Rev. Revenge Skrevet 28. april 2021 #40961 Skrevet 28. april 2021 Xstrella skrev (6 minutter siden): Kjempeflott. Synes cbe e litt fredet av andre kjendiser. Og det er synd. Her kunne Mads Hansen laget noe veldig bra ut av det bildet der. Men. Hvorfor er akkurat fotballfrue/carolinebergeriksenno tilsynelatende fredet? 24
Gjest Xstrella Skrevet 28. april 2021 #40962 Skrevet 28. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (13 minutter siden): Men. Hvorfor er akkurat fotballfrue/carolinebergeriksenno tilsynelatende fredet? Godt spm. Linni og cbe er visst det.
Isild Skrevet 29. april 2021 #40963 Skrevet 29. april 2021 (endret) Mads Hansen "tar noen men ikke alle". Jeg har veldig sansen for han, og han får opp øynene til mange via sine kanaler, men skulle ønske han ikke lot alt CBE gjør passere fordi han kjenner LKE (eller hva som er årsaken) - det gjør at de som hevder han er ekstra ute etter noen faktisk får rett. Det er mye å han kunne satt søkelyset på hos CBE: Slurving med merking av reklame Blåser i smittevernsregler Thinspo og kroppspress Eksponering av barn Filterbruk i reklame Redigering av bilder Endret 29. april 2021 av Isild 46
Isild Skrevet 29. april 2021 #40964 Skrevet 29. april 2021 (endret) Dobbelt Endret 29. april 2021 av Isild 1
Vipser Skrevet 29. april 2021 #40965 Skrevet 29. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden): Men. Hvorfor er akkurat fotballfrue/carolinebergeriksenno tilsynelatende fredet? Fordi LKE og MH er venner..? 🤔 20
Populært innlegg Hellow Skrevet 29. april 2021 Populært innlegg #40966 Skrevet 29. april 2021 Klappe skrev (9 timer siden): Sunn, norsk ungdom vil ikke se ut som dette. På treningssenteret der jeg trener ser jeg ingen som dette, de unge jentene (og guttene) er mer opptatt av å bygge muskler enn å løpe på møllen. Jeg er også opptatt av å holde meg frisk og se bra ut, og jeg ville aldriiii sett sånn ut. Det er jo bare skjelett. Får vondt av å se på dette. Dette henvender seg kun til psykisk syke mennesker (feks spiseforstyrrelser), syns cbe begynner å bli farlig og dette er lavmål Jeg synes godt at vi bør ta debatten om kroppspresset, eller det usunne kroppsfokuset, CBE har - men jeg er ikke noen fan av måten det gjøres på her. Jeg synes ikke det høyner nivået på debatten når man sier at hun ser ut som et skjelett eller at man aldri ville sett sånn ut selv. Vi er sikkert flere som har noenlunde samme kroppsfasong som CBE (når hun ikke poserer som en gærning), som ikke setter pris på å bli kalt skjeletter. Det skaper også usunt kroppsfokus, nemlig. Kan vi ikke heller diskutere årsakene (posering, mengde trening, mengde mat, etc.) til at hun skaper et usunt kroppsfokus i stedet for å diskutere selve kroppen hennes? 63
Hut Skrevet 29. april 2021 #40967 Skrevet 29. april 2021 Vipser skrev (36 minutter siden): Fordi LKE og MH er venner..? 🤔 Det er noen som av en eller grunn spekulerer i det her inne. De tror det er derfor Mads Hansen ikke har kritisert CBE. At Mats Hansen kanskje ikke synes CBE er en versting er ikke et alternativ. Da må han jo være venn med LKE. 3
Rev. Revenge Skrevet 29. april 2021 #40968 Skrevet 29. april 2021 (endret) Helt enig med deg @Hellow. Utfordringen er at Caroline Berg Eriksen selv dytter kroppen sin foran seg i monitor omtrent uansett hva hun foretar og annonserer for på kanalene sine, noe som gjør det vanskelig å overse og vanskeligere å ikke kommentere. Altså kropp. Samtidig er dette kroppsfokuset en villet handling, der nettopp kommentarer om den er svært velkomment fra cbe sin side og som alltid belønnes med "Tusen takk, søte du🙈❤" Endret 29. april 2021 av Revenge o'Cavatina 38
Gjest Lin11 Skrevet 29. april 2021 #40969 Skrevet 29. april 2021 (endret) Hellow skrev (11 minutter siden): Jeg synes godt at vi bør ta debatten om kroppspresset, eller det usunne kroppsfokuset, CBE har - men jeg er ikke noen fan av måten det gjøres på her. Jeg synes ikke det høyner nivået på debatten når man sier at hun ser ut som et skjelett eller at man aldri ville sett sånn ut selv. Vi er sikkert flere som har noenlunde samme kroppsfasong som CBE (når hun ikke poserer som en gærning), som ikke setter pris på å bli kalt skjeletter. Det skaper også usunt kroppsfokus, nemlig. Kan vi ikke heller diskutere årsakene (posering, mengde trening, mengde mat, etc.) til at hun skaper et usunt kroppsfokus i stedet for å diskutere selve kroppen hennes? Jeg er 100 % enig. Endret 29. april 2021 av Lin11
Keaton Skrevet 29. april 2021 #40970 Skrevet 29. april 2021 Enig i at beskrivelser av kropp som virker støtende, er helt unødvendig. Kan ellers være en ide’ å formulere innlegg om hva man mener selv, eventuelt svare på et innlegg man synes er konstruktivt i stedet for å henge seg opp i de innleggene man tenker ikke bidrar til debatten på den måten man selv ønsker. 14
Keaton Skrevet 29. april 2021 #40971 Skrevet 29. april 2021 Hut skrev (5 minutter siden): Det er noen som av en eller grunn spekulerer i det her inne. De tror det er derfor Mads Hansen ikke har kritisert CBE. At Mats Hansen kanskje ikke synes CBE er en versting er ikke et alternativ. Da må han jo være venn med LKE. Spekulerer? Mener du antar, tror eller foreslår? 18
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 29. april 2021 Populært innlegg #40972 Skrevet 29. april 2021 Nå har vel Mads Hansen tidligere argumentert med at cbe.no ikke er målgruppe for de yngste og lettest påvirkelige. Nå når cbe.no er blitt aktive på tik tok vil jeg si at det argumentet har falt bort, så da gjenstår det jo å se om det virkelig var grunnen. 56
Hellow Skrevet 29. april 2021 #40973 Skrevet 29. april 2021 Kollontaj skrev (47 minutter siden): Enig i at beskrivelser av kropp som virker støtende, er helt unødvendig. Kan ellers være en ide’ å formulere innlegg om hva man mener selv, eventuelt svare på et innlegg man synes er konstruktivt i stedet for å henge seg opp i de innleggene man tenker ikke bidrar til debatten på den måten man selv ønsker. Jeg er forsåvidt enig i at det er bedre å gjøre det på den måten du skriver, noe jeg også vanligvis pleier å gjøre selv. Det er med ujevne mellomrom deltakere i debatten som fomulerer seg på en slik måte at kroppen er det som diskuteres, ikke måten kroppen presenteres. Det tenker jeg at vi alle kan være bevisste på når vi skal diskutere kroppspress, og sånn sett kan det kanskje være greit med en vennlig påminnelse om hva slags fokus som er ønskelig innimellom? Jeg har inntrykk av at de fleste som debatterer her deler dette synspunktet - altså at det er innafor å diskutere måten man fremstiller seg på i SoMe, men ikke selve kroppen/personligheten/livet etc. Se der ble det jaggu et metainnlegg til, det får holde fra min side 17
Sursøtsaus Skrevet 29. april 2021 #40974 Skrevet 29. april 2021 Dette blir bare spekulasjoner fra min side, men når stor rumpe blir utrendy og liten rumpe blir inn så blir jeg ikke overrasket om rumpa på platformene hennes også blir plutselig mindre. 30
123Frustrert Skrevet 29. april 2021 #40975 Skrevet 29. april 2021 I dag skal fruen til Oslo. Lurer så veldig på hva som kan være så viktig at hun må det nå? Og hvilke smittetiltak hun i alle fall gjør. 24
Isild Skrevet 29. april 2021 #40976 Skrevet 29. april 2021 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Nå har vel Mads Hansen tidligere argumentert med at cbe.no ikke er målgruppe for de yngste og lettest påvirkelige. Nå når cbe.no er blitt aktive på tik tok vil jeg si at det argumentet har falt bort, så da gjenstår det jo å se om det virkelig var grunnen. Visste ikke at det var det han har oppgitt som årsak for å la CBE "gå under radaren", men det vil jo vise seg nå ja - når de har kastet seg over TikTok og får kommentarer fra 13-åringer) CBE.no er en av det største influencerne fortsatt, og det trenings- og kroppsfokuset de pusher nå virker ugreit, både å promotere et ikke-eksisterende Netfit med ernæringsfysiolog, og å posere så voldsomt med fokus på å vise kropp. "Bare 6 km i dag" er heller ikke greit. Mads Hansen som er opptatt av sunne verdier (og også trening fortsatt tror jeg) burde ikke la det passere at dette serveres tenåringer. 26
Gjest Lin11 Skrevet 29. april 2021 #40977 Skrevet 29. april 2021 Isild skrev (2 minutter siden): Visste ikke at det var det han har oppgitt som årsak for å la CBE "gå under radaren", men det vil jo vise seg nå ja - når de har kastet seg over TikTok og får kommentarer fra 13-åringer) CBE.no er en av det største influencerne fortsatt, og det trenings- og kroppsfokuset de pusher nå virker ugreit, både å promotere et ikke-eksisterende Netfit med ernæringsfysiolog, og å posere så voldsomt med fokus på å vise kropp. "Bare 6 km i dag" er heller ikke greit. Mads Hansen som er opptatt av sunne verdier (og også trening fortsatt tror jeg) burde ikke la det passere at dette serveres tenåringer. Mads Hansen rasjonaliserer oppførsel til denne bedriften. Også når det gjelder manglende smittevern.
Måne Rampelyset Skrevet 29. april 2021 #40978 Skrevet 29. april 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Isild Skrevet 29. april 2021 #40979 Skrevet 29. april 2021 Lin11 skrev (4 minutter siden): Mads Hansen rasjonaliserer oppførsel til denne bedriften. Også når det gjelder manglende smittevern. Jeg vet at noen av kritikerne til Mads Hansen har kalt han dobbeltmoralsk. Og det du nevner her med rasjonalisering er jeg ikke uenig i (selv om jeg aldri har sett han skrive hverken/eller om CBE) Det at han IKKE kommenterer det er vel en måte å rasjonalisere på. Det hadde vært interessant om Fredrik Solvang hadde fått til en debatt om influencere og brudd på smittevernråd. Ønsker meg Mads Hansen, LKE, Isabel Raad og Bent H i panelet! 32
Surikatt Skrevet 29. april 2021 #40980 Skrevet 29. april 2021 Medici skrev (15 timer siden): Det er forresten påfallende hvordan kappen snus etter vinden der på bruket. Lunsj på kafé umiddelbart etter trening, ok fordi hun svetter ikke. Får kommentarer på at treningen ikke kan være spesielt krevende/effektiv når den ikke genererer svette, ja da blir det svetting da. Fordi hun ikke trente, det var photoshoot ? 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå