41062 Skrevet 30. april 2021 Jeg lurer på er hvorfor Caroline i det hele tatt må poste et bilde av kroppen sin før hun viser at hun ser på Handmaids tale. Vi vet jo alle svaret. For å vise hvor slank og fin hun er. Dette må hun vise hver dag. 35
Aricia Skrevet 30. april 2021 #41063 Skrevet 30. april 2021 123Frustrert skrev (4 minutter siden): Tja.. ser ikke noe pil på mitt bildet. Fult mulig hun ville se på tv, men skjønner ikke budskapet med et bildet av seg selv i speilet med Tights og bh. Uansett. Hva skal det bildet si? Pilen ser du på bildet i det første innlegget jeg siterer. Hva mener du med "ditt bilde"? Det er et bilde hentet fra CBEs insta-story, det blir ikke annerledes om det er du som åpner det. Bildet i seg selv har ikke noe budskap løsrevet fra storien som helhet. Hvis man først skal kritisere det CBE poster i SoMe må et minimumskriterium være at man kjenner og forstår det mest grunnleggende i apper og plattformer hun benytter. 18
Aricia Skrevet 30. april 2021 #41064 Skrevet 30. april 2021 (endret) NewStart87 skrev (33 minutter siden): Jeg lurer på er hvorfor Caroline i det hele tatt må poste et bilde av kroppen sin før hun viser at hun ser på Handmaids tale. Vi vet jo alle svaret. For å vise hvor slank og fin hun er. Dette må hun vise hver dag. Det er en annen type argument, og en slik tolkning eller mening kan man jo fint poste, tenker jeg. Men ikke ved å synse i vei uten å nevne at storien har en fortsettelse. For å vise et minimum av etterrettelighet må man først ta med hele historien, og så komme med argumenter for at selfien med øynene på dobbeltkommuniserer (med vilje), og at HBO-poenget bare er et tynt påskudd for nok en selfie med bar mage. Endret 30. april 2021 av Aricia 22
Louiah Skrevet 30. april 2021 #41065 Skrevet 30. april 2021 På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. 31
Populært innlegg Keaton Skrevet 30. april 2021 Populært innlegg #41066 Skrevet 30. april 2021 Louiah skrev (20 minutter siden): På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. Tips: kjøp større bukse. Kjøp kvalitetsklær. 54
blåbærpai Skrevet 30. april 2021 #41067 Skrevet 30. april 2021 Louiah skrev (21 minutter siden): På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. Eller merket..... igjen, hva gjør hun for annonsørene? Fikk lyst til å skrive «kjøp bukser av kvalitet av egne penger» men vil ikke bli blokka for andre gang.. 27
NewStart87 Skrevet 30. april 2021 #41068 Skrevet 30. april 2021 Louiah skrev (20 minutter siden): På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. Viktig å få med størrelsen vettu. 17
Jegmener Skrevet 30. april 2021 #41069 Skrevet 30. april 2021 Louiah skrev (27 minutter siden): På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. Sikkert ute etter spons igjen. Nakd sender sikkert ny bukse 😅 17
Keaton Skrevet 30. april 2021 #41070 Skrevet 30. april 2021 Jegmener skrev (1 minutt siden): Sikkert ute etter spons igjen. Nakd sender sikkert ny bukse 😅 Jeg pleier å klage hvis slikt skjer (det har vel skjedd en gang), da fikk jeg ny bukse. ☺️ Det enkle er ofte det beste (ellers har vi syere her i byen som kan bytte glidelås). 27
Lopploella Skrevet 30. april 2021 #41071 Skrevet 30. april 2021 Veldig rart å bruke minste størrelse i bukser, når hun stadig legger ut bilder som fokuserer på en (i forhold til resten av kroppen) gedigen rumpe. Kanskje derfor glidelåsen ryker? 44
Sillymac Skrevet 30. april 2021 #41072 Skrevet 30. april 2021 Er ikke det en veldig liten størrelse for en voksen slank dame? I alle fall ikke en med former! 10
Gunvald Skrevet 30. april 2021 #41073 Skrevet 30. april 2021 Den sprayflaska er vel desinfeksjon/vask. Men for all del, tviler ikke på at det står en annen flaske som ikke er med på bildet. 15
Gjest Lin11 Skrevet 30. april 2021 #41075 Skrevet 30. april 2021 Emma Marie skrev (2 timer siden): Jeg vet snart ikke hva jeg skal tro på..her skriver de at å sette mølla på 1% for å få mest mulig «som ute» er helt feil, med en🤬 bak teksten. For et par uker siden fikk de et spm om akkurat det samme; hva stille mølla på i stigning når man skal sammenligne ute og inne. Da svarte de at «det ser ut til at 1% stigning tilsvarer det å løpe ute». Kan man i det hele tatt stole på noe av det de skriver? Har du dokumentasjon på at spørsmålet ble stilt?
Sillymac Skrevet 30. april 2021 #41076 Skrevet 30. april 2021 Galdame skrev (5 minutter siden): Er det str 32 eller waist 32 tommer? Str 32 1
NewStart87 Skrevet 30. april 2021 #41077 Skrevet 30. april 2021 Så litt eksponering av et intetanende barn igjen.. 6
Oline12 Skrevet 30. april 2021 #41078 Skrevet 30. april 2021 Sillymac skrev (19 minutter siden): Str 32 Ikke gå på cbe thinspo-opplegg. https://www.klikk.no/mote/stil/joda-dette-er-faktisk-samme-person-og-samme-klesstorrelse-2854276 Jeg har bukser i str 32, 34, 36 og 38 avhengig av modell og merke. Kjenner jeg blir provosert av retningen cbe har valgt seg. Jeg har aldri fulgt cbe, men har lest i ulike rampelys-tråder i mange år. Jeg mener at cbe aldri har vært så ekstrem i kropp og thinspo som nå? Er det kun på story dette foregår eller er blogg og instaposter preget av det samme usunne fokuset? 45
Gjest Powerball Skrevet 30. april 2021 #41079 Skrevet 30. april 2021 Louiah skrev (2 timer siden): På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. Glidelåsen er ødelagt fordi hun som regel bruker altfor trange bukser som graver seg inn i midjen og får gylfene til å sprike. https://imgur.com/a/KU1K5g3 At hun orker å gå med så pinetrange klær skjønner jeg ikke. Verden går ikke under om man går opp en klesstørrelse, hun har en flott kropp.
Emma Marie Skrevet 30. april 2021 #41080 Skrevet 30. april 2021 Lin11 skrev (1 time siden): Har du dokumentasjon på at spørsmålet ble stilt? Det ble stilt på Q&A. Så det ligger der ikke. Men jeg husker det veldig godt, og tenker på det hver gang jeg går på mølla. Tror du seriøst jeg orker å dikte det opp? 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå