123Frustrert Skrevet 1. mai 2021 #41121 Skrevet 1. mai 2021 Et knippe av dagens «ikke kroppsfikserte / kroppspress bilder av en noen og 30 årig småbarns mor. Heeelt naturlige bilder! https://imgur.com/a/DipFK54 36
Skrottefar Skrevet 1. mai 2021 #41122 Skrevet 1. mai 2021 Eevee skrev (7 timer siden): HOLDER FORTSATT PÅ. Ingenting om kroppspress har gått inn i nøtta der. Niks nada! Nei, er dessverre sant, men er ikke stort som går inn i nøttene der nede i Sarpsborg uansett, tror dette boble-livet ikke kan være sunt for de, for de blir så virkelighetsfjerne og selvsentrerte at halvparten hadde vært ille nok. 24
Populært innlegg Surikatt Skrevet 1. mai 2021 Populært innlegg #41123 Skrevet 1. mai 2021 Innslag om filterbruk påTV2 nyhetene i dag. Man blir sin egen verste fiende av dette fordi man til slutt ikke kan vise seg uten filter og folk skjønner jo at det er ikke slik man ser ut. Samtidig så får det andre til å føle at man ikke er bra nok. Det passer bra på Caroline Berg Eriksen. Viser seg aldri uten filter eller retusjert, lenger. 50
Maydis8 Skrevet 1. mai 2021 #41124 Skrevet 1. mai 2021 Gresshoppa skrev (6 timer siden): Har tenkt det samme, men muligens bare mye filterbruk? Og hun «suger/snufser/drar» vel nesa inn når hun tar bilder og filmer seg selv. Den ser operert ut. Den så ikke sånn ut før. 19
lizziea Skrevet 1. mai 2021 #41125 Skrevet 1. mai 2021 Jeg har bikket 50 og noen av mine fb venner på samme alder bruker filter på fb bilder. Min mann og jeg vi ler og ler... Det er jo ikke slik de ser ut i virkeligheten. Jeg vil tro de fleste som møter CBE i virkeligheten tenker det samme. 41
Surikatt Skrevet 1. mai 2021 #41126 Skrevet 1. mai 2021 lizziea skrev (1 minutt siden): Jeg har bikket 50 og noen av mine fb venner på samme alder bruker filter på fb bilder. Min mann og jeg vi ler og ler... Det er jo ikke slik de ser ut i virkeligheten. Jeg vil tro de fleste som møter CBE i virkeligheten tenker det samme. Definitivt. Etter så mange år med stirring på seg selv og sitt utseende, er jeg ikke overrasket. Forholdet til kropp og utseende er helt forskrudd. Det samme gjelder mannen hennes. Lurer på hvor dette ender. Og så er det «tusen takk, søte deg ❤️❤️« til alle som skryter av utseendet. Ser de det ikke selv hvordan de fremstår? 33
Populært innlegg Mymble Skrevet 2. mai 2021 Populært innlegg #41129 Skrevet 2. mai 2021 odipodis skrev (8 timer siden): Interessant artikkel fra 2017 https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/jeg-sa-ut-som-en-and-3267324 Må innrømme at jeg ikke visste at CBE har vært åpen om at hun har hatt spiseforstyrrelser som hun nevner i denne saken, har ikke fulgt henne så lenge. Måtte Google litt, og fant blant annet også denne saken: https://www.vg.no/rampelys/i/k7L96/fotballfrue-mannen-caroline-har-aldri-vaert-syk-av-spiseforstyrrelser. Er vel bare nok et godt eksempel på hvordan de holder på - én sier noe, og den andre motsier det. Umulig å vite hvem man skal stole på (ergo, stoler ikke på noen av de😅) 53
Gulleplutt Skrevet 2. mai 2021 #41130 Skrevet 2. mai 2021 Revenge o'Cavatina skrev (14 timer siden): Istedet for å skrive spekulativt rundt noe du åpenbart syns er trist, kunne du heller forklart hvorfor du reagerer og hva det dreier seg om fremfor å gi en tilnærmet oppfordring til å klikke seg inn og gi nettopp det du reagerer negativt på enda flere klikk, og enda mer inntjening og belønning for Treasures AS/carolinebergeriksenno. Særlig hvis det dreier seg om mindreårige. Beklager! Du har helt rett. Var dessverre inne i min egen boble der. Siktet forøvrig til den maniske treningen og thinspoen i valg av bilder. 13
PistolStar Skrevet 2. mai 2021 #41131 Skrevet 2. mai 2021 (endret) Forskjellen på bildet fra artikkelen over (https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/jeg-sa-ut-som-en-and-3267324) og hva hun legger ut på sin egen Instagram nå er jo... helt enorm. (TW: thinspo) Spoiler Endret 2. mai 2021 av PistolStar 17
Mymble Skrevet 2. mai 2021 #41132 Skrevet 2. mai 2021 Dette synes jeg faktisk er litt rart å legge ut, om barna sover alene i teltet. De fleste i området vet vel hvor de bor... Mulig Caroline holder vakt 🧐😂 32
Stavangebrud2012 Skrevet 2. mai 2021 #41133 Skrevet 2. mai 2021 Jeg forstår egentlig ikke hvorfor hun bruker disse filtrene og etterstreber å være tynnest mulig. Hun ser jo så markert ut i ansiktet, og eldre enn alderen skulle tilsi. Litt runde kinn er jo gjerne litt ungdommelig . 28
Mrs Robinson Skrevet 2. mai 2021 #41134 Skrevet 2. mai 2021 Mymble skrev (6 minutter siden): Dette synes jeg faktisk er litt rart å legge ut, om barna sover alene i teltet. De fleste i området vet vel hvor de bor... Mulig Caroline holder vakt 🧐😂 Det står jo "for store og små, så tolker det som om en av de voksne var med 13
Mymble Skrevet 2. mai 2021 #41135 Skrevet 2. mai 2021 Mrs Robinson skrev (1 minutt siden): Det står jo "for store og små, så tolker det som om en av de voksne var med Ja, den store ligger i det lille "teltet", så virker som om barna ligger alene i det store. Selvfølgelig må de få lov å telte i egen hage, men reagerer på at han legger ut dette før de skal sove der. 12
Aricia Skrevet 2. mai 2021 #41136 Skrevet 2. mai 2021 @Mymble: Du reagerer på det, så derfor deler du det videre i en ny kanal, komplett med bilde? 34
Hallepalle2 Skrevet 2. mai 2021 #41137 Skrevet 2. mai 2021 Aricia skrev (1 minutt siden): @Mymble: Du reagerer på det, så derfor deler du det videre i en ny kanal, komplett med bilde? Natta er vel over? 9
Mrs Robinson Skrevet 2. mai 2021 #41138 Skrevet 2. mai 2021 Mymble skrev (13 minutter siden): Ja, den store ligger i det lille "teltet", så virker som om barna ligger alene i det store. Selvfølgelig må de få lov å telte i egen hage, men reagerer på at han legger ut dette før de skal sove der. Det kan tenkes at de 1. Sov der forrige natt, eller 2. At de ikke sov der i det hele tatt. De er jo ærlige på at de har en annen sannhet i virkelighet enn på nett, så... 13
Hallepalle2 Skrevet 2. mai 2021 #41139 Skrevet 2. mai 2021 Meter’n er viss kortete i Sarpsborg. Skjermdump fra IG story. 26
Aricia Skrevet 2. mai 2021 #41140 Skrevet 2. mai 2021 @Hallepalle2 @Mymble Sitat På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå