Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gunvald skrev (2 minutter siden):

Barnslig oppførsel av en voksen dame på 34 år med to barn å bruke den «pics or it didn’t happen»-greia.

Du glemte å ta med herren også, for han har nok også en stor del av "skylda" for at alt dette skjer :)

• Liker 27
Skrevet
Gunvald skrev (2 minutter siden):

Det er faktisk verre nå enn før hun fikk to barn. Det var treningsfokus da også, men nå er det jo verre enn noen gang, og det er ikke inspirerende. Det er triggende for mennesker som sliter med dette. Før var det jo bare bloggen, men nå spys det ut på Instagram og andre kanaler. Barnslig oppførsel av en voksen dame på 34 år med to barn å bruke den «pics or it didn’t happen»-greia. Jeg kan ikke skjønne at det gjør annet enn å få de aller fleste til å føle seg «mislykket». 

Kan være jeg misforstår, men kan garantere at bedriften ikke er i nærheta å få meg til å føle meg «mislykket», heller det motsatte.

• Liker 26
Skrevet
LilleSnupp skrev (2 minutter siden):

Kan være jeg misforstår, men kan garantere at bedriften ikke er i nærheta å få meg til å føle meg «mislykket», heller det motsatte.

Samme her, jeg føler meg faktisk heldig som slipper å ha det livet der og er mer enn vellykket der jeg er i dag 😄

• Liker 29
Skrevet
LilleSnupp skrev (1 minutt siden):

Tenker det samme. Det overfladiske, tanketomme og meningsløse narrative som serveres, er det slik bedriften tenker at folk flest er? Og det tilsynelatende picture perfect livet de viser, er det slikt liv bedriften skulle ønske de hadde?

Skrevet
Lin11 skrev (Akkurat nå):

Tenker det samme. Det overfladiske, tanketomme og meningsløse narrative som serveres, er det slik bedriften tenker at folk flest er? Og det tilsynelatende picture perfect livet de viser, er det slikt liv bedriften skulle ønske de hadde?

Tror ikke det vi blir vist stemmer, nei.

• Liker 4
Skrevet
Skrottefar skrev (27 minutter siden):

Ja, det hadde vært noe, men hun hadde garantert ikke sagt ja til det, med mindre herr frue kunne vært med og svart for henne 🤣

Ikke sant! Han er jo tross alt ansatt som forsvarer🙊

• Liker 16
Skrevet
Gresshoppa skrev (2 minutter siden):

Ikke sant! Han er jo tross alt ansatt som forsvarer🙊

Han er jo også stand-in som henne når hun kommenterer i kommentarfeltet sitt virker det som

• Liker 24
Gjest Maayaaa
Skrevet
LilleSnupp skrev (23 minutter siden):

Så enig! Når man ser hva de klarer å gjøre ut av det de har, så føles mitt lille liv ekstremt meningsfylt og givende. Så hun influerer, men på feil måte.

Tenk så fælt når det eneste du higer etter er å være perfekt, og folk faktisk misliker det du holder på med. For et forferdelig liv. Og enda verre når man tenker på at de har absolutt alt det de trenger for å fylle livet sitt med noe annet enn... fjas.

Skrevet
Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Han er jo også stand-in som henne når hun kommenterer i kommentarfeltet sitt virker det som

Får flashback fra da mannen redigerte bildene av frua tynnere (bare det i seg selv er HELT sjukt!), og de forsvarte hverandre hele tiden om hvorfor det hadde skjedd🤷🏼‍♀️😂

• Liker 37
Skrevet
Gresshoppa skrev (1 time siden):

Kjenner jeg craver en kveld med henne som gjest hos Fredrik Solvang🙈🙊🍿

Hun stiller aldri opp der. Aldri. Tviler på at mannen gjør det heller.

Jeg ser for meg Fredrik Solvang spille av film hvor man åpenlyst ser rumpeinnlegg humper opp og ned. Eller viser mange bilder hvor hun tydelig suger inn magen. 

• Liker 25
Skrevet
NewStart87 skrev (1 minutt siden):

Hun stiller aldri opp der. Aldri. Tviler på at mannen gjør det heller.

Jeg ser for meg Fredrik Solvang spille av film hvor man åpenlyst ser rumpeinnlegg humper opp og ned. Eller viser mange bilder hvor hun tydelig suger inn magen. 

Fullstendig klar over at hverken hun eller mannen kommer til å stille opp der, men drømmer må man jo ha🙈🙊

• Liker 22
Skrevet
Christiane_W skrev (3 timer siden):

Seeee sååå smal midje CBE har...🙄

Screenshot fra instastory:

Skjul innhold

F52003E3-FB8B-4EC2-980F-A46BEA76E47F.thumb.jpeg.122b4f0d5d5b0b08510c8e02033502bd.jpeg

Det var da en elendig reklame for buksen. Hvem vil ha en bukse som sitter så dårlig?

• Liker 28
Gjest Lavande
Skrevet
Lavande skrev (På 10.4.2021 den 1.07):

Det ble her dokumentert at det for noen dager siden var kun 

- 4638 unike lesere på bloggen

- 1,92% engasjementrate på Instagram.

Jeg sjekket nå -  https://www.gositestat.com/site/carolinebergeriksen.no

Screenshot_20210410-002419_Chrome.thumb.jpg.638b48dbe2e7e2dc29519c1dd373a20b.jpg

Og https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Screenshot_20210410-004453_Chrome.jpg.70d6405ae86620fe30ffd832baa895b6.jpg

Jeg håper at dette er et tegn på at folk etter hvert vender ryggen til denne uetiske bedriften (og bransjen som cbe.no har vært med å definert ifølge Vixen), jfr. https://influencere.wordpress.com/cbe-no/. 👍

1965 daglige unike lesere, https://www.gositestat.com/site/carolinebergeriksen.no

Screenshot_20210429-220247_Chrome.jpg.c086441c151677bb702552cd091dec0d.jpg

1,25% engasjementrate,  https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Screenshot_20210429-220402_Chrome.jpg.e451b889bfabfaee62188ab8a88885df.jpg

Skrevet

Jeg synes det er så rart at hun blir dyvåt av svette i ansiktet etter løpeøkt i dag, mens både hår (nakke og tinning) og treningstøy er tørt. Andre ganger viser hun klissvått treningstøy, mens ansikt (og ansiktssminke) er tørt og on fleek. 

• Liker 36
Skrevet

Det er flott at dere ikke føler dere mislykket, og det håper jeg gjelder for andre også. Jeg håper virkelig folk flest klarer å heve seg over dette her. 

• Liker 15
Skrevet
Gunvald skrev (5 timer siden):

Det er flott at dere ikke føler dere mislykket, og det håper jeg gjelder for andre også. Jeg håper virkelig folk flest klarer å heve seg over dette her. 

Men, jeg tror du har rett i noen antageligvis føler seg mislykket, og da tenker jeg på fansen deres. De har jo følgere som ser opp til de og faktisk blir inspirert - stygt redd noen av de sammenligner seg og ender med å føle at de ikke "får til det samme" som CBE, eller bli like tynn og "sprek" som Caroline. 

• Liker 18
Skrevet
Pust skrev (8 timer siden):

Det er for å vise at hun har fryktelig smal midje. Hun hermer forresten etter SE. https://www.instagram.com/reel/CONEo5on6X7KyxUvK3sdE1Aokp3NyVF9zsm9D00/?igshid=3lyjef3i4mn0

2C92A5B7-7310-4341-820A-DA3F14BC8BC4.jpeg

At bukselinningen er for vid sier ikke nødvendigvis noe om smal midje, men om midjeomkrets i forhold til hoftemål. Hvis man har brede hofter i forhold til midje, og velger buksemodeller som er mer rette i fasongen, blir man lett seende ut som på bildene av SE og CBE, uten å ha noe i nærheten av vepsetalje - det holder å ha stor nok bak i forhold til livmål. 

Heldigvis finnes det etter hvert mange buksefasonger å velge mellom for også slike kroppsfomer, så selv influencere burde kunne finne et mer hensiktsmessig snitt. :filer:

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...