Populært innlegg Gunvald Skrevet 29. april 2021 Populært innlegg #41021 Skrevet 29. april 2021 Det er faktisk verre nå enn før hun fikk to barn. Det var treningsfokus da også, men nå er det jo verre enn noen gang, og det er ikke inspirerende. Det er triggende for mennesker som sliter med dette. Før var det jo bare bloggen, men nå spys det ut på Instagram og andre kanaler. Barnslig oppførsel av en voksen dame på 34 år med to barn å bruke den «pics or it didn’t happen»-greia. Jeg kan ikke skjønne at det gjør annet enn å få de aller fleste til å føle seg «mislykket». 63
Skrottefar Skrevet 29. april 2021 #41022 Skrevet 29. april 2021 Gunvald skrev (2 minutter siden): Barnslig oppførsel av en voksen dame på 34 år med to barn å bruke den «pics or it didn’t happen»-greia. Du glemte å ta med herren også, for han har nok også en stor del av "skylda" for at alt dette skjer 27
LilleSnupp Skrevet 29. april 2021 #41023 Skrevet 29. april 2021 Gunvald skrev (2 minutter siden): Det er faktisk verre nå enn før hun fikk to barn. Det var treningsfokus da også, men nå er det jo verre enn noen gang, og det er ikke inspirerende. Det er triggende for mennesker som sliter med dette. Før var det jo bare bloggen, men nå spys det ut på Instagram og andre kanaler. Barnslig oppførsel av en voksen dame på 34 år med to barn å bruke den «pics or it didn’t happen»-greia. Jeg kan ikke skjønne at det gjør annet enn å få de aller fleste til å føle seg «mislykket». Kan være jeg misforstår, men kan garantere at bedriften ikke er i nærheta å få meg til å føle meg «mislykket», heller det motsatte. 26
Skrottefar Skrevet 29. april 2021 #41024 Skrevet 29. april 2021 LilleSnupp skrev (2 minutter siden): Kan være jeg misforstår, men kan garantere at bedriften ikke er i nærheta å få meg til å føle meg «mislykket», heller det motsatte. Samme her, jeg føler meg faktisk heldig som slipper å ha det livet der og er mer enn vellykket der jeg er i dag 😄 29
Gjest Lin11 Skrevet 29. april 2021 #41025 Skrevet 29. april 2021 LilleSnupp skrev (1 minutt siden): Kan være jeg misforstår, men kan garantere at bedriften ikke er i nærheta å få meg til å føle meg «mislykket», heller det motsatte. Tenker det samme. Det overfladiske, tanketomme og meningsløse narrative som serveres, er det slik bedriften tenker at folk flest er? Og det tilsynelatende picture perfect livet de viser, er det slikt liv bedriften skulle ønske de hadde?
blåbærpai Skrevet 29. april 2021 #41026 Skrevet 29. april 2021 Lin11 skrev (Akkurat nå): Tenker det samme. Det overfladiske, tanketomme og meningsløse narrative som serveres, er det slik bedriften tenker at folk flest er? Og det tilsynelatende picture perfect livet de viser, er det slikt liv bedriften skulle ønske de hadde? Tror ikke det vi blir vist stemmer, nei. 4
Gresshoppa Skrevet 29. april 2021 #41027 Skrevet 29. april 2021 Skrottefar skrev (27 minutter siden): Ja, det hadde vært noe, men hun hadde garantert ikke sagt ja til det, med mindre herr frue kunne vært med og svart for henne 🤣 Ikke sant! Han er jo tross alt ansatt som forsvarer🙊 16
Skrottefar Skrevet 29. april 2021 #41028 Skrevet 29. april 2021 Gresshoppa skrev (2 minutter siden): Ikke sant! Han er jo tross alt ansatt som forsvarer🙊 Han er jo også stand-in som henne når hun kommenterer i kommentarfeltet sitt virker det som 24
Gjest Maayaaa Skrevet 29. april 2021 #41029 Skrevet 29. april 2021 LilleSnupp skrev (23 minutter siden): Kan være jeg misforstår, men kan garantere at bedriften ikke er i nærheta å få meg til å føle meg «mislykket», heller det motsatte. Så enig! Når man ser hva de klarer å gjøre ut av det de har, så føles mitt lille liv ekstremt meningsfylt og givende. Så hun influerer, men på feil måte. Tenk så fælt når det eneste du higer etter er å være perfekt, og folk faktisk misliker det du holder på med. For et forferdelig liv. Og enda verre når man tenker på at de har absolutt alt det de trenger for å fylle livet sitt med noe annet enn... fjas.
Gresshoppa Skrevet 29. april 2021 #41030 Skrevet 29. april 2021 Skrottefar skrev (5 minutter siden): Han er jo også stand-in som henne når hun kommenterer i kommentarfeltet sitt virker det som Får flashback fra da mannen redigerte bildene av frua tynnere (bare det i seg selv er HELT sjukt!), og de forsvarte hverandre hele tiden om hvorfor det hadde skjedd🤷🏼♀️😂 37
NewStart87 Skrevet 29. april 2021 #41031 Skrevet 29. april 2021 Gresshoppa skrev (1 time siden): Kjenner jeg craver en kveld med henne som gjest hos Fredrik Solvang🙈🙊🍿 Hun stiller aldri opp der. Aldri. Tviler på at mannen gjør det heller. Jeg ser for meg Fredrik Solvang spille av film hvor man åpenlyst ser rumpeinnlegg humper opp og ned. Eller viser mange bilder hvor hun tydelig suger inn magen. 25
Gresshoppa Skrevet 29. april 2021 #41032 Skrevet 29. april 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Hun stiller aldri opp der. Aldri. Tviler på at mannen gjør det heller. Jeg ser for meg Fredrik Solvang spille av film hvor man åpenlyst ser rumpeinnlegg humper opp og ned. Eller viser mange bilder hvor hun tydelig suger inn magen. Fullstendig klar over at hverken hun eller mannen kommer til å stille opp der, men drømmer må man jo ha🙈🙊 22
Hallepalle2 Skrevet 29. april 2021 #41033 Skrevet 29. april 2021 Christiane_W skrev (3 timer siden): Seeee sååå smal midje CBE har...🙄 Screenshot fra instastory: Skjul innhold Det var da en elendig reklame for buksen. Hvem vil ha en bukse som sitter så dårlig? 28
Gjest Lavande Skrevet 29. april 2021 #41034 Skrevet 29. april 2021 Lavande skrev (På 10.4.2021 den 1.07): Det ble her dokumentert at det for noen dager siden var kun - 4638 unike lesere på bloggen - 1,92% engasjementrate på Instagram. Jeg sjekket nå - https://www.gositestat.com/site/carolinebergeriksen.no Og https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno Jeg håper at dette er et tegn på at folk etter hvert vender ryggen til denne uetiske bedriften (og bransjen som cbe.no har vært med å definert ifølge Vixen), jfr. https://influencere.wordpress.com/cbe-no/. 👍 1965 daglige unike lesere, https://www.gositestat.com/site/carolinebergeriksen.no 1,25% engasjementrate, https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno
Cissacissa Skrevet 29. april 2021 #41035 Skrevet 29. april 2021 Jeg synes det er så rart at hun blir dyvåt av svette i ansiktet etter løpeøkt i dag, mens både hår (nakke og tinning) og treningstøy er tørt. Andre ganger viser hun klissvått treningstøy, mens ansikt (og ansiktssminke) er tørt og on fleek. 36
Pust Skrevet 29. april 2021 #41036 Skrevet 29. april 2021 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Det var da en elendig reklame for buksen. Hvem vil ha en bukse som sitter så dårlig? Det er for å vise at hun har fryktelig smal midje. Hun hermer forresten etter SE. https://www.instagram.com/reel/CONEo5on6X7KyxUvK3sdE1Aokp3NyVF9zsm9D00/?igshid=3lyjef3i4mn0 14
Gunvald Skrevet 29. april 2021 #41037 Skrevet 29. april 2021 Det er flott at dere ikke føler dere mislykket, og det håper jeg gjelder for andre også. Jeg håper virkelig folk flest klarer å heve seg over dette her. 15
Isild Skrevet 30. april 2021 #41038 Skrevet 30. april 2021 Gunvald skrev (5 timer siden): Det er flott at dere ikke føler dere mislykket, og det håper jeg gjelder for andre også. Jeg håper virkelig folk flest klarer å heve seg over dette her. Men, jeg tror du har rett i noen antageligvis føler seg mislykket, og da tenker jeg på fansen deres. De har jo følgere som ser opp til de og faktisk blir inspirert - stygt redd noen av de sammenligner seg og ender med å føle at de ikke "får til det samme" som CBE, eller bli like tynn og "sprek" som Caroline. 18
Populært innlegg Felis Skrevet 30. april 2021 Populært innlegg #41039 Skrevet 30. april 2021 Skrottefar skrev (11 timer siden): Han er jo også stand-in som henne når hun kommenterer i kommentarfeltet sitt virker det som De driver firmaet sammen, så at de deler på arbeidsoppgavene synes jeg ikke er så rart. Vi må huske på at Caroline Berg Eriksen er en fiktiv figur, lagd i annonsørenes ånd og formet i Photoshop (og filter/kosmetiske inngrep og poseringer). Hun er som en barbiedukke, som de kan pynte og kle på til enhver anledning. På midtsommer har hun midtsommerkostyme, på festival har hun festivalkostyme, på julaften går det i galla og i "Syden" går det i ingen kostyme alls. Så lenge det er en fiktiv figur, er det også vanskelig for dem å holde styr på hva Caroline Berg Eriksen mener og sier, fra dag til dag. Det er ikke løgn, slik de ser det, det er bare en ny lek. Gårsdagens lek er glemt idet samarbeidsavtalen de hadde da var over. Bak den fiktive Caroline Berg Eriksen står en helt normal mann og kvinne, som er glade i penger og fattige på moral. Derfor setter de to høyst reelle barn til å jobbe i bedriften, som Caroline Berg Eriksens matchende døtre. I likhet med bikkja og huset, er de accessoirer som pyntes i tråd med siste betalte samarbeid. Og det betaler så godt, at eierne av Treasures ikke har tenkt å la de slippe med det første. 87
Aricia Skrevet 30. april 2021 #41040 Skrevet 30. april 2021 Pust skrev (8 timer siden): Det er for å vise at hun har fryktelig smal midje. Hun hermer forresten etter SE. https://www.instagram.com/reel/CONEo5on6X7KyxUvK3sdE1Aokp3NyVF9zsm9D00/?igshid=3lyjef3i4mn0 At bukselinningen er for vid sier ikke nødvendigvis noe om smal midje, men om midjeomkrets i forhold til hoftemål. Hvis man har brede hofter i forhold til midje, og velger buksemodeller som er mer rette i fasongen, blir man lett seende ut som på bildene av SE og CBE, uten å ha noe i nærheten av vepsetalje - det holder å ha stor nok bak i forhold til livmål. Heldigvis finnes det etter hvert mange buksefasonger å velge mellom for også slike kroppsfomer, så selv influencere burde kunne finne et mer hensiktsmessig snitt. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå