Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (25 minutter siden):

Ja, barna er stadig på jobb. Fatter ikke hvordan man kan holde på slik. 

Når andre prosjektet flopper, må man ty til det som fansen vil ha?

Skrevet

Jeg syntes det er fantastisk hvordan bakenden har vokst så mens resten av kroppen er så slank?

:filer:

Også dette med magen som aldri suges inn nei..

B5AA8EB4-D52A-4756-AFD3-BE3303E5F242.jpeg

• Liker 31
Skrevet
Kollontaj skrev (19 minutter siden):

Samtidig, da jeg sammenlignet den elendige måten å markedsføre Makeupmekka på med bildet du refererer til i lenken, bet jeg meg merke i følgende og takker for et av de ærligste innrømmelsene fra carolinebergeriksen.no.  Jeg siterer:

"Du er ikke alene om følelsen av å ikke strekke til."

Bedre kan vel ikke behovet for filterbruken beskrives.

• Liker 43
Skrevet
Lille_Krokodille skrev (På 19.4.2021 den 12.44):

Sender deg, jeg.

Orker du å sende til meg også?

Skrevet

Får ikke til å linke fra pc, men ved dagens morgenøkt på mølla var rumpeinnleggene i tightsen på plass igjen.... Ser de det ikke selv når det vises så tydelig??? 

• Liker 26
Skrevet
Minnie Mus skrev (1 time siden):

Får ikke til å linke fra pc, men ved dagens morgenøkt på mølla var rumpeinnleggene i tightsen på plass igjen.... Ser de det ikke selv når det vises så tydelig??? 

Virker som hun bruker det hele tiden mens hun løper på mølla. De tror vel leserne er blinde.. 

• Liker 18
Skrevet

Filterbruk i reklame for makeup. Det er jo direkte misvisende og villedende. Da vet man hvem man ikke skal handle hos. 

• Liker 36
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (9 timer siden):

Det er interessant hvordan hun skriver om dårlig samvittighet ovenfor leserne. Det har vært et gjennomgangstema. At hun ofrer seg for leserne. Grunnen til at hun ikke fikk nok stemmer fra leserne da hun deltok i SVD var også at leserne savnet henne på bloggen. Dette er eksempler på hvordan man lager en venninne-binding, nettopp ved å fremstille det som det er en følelsesmessig binding. 

Det er pussig hvordan bloggen påstås å ha en så stor betyding i lesernes liv. 

Den dårlige samvittigheten over å ikke levere det tredje innlegget pr dag til de stakkars leserne er i alle fall forduftet. Nå blogges det jo ikke hver dag en gang. 

Endret av CecilieX
La til avsnitt
Skrevet
CecilieX skrev (1 time siden):

Det er interessant hvordan hun skriver om dårlig samvittighet ovenfor leserne. Det har vært et gjennomgangstema. At hun ofrer seg for leserne. Grunnen til at hun ikke fikk nok stemmer fra leserne da hun deltok i SVD var også at leserne savnet henne på bloggen. Dette er eksempler på hvordan man lager en venninne-binding, nettopp ved å fremstille det som det er en følelsesmessig binding. 

Det er pussig hvordan bloggen påstås å ha en så stor betyding i lesernes liv. 

Den dårlige samvittigheten over å ikke levere det tredje innlegget pr dag til de stakkars leserne er i alle fall forduftet. Nå blogges det jo ikke hver dag en gang. 

Hun har jo insta og snap der hun får dekket det store behovet sitt for å vise seg frem. Lurer på om ikke de blir mettet av å se så mye på seg selv? Denne selvdyrkingen må da være skadelig slik de holder på. 

• Liker 25
Gjest CecilieX
Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Hun har jo insta og snap der hun får dekket det store behovet sitt for å vise seg frem. Lurer på om ikke de blir mettet av å se så mye på seg selv? Denne selvdyrkingen må da være skadelig slik de holder på. 

Høhøhø; det er jo å snu narrativet på hodet. Det er selvfølgelig bare for å dekke det umettelige behovet som leserne har for å beundre hennes kropp, utseende, famile og alt det andre materialistiske hun omgir seg med. De må jo få sin daglige overdose ofc.

#ironi

Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Før da det faktisk måtte skrives blogginnlegg 2-3 ganger til dagen var da noe. Nå er det mest å gå rundt å leke deilig på Instagram. 

• Liker 15
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
emilie333 skrev (11 timer siden):

Orker du å sende til meg også?

Jepp. 

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
NewStart87 skrev (11 timer siden):

Jeg syntes det er fantastisk hvordan bakenden har vokst så mens resten av kroppen er så slank?

:filer:

Også dette med magen som aldri suges inn nei..

B5AA8EB4-D52A-4756-AFD3-BE3303E5F242.jpeg

Jo, men hun har gummibjørner som funker KUN på hår, og klarer også å slanke hele kroppen unntatt rompa. Det er «magisk og amazing»! (For å bruke hennes egne ord).

Skrevet
Lille_Krokodille skrev (5 minutter siden):

Jepp. 

Meg også pliz

Skrevet

Er det ikke fordi det er Instagram de tjener penger på? Flere har gått over til Instagram og kutter mer eller mindre ut blogg. 
Og så er det vel også fordi det ikke lenger er noe som helst å skrive om, siden dette kropps-og utseendefokuset har gått helt fullstendig til himmels. Det skjer jo ingenting annet der. Men å reklamere for sminke og bruke filter er helt utrolig. Det gir jo motsatt effekt. Man vil ikke kjøpe det, fordi man ser at dette bare er juks. 

• Liker 22
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
Lille_Krokodille skrev (14 minutter siden):

Jepp. 

Har sendt.

Gjest CecilieX
Skrevet
Gunvald skrev (43 minutter siden):

Er det ikke fordi det er Instagram de tjener penger på? Flere har gått over til Instagram og kutter mer eller mindre ut blogg. 
Og så er det vel også fordi det ikke lenger er noe som helst å skrive om, siden dette kropps-og utseendefokuset har gått helt fullstendig til himmels. Det skjer jo ingenting annet der. Men å reklamere for sminke og bruke filter er helt utrolig. Det gir jo motsatt effekt. Man vil ikke kjøpe det, fordi man ser at dette bare er juks. 

Selvfølgelig er det det og det skjønner alle. 300.000 følgere har verdi for mange annonsører. Ser man det fra et bedriftsperspektiv så er det helt riktig å nedprioritere aktivitet som ikke gir avkastning. 

Det er den samme gamle debatten om hvordan man ikke må kjøpe blogg som en personlig uegennyttig greie, slik de ønsker å fremstille det og innse at det er business der man bruker strategier for å kunne tjene penger. Det handler om nevnte valg om å fokusere der man tjener penger. Og det mer underkommuniserte som handler om hvordan man knytter leserne til seg slik at de innbiller seg at reklamen din bare er noe presentert for deg ut av godhet. 

Skrevet
Lille_Krokodille skrev (På 19.4.2021 den 10.28):

Nope. Sendt deg pm.

Kan jeg også få PM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...